SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Mooiquote:
typisch zo'n nummer wat ik niet herken qua duo en titel en na twee seconden denk... oh ja die...quote:Op zondag 6 december 2020 16:57 schreef DJ11 het volgende:
Kijk aanHet nummer dat ik bijna was vergeten om in mijn Italië-show te stoppen
Ik had dat dus ook bij het uitzoeken van muziek voor de show. Het meeste stond al weken klaar, maar dat nummer kwam ik echt pas een avond van tevoren tegen. Net op tijd. Maar één van de mooiste nummers van Italiaanse bodemquote:Op zondag 6 december 2020 17:00 schreef peaceman het volgende:
[..]
typisch zo'n nummer wat ik niet herken qua duo en titel en na twee seconden denk... oh ja die...
vorig jaar live gezien, was best aardigquote:Op zondag 6 december 2020 17:09 schreef DJ11 het volgende:
Dancing On My Own![]()
Ernstig onderschat nummer in Nederland.
quote:Op zondag 6 december 2020 17:17 schreef DJ11 het volgende:
Het is wel weer een marathonshow, Peaceman
Fiets zequote:Op zondag 6 december 2020 17:22 schreef Rafeiro het volgende:
Ja ik trap de fiets nog even aan nu, opdat ik voor de F1 start weer thuis ben
De muziek is prettig hoor. Ik kom wel mijlenver achter te liggen met nieuwe muziek luisteren, maar ach....quote:
Dit is mijn laatste show van het jaar schat ik in..quote:Op zondag 6 december 2020 17:23 schreef DJ11 het volgende:
[..]
De muziek is prettig hoor. Ik kom wel mijlenver achter te liggen met nieuwe muziek luisteren, maar ach....
Hier nog lang niet. Ik heb alleen al drie Top 250-shows te gaan. Ik wil ook nog minstens één reguliere show doen, met de nodige nieuwe muziek erin. En dan nog de jaarlijst, waarschijnlijk op 30 december.quote:Op zondag 6 december 2020 17:24 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dit is mijn laatste show van het jaar schat ik in..
Ja, hij zit al over de 5 uur heenquote:Op zondag 6 december 2020 17:52 schreef Rafeiro het volgende:
Boodschappen gedaan, afval weggebracht, klauwen gewassen en hij draait nog
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
quote:Op zondag 6 december 2020 18:00 schreef peaceman het volgende:
Ja het is iets langer worden dan gedacht![]()
Wat at wie ook alweer? Die wil ik tegen beter weten in nog wel opzoeken.quote:Op zondag 6 december 2020 18:02 schreef peaceman het volgende:
Bedankt voor het luisteren en hopelijk hebben jullie genoten of nog inspiratie opgedaan.
Was leukquote:Op zondag 6 december 2020 18:02 schreef peaceman het volgende:
Bedankt voor het luisteren en hopelijk hebben jullie genoten of nog inspiratie opgedaan.
quote:Op zondag 6 december 2020 18:03 schreef DJ11 het volgende:
Radio49-luisteraars met uitdrogingsverschijnselen naar huisarts; medici staan voor raadsel.
[..]
quote:Op zondag 6 december 2020 17:55 schreef peaceman het volgende:
Playlist:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Goedemorgen Melting.quote:
Goedemorgen.quote:Op maandag 7 december 2020 06:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedemorgen Melting.
Zo, mijn zoon heeft mij heel goed aangestoken, zeg. MIjn ogen zijn ontstoken, mijn stem is zo goed als weg en mijn collega is tot de Kerst vrij, dus ik moet wel werken.
Ik loop al sinds gisteren met een lapje over mijn rechteroog, want die is het ergste ontstoken.
Tja, hij wilde persé al zijn dagen opmaken. Op zich is dat wel prijzenswaardig. Ik hoop dat ik snel opknap.quote:Op maandag 7 december 2020 06:41 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Zo erg? Nu nog een houten been en een papegaai op je schouder, en dan ben je echt een piraat.
Dat is wel heftig zeg.
En wel fijn ook dat je collega 3 weken vrij heeft.
Beterschap.quote:Op maandag 7 december 2020 06:54 schreef livelink het volgende:
[..]
Tja, hij wilde persé al zijn dagen opmaken. Op zich is dat wel prijzenswaardig. Ik hoop dat ik snel opknap.
Ja, een lange lijst!quote:
Beterschap!quote:Op maandag 7 december 2020 06:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedemorgen Melting.
Zo, mijn zoon heeft mij heel goed aangestoken, zeg. MIjn ogen zijn ontstoken, mijn stem is zo goed als weg en mijn collega is tot de Kerst vrij, dus ik moet wel werken.
Ik loop al sinds gisteren met een lapje over mijn rechteroog, want die is het ergste ontstoken.
Eens met MadMaster en natuurlijk beterschap!quote:Op maandag 7 december 2020 07:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Beterschap!
En hoewel je betrokkenheid te prijzen is, zou ik me met deze symptomen gewoon ziek melden of in ieder geval melden dat je ziek bent.
Als het erger wordt of je gaat door je ziekte fouten maken, ben je verder de klos.
Personele bezetting is niet jouw probleem...
Goedemorgen!
Je zou je gewoon ziek moeten melden.quote:Op maandag 7 december 2020 06:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedemorgen Melting.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |