FOK!forum / Werk, Geldzaken, Recht en de Beurs / Na het bestellen blijkt product niet meer leverbaar.
DarkTimeszondag 6 december 2020 @ 12:16
Goede dag.

Ik heb vrijdag wat besteld. Na een paar dagen(vandaag) heb ik een mailtje ontvangen in mijn inbox dat ik net te laat was met bestellen en dat de product niet meer leverbaar is.

Ik heb al wel betaald en ik krijg netjes mijn geld terug. Maar de probleem is dat ze wel administratie kosten in rekening brengen van ¤12,98 dat automatisch ingekorten word van het bedrag dat ik moet terug krijgen.

Mijn vraag is dus of dit wel toegestaan is, aangezien ik hier niks aan kan doen en dit eigenlijk hun fout is.

In principe is het geen hoge bedrag dat ze inhouden en ik zou het ook niet erg vinden maar ik vind het gewoon een raar verhaal. Want dan kan een webshop eigenlijk iedereen achteraf wijs maken dat de producten niet leverbaar zijn en op die manier makkelijk geld kunnen cashen. Reken maar uit als dit zoeen 1000 keer of meer gebeurt.

Het staat wel vermeld in de algemene voorwaarden dat ze dit doen bij producten die niet meer leverbaar maar wel besteld zijn. Maar is dat genoeg om dit legaal te maken?
TheoddDutchGuyzondag 6 december 2020 @ 12:21
Lijkt mij dat als zij degene zijn die annuleren, voor je nieuwe console neem ik aan :P, dat ze niet zomaar eventjes administratie kosten mogen rekenen.

Zelfs andersom, als jij dus annuleerde, lijkt me dat niet zondermeer toegestaan bij een online koop of bestelling.
koemleitzondag 6 december 2020 @ 12:23
Ik denk zomaar eens dat dit het hele verdienmodel van desbetreffende webshop is.
Dit lijkt me ook absoluut onwettig (maar zeker weten doe ik dit niet).
Filosoofertzondag 6 december 2020 @ 12:28


[ Bericht 100% gewijzigd door noodgang op 07-12-2020 09:14:18 (Geen verzoek naming & Shaming aub) ]
icecreamfarmer_NLzondag 6 december 2020 @ 12:33
Nee dit mag niet.
Punt is dat je dit alleen nooit snel gaat winnen.
Sjemmertzondag 6 december 2020 @ 12:37
Lekker cashen zonder stock in de wetenschap dat voor die 13 eu bijna niemand moeite zal doen.
Jaeger85zondag 6 december 2020 @ 12:42
Volgens mij ben je opgelicht door deze webshop.
Neef_Wuppiezondag 6 december 2020 @ 12:43


[ Bericht 100% gewijzigd door noodgang op 07-12-2020 09:14:25 (Geen verzoek naming & Shaming aub) ]
Lariekoekzondag 6 december 2020 @ 12:46
Gewoon storneren.
Alfjezondag 6 december 2020 @ 12:47
Natuurlijk mag dat niet.
baskickzondag 6 december 2020 @ 12:49
Dus zij hebben de actuele voorraad niet op orde en jij als klant mag daarvoor betalen? Nee, dat lijkt me niet mogen, nee. Kun je ze niet gewoon laten leveren, zelfs? Iets met aanbod en aanvaarding daarvan.
halfwayzondag 6 december 2020 @ 12:51
Punt 1 voor online bestellen.
BETAAL NOOIT VOORRUIT!
Mr.Pingzondag 6 december 2020 @ 12:53
quote:
1s.gif Op zondag 6 december 2020 12:51 schreef halfway het volgende:
Punt 1 voor online bestellen.
BETAAL NOOIT VOORRUIT!
Dat is onzin, wat deze webshop doet mag niet maar de meeste shops zijn gewoon van eerlijke ondernemers.
Cheeseburgertzondag 6 december 2020 @ 12:55
Keiharde oplichting dit. Zelfs als ze hem al opgestuurd hadden en je had jezelf bedacht binnen 2 weken, dan mochten ze geen cent in rekening brengen (alleen de retourkosten a 7 euro bij PostNL, mogen voor eigen rekening zijn). Geld vragen voor niet leveren :')

Is het een 'grote' zaak of zo'n zolder shop? En laat vooral hun naam hier even vallen..
Lariekoekzondag 6 december 2020 @ 12:59
quote:
1s.gif Op zondag 6 december 2020 12:51 schreef halfway het volgende:

BETAAL NOOIT VOORRUIT!
Zal Carglass leuk vinden...
JeMoederzondag 6 december 2020 @ 13:00
Die administratiekosten zijn onzin. Je hoort het gehele bedrag terug te krijgen. Lijkt me dat dit geen gerenommeerde webshop is? Dit mailtje is waarschijnlijk naar iedereen gegaan die daar iets besteld heeft rond black friday.
DarkTimeszondag 6 december 2020 @ 13:02
quote:
7s.gif Op zondag 6 december 2020 12:23 schreef koemleit het volgende:
Ik denk zomaar eens dat dit het hele verdienmodel van desbetreffende webshop is.
Dit lijkt me ook absoluut onwettig (maar zeker weten doe ik dit niet).
Dit is precies waar ik aan dacht maar ik weet natuurlijk de regels niet. Misschien dat ze een loophole hebben gevonden.
DarkTimeszondag 6 december 2020 @ 13:03
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2020 12:28 schreef Filosoofert het volgende:
Welke webshop is het? Ben wel benieuwd
Ik wil liever niet reclame maken voor zoeen webshop. Voordat er meer slachtoffers vallen.
DarkTimeszondag 6 december 2020 @ 13:03
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2020 12:33 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Nee dit mag niet.
Punt is dat je dit alleen nooit snel gaat winnen.
Tenzij iedereen die opgelicht is massaal aangifte gaat doen denk ik?
JeMoederzondag 6 december 2020 @ 13:03
quote:
1s.gif Op zondag 6 december 2020 13:03 schreef DarkTimes het volgende:

[..]

Ik wil liever niet reclame maken voor zoeen webshop. Voordat er meer slachtoffers vallen.
Je mag me een DM sturen, dan is het ook geen reclame of zwartmakerij.
DarkTimeszondag 6 december 2020 @ 13:04
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2020 12:46 schreef Lariekoek het volgende:
Gewoon storneren.
Ik heb dit al geprobeerd maar met online bankieren is dit niet mogelijk. Het is ook maar 13 euro dus inprincipe vind ik het niet heel erg. Maar vind het gewoon een raar verhaal.
Bzzzztzondag 6 december 2020 @ 13:04
quote:
1s.gif Op zondag 6 december 2020 13:03 schreef DarkTimes het volgende:

[..]

Ik wil liever niet reclame maken voor zoeen webshop. Voordat er meer slachtoffers vallen.
het is meer een waarschuwing voor anderen dan reclame
DarkTimeszondag 6 december 2020 @ 13:05
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2020 12:49 schreef baskick het volgende:
Dus zij hebben de actuele voorraad niet op orde en jij als klant mag daarvoor betalen? Nee, dat lijkt me niet mogen, nee. Kun je ze niet gewoon laten leveren, zelfs? Iets met aanbod en aanvaarding daarvan.
Bedoel je wachten tot ze het wel op voorraad hebben?
DarkTimeszondag 6 december 2020 @ 13:06
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2020 12:55 schreef Cheeseburgert het volgende:
Keiharde oplichting dit. Zelfs als ze hem al opgestuurd hadden en je had jezelf bedacht binnen 2 weken, dan mochten ze geen cent in rekening brengen (alleen de retourkosten a 7 euro bij PostNL, mogen voor eigen rekening zijn). Geld vragen voor niet leveren :')

Is het een 'grote' zaak of zo'n zolder shop? En laat vooral hun naam hier even vallen..
Het is volgens mij een niet zo bekende webshop. Heb er wel vaker van gehoord maar nooit wat bij ze besteld tot nu dan.
DarkTimeszondag 6 december 2020 @ 13:08
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2020 13:00 schreef JeMoeder het volgende:
Die administratiekosten zijn onzin. Je hoort het gehele bedrag terug te krijgen. Lijkt me dat dit geen gerenommeerde webshop is? Dit mailtje is waarschijnlijk naar iedereen gegaan die daar iets besteld heeft rond black friday.
Ah gewoon ouderwets oplichting dus. Ik denk dat ik toch maar aangifte ga doen dan ookal gaat het om een kleine bedrag.

Ze reageren ook niet op mijn reply, maar kan zijn omdat het weekend is.
DarkTimeszondag 6 december 2020 @ 13:09
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2020 13:03 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

Je mag me een DM sturen, dan is het ook geen reclame of zwartmakerij.
Ik koppel hierop terug nadat ik ze zelf gesproken heb. Want het is niet een nieuwe webshop aangezien ik wel vaker van ze gehoord heb, maar daar tot nu toe niks besteld heb.
DarkTimeszondag 6 december 2020 @ 13:10
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2020 13:04 schreef Bzzzzt het volgende:

[..]

het is meer een waarschuwing voor anderen dan reclame
Klopt maar ik wacht liever op een antwoord terug van hun. Kijken wat ze zelf te zeggen hebben hierover.
qajariaqzondag 6 december 2020 @ 13:11
Dus hun komen de afspraak niet na en daarom mag jij betalen? Dat je die vraag nog moet stellen.

Ik zou ze een mailtje sturen dat dit geen zaken doen is en dat je ze twee dagen de tijd geeft het bedrag terug te storten anders volgt aangifte.

Tevens natuurlijk wel die zaak met naam en toenaam bekend maken om meer mensen te vinden die dit is overkomen. Als je doel is dat dit anderen niet overkomt moet je juist de naam bekend maken.
PiyeReloadedzondag 6 december 2020 @ 13:12
Algemene voorwaarden zijn ondergeschikt aan de wet. Dit is complete onzin natuurlijk. Welke webshop is dit? Denk je dat dit een rare situatie is van een echte webshop of een oplichtingstruc van een 'webshop'?

quote:
99s.gif Op zondag 6 december 2020 12:53 schreef Mr.Ping het volgende:

[..]

Dat is onzin, wat deze webshop doet mag niet maar de meeste shops zijn gewoon van eerlijke ondernemers.
Bovendien staat de wet best wel aan je kant als consument, wanneer het aankomt op webshops. Dat is weleens anders.

Buiten alle andere gekkigheid die de webshop probeert te bedenken heb je met de wet koop op afstand gewoon recht op volledige restitutie. Alleen verzendkosten mogen ze je zelf laten betalen en die zijn er niet in dit geval.
Basp1zondag 6 december 2020 @ 13:16
Ik zou bij hun een factuur van 2* hun ongeoorloofde kosten indienen vanwege de tijd die jij hier al aan kwijt bent. :P
Innisdemonzondag 6 december 2020 @ 13:24
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2020 12:59 schreef Lariekoek het volgende:

[..]

Zal Carglass leuk vinden...
_O-
Twiitchzondag 6 december 2020 @ 14:17
lol. wat een ranzige praktijken.

quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2020 12:46 schreef Lariekoek het volgende:
Gewoon storneren.
Geld wat je handmatig hebt overgemaakt kun je toch niet storneren? Dat kan alleen met machtigingen/incasso's dacht ik. Anders zou oplichting via marktplaats bijvoorbeeld geen issue zijn en zou het een leuke rotzooi worden voor veel winkels.
Tyr80zondag 6 december 2020 @ 14:34
Een winkel die eerst aangeeft wel voorraad te hebben, maar als ze dan gaan kijken blijkt ineens van niet?

Kwantum, kan niet anders

[ Bericht 6% gewijzigd door noodgang op 09-12-2020 12:26:37 ]
baskickzondag 6 december 2020 @ 14:36
quote:
1s.gif Op zondag 6 december 2020 13:05 schreef DarkTimes het volgende:

[..]

Bedoel je wachten tot ze het wel op voorraad hebben?
Als de deal goed genoeg was, ja.
Pileszondag 6 december 2020 @ 14:52
@TS: is de webshop aangesloten bij Thuiswinkel.org? Helaas is hun website down (https://thuiswinkel.org/ ), maar wellicht dat je daar nog iets mee kan.

[ Bericht 50% gewijzigd door noodgang op 07-12-2020 09:16:00 (Geen verzoek naming & Shaming aub) ]
Filosoofertzondag 6 december 2020 @ 15:45
quote:
1s.gif Op zondag 6 december 2020 13:03 schreef DarkTimes het volgende:

[..]

Ik wil liever niet reclame maken voor zoeen webshop. Voordat er meer slachtoffers vallen.
Dit topic zal niet als reclame gezien worden maar eerder als waarschuwing.

Misschien wel onterecht, maar het is iig onwettig wat ze doen.
trein2000zondag 6 december 2020 @ 15:48
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2020 12:49 schreef baskick het volgende:
Dus zij hebben de actuele voorraad niet op orde en jij als klant mag daarvoor betalen? Nee, dat lijkt me niet mogen, nee. Kun je ze niet gewoon laten leveren, zelfs? Iets met aanbod en aanvaarding daarvan.
Dat schoot ook door mijn hoofd ja.
shazaamzondag 6 december 2020 @ 19:15
Het lullige aan het Nederlandse rechtssysteem is dat iets aan heel veel voorwaarden moet voldoen om onder de noemer oplichting te vallen. (zie o.a.
https://blog.iusmentis.co(...)-is-geen-oplichting/ ).

Grote kans ook dat de politie je weg zal sturen met de mededeling dat het een civiele zaak betreft tussen jou en de webshop.

Je zou als ze niet betalen na een ingebrekestelling er een incassobureau op kunnen zetten (zelf kosten voorschieten) of even het KVK raadplegen en kijken of je de directeur direct kan benaderen (bellen, niet dreigen uiteraard). Helaas heel veel moeite voor iets meer dan een tientje, iets waar die webshop uiteraard op gokt.

tbh zou ik (en ik denk andere Fokkers ook) het erg op prijs stellen als de webshop hier wel met naam en toenaam genoemd wordt als ze niet binnen een redelijke termijn op je reageren, zoals anderen al opperen hier: als waarschuwing voor volgende slachtoffers
exelletormaandag 7 december 2020 @ 00:14
Het is vandaag zondag. Geef ze even tijd om bij jou op terug te laten komen. Mochten ze niet akkoord gaan met een volledige terugbetaling, dan ven ik wel zo'n iemand die op websites zoals trustpilot en google maps van die leuke reviews gaat schrijven. Voor de gemiddelde webwinkel/ondernemer is dat veel meer waard dan die 13e.
Twintigmaandag 7 december 2020 @ 01:30
quote:
1s.gif Op zondag 6 december 2020 12:16 schreef DarkTimes het volgende:
Goede dag.

Ik heb vrijdag wat besteld. Na een paar dagen(vandaag) heb ik een mailtje ontvangen in mijn inbox dat ik net te laat was met bestellen en dat de product niet meer leverbaar is.

Ik heb al wel betaald en ik krijg netjes mijn geld terug. Maar de probleem is dat ze wel administratie kosten in rekening brengen van ¤12,98 dat automatisch ingekorten word van het bedrag dat ik moet terug krijgen.

Mijn vraag is dus of dit wel toegestaan is, aangezien ik hier niks aan kan doen en dit eigenlijk hun fout is.

In principe is het geen hoge bedrag dat ze inhouden en ik zou het ook niet erg vinden maar ik vind het gewoon een raar verhaal. Want dan kan een webshop eigenlijk iedereen achteraf wijs maken dat de producten niet leverbaar zijn en op die manier makkelijk geld kunnen cashen. Reken maar uit als dit zoeen 1000 keer of meer gebeurt.

Het staat wel vermeld in de algemene voorwaarden dat ze dit doen bij producten die niet meer leverbaar maar wel besteld zijn. Maar is dat genoeg om dit legaal te maken?
Je kan de koop ongedaan maken, (bedenktijd binnen 14 dagen) Dus in plaats van te accepteren dat je 12 Euro kwijt bent. Kun je ze een een aangetekend brief sturen dat je gebruik wil maken van de wettelijke bedenktijd en de koop ongedaan wilt maken, en dat je niet akkoord bent dat ze alleen dit bedrag terugsturen. Maar graag het gehele bedrag terug wil ontvangen.
KrekelJapiemaandag 7 december 2020 @ 06:09
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 01:30 schreef Twintig het volgende:

[..]

Je kan de koop ongedaan maken, (bedenktijd binnen 14 dagen) Dus in plaats van te accepteren dat je 12 Euro kwijt bent. Kun je ze een een aangetekend brief sturen dat je gebruik wil maken van de wettelijke bedenktijd en de koop ongedaan wilt maken, en dat je niet akkoord bent dat ze alleen dit bedrag terugsturen. Maar graag het gehele bedrag terug wil ontvangen.
Dat kost je E 8,80 en waarschijnlijk doet de webshop daar niets mee. Dan ben je E 22 kwijt. Ze hebben niet geleverd, dus hele bedrag terug. TS vind E 12 niet veel, maar ik vind dat wel. Stel dat webshops dat bij elke aankoop kunnen doen, betaal je op jaarbasis honderden euro's
noodgangmaandag 7 december 2020 @ 09:17
Ik snap de nieuwsgierigheid, maar WGR is niet de plek voor naming en shaming, dus aub ook niet vragen naar de naam van de webshop
Chinlessdinsdag 8 december 2020 @ 13:13
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 09:17 schreef noodgang het volgende:
[modbreak]Ik snap de nieuwsgierigheid, maar WGR is niet de plek voor naming en shaming, dus aub ook niet vragen naar de naam van de webshop [/modbreak]
Waar binnen fok mag het dan wel? Ik wil weten welke webshop hier de boel zit op te lichten.
mcmlxivdinsdag 8 december 2020 @ 13:16
Ik zou alle reviewsites opzoeken die ik kon vinden en ze totaal de grond inboren. Dit is gewoon oplichting.
Gunnerdinsdag 8 december 2020 @ 13:24
Wat is dat eigenlijk voor rare post; 12,98 adminstratiekosten?
koemleitdinsdag 8 december 2020 @ 13:29
Als je rechtsbijstand hebt zou ik die bellen en een briefje laten maken met wat dreigementen. Grote kans dat ze hun "verlies" nemen en je geld terug geven. Er zijn er namelijk nog genoeg die dat niet zullen doen en waar ze wel gewoon de poen van hebben.
baskickdinsdag 8 december 2020 @ 14:46
quote:
5s.gif Op dinsdag 8 december 2020 13:24 schreef Gunner het volgende:
Wat is dat eigenlijk voor rare post; 12,98 adminstratiekosten?
Zo lijkt het net alsof er een berekening achter zit in plaats van een random bedrag :+

quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 13:29 schreef koemleit het volgende:
Als je rechtsbijstand hebt zou ik die bellen en een briefje laten maken met wat dreigementen. Grote kans dat ze hun "verlies" nemen en je geld terug geven. Er zijn er namelijk nog genoeg die dat niet zullen doen en waar ze wel gewoon de poen van hebben.
Voor ~¤13, ja? Het eerste telefoontje is al duurder _O-

(voor nakoming van de overeenkomst is een ander verhaal)
koemleitdinsdag 8 december 2020 @ 15:10
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 14:46 schreef baskick het volgende:

[..]

Zo lijkt het net alsof er een berekening achter zit in plaats van een random bedrag :+
[..]

Voor ~¤13, ja? Het eerste telefoontje is al duurder _O-

(voor nakoming van de overeenkomst is een ander verhaal)
De rechtsbijstand is een verzekering, je telefoontje kost niets. En ja dit zou ik doen. Dit is zo opzichtig oplichting..
Voor die 13 euro deed ik het.
Wellicht zou ik de shop eers melden dat ik de rechtsbijstand in ga schakelen. Wellicht binden ze dan al in.

Ik heb ooit de rechtsbijstand ingeschakeld voor iets van 80 euro, een simpel contact tussen de rechtsbijstand en de tegenpartij was al voldoende.
baskickdinsdag 8 december 2020 @ 16:35
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 15:10 schreef koemleit het volgende:

[..]

De rechtsbijstand is een verzekering, je telefoontje kost niets. En ja dit zou ik doen. Dit is zo opzichtig oplichting..
Voor die 13 euro deed ik het.
Wellicht zou ik de shop eers melden dat ik de rechtsbijstand in ga schakelen. Wellicht binden ze dan al in.

Ik heb ooit de rechtsbijstand ingeschakeld voor iets van 80 euro, een simpel contact tussen de rechtsbijstand en de tegenpartij was al voldoende.
Dat je met rechtsbijstand op een rechtsbijstandverzekering doelde, was me duidelijk. Veel verzekeraars hanteren een minimum schadebedrag, juist om dit soort principekwesties buiten de deur te houden. De kosten worden namelijk wel degelijk gemaakt, he, en uiteindelijk komen die gewoon in de premie terecht.
Mrmimedinsdag 8 december 2020 @ 18:09
Even volgen.
Hier zou ik uit principiële overwegingen zeker werk van maken.
raptorixwoensdag 9 december 2020 @ 08:26
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 18:09 schreef Mrmime het volgende:
Even volgen.
Hier zou ik uit principiële overwegingen zeker werk van maken.
Ik ook, sterker zou er gewoon even langs gaan.
Leandrawoensdag 9 december 2020 @ 21:16
quote:
5s.gif Op dinsdag 8 december 2020 13:24 schreef Gunner het volgende:
Wat is dat eigenlijk voor rare post; 12,98 adminstratiekosten?
Ook als er nog BTW af zou moeten blijft het een raar bedrag, dan zou het ¤ 10,7272727272 ex BTW zijn, dus gewoon vreemd.
Fervrijdag 11 december 2020 @ 07:06
Misschien een shop die voornamelijk aan bedrijven levert? Dan mag het wel in bepaalde gevallen.
Kletsmajoortjevrijdag 11 december 2020 @ 08:12
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 16:35 schreef baskick het volgende:

[..]

Dat je met rechtsbijstand op een rechtsbijstandverzekering doelde, was me duidelijk. Veel verzekeraars hanteren een minimum schadebedrag, juist om dit soort principekwesties buiten de deur te houden. De kosten worden namelijk wel degelijk gemaakt, he, en uiteindelijk komen die gewoon in de premie terecht.
Klopt, toch is het wel zo dat ze je helpen met wat standaardbrieven te geven die je zelf kunt aanpassen en opsturen, en ook wat telefonisch advies geven ze je.

Ik weet echter niet of ze dat voor een dergelijk bedrag doen.
falling_awayvrijdag 11 december 2020 @ 08:32
Dit is een van de redenen dat ik meestal met creditcard betaal bij webshops. Buiten de extra verzekeringen helpen ze je ook vaker in dit soort gevallen om je geld terug te krijgen. En anders is de rechtsbijstandverzekering een goede optie, niet om dat kleine bedrag maar om die oplichters te stoppen.
Notorious_Royvrijdag 11 december 2020 @ 08:40
quote:
1s.gif Op zondag 6 december 2020 13:03 schreef DarkTimes het volgende:

[..]

Ik wil liever niet reclame maken voor zoeen webshop. Voordat er meer slachtoffers vallen.
Door de webshop te benoemen waarschuw je juist mensen.

Ga reviews schrijven op Google en Trustpilot. Die paar euro ga je toch niet terugkrijgen.
Zelvavrijdag 11 december 2020 @ 09:27
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2020 08:32 schreef falling_away het volgende:
En anders is de rechtsbijstandverzekering een goede optie, niet om dat kleine bedrag maar om die oplichters te stoppen.
Dat stopt de oplichters echt niet hoor. Krijg je gewoon ¤ 12,98 van de verzekeraar overgemaakt. Meer niet, die doen daar voor de rest niets mee, gaan voor de goedkoopste optie.
falling_awayvrijdag 11 december 2020 @ 10:01
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2020 09:27 schreef Zelva het volgende:

[..]

Dat stopt de oplichters echt niet hoor. Krijg je gewoon ¤ 12,98 van de verzekeraar overgemaakt. Meer niet, die doen daar voor de rest niets mee, gaan voor de goedkoopste optie.
Ik denk dat ze daarna problemen krijgen met de creditcard maatschappij of payment broker die niet meer met hun willen samenwerken.

Natuurlijk niet als een persoon dit zou doen maar meerderen wellicht
Petervrijdag 11 december 2020 @ 10:21
Melden bij consuwijzer svp
Zelvavrijdag 11 december 2020 @ 12:37
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 december 2020 10:01 schreef falling_away het volgende:

[..]

Ik denk dat ze daarna problemen krijgen met de creditcard maatschappij of payment broker die niet meer met hun willen samenwerken.

Natuurlijk niet als een persoon dit zou doen maar meerderen wellicht
:?

Wat heeft een creditcardmaatschappij er mee van doen als de rechtsbijstandsverzekeraar uit eigen zak de gedupeerde compenseert omdat dat goedkoper is dan er daadwerkelijk achteraan te gaan.
falling_awayvrijdag 11 december 2020 @ 18:27
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2020 12:37 schreef Zelva het volgende:

[..]

:?

Wat heeft een creditcardmaatschappij er mee van doen als de rechtsbijstandsverzekeraar uit eigen zak de gedupeerde compenseert omdat dat goedkoper is dan er daadwerkelijk achteraan te gaan.
Ik dacht dat jij het had over de verzekering van de creditcard maatschappij. Misverstandje :)
#ANONIEMzaterdag 12 december 2020 @ 13:16
quote:
1s.gif Op zondag 6 december 2020 12:16 schreef DarkTimes het volgende:

Und???