Koop een taart en ga het vieren.quote:
Koken? Nee.quote:Op zondag 6 december 2020 16:27 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Doe je ook mee aan deVietnamese week?
Gezellig dat je hier zo leuk meepost.quote:Op zondag 6 december 2020 16:28 schreef scrupuleus het volgende:
Vier het leven toch eens wat meer, zure huilenbalk
Donder eens op met je waardensysteem anderen op te leggen.quote:Op zondag 6 december 2020 16:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Gezellig dat je hier zo leuk meepost.
Scrup heeft een punt.quote:Op zondag 6 december 2020 16:39 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Donder eens op met je waardensysteem anderen op te leggen.
Kom anders even niet met gestrekt been binnen. Joe bedankt.quote:Op zondag 6 december 2020 16:39 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Donder eens op met je waardensysteem anderen op te leggen.
Mja. Maar iets met toon en muziek en alles.quote:Op zondag 6 december 2020 16:52 schreef minilot het volgende:
[..]
Scrup heeft een punt.
Hoi allen!Loop wat achter met de bijlees maar @:PdeHoog: heb jij inmiddels mijn chipotle binnen? Anders stuur ik je morgen nieuwe
Niet hopen, een doel stellen en je zelf erop aanspreken.quote:Op zondag 6 december 2020 16:57 schreef Myraela het volgende:
Scheiding werk/privé is hier zeker niet beter geworden. Over een week heb ik vakantie, hoop heel erg dat het me dan wel lukt om even helemaal afstand te nemen. Hopelijk is er ook niet teveel in het nieuws die periode, dan kan ik neiging om toch even mee te kijken misschien wel inhouden. Nu eerst verder met de overdrachtsdocumenten maken.
M'n vriend is ook alleen maar meer gaan werken. Ik zie hem nu minder, terwijl we in hetzelfde huis zitten, dan toen hij naar kantoor ging en weer op tijd naar huis kwam.
Ik vind het niet echt te vergelijken hoor.quote:Op zondag 6 december 2020 16:57 schreef minilot het volgende:
Misschien mis ik @:Kreator gewoon zo dat ik automatisch hecht aan andere gestrekte benen
Benieuwd naar je brokkenrendag!quote:Op zondag 6 december 2020 16:59 schreef Clubsoda het volgende:
Zo, 4 down, 4 to go. Ik ga ondertussen maar eens beginnen aan de corn chowder en sojabrokkenrendang
Dat is wel herkenbaar. Nu 4 weken vrij, maar ik ben benieuwd of ik het los kan latenquote:Op zondag 6 december 2020 16:57 schreef Myraela het volgende:
Scheiding werk/privé is hier zeker niet beter geworden. Over een week heb ik vakantie, hoop heel erg dat het me dan wel lukt om even helemaal afstand te nemen. Hopelijk is er ook niet teveel in het nieuws die periode, dan kan ik neiging om toch even mee te kijken misschien wel inhouden. Nu eerst verder met de overdrachtsdocumenten maken.
M'n vriend is ook alleen maar meer gaan werken. Ik zie hem nu minder, terwijl we in hetzelfde huis zitten, dan toen hij naar kantoor ging en weer op tijd naar huis kwam.
Graag gedaanquote:Op zondag 6 december 2020 16:54 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Kom anders even niet met gestrekt been binnen. Joe bedankt.
Knal een blocker op de pagina's van je werk tijdens je vakantie, en laat je vriend het wachtwoord kiezen. Ik ga dit aankomende week weer voor social media doen, werkt als een tietquote:Op zondag 6 december 2020 16:57 schreef Myraela het volgende:
Ik zit daarover wel een beetje in tweestrijd. Ik wil graag niet met werk bezig zijn. Maar ik weet ook dat ik, wanneer ik er in m'n hoofd wel mee bezig ben, het juist weer eerder los kan laten wanneer ik check of alles wel goed gaat.quote:Op zondag 6 december 2020 16:58 schreef Clubsoda het volgende:
Niet hopen, een doel stellen en je zelf erop aanspreken.
/gratis advies op zondag.
Die zit na 3 weken gewoon weer braaf in de auto hoorquote:Op zondag 6 december 2020 17:04 schreef minilot het volgende:
J. heeft intussen overigens officieel laten weten dat hij zelfs na vaccinatie van het ganse land en het schrappen van alle maatregelen, hij nog steeds absoluut niet van plan is om naar kantoor te komen. Benieuwd naar wat tzt de respons daarop gaat zijn.
Bigosquote:Op zondag 6 december 2020 17:00 schreef minilot het volgende:
Avondeten uit de vriezer, trouwens. Hadden eigenlijk verwacht vandaag van huis te wezen maar dat ging onverwacht niet door en de koelkast is echt he-le-maal leeg, afgezien van cola zero en een bak stoofperen in portMorgen pas weer boodschappen gepland.
Ik laat de mannen in huis kiezen uit bigos met afbakspektstokbrood of tomatensoep met spinaziepizza.
Fiets dan, maar nope. Echt niet.quote:Op zondag 6 december 2020 17:06 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Die zit na 3 weken gewoon weer braaf in de auto hoor
Hoe lang heb je vakantie?quote:Op zondag 6 december 2020 17:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zit daarover wel een beetje in tweestrijd. Ik wil graag niet met werk bezig zijn. Maar ik weet ook dat ik, wanneer ik er in m'n hoofd wel mee bezig ben, het juist weer eerder los kan laten wanneer ik check of alles wel goed gaat.
Het is de soep met vegapizza geworden! Voordeel: nog steeds bigos in de vriezerquote:Op zondag 6 december 2020 17:06 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Bigos
Hier ook uit de vriezer/voorraad: visballetjes van de ikea, opgebakken aardappels met dille en karnemelk en gegrilde courgette. #fusion.
Dit herken ik wel erg van mezelf. Tijdens m'n PhD keek ik tijdens vakanties altijd 1 a 2x per dag in m'n werkmail (ochtend en evt eind vd middag), want dan kon ik het de rest van de dag laten gaan. Anders bleef ik bezig met of het allemaal wel goed liep en zo.quote:Op zondag 6 december 2020 17:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zit daarover wel een beetje in tweestrijd. Ik wil graag niet met werk bezig zijn. Maar ik weet ook dat ik, wanneer ik er in m'n hoofd wel mee bezig ben, het juist weer eerder los kan laten wanneer ik check of alles wel goed gaat.
Vriend hier hetzelfde. Althans, die wil max 2 dagen op kantoor. De rest thuis. Maar die is zo reteproductief en het bedrijf/zijn baan leent zich uitstekend voor thuiswerken, dat 'ie weinig weerstand verwacht.quote:Op zondag 6 december 2020 17:04 schreef minilot het volgende:
J. heeft intussen overigens officieel laten weten dat hij zelfs na vaccinatie van het ganse land en het schrappen van alle maatregelen, hij nog steeds absoluut niet van plan is om naar kantoor te komen. Benieuwd naar wat tzt de respons daarop gaat zijn.
Hier precies zoquote:Op zondag 6 december 2020 17:08 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Maar die is zo reteproductief en het bedrijf/zijn baan leent zich uitstekend voor thuiswerken, dat 'ie weinig weerstand verwacht.
Mijnes is op.quote:Op zondag 6 december 2020 17:08 schreef minilot het volgende:
[..]
Het is de soep met vegapizza geworden! Voordeel: nog steeds bigos in de vriezer
quote:Op zondag 6 december 2020 17:12 schreef sigme het volgende:
Ik heb voor thuiswerken geen aparte ruimte - mijn huis heeft geen kamers.
Nu na mijn 3 weken verlof hebben we een iets aangepaste routine bedacht voor mijn werkdagen. Ik werk soms hier (op de hei), en soms in mijn huisje in Stad. Dat zijn dus verschillende routines.
[ afbeelding ]
Jaquote:
2 weken. Ik hoop ook op uit het oog, uit het hart. Maar het is nu allemaal veel op het nieuws, en bij sommige onderwerpen of momenten weet je dan gewoon dat het chaos is. Het is toch makkelijker loslaten wanneer je je werkt kun stilzetten of overdragen aan een collega. Bij mij gaat een extern bureau het overnemen, weinig vertrouwen in.quote:Op zondag 6 december 2020 17:07 schreef Candaasje het volgende:
Hoe lang heb je vakantie?
Ik merkte dat ik de eerste paar dagen altijd heeeeeeeeel onrustig was als er nog werk lag (of als ik nog ergens bij betrokken was), maar het daarna echt wel afnam. Iets met 'wat je aandacht geeft, groeit'. Of 'uit het oog, uit het hart'. En meer van dat soort clichés
Gewoon achttien potten crispy chili oil meenemen, als je het net hebt ontdekt heb je de eerste maanden erna verder toch niks anders nodigquote:Op zondag 6 december 2020 17:13 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja
Ik ga morgen of dinsdag wel naar de Aziatische supermarkt. Zijn er nog dingen die ik echt zeker mee moet nemen? Ik heb die angry woman chilli olie al opgeschreven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |