Koop een taart en ga het vieren.quote:
Koken? Nee.quote:Op zondag 6 december 2020 16:27 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Doe je ook mee aan deVietnamese week?
Gezellig dat je hier zo leuk meepost.quote:Op zondag 6 december 2020 16:28 schreef scrupuleus het volgende:
Vier het leven toch eens wat meer, zure huilenbalk
Donder eens op met je waardensysteem anderen op te leggen.quote:Op zondag 6 december 2020 16:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Gezellig dat je hier zo leuk meepost.
Scrup heeft een punt.quote:Op zondag 6 december 2020 16:39 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Donder eens op met je waardensysteem anderen op te leggen.
Kom anders even niet met gestrekt been binnen. Joe bedankt.quote:Op zondag 6 december 2020 16:39 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Donder eens op met je waardensysteem anderen op te leggen.
Mja. Maar iets met toon en muziek en alles.quote:Op zondag 6 december 2020 16:52 schreef minilot het volgende:
[..]
Scrup heeft een punt.
Hoi allen!Loop wat achter met de bijlees maar @:PdeHoog: heb jij inmiddels mijn chipotle binnen? Anders stuur ik je morgen nieuwe
Niet hopen, een doel stellen en je zelf erop aanspreken.quote:Op zondag 6 december 2020 16:57 schreef Myraela het volgende:
Scheiding werk/privé is hier zeker niet beter geworden. Over een week heb ik vakantie, hoop heel erg dat het me dan wel lukt om even helemaal afstand te nemen. Hopelijk is er ook niet teveel in het nieuws die periode, dan kan ik neiging om toch even mee te kijken misschien wel inhouden. Nu eerst verder met de overdrachtsdocumenten maken.
M'n vriend is ook alleen maar meer gaan werken. Ik zie hem nu minder, terwijl we in hetzelfde huis zitten, dan toen hij naar kantoor ging en weer op tijd naar huis kwam.
Ik vind het niet echt te vergelijken hoor.quote:Op zondag 6 december 2020 16:57 schreef minilot het volgende:
Misschien mis ik @:Kreator gewoon zo dat ik automatisch hecht aan andere gestrekte benen
Benieuwd naar je brokkenrendag!quote:Op zondag 6 december 2020 16:59 schreef Clubsoda het volgende:
Zo, 4 down, 4 to go. Ik ga ondertussen maar eens beginnen aan de corn chowder en sojabrokkenrendang
Dat is wel herkenbaar. Nu 4 weken vrij, maar ik ben benieuwd of ik het los kan latenquote:Op zondag 6 december 2020 16:57 schreef Myraela het volgende:
Scheiding werk/privé is hier zeker niet beter geworden. Over een week heb ik vakantie, hoop heel erg dat het me dan wel lukt om even helemaal afstand te nemen. Hopelijk is er ook niet teveel in het nieuws die periode, dan kan ik neiging om toch even mee te kijken misschien wel inhouden. Nu eerst verder met de overdrachtsdocumenten maken.
M'n vriend is ook alleen maar meer gaan werken. Ik zie hem nu minder, terwijl we in hetzelfde huis zitten, dan toen hij naar kantoor ging en weer op tijd naar huis kwam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |