SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Mooiquote:
typisch zo'n nummer wat ik niet herken qua duo en titel en na twee seconden denk... oh ja die...quote:Op zondag 6 december 2020 16:57 schreef DJ11 het volgende:
Kijk aanHet nummer dat ik bijna was vergeten om in mijn Italië-show te stoppen
Ik had dat dus ook bij het uitzoeken van muziek voor de show. Het meeste stond al weken klaar, maar dat nummer kwam ik echt pas een avond van tevoren tegen. Net op tijd. Maar één van de mooiste nummers van Italiaanse bodemquote:Op zondag 6 december 2020 17:00 schreef peaceman het volgende:
[..]
typisch zo'n nummer wat ik niet herken qua duo en titel en na twee seconden denk... oh ja die...
vorig jaar live gezien, was best aardigquote:Op zondag 6 december 2020 17:09 schreef DJ11 het volgende:
Dancing On My Own![]()
Ernstig onderschat nummer in Nederland.
quote:Op zondag 6 december 2020 17:17 schreef DJ11 het volgende:
Het is wel weer een marathonshow, Peaceman
Fiets zequote:Op zondag 6 december 2020 17:22 schreef Rafeiro het volgende:
Ja ik trap de fiets nog even aan nu, opdat ik voor de F1 start weer thuis ben
De muziek is prettig hoor. Ik kom wel mijlenver achter te liggen met nieuwe muziek luisteren, maar ach....quote:
Dit is mijn laatste show van het jaar schat ik in..quote:Op zondag 6 december 2020 17:23 schreef DJ11 het volgende:
[..]
De muziek is prettig hoor. Ik kom wel mijlenver achter te liggen met nieuwe muziek luisteren, maar ach....
Hier nog lang niet. Ik heb alleen al drie Top 250-shows te gaan. Ik wil ook nog minstens één reguliere show doen, met de nodige nieuwe muziek erin. En dan nog de jaarlijst, waarschijnlijk op 30 december.quote:Op zondag 6 december 2020 17:24 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dit is mijn laatste show van het jaar schat ik in..
Ja, hij zit al over de 5 uur heenquote:Op zondag 6 december 2020 17:52 schreef Rafeiro het volgende:
Boodschappen gedaan, afval weggebracht, klauwen gewassen en hij draait nog
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
quote:Op zondag 6 december 2020 18:00 schreef peaceman het volgende:
Ja het is iets langer worden dan gedacht![]()
Wat at wie ook alweer? Die wil ik tegen beter weten in nog wel opzoeken.quote:Op zondag 6 december 2020 18:02 schreef peaceman het volgende:
Bedankt voor het luisteren en hopelijk hebben jullie genoten of nog inspiratie opgedaan.
Was leukquote:Op zondag 6 december 2020 18:02 schreef peaceman het volgende:
Bedankt voor het luisteren en hopelijk hebben jullie genoten of nog inspiratie opgedaan.
quote:Op zondag 6 december 2020 18:03 schreef DJ11 het volgende:
Radio49-luisteraars met uitdrogingsverschijnselen naar huisarts; medici staan voor raadsel.
[..]
quote:Op zondag 6 december 2020 17:55 schreef peaceman het volgende:
Playlist:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Goedemorgen Melting.quote:
Goedemorgen.quote:Op maandag 7 december 2020 06:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedemorgen Melting.
Zo, mijn zoon heeft mij heel goed aangestoken, zeg. MIjn ogen zijn ontstoken, mijn stem is zo goed als weg en mijn collega is tot de Kerst vrij, dus ik moet wel werken.
Ik loop al sinds gisteren met een lapje over mijn rechteroog, want die is het ergste ontstoken.
Tja, hij wilde persé al zijn dagen opmaken. Op zich is dat wel prijzenswaardig. Ik hoop dat ik snel opknap.quote:Op maandag 7 december 2020 06:41 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Zo erg? Nu nog een houten been en een papegaai op je schouder, en dan ben je echt een piraat.
Dat is wel heftig zeg.
En wel fijn ook dat je collega 3 weken vrij heeft.
Beterschap.quote:Op maandag 7 december 2020 06:54 schreef livelink het volgende:
[..]
Tja, hij wilde persé al zijn dagen opmaken. Op zich is dat wel prijzenswaardig. Ik hoop dat ik snel opknap.
Ja, een lange lijst!quote:
Beterschap!quote:Op maandag 7 december 2020 06:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedemorgen Melting.
Zo, mijn zoon heeft mij heel goed aangestoken, zeg. MIjn ogen zijn ontstoken, mijn stem is zo goed als weg en mijn collega is tot de Kerst vrij, dus ik moet wel werken.
Ik loop al sinds gisteren met een lapje over mijn rechteroog, want die is het ergste ontstoken.
Eens met MadMaster en natuurlijk beterschap!quote:Op maandag 7 december 2020 07:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Beterschap!
En hoewel je betrokkenheid te prijzen is, zou ik me met deze symptomen gewoon ziek melden of in ieder geval melden dat je ziek bent.
Als het erger wordt of je gaat door je ziekte fouten maken, ben je verder de klos.
Personele bezetting is niet jouw probleem...
Goedemorgen!
Je zou je gewoon ziek moeten melden.quote:Op maandag 7 december 2020 06:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedemorgen Melting.
Hopen dat er niets aan de hand is, just me.quote:Op maandag 7 december 2020 14:45 schreef just me het volgende:
Zaterdag meegereden met mijn ex-man naar Hilversum. Hij had, omdat hij zich niet lekker voelde, zich laten sneltesten en die was negatief. Vanmorgen bij de GGD was die dus positief... ik ben al gebeld en moet dus in quarantiane. Ik kan me vanaf donderdag laten testen...
Het is niet anders.. ik denk dat we er allemaal op de een of andere manier, dichtbij of veraf, mee te maken krijgen.quote:Op maandag 7 december 2020 14:58 schreef Melting het volgende:
[..]
Hopen dat er niets aan de hand is, just me.
Kreeg net te horen dat mijn schoonzus het dus heeft.Dus ook heel het gezin in quarantaine.
Balen zeg.quote:Op maandag 7 december 2020 14:45 schreef just me het volgende:
Zaterdag meegereden met mijn ex-man naar Hilversum. Hij had, omdat hij zich niet lekker voelde, zich laten sneltesten en die was negatief. Vanmorgen bij de GGD was die dus positief... ik ben al gebeld en moet dus in quarantiane. Ik kan me vanaf donderdag laten testen...
Voor mij nog het minst erg, gisterenavond zijn er veel boodschappen gezorgd dus ik kan wel even vooruit. Merel gaat dinsdag over 'n week verhuizen en voor haar is het lastiger. Kindjes mogen wel naar school maar wie gaat ze brengen..quote:
Altijd leuk die surprises tijdens de Sinterklaas viering...quote:Op maandag 7 december 2020 14:45 schreef just me het volgende:
Ik had geen verlanglijstje ingediendquote:Op maandag 7 december 2020 15:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Altijd leuk die surprises tijdens de Sinterklaas viering...![]()
Sterkte!
Ik voel me goed en nu heb ik een excuus om te luieren!quote:
Desalniettemin toch wel echt heel vervelend, just me. Hopelijk blijf je je goed voelenquote:Op maandag 7 december 2020 16:28 schreef just me het volgende:
[..]
Ik voel me goed en nu heb ik een excuus om te luieren!
Balen... helemaal voor je ex-man en dochter.quote:Op maandag 7 december 2020 14:45 schreef just me het volgende:
Mooi zo. Begin is gemaakt.quote:Op maandag 7 december 2020 17:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Desalniettemin toch wel echt heel vervelend, just me. Hopelijk blijf je je goed voelen![]()
En inderdaad ook heel ellendig voor je dochter, zo met die verhuizing in aantocht.
Ik ben gelukkig wel gedurende de dag aardig opgeknapt. Mijn ogen doen weer mee.
Met perenquote:Op maandag 7 december 2020 14:45 schreef just me het volgende:
Goedemorgen.quote:
Alleen in mijn UI. Thuis nog helemaal niet.quote:Op dinsdag 8 december 2020 06:45 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Ook al in kerstsferen, zie ik.
Zet je wel een kerstboom/kerstversiering?quote:Op dinsdag 8 december 2020 06:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Alleen in mijn UI. Thuis nog helemaal niet.
Ja, ik zet wel elk jaar een Kerstboom. Ik vind het wel heel leuk, namelijk. Maar ik ben zo'n boom ook al weer snel zat. Dus ik zet hem het liefst pas zo laat mogelijk op. Een week voor Kerst zou voor mij ideaal zijn, maar dan kan ik meestal geen goede boom meer vinden. Dus het zal wel dit weekend worden.quote:Op dinsdag 8 december 2020 07:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Zet je wel een kerstboom/kerstversiering?
Ik doe daar nooit aan.
Mijn neefje moest op school wat kerstkransen maken, en die heb ik 1 gekocht omdat het voor een goed doel is.
Normaal gesproken komen mijn schoonzus en oudste nichtje een kerstboom zetten.![]()
Maar ik heb liever dat er niets gebeurd. Ik geef er niets om namelijk.
Dan koop je hem dit weekend en zet je hem het weekend daarna pas op.quote:Op dinsdag 8 december 2020 07:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik zet wel elk jaar een Kerstboom. Ik vind het wel heel leuk, namelijk. Maar ik ben zo'n boom ook al weer snel zat. Dus ik zet hem het liefst pas zo laat mogelijk op. Een week voor Kerst zou voor mij ideaal zijn, maar dan kan ik meestal geen goede boom meer vinden. Dus het zal wel dit weekend worden.
Ja, dat zou ook nog kunnen. Ik kijk wel. Ik wil wel een fijne boom, namelijk. Niet te klein, niet te groot. En het moet wel een echte zijn voor mij.quote:Op dinsdag 8 december 2020 07:26 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan koop je hem dit weekend en zet je hem het weekend daarna pas op.
quote:Op dinsdag 8 december 2020 07:28 schreef livelink het volgende:
Mijn dochter heeft haar boom al staan. Die zat mij altijd te pushen.
Dat snap ik dan ook wel weer.quote:Op dinsdag 8 december 2020 07:28 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat zou ook nog kunnen. Ik kijk wel. Ik wil wel een fijne boom, namelijk. Niet te klein, niet te groot. En het moet wel een echte zijn voor mij.
quote:Op dinsdag 8 december 2020 11:03 schreef brother52 het volgende:
Gefeliciteerd Melting!![]()
![]()
Waar is de taart?
quote:Op dinsdag 8 december 2020 11:03 schreef brother52 het volgende:
Gefeliciteerd Melting!![]()
![]()
Waar is de taart?
En wat heb je voor de anderen?quote:Op dinsdag 8 december 2020 11:54 schreef Melting het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tast toe.... er zijn er genoeg.
Als jij dit allemaal opeet, dan denk ik dat we een koffietafel hebben voor de anderen.quote:
Er kan nog wel een corona-kilootje bijquote:Op dinsdag 8 december 2020 11:54 schreef Melting het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tast toe.... er zijn er genoeg.
Vandaag mag dat.quote:Op dinsdag 8 december 2020 12:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Er kan nog wel een corona-kilootje bij
Volgens mij is Melting niet zo'n verjaardagsvierderquote:Op dinsdag 8 december 2020 12:27 schreef Doedezemaar het volgende:
Kun je je verjaardag nu nog wel een beetje vieren met de halve familie in quarantaine?
Dan luisteren we het eerste uur mee, daarna wordt er handbal gekekenquote:Op dinsdag 8 december 2020 12:43 schreef DJ11 het volgende:
[ afbeelding ]
Vanavond deel 5 van de lijst, te beginnen bij de nummer 112. In verband met de persconferentie begin ik niet om 19:00 uur, maar om 19:30 uur.
Nee, maar dat is niet zo erg.quote:Op dinsdag 8 december 2020 12:27 schreef Doedezemaar het volgende:
Kun je je verjaardag nu nog wel een beetje vieren met de halve familie in quarantaine?
Jij kent me te goed.quote:Op dinsdag 8 december 2020 12:34 schreef just me het volgende:
[..]
Volgens mij is Melting niet zo'n verjaardagsvierder
Maar ik vergat wel bijna je verjaardagquote:
Je had ook wel even wat aan je hoofd zeg. Heb je een beetje kunnen slapen? En Merel, paniek daar ivm planning enzo?quote:Op dinsdag 8 december 2020 14:16 schreef just me het volgende:
[..]
Maar ik vergat wel bijna je verjaardag
Ik heb prima geslapen, valt mij ook hartstikke mee van mezelfquote:Op dinsdag 8 december 2020 14:54 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Je had ook wel even wat aan je hoofd zeg. Heb je een beetje kunnen slapen? En Merel, paniek daar ivm planning enzo?
Wij kunnen nog voor de kerst naar de notaris, dan zijn we grootgrondbezitters
Nee, alleen de hypotheek gaat dan al lopen, aflossen begint dan ook al meteen. Over het bedrag dat nog ongebruikt in het bouwdepot staat betalen we wel rente, maar die rente wordt ook gecompenseerd tegen hetzelfde tarief (het wordt alleen niet verrekend, maar de compensatie komt iedere maand erbij in het bouwdepot, de bank spaart dat eigenlijk voor ons).quote:Op dinsdag 8 december 2020 15:05 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb prima geslapen, valt mij ook hartstikke mee van mezelf![]()
Merel is er ook kalm onder, nu wel even hectisch dat de kindjes thuis zijn totdat Merel en man getest zijn.
Kindjes mogen wel naar school maar ze kunnen nog niet zelfstandig![]()
Net even in de tuin bezig geweest, ik moet iets van 4 goede tuinscharen hebben maar waar ??
Fijn dat jullie het zo snel kunnen regelen met de notaris, is het dan vanaf januari ook dubbel betalen aan WOZ ?
quote:Op dinsdag 8 december 2020 15:13 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Nee, alleen de hypotheek gaat dan al lopen, aflossen begint dan ook al meteen. Over het bedrag dat nog ongebruikt in het bouwdepot staat betalen we wel rente, maar die rente wordt ook gecompenseerd tegen hetzelfde tarief (het wordt alleen niet verrekend, maar de compensatie komt iedere maand erbij in het bouwdepot, de bank spaart dat eigenlijk voor ons).
Pas als het huis af is en de laatste rekening aan de aannemer vanuit het bouwdepot betaald is en we de sleutel krijgen zijn we eigenaar van een huis en gaan we er belastingen over betalen.
Mooi zo, ik heb het al een paar keer hier thuis moeten uitleggen, dus ik kan het steeds beter uitleggen. Het is ook ingewikkelde materie allemaal.quote:
Dank je wel.quote:Op dinsdag 8 december 2020 15:26 schreef anotherRandomdude het volgende:
Goedemiddag.
Van harte gefeliciteerd Melting
Schandalig!quote:Op dinsdag 8 december 2020 14:16 schreef just me het volgende:
[..]
Maar ik vergat wel bijna je verjaardag
Het is de schuld van Merel, ik weet dat jullie vlak bij elkaar jarig zijn, het was of 'n dag eerder of 'n dag later en het was dus 'n dag eerderquote:
quote:Op dinsdag 8 december 2020 15:50 schreef just me het volgende:
[..]
Het is de schuld van Merel, ik weet dat jullie vlak bij elkaar jarig zijn, het was of 'n dag eerder of 'n dag later en het was dus 'n dag eerder
quote:Op dinsdag 8 december 2020 16:04 schreef Melting het volgende:
[..]
Komt natuurlijk omdat Merel andere dingen aan haar hoofd had. Het is haar vergeven.
quote:Op dinsdag 8 december 2020 17:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik hou het daarom maar kort:
HB, M!
Dank heren.quote:
Dank je.quote:
Nee hoor. We doen het met z'n allen.quote:Op dinsdag 8 december 2020 18:57 schreef Karzai het volgende:
jij bent geloof ik de enige nog die dit station draaiende houd, hulde daarvoor
Melting verdient veel credits, maar hij staat er niet helemaal alleen voor...quote:Op dinsdag 8 december 2020 18:57 schreef Karzai het volgende:
jij bent geloof ik de enige nog die dit station draaiende houd, hulde daarvoor
Eigen kok ook?quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:10 schreef MadMaster het volgende:
Allemaal af gaan halen tijdens de Kerst, bij je favoriete restaurant!
Eigen pannen en tas meenemen...
Ik ga daar wel over nadenken, denk ik. Ik heb wel zin in echt lekker eten.quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:10 schreef MadMaster het volgende:
Allemaal af gaan halen tijdens de Kerst, bij je favoriete restaurant!
Eigen pannen en tas meenemen...
lol okquote:Op dinsdag 8 december 2020 19:17 schreef livelink het volgende:
Start de muziek maar op, Elf. Ik heb de persco wel gehoord nu.
Snap ik.quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ga daar wel over nadenken, denk ik. Ik heb wel zin in echt lekker eten.
Ja, ik hoorde het ook. Ik werk nu 40 uur per week thuis, maar ik zie ook wel ruimte voor verbetering. Alle beetjes helpen, natuurlijkquote:Op dinsdag 8 december 2020 19:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Snap ik.
Ons uitje is gelukkig nog niet de kop ingedrukt...
Rutte zegt net ook dat we nóg meer thuis moeten werken.
Ik ga voor de 16-urige werkdag, denk ik...
Jij en ik houden de economie wel draaiende...quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik hoorde het ook. Ik werk nu 40 uur per week thuis, maar ik zie ook wel ruimte voor verbetering. Alle beetjes helpen, natuurlijk
Als het maar niet is wat vij mij opkwam in gedachten.quote:
Die kans is extreem klein.quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:26 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Als het maar niet is wat vij mij opkwam in gedachten.
Goedenavondquote:
Ik luister rustig meequote:Op dinsdag 8 december 2020 19:35 schreef DJ11 het volgende:
[..]
GoedenavondJe bent net op tijd binnen voor een nummer dat je vast wel kunt waarderen. Komt er zo aan...
Helemaal prima dat je dat vindtquote:Op dinsdag 8 december 2020 19:38 schreef livelink het volgende:
Ik ga het gewoon zeggen: Dit hoort hoger!!@!
gelukkig nog steeds geen klachtenquote:
Melting is jarig, dus dan mag dat.quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:38 schreef Rafeiro het volgende:
Ik dacht heel stout 2 donuts gekocht te hebben, waren bet berliner dingen gevuld met jam dus. Zoet^2 dus.
Fijn! En hoe gaat het met je ex? Hopelijk niet te ziek.quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:40 schreef just me het volgende:
[..]
gelukkig nog steeds geen klachtenIk kan morgen opbellen om voor donderdag een testafspraak te maken
Die viel ook nog mee maar in zijn achterhoofd weet hij dat het echte ziek zijn nog kan komen. Zijn zus heeft al een voedselpakket gebrachtquote:Op dinsdag 8 december 2020 19:41 schreef livelink het volgende:
[..]
Fijn! En hoe gaat het met je ex? Hopelijk niet te ziek.
quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:43 schreef DJ11 het volgende:
110 (087)Nina Simone - Ain't Got No, I Got Life [1968]
Het een jaar of 10-15 geleden nog eens geremixt door Groovefinder.quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:43 schreef livelink het volgende:
Volgens mij ken ik dit in een nog wel hysterische versie.
Waarom liet hij zich nog een keer testen? Had hij zelf al twijfels?quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:44 schreef just me het volgende:
Ik heb weinig verstand van testen e.d. maar ik blijf het vreemd vinden dat hij eerst negatief getest was en daarna positief. Te vroeg getest? Maar dan zegt dat testen toch ook niet alles
Hij was zondag erg moe en weer snotterig vandaar die 2e test.quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:46 schreef livelink het volgende:
[..]
Waarom liet hij zich nog een keer testen? Had hij zelf al twijfels?
Nou, ik denk dat je het niet zo heel erg hoeft te vinden dat je je happy birthday-song hebt gemistquote:Op dinsdag 8 december 2020 19:48 schreef Melting het volgende:
Ingetuned.
Op het verkeerde moment hoor ik.
Nog gezellig bij je vader langs geweest ?quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:48 schreef Melting het volgende:
Ingetuned.
Op het verkeerde moment hoor ik.
quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat je het niet zo heel erg hoeft te vinden dat je je happy birthday-song hebt gemist
quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:49 schreef just me het volgende:
[..]
Nog gezellig bij je vader langs geweest ?
Ik vond het best koud, dus niet zo'n fijn weer (ja, ik ben in de tuin geweest)quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:50 schreef Melting het volgende:
[..]
Hij vond het wel fijn weer, volgens mij.
Het straalde geen vrolijkheid uit, zullen we maar zeggen.quote:
quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:51 schreef just me het volgende:
[..]
Ik vond het best koud, dus niet zo'n fijn weer (ja, ik ben in de tuin geweest)
Ik bedoelde.... hij vond het wel weer fijn.quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:51 schreef just me het volgende:
[..]
Ik vond het best koud, dus niet zo'n fijn weer (ja, ik ben in de tuin geweest)
quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:51 schreef livelink het volgende:
[..]
Het straalde geen vrolijkheid uit, zullen we maar zeggen.
quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:52 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik bedoelde.... hij vond het wel weer fijn.
Maar het was/is best koud ja.
Nee, dat kan ik wel begrijpen.quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:58 schreef DJ11 het volgende:
Hierna: een plaat die al sinds 2005 niet meer in de Top 2000 staat - en dat is eigenlijk best een schande
Dat kunnen er zoveel zijn natuurlijk.quote:Op dinsdag 8 december 2020 19:58 schreef DJ11 het volgende:
Hierna: een plaat die al sinds 2005 niet meer in de Top 2000 staat - en dat is eigenlijk best een schande
Blij dat Queen van nummer af is.quote:
Tja..... van dit nummer had ik het niet verwacht.quote:Op dinsdag 8 december 2020 20:01 schreef DJ11 het volgende:
105 (074)Fine Young Cannibals - She Drives Me Crazy [1988]
Niks. Ik hecht geen enkele waarde aan de Top 2000, eigenlijk. Klinkt een beetje tegenstrijdig met m'n vorige bericht. Ik zou graag zien dat er betere muziek in die lijst stond. Niks mis met Danny Vera, trouwens.quote:
Geen idee of True Faith nog in de lijst staat. De vorige keer stond -ie op #198...quote:Op dinsdag 8 december 2020 20:02 schreef livelink het volgende:
Lekker nummer. En net zoals True Faith met zo'n lekker sla-ritme.
Dat hebben we allemaal, ieder met zijn/haar eigen invalshoek...quote:Op dinsdag 8 december 2020 20:02 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Niks. Ik hecht geen enkele waarde aan de Top 2000, eigenlijk. Klinkt een beetje tegenstrijdig met m'n vorige bericht. Ik zou graag zien dat er betere andere muziek in die lijst stond. Niks mis met Danny Vera, trouwens.
Ik heb hem nog niet gehoord en natuurlijk staat hij er in. Flink gestegen dan wel.quote:Op dinsdag 8 december 2020 20:03 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Geen idee of True Faith nog in de lijst staat. De vorige keer stond -ie op #198...
We gaan het merken (of niet)quote:Op dinsdag 8 december 2020 20:04 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb hem nog niet gehoord en natuurlijk staat hij er in. Flink gestegen dan wel.
quote:Op dinsdag 8 december 2020 20:08 schreef livelink het volgende:
Ik vind de top2000 gewoon altijd wel gezellig. Het hoort een beetje bij de feestdagen.
Ik ga niet de hele tijd luisteren en als Elf zijn jaarlijstje draait, kies ik daarvoor. (En vooruit, een uurtje Kerst van Vout kan ik ook nog net hebben).
Maar al met al vind ik de top2000 meer leuk dan vervelend.
Ik heb er amper tijd voor. Nu ik thuis werk staat er overdag geen radio aan. De avond gaat op aan andere zaken, zoals muziek luisteren, tv-kijken, oefenen met de bands en draaien op Radio 49.quote:Op dinsdag 8 december 2020 20:08 schreef livelink het volgende:
Ik vind de top2000 gewoon altijd wel gezellig. Het hoort een beetje bij de feestdagen.
Ik ga niet de hele tijd luisteren en als Elf zijn jaarlijstje draait, kies ik daarvoor. (En vooruit, een uurtje Kerst van Vout kan ik ook nog net hebben).
Ik vind het nog wel te doen, vanaf 1000/800 of zo, tot aan de 50.quote:Op dinsdag 8 december 2020 20:08 schreef livelink het volgende:
Zou je wel moeten doen. Zorgt een beetje voor afleiding.quote:Op dinsdag 8 december 2020 20:10 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik heb er amper tijd voor. Nu ik thuis werk staat er overdag geen radio aan. De avond gaat op aan andere zaken, zoals muziek luisteren, tv-kijken, oefenen met de bands en draaien op Radio 49.
Dat doe ik sowieso ook niet.quote:Op dinsdag 8 december 2020 20:10 schreef just me het volgende:
Luisteren vind ik wel leuk maar posten in dat topic nietGaat zo ontzettend snel
Nee, dat moet je ook zeker niet willen. Hoop dat je zo in slaap valt dan.quote:Op dinsdag 8 december 2020 20:10 schreef Rafeiro het volgende:
Wel kans dat ik hem zo nok trouwens. Of bank of bed. Sinds ik uit bed gepleurd ben van het weekend eigenlijk niet meer geslapen, stomme zeurende pijntjes. Meer is het niet maar slaap al slecht dus genoeg. En heb al eens een week niet geslapen, dat wil ik niet nog een keer.
Dan zou lekker je bed inquote:Op dinsdag 8 december 2020 20:10 schreef Rafeiro het volgende:
Wel kans dat ik hem zo nok trouwens. Of bank of bed. Sinds ik uit bed gepleurd ben van het weekend eigenlijk niet meer geslapen, stomme zeurende pijntjes. Meer is het niet maar slaap al slecht dus genoeg. En heb al eens een week niet geslapen, dat wil ik niet nog een keer.
Vroegâh was dat nog wel te doen en ook leuk.quote:Op dinsdag 8 december 2020 20:10 schreef just me het volgende:
Luisteren vind ik wel leuk maar posten in dat topic nietGaat zo ontzettend snel
quote:Op dinsdag 8 december 2020 20:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vroegâh was dat nog wel te doen en ook leuk.
Tegenwoordig is het vooral een herhaling van de posts van voorgaande jaren.
Je weet precies wat er bij elke song gepost gaat worden...
quote:Op dinsdag 8 december 2020 20:13 schreef DJ11 het volgende:
..... en wel een Nederlandse![]()
102 (068)Ruth Jacott - Vrede [1993]
Dat deze zo hoog staat!quote:Op dinsdag 8 december 2020 20:13 schreef DJ11 het volgende:
..... en wel een Nederlandse![]()
102 (068)Ruth Jacott - Vrede [1993]
quote:Op dinsdag 8 december 2020 20:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vroegâh was dat nog wel te doen en ook leuk.
Tegenwoordig is het vooral een herhaling van de posts van voorgaande jaren.
Je weet precies wat er bij elke song gepost gaat worden...
Luke?quote:Op dinsdag 8 december 2020 20:14 schreef DJ11 het volgende:
We naderen de top-100 van de lijst. Hierna een artiest met een zeer beroemde vader.
Dreetje junior!quote:Op dinsdag 8 december 2020 20:14 schreef DJ11 het volgende:
We naderen de top-100 van de lijst. Hierna een artiest met een zeer beroemde vader.
Goed gegoktquote:
Ja zeg, worden er bij 11 wel punten uitgedeeld?quote:
Ik vind het prima hoorquote:
Alleen aan mijquote:Op dinsdag 8 december 2020 20:18 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja zeg, worden er bij 11 wel punten uitgedeeld?
..........quote:
Doe ik. Begin ik meteen met een voorsprong van 0 puntenquote:Op dinsdag 8 december 2020 20:18 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik vind het prima hoorJe kunt ze op zaterdagavond inwisselen tegen 0 punten tijdens de show van Melting
Volgens mij boor je me nu wat punten door de neus.quote:Op dinsdag 8 december 2020 20:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
..........
..........
..........
..........
..........
..........
..........
..........
..........
..........
quote:
quote:Op dinsdag 8 december 2020 20:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
..........
..........
..........
..........
..........
..........
..........
..........
..........
..........
quote:Op dinsdag 8 december 2020 20:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Volgens mij boor je me nu wat punten door de neus.
Ik had geen zin om te tellenquote:Op dinsdag 8 december 2020 20:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]![]()
Wat een vertrouwen.
Het zijn er exact 100, 10 x 10...
quote:Op dinsdag 8 december 2020 20:21 schreef DJ11 het volgende:
Als Radio 2 langere albumversies kan draaien, dan kan ik dat ook. Dus: in z'n volle glorie:
100 (161)David Bowie - Absolute Beginners [1986]
Flinke winst...
Nee, deze lijst is gegarandeerd Guus Meeuwis-vrij. En bijna alles wat nog komt, is Engelstalig.quote:
Going Underground - The Jamquote:Op dinsdag 8 december 2020 20:26 schreef DJ11 het volgende:
Hierna: een nummer dat eveneens lekker lang duurt en dat hier ook goed bij past.
Hint:
[ afbeelding ]
Vader Abraham - De Metroseksueelquote:Op dinsdag 8 december 2020 20:28 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ook niet verkeerd. (Maar wel verkeerd in de zin van: ik zoek een ander nummer)
quote:Op dinsdag 8 december 2020 20:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vader Abraham - De Metroseksueel
En dan post je een foto van Warren Street...quote:Op dinsdag 8 december 2020 20:29 schreef DJ11 het volgende:
099 (064)Gerry Rafferty - Baker Street [1978]
Speciaal voor MadMasterdraai ik niet de versie van Undercover
Het was ook maar een hint hèquote:Op dinsdag 8 december 2020 20:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En dan post je een foto van Warren Street...
quote:Op dinsdag 8 december 2020 20:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vader Abraham - De Metroseksueel
Yellow natuurlijk.quote:Op dinsdag 8 december 2020 20:32 schreef DJ11 het volgende:
Hierna:
[ afbeelding ]
Veel duidelijker kan ik het niet maken.
Coldplay dus...quote:Op dinsdag 8 december 2020 20:32 schreef DJ11 het volgende:
Hierna:
[ afbeelding ]
Zo, een spontane epileptische aanval.quote:Op dinsdag 8 december 2020 20:32 schreef DJ11 het volgende:
Hierna:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 8 december 2020 20:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Zo, een spontane epileptische aanval.
Nee, liever yello met The Race of zo.quote:
Zeg me dat het niet zo is en dat het gewoon iets met 'Yellow' is.quote:Op dinsdag 8 december 2020 20:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, liever yello met The Race of zo.
Het is niet zo. Het was gewoon wishfull thinking van mijn kant.quote:Op dinsdag 8 december 2020 20:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zeg me dat het niet zo is en dat het gewoon iets met 'Yellow' is.
Anders worden die hints wel heel erg...
Dan nog.quote:Op dinsdag 8 december 2020 20:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Eén van de bekendste songs van Coldplay...
Omdat ik jarig ben, zeg ik alcohol.quote:Op dinsdag 8 december 2020 20:39 schreef livelink het volgende:
Ik zit te twijfelen tussen thee of alcohol voor dat laatste uurtje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |