D66 is voor mij echt een partij voor tweeverdieners in Vinex-wijken, die ver afstaan van de problemen in de randstad en geen benul hebben waar Drenthe ligt.quote:Op vrijdag 11 december 2020 11:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik heb als Brabantse katholiek (ik geef namelijk echt om mijn tradities en cultuur, en die gaat wat verder dan vuurwerk en zwarte piet) de SGP altijd ruk gevonden, natuurlijk. Heb het niet zo op beeldstormers, of ze nou rechts zijn of islamitisch, vijanden van het schone zijn geen vrienden van mij.
Dat je verder denkt dat ik D66 stem is opnieuw ontzettend grappig... laat er nu een partij zijn die op de door mij eerder aangehaalde gebieden werkelijk alles aan het slopen is, of slopen wil. De flexibiliteitspartij bij uitstek. De VVD met een progressief tintje.
Maar laat me raden: D66 is voor jou echt enorm 'links' enzo.
Wat een zwak antwoord.quote:Op vrijdag 11 december 2020 10:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Hopeloze zaak aldus; kunnen we ook stoppen met klagen. Toch?
En de FvD is voor mij een partij voor mensen zijn die vinden dat problemen die ze zelf ervaren altijd de schuld van een ander zijn. Nooit de hand in eigen boezem steken en alleen in beperkingen kunnen denken. En als er dan eentje zo wijs is met een oplossing te komen dat ze zelf nauwelijks kunnen beseffen dat die oplossingen in de praktijk als een kut op sluisdeur slaan.quote:Op vrijdag 11 december 2020 12:07 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
D66 is voor mij echt een partij voor tweeverdieners in Vinex-wijken, die ver afstaan van de problemen in de randstad en geen benul hebben waar Drenthe ligt.
Die problemen pas snappen op het moment dat ze ze zelf ervaren...
Maar ook bij D66 ers, er zullen ook veel anderen zijn alleen heb ik die nog nooit ontmoet.
Die gebruiken groepsdwang om alleenstaanden te bekeren, zodat die ook gaan geloven. Dat is nog altijd een verwerpelijke methode.quote:Op vrijdag 11 december 2020 10:28 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Die zorgen er onder andere voor dat alle gelovigen in Nederland naar de moskeeën en kerken kunnen.
Best bijzonder toch, voor een rechtste partij...
Ook die alleenstaanden hebben de vrijheid en het recht om zich hiertegen af te zetten, net als men bij jehova’s doet aan de deuren.quote:Op vrijdag 11 december 2020 14:20 schreef torentje het volgende:
[..]
Die gebruiken groepsdwang om alleenstaanden te bekeren, zodat die ook gaan geloven. Dat is nog altijd een verwerpelijke methode.
Ja wat wil je dan horen? Ik zie je overal klagen maar je komt nooit met oplossingen.quote:Op vrijdag 11 december 2020 13:14 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Wat een zwak antwoord.
Heb ik gelijk volgens jou of niet, en zo niet wat zijn je argumenten?
Precies wat ik vraag.quote:
quote:Ik zie je overal klagen maar je komt nooit met oplossingen.
... Ik zet daar een alternatief tegenover...quote:Op vrijdag 11 december 2020 18:38 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]![]()
Wat zit je nou net zelf te doen over de rechtse politiek?
Dat alternatief van je is vooringenomen subjectieve onzin.quote:Op vrijdag 11 december 2020 18:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
... Ik zet daar een alternatief tegenover...
Maar volgens jou is alles kommer en kwel.
Precies wat ik vraag.quote:Ofwel: wat wil je nu precies horen?
Oh zo; dus als men aangeeft wat men zo kunnen doen tegen waar men klaagt, is het vooringenomen subjectieve onzin.quote:Op vrijdag 11 december 2020 18:43 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Dat alternatief van je is vooringenomen subjectieve onzin.
Het is alsof ik roep dat kanker per vandaag niet meer bestaat en jou een klager noem als je zegt van wel.
[..]
Precies wat ik vraag.
In dit geval wel ja. Dat leg ik je ook uit in mijn post.quote:Op vrijdag 11 december 2020 18:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Oh zo; dus als men aangeeft wat men zo kunnen doen tegen waar men klaagt, is het vooringenomen subjectieve onzin.
Ik denk dat je een iets geromantiseerd beeld hebt van wat 'links' daadwerkelijk aan positiefs voor de gemiddelde burger doet.quote:En als ik dus antwoord geef op de vraag kan ik linea recta copy pasten wat ik hiervoor al heb geopperd aan mogelijkheden om de zaak voor Jan Modaal te verbeteren.
Nee, jij bedient je van een of andere oneliner en ik geef aan dat als je op mijn posts reageert ik argumenten verwacht. In plaats van deze te leveren ga je klagen dat ik zo negatief ben. Het is goed met je hoorquote:Hetgeen dan vervolgens 'vooringenomen subjectieve onzin' is, waarna de vraag gesteld wordt om met argumenten te komen.
Nee, je bent negatief omdat je werkelijk nooit met ook maar iets van een idee richting een oplossing komt. Viel in het boomer-topic ook al zo op.quote:Op vrijdag 11 december 2020 18:50 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
In dit geval wel ja. Dat leg ik je ook uit in mijn post.
[..]
Ik denk dat je een iets geromantiseerd beeld hebt van wat 'links' daadwerkelijk aan positiefs voor de gemiddelde burger doet.
Maar dat mag ik dus niet zeggen van jou want dan ben ik negatief
[..]
Nee, jij bedient je van een of andere oneliner en ik geef aan dat als je op mijn posts reageert ik argumenten verwacht. In plaats van deze te leveren ga je klagen dat ik zo negatief ben. Het is goed met je hoor
Werkelijk NOOITquote:Op vrijdag 11 december 2020 18:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee, je bent negatief omdat je werkelijk nooit met ook maar iets van een idee richting een oplossing komt. Viel in het boomer-topic ook al zo op.
En dat dat beeld 'geromantiseerd' is, is op zichzelf al een verder niet toegelichte one-liner.
Ik licht dit trouwens gewoon letterlijk toe in mijn eerste post naar jou, die jij vervolgens negatief noemt.quote:Op vrijdag 11 december 2020 18:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
En dat dat beeld 'geromantiseerd' is, is op zichzelf al een verder niet toegelichte one-liner.
Niet 'je van het'?quote:Op vrijdag 11 december 2020 18:58 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Werkelijk NOOIT![]()
Gast, alsof we elkaar hier zo vaak tegenkomen. Stel je toch niet zo aan.
Maar goed, even een timelime:
- Etto klaagt over rechts en doet alsof links zoveel beter is.
- Fbzn argumenteert dat links ook niet je van het is
- Etto: "je bent zo negatief en dat doe je nou al-tijd jij!"
Welnee, dat is slechts vooringenomen subjectieve onzin.quote:Op vrijdag 11 december 2020 18:59 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Ik licht dit trouwens gewoon letterlijk toe in mijn eerste post naar jou, die jij vervolgens negatief noemt.Maar goed, laat maar zitten verder.
Nee, dat staat er niet. Je leest ook gewoon niet eens.quote:Op vrijdag 11 december 2020 18:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Niet 'je van het'?
Het is eenzelfde 'kwaad'.
Ergo, we mogen kiezen, aldus fluit, tussen twee kwaden die even erg zijn.
Oplossingen verder aangedragen: 0.
"Laten we eerlijk zijn, er is geen echt goed alternatief. Het is geen keuze tussen goed en slecht, maar tussen alleen kwaden."quote:Op vrijdag 11 december 2020 19:01 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Nee, dat staat er niet. Je leest ook gewoon niet eens.
Mijn post? Mag je vinden.quote:Op vrijdag 11 december 2020 19:00 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Welnee, dat is slechts vooringenomen subjectieve onzin.
Staat daar dat die twee kwaden even erg zijn? Even goed kijken nu... Nee hè, toch niet. Mooi, kunnen we door.quote:Op vrijdag 11 december 2020 19:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
"Laten we eerlijk zijn, er is geen echt goed alternatief. Het is geen keuze tussen goed en slecht, maar tussen alleen kwaden."
Juist.
Verder: aangedragen oplossingen: 0.
Uhm...quote:Op vrijdag 11 december 2020 19:04 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Staat daar dat die twee kwaden even erg zijn? Even goed kijken nu... Nee hè, toch niet. Mooi, kunnen we door.
Een oplossing voor corona is het drinken van chloor. Is geen goede oplossing maar dat maakt voor jou niet zoveel uit hè Etto.quote:Op vrijdag 11 december 2020 19:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Verder: aangedragen oplossingen: 0.
Superbe vergelijking.quote:Op vrijdag 11 december 2020 19:05 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Een oplossing voor corona is het drinken van chloor. Is geen goede oplossing maar dat maakt voor jou niet zoveel uit hè Etto.
Ja. Dus?quote:Op vrijdag 11 december 2020 19:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Uhm...
Als een van de twee kwaden minder erg is, dan is het automatisch een beter alternatief.
Argumentenleer 101.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |