gewoon bewust de zooi stangen, 15k boete geven iederquote:Op zondag 6 december 2020 19:06 schreef Qarrad het volgende:
Eerste boetes in het land voor het niet dragen van mondkapjes hier in Zwolle. Vijftien man die hadden afgesproken om bij wijze van protest bij de grote Appie naar binnen twee lopen zonder. Politie heeft ze eruit moeten halen. Echt super-relaxed voor de mensen die daar gewoon hun boodschappen wilden doen
https://www.ad.nl/zwolle/(...)n-ons-land~ac55cc7b/
Meer mensen ontvangen.quote:Op zondag 6 december 2020 18:37 schreef Pvt.Webster het volgende:
Geen versoepelingen waarschijnlijk. Misschien wat meer mensen bijeen tijdens feestdagen.
Bronnen: AD en RTL.
Hoogtswaarschijnlijk betreft het werkeloze tokkies. Normale mensen doen zoiets niet. En van een kale kip kan je niet plukken.quote:Op zondag 6 december 2020 19:12 schreef Predator40 het volgende:
[..]
gewoon bewust de zooi stangen, 15k boete geven ieder
Ruik ik hier een pleidooi om FFP2 maskers te gaan verplichten.... kan idd niet gekker worden.quote:Op zondag 6 december 2020 14:35 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
Alleen FFP2 maskers bieden afdoende bescherming tegen virussen. Alle andere maskers hebben geen enkele toegevoegde waarde en bieden nul bescherming tegen virussen. Het enige wat het doet is de schijnveiligheid vergroten, basisregels (waar ik het eens mee ben)1.5 meter niezen in elleboog en bij klachten thuis blijven schijnen niet meer te bestaan
Ik dacht dat jij vooroordelen over mensen een nare eigenschap vond.quote:Op zondag 6 december 2020 19:28 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Hoogtswaarschijnlijk betreft het werkeloze tokkies. Normale mensen doen zoiets niet. En van een kale kip kan je niet plukken.
Dat ligt eraan. Als iets met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid zo is, heb ik er iets minder moeite mee.quote:Op zondag 6 december 2020 19:34 schreef Xqtress het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij vooroordelen over mensen een nare eigenschap vond.
Dat is echt een hele opgave om hele dag met zo'n ding rond te lopen. Ik denk dat veel mensen dat onderschatten. Gewoon mondkapje is ook niet prettig maar valt in het niet bij zo'n FFP2 masker.quote:Op zondag 6 december 2020 19:34 schreef Vallon het volgende:
Ruik ik hier een pleidooi om FFP2 maskers te gaan verplichten....
Laten we nou niet even hele groepen afschilderen als tokkies, maakt de discussie hier er niet beter op.quote:Op zondag 6 december 2020 19:28 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Hoogtswaarschijnlijk betreft het werkeloze tokkies. Normale mensen doen zoiets niet. En van een kale kip kan je niet plukken.
15kquote:Op zondag 6 december 2020 19:12 schreef Predator40 het volgende:
[..]
gewoon bewust de zooi stangen, 15k boete geven ieder
Mensen die de boel gaan verzieken in een supermarkt? Moedwillig.quote:Op zondag 6 december 2020 19:37 schreef Momo het volgende:
[..]
Laten we nou niet even hele groepen afschilderen als tokkies, maakt de discussie hier er niet beter op.
Oh, nu is het een goede baan.quote:Op zondag 6 december 2020 19:40 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Mensen die de boel gaan verzieken in een supermarkt? Moedwillig.
Dat zijn mogelijk fatsoenlijk mensen met een goede baan?
Houd je dat echt voor mogelijk?
Een kat in het nauw maakt rare sprongen. Je weet niet wat de reden is dat ze het doen. Horeca-ondernemers die het water aan de lippen staat? Eigenaar van een touringcarbedrijf die persoonlijk failliet aan het gaan is? Of iemand met onvoldoende hersencellen om oorzaak/gevolg van elkaar te onderscheiden. In elk geval, het is veel te makkelijk om te zeggen: Het zijn maar tokkiesquote:Op zondag 6 december 2020 19:40 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Mensen die de boel gaan verzieken in een supermarkt? Moedwillig.
Dat zijn mogelijk fatsoenlijk mensen met een goede baan?
Houd je dat echt voor mogelijk?
Als er iets is wat me deze pandemie wel opgevallen is is het dat wel. Met hoeveel gemak mensen die zich niet aanpassen aan de geldende standaard als minderwaardig bestempeld worden. Ironisch genoeg zijn de mensen die anderen als minderwaardig bestempelen vaak degenen die het hardst roepen om meer maatregelen.quote:Op zondag 6 december 2020 19:46 schreef Noek het volgende:
En werkloos zijn maakt je geen Tokkie.
Dat van iemand die even de norm probeert te bepalen wat en wie normaal is. Nou, doe maar gewoon niet.
ik heb er meerdere keren 1 gebruikt maar dat is echt een stuk zwaarder dan een simpel kapje ja, je krijgt een stuk minder zuurstof binnen, aardig benauwd.quote:Op zondag 6 december 2020 19:36 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Dat is echt een hele opgave om hele dag met zo'n ding rond te lopen. Ik denk dat veel mensen dat onderschatten. Gewoon mondkapje is ook niet prettig maar valt in het niet bij zo'n FFP2 masker.
echt hoorquote:
ah topquote:Op zondag 6 december 2020 19:52 schreef Tijn het volgende:
Goed nieuws mensen, die goedkope vitamine D-pilletjes van de supermarkt werken prima. Ik heb net de uitslag van m'n vitamine D-test binnen en m'n levels zijn hartstikke veel gestegen sinds ik begonnen ben ze te nemen
Nicequote:Op zondag 6 december 2020 19:52 schreef Tijn het volgende:
Goed nieuws mensen, die goedkope vitamine D-pilletjes van de supermarkt werken prima. Ik heb net de uitslag van m'n vitamine D-test binnen en m'n levels zijn hartstikke veel gestegen sinds ik begonnen ben ze te nemen
Zonnebank werkt ook goed. En krijg je nog gezonde kleur van ookquote:Op zondag 6 december 2020 19:52 schreef Tijn het volgende:
Dat is goed te horen. Ik ben ze ook gaan slikken omdat het laag was.quote:Op zondag 6 december 2020 19:52 schreef Tijn het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |