ik vind de doeken van artipoppe echt het waard, iedere cent.quote:Op donderdag 22 juli 2021 13:49 schreef arvensis het volgende:
[..]
Maar iedere euro waard.Idem voor de doeken. Ik draag niet veel meer, maar heb alleen AP in huis voor mezelf. Voor m’n man een Tula.
Ik heb mijn Zeitgeist gewonnen met een dip.![]()
quote:Op donderdag 22 juli 2021 15:57 schreef Budabuddumbam het volgende:
uhhh nee de duurste zeitgeist is 3,900
https://shop.artipoppe.co(...)91-zeitgeist-bolivar
Hoe gaat het, ben je gaan oefenen? En hoe oud is je baby nu?quote:Op woensdag 9 juni 2021 11:00 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik heb afgelopen zondag een draagconsult gehad wat betreft het rugdragen. We hebben toch de ruck geoefend en op het laatst ging ie best goed. Nog een hoop oefenen natuurlijk, maar het begin is er. Maar nu ik zou 'moeten' oefenen stel ik het uit merk ik. Ik vind het nog best eng, een baby zo op je rug vastbindenIk heb trouwens de hipscoot geleerd om hem op mijn rug te krijgen. De santatoss werd afgeraden.
Ik heb laatst uit nood m’n 3 jarige moeten dragen in de Baby. Hij heeft heerlijk geslapen.quote:Op donderdag 22 juli 2021 15:40 schreef Budabuddumbam het volgende:
[..]
ik vind de doeken van artipoppe echt het waard, iedere cent.
Maar ik snap de zeitgeist en de vormgeving dus echt niet, ik heb nog nooit een kindje er goed in zien zitten dat ik dacht ja dit design is ergonomisch en handig. ik mis ook zoveel verstelbaarheid opties, zeker voor een newborn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar er zijn zakken die beter aansluiten bij een baby, inderdaad. Ik miste alleen het gespje op de rug, maar gekruisde banden went snel. Ik moet zeggen dat hij wel echt heel fijn draagt.
Het is alleen velvetstof, dus ik ben er wel extra voorzichtig mee.Protège moi de mes désirs.
Mijnes is nu bijna een jaar.quote:Op donderdag 22 juli 2021 16:34 schreef Lemijn het volgende:
[..]
Hoe gaat het, ben je gaan oefenen? En hoe oud is je baby nu?
Mijnes is pas een paar weken maar rugdragen lijkt me zo handig, bijvoorbeeld met koken. Vorige keer heb ik het nooit goed onder de knie gekregen.
Ik heb trouwens 2 dragers, 1 ringsling en ik geloof wel 6 doeken in huis. Vraag me niet waarom en ik raak ze ook nooit meer kwijt waarschijnlijk. Ik heb mijn baby toe nu toe alleen een paar keer in de ringsling gestopt, bijvoorbeeld vandaag vanuit de auto naar een winkel. Verder komen we nog vrijwel nergens en gewoon een stukje wandelen vindt mijn lijf nog niet tof.
In het begin heb ik de draagzak gebruikt toen ik het buikknopen nog niet helemaal onder de knie had. Wat Bum zegt, vertrouwen in jezelf is key en dat duurde bij mij wel even. Nu gebruik ik alleen maar doeken. Vind ik toch net wat fijner dan een zak.quote:Op donderdag 22 juli 2021 17:47 schreef Lemijn het volgende:
Ha, ik heb geen lenige armen en geen korte rug. Dus hmmmm ik wacht nog wel even.
Heb je ook dragers Sunshine of ben je gewoon helemaal tevreden met doek?
Ja dat overweeg ik zeker wel. Heeft me de vorige keer ook geholpen om het buikdragen onder de knie te krijgen. Moet alleen even bedenken wanneer.quote:Op donderdag 22 juli 2021 18:19 schreef Budabuddumbam het volgende:
een consult doen? Het allerbelangrijkste is vertrouwen in jezelf en goed weten hoe op en van de rug te halen bij zo’n kleintje.
Ik legde de draagdoek op bed, baby erop en dan de onderste rail van de draagdoek in zijn broekje. Dan kon je net even met wat meer steun het pakketje over je schouder tossen. Ik bleef dan boven het bed, mocht het misgaan viel hij niet ‘echt’. Maar eigenlijk lukte het altijd om hem veilig op mijn rug te krijgen. Daarna goed aanspannen met een mini-baby vond ik een ander verhaal. Ze zitten zo hoog, dat is echt lastig. Maar als het eenmaal zit, is het heerlijk!quote:Op donderdag 22 juli 2021 17:37 schreef Budabuddumbam het volgende:
De Superman toss is when done goed echt een prima manier echter moet je het hele lichaam ondersteunen en niet aan de armen. Ik vind dan weer de hip scoot echt verschrikkelijk ik heb al een aantal keer gezien dat een ouder niet hoog genoeg scoot of niet veilige scoot.
Ik krijg die echt niet lekker onder de knie.
Rugdragen met een newborn is zo handig maar ook zo eng. En je hebt lenige armen nodig of een korte rug haha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |