Dat is onzin, wat deze webshop doet mag niet maar de meeste shops zijn gewoon van eerlijke ondernemers.quote:Op zondag 6 december 2020 12:51 schreef halfway het volgende:
Punt 1 voor online bestellen.
BETAAL NOOIT VOORRUIT!
Dit is precies waar ik aan dacht maar ik weet natuurlijk de regels niet. Misschien dat ze een loophole hebben gevonden.quote:Op zondag 6 december 2020 12:23 schreef koemleit het volgende:
Ik denk zomaar eens dat dit het hele verdienmodel van desbetreffende webshop is.
Dit lijkt me ook absoluut onwettig (maar zeker weten doe ik dit niet).
Ik wil liever niet reclame maken voor zoeen webshop. Voordat er meer slachtoffers vallen.quote:Op zondag 6 december 2020 12:28 schreef Filosoofert het volgende:
Welke webshop is het? Ben wel benieuwd
Tenzij iedereen die opgelicht is massaal aangifte gaat doen denk ik?quote:Op zondag 6 december 2020 12:33 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Nee dit mag niet.
Punt is dat je dit alleen nooit snel gaat winnen.
Je mag me een DM sturen, dan is het ook geen reclame of zwartmakerij.quote:Op zondag 6 december 2020 13:03 schreef DarkTimes het volgende:
[..]
Ik wil liever niet reclame maken voor zoeen webshop. Voordat er meer slachtoffers vallen.
Ik heb dit al geprobeerd maar met online bankieren is dit niet mogelijk. Het is ook maar 13 euro dus inprincipe vind ik het niet heel erg. Maar vind het gewoon een raar verhaal.quote:
het is meer een waarschuwing voor anderen dan reclamequote:Op zondag 6 december 2020 13:03 schreef DarkTimes het volgende:
[..]
Ik wil liever niet reclame maken voor zoeen webshop. Voordat er meer slachtoffers vallen.
Bedoel je wachten tot ze het wel op voorraad hebben?quote:Op zondag 6 december 2020 12:49 schreef baskick het volgende:
Dus zij hebben de actuele voorraad niet op orde en jij als klant mag daarvoor betalen? Nee, dat lijkt me niet mogen, nee. Kun je ze niet gewoon laten leveren, zelfs? Iets met aanbod en aanvaarding daarvan.
Het is volgens mij een niet zo bekende webshop. Heb er wel vaker van gehoord maar nooit wat bij ze besteld tot nu dan.quote:Op zondag 6 december 2020 12:55 schreef Cheeseburgert het volgende:
Keiharde oplichting dit. Zelfs als ze hem al opgestuurd hadden en je had jezelf bedacht binnen 2 weken, dan mochten ze geen cent in rekening brengen (alleen de retourkosten a 7 euro bij PostNL, mogen voor eigen rekening zijn). Geld vragen voor niet leveren
Is het een 'grote' zaak of zo'n zolder shop? En laat vooral hun naam hier even vallen..
Ah gewoon ouderwets oplichting dus. Ik denk dat ik toch maar aangifte ga doen dan ookal gaat het om een kleine bedrag.quote:Op zondag 6 december 2020 13:00 schreef JeMoeder het volgende:
Die administratiekosten zijn onzin. Je hoort het gehele bedrag terug te krijgen. Lijkt me dat dit geen gerenommeerde webshop is? Dit mailtje is waarschijnlijk naar iedereen gegaan die daar iets besteld heeft rond black friday.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |