abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_196665635
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 23:42 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Hoor je niemand over, over de sgp. Ook bijzonder toch?
Jawel hoor. Doodenge calvinistische club van lieden die nog ergens in 1618 zitten.

Kritiek hebben op de islam (terecht) en dan SGP stemmen.

Dan heb je het echt niet begrepen.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_196665649
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 23:30 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ik ben niet rechts ik stem in maart eens op de sgp. Gewoon omdat het mag.
Ik vind dat heel bijzonder.
Voor vrouwen-rechten op willen komen, niet rechts zijn, maar wel SGP gaan stemmen. 8)7
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_196665651
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 23:43 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Nee, aangezien ik er zelf al heel lang klaar mee ben, maar kennelijk kan iemand die direct in een stuip schiet als de boreale hobbyclub van Baudet wordt bekritiseerd die nuance niet aanbrengen. Met je 'verdrietig in maart'... Dat ben ik al jaren wat de Nederlandse politiek betreft; gewoon rechts blijven stemmen allemaal, omdat je de moskee graag dicht wil hebben. Krijg je er gratis en voor niks de afbraak van sociale zekerheid, arbeidsrecht en sociale voorzieningen bij.

Het zal wel, ik heb mijn schaapjes op het droge en men zoekt het fijn uit.
O je neemt nu aan dat ik een Fvd stemmer was... ik blijf om je lachen.
pi_196665654
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 23:40 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Is dat zo? Ben ik dan een van de weinigen die denkt dat we het uitschot van andere landen nu krijgen?

Ik zie een groot verschil tussen onze nieuwe Nederlanders en het uitschot wat hier illegaal het land binnenkomt. Illegaal en haatdragend, en vooral heel boos op mijn voorvaderen.
Heeft allemaal weinig te maken met de post van bluesdude.
Incelfrikandel
pi_196665656
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 23:46 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

O je neemt nu aan dat ik een Fvd stemmer was... ik blijf om je lachen.
Niet eens; gewoon de zoveelste "ik denk niet links, ik denk niet rechts, maar ik ben wel rechts" edgelord.

Die vervolgens het hele politieke spectrum heeft ingedeeld in links = buitenlanders en rechts = eigen volk.

Zoals zo ongeveer 60% van de bevolking, geloof ik.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_196665657
quote:
1s.gif Op donderdag 10 december 2020 23:45 schreef capricia het volgende:

[..]

Ik vind dat heel bijzonder.
Voor vrouwen-rechten op willen komen, niet rechts zijn, maar wel SGP gaan stemmen. 8)7
Ja mooi hé. Het alternatief is dan GroenLinks, met die nummer 9...
pi_196665669
quote:

[..]

Schijnt helemaal geen probleem meer te zijn, antisemitisme. Je moet het natuurlijk alleen wel vanuit de juiste ideologie uitbraken.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_196665674
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 23:46 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Niet eens; gewoon de zoveelste "ik denk niet links, ik denk niet rechts, maar ik ben wel rechts" edgelord.
Waarom ben je nu zo boos? Omdat ik niet in praatjes van een Jetten trap?
Omdat Nederlanders die BLM shit zat zijn?

Mag toch gewoon gezegd worden?
pi_196665687
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 23:48 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Schijnt helemaal geen probleem meer te zijn, antisemitisme. Je moet het natuurlijk alleen wel vanuit de juiste ideologie uitbraken.
Wat jij wil, ik vind het allemaal prima. Zoveel boze mensen hier, als iemand zijn mening geeft.
Als het niet zo triest was, zou ik er hartelijk om lachen.
pi_196665691
quote:

[..]

Maar het CDA wordt de grootste in de peilingen volgende week?

quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 23:24 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Ik denk dat het cda volgende week de grootste gaat worden.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_196665695
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 23:48 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Waarom ben je nu zo boos? Omdat ik niet in praatjes van een Jetten trap?
Omdat Nederlanders die BLM shit zat zijn?

Mag toch gewoon gezegd worden?
Boos? Ik zit hier erg comfortabel aan een late latté en sigaar en vermaak me kostelijk. Te meer daar de 13e maand er ook nog aankomt.

Misschien moet ik toch gewoon ook ordinair VVD'er worden.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_196665702
quote:
1s.gif Op donderdag 10 december 2020 23:46 schreef Frikandelbroodje het volgende:

[..]

Heeft allemaal weinig te maken met de post van bluesdude.
Ja klopt, maar kijk ze hier eens boos worden op mensen die een andere mening hebben. Woest zijn ze.
pi_196665705
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 23:46 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Die vervolgens het hele politieke spectrum heeft ingedeeld in links = buitenlanders en rechts = eigen volk.

Zoals zo ongeveer 60% van de bevolking, geloof ik.
Ja. De grootste frame van de afgelopen 50 jaar.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_196665707
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 23:50 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Wat jij wil, ik vind het allemaal prima. Zoveel boze mensen hier, als iemand zijn mening geeft.
Als het niet zo triest was, zou ik er hartelijk om lachen.
> BNW
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_196665720
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 23:51 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ja klopt, maar kijk ze hier eens boos worden op mensen die een andere mening hebben. Woest zijn ze.
De enige die hier helemaal uit z'n plaat gaat ben jij hoor.

Hoe kom je erbij dat mensen 'boos' op 'jouw mening' zijn?

Verder ben ik erg vrolijk, aangezien de swing states thans de stemmen hebben gecertifieerd en we nu, alsof dat nog nodig was, zeker mogen zijn van de komst van Biden. Dat ook Trump nog oplazert dit jaar, naast die hele boreale puinhoop, maakt me allemaal erg gelukkig... geen reden voor boosheid.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_196665722
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 23:50 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Boos? Ik zit hier erg comfortabel aan een late latté en sigaar en vermaak me kostelijk. Te meer daar de 13e maand er ook nog aankomt.

Misschien moet ik toch gewoon ook ordinair VVD'er worden.
Op dit uur? Dan kun je toch niet meer slapen man.
Incelfrikandel
pi_196665730
quote:
1s.gif Op donderdag 10 december 2020 23:52 schreef Frikandelbroodje het volgende:

[..]

Op dit uur? Dan kun je toch niet meer slapen man.
Dat gaat prima.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_196665740
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 23:51 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

> BNW
Ja, das jou afdeling toch?

Lekker schuimbekken op meningen van andere mensen.
Ik vind het mooi hoor, begrijp me niet verkeerd.

Het boos zijn op mensen die een andere mening hebben, en dan de reacties zien. Ik denk dat er veel eind examen scriptie’s geschreven worden met de opmerkingen op Fok.
pi_196665749
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 23:55 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ja, das jou afdeling toch?

Lekker schuimbekken op meningen van andere mensen.
Ik vind het mooi hoor, begrijp me niet verkeerd.

Het boos zijn op mensen die een andere mening hebben, en dan de reacties zien. Ik denk dat er veel eind examen scriptie’s geschreven worden met de opmerkingen op Fok.
Oei, ik zal dan maar geen boek gaan schrijven.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_196665760
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 23:52 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

De enige die hier helemaal uit z'n plaat gaat ben jij hoor.

Hoe kom je erbij dat mensen 'boos' op 'jouw mening' zijn?
Haha, heb je dat van Marjanne geleerd? Voor de derde keer deze week, ik zit op een roze wolk en ben niet boos. Of hoe noemde die griet dat? Woede... 😂

Ik zei hier dat die rechtse partijen best veel stemmen gaan krijgen. Omdat mensen het zat zijn. Vervolgens ontploft dit topic.
pi_196665780
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 23:58 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Haha, heb je dat van Marjanne geleerd? Voor de derde keer deze week, ik zit op een roze wolk en ben niet boos. Of hoe noemde die griet dat? Woede... 😂

Ik zei hier dat die rechtse partijen best veel stemmen gaan krijgen. Omdat mensen het zat zijn. Vervolgens ontploft dit topic.
Wie is Marjanne?

Wat zijn de mensen nu weer eens zat, en hoe gaat rechts, de stroming die nu al onafgebroken meer dan vijftig jaar meeregeert, dat veranderen?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_196665785
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 23:59 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Wie is Marjanne?

Wat zijn de mensen nu weer eens zat, en hoe gaat rechts, de stroming die nu al onafgebroken meer dan vijftig jaar meeregeert, dat veranderen?
Man man man, Marjanne van d’r boek. Hadden we het gisteren nog over.

Edit: die uit de camper die geld wil verdienen met een boek over Kris en lisanne.
  vrijdag 11 december 2020 @ 00:02:03 #123
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_196665788
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2020 00:01 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Man man man, Marjanne van d’r boek. Hadden we het gisteren nog over.
Dat was inderdaad een mooi staaltje boosheid die je liet zien. Maar nogal offtopic alhier.

Vertel: wat gaat rechts voor 'de mense' doen. Naast verdere privatisering, flexibilisering en decentralisering?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_196665790
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2020 00:02 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Dat was inderdaad een mooi staaltje boosheid die je liet zien. Maar nogal offtopic alhier.

Vertel: wat gaat rechts voor 'de mense' doen. Naast verdere privatisering, flexibilisering en decentralisering?
Geen idee, jij weet dat. Leg het uit
  vrijdag 11 december 2020 @ 00:06:44 #125
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_196665804
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2020 00:02 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Geen idee, jij weet dat. Leg het uit
Rechts gaat niets doen wat het nu al niet doet: onder het mom van 'de multicultuur' tegengaan alsnog pleiten voor wagenwijde open grenzen voor het goedkoop verkeer van mensen en goederen en import van goedkope arbeidskrachten; het ontslagrecht versoepelen zodat mensen straks in een mum van tijd op straat geflikkerd kunnen worden (goed voor de werkgever); de sociale voorzieningen verder afkalven onder het motto 'eigen verantwoordelijkheid'; morrelen aan het minimumloon, arbeidsrecht, sociale zekerheid en zeg maar alles waar de afgelopen anderhalve eeuw aan is gewerkt om het leven van Jan Modaal wat makkelijker en gezelliger te maken.

Rechts gaat weer volop voor de Heilige Vrije Markt, het bedrijfsleven, globalisme en de werkgevers... en ze krijgen bakken met stemmen binnen omdat ze dat steeds zo mooi weten te verpakken in een 'WIJ ZIJN TROTS OP NEDERLAND!" slogan waarbij voor de show nog wat over islam inperken en integratie wordt geroepen.

Dat gaat rechts doen.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_196665812
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2020 00:06 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Rechts gaat niets doen wat het nu al niet doet: onder het mom van 'de multicultuur' tegengaan alsnog pleiten voor wagenwijde open grenzen voor het goedkoop verkeer van mensen en goederen en import van goedkope arbeidskrachten; het ontslagrecht versoepelen zodat mensen straks in een mum van tijd op straat geflikkerd kunnen worden (goed voor de werkgever); de sociale voorzieningen verder afkalven onder het motto 'eigen verantwoordelijkheid'; morrelen aan het minimumloon, arbeidsrecht, sociale zekerheid en zeg maar alles waar de afgelopen anderhalve eeuw aan is gewerkt om het leven van Jan Modaal wat makkelijker en gezelliger te maken.

Rechts gaat weer volop voor de Heilige Vrije Markt, het bedrijfsleven, globalisme en de werkgevers... en ze krijgen bakken met stemmen binnen omdat ze dat steeds zo mooi weten te verpakken in een 'WIJ ZIJN TROTS OP NEDERLAND!" slogan waarbij voor de show nog wat over islam inperken en integratie wordt geroepen.

Dat gaat rechts doen.
En wat gaat links doen?
  vrijdag 11 december 2020 @ 00:14:15 #127
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_196665837
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2020 00:08 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

En wat gaat links doen?
Ik heb zo'n vermoeden o.a. het terugdraaien van de privatisering van nutsbedrijven en de zorg; een moratorium op de verdere versoepelingen in het arbeidsrecht, een degelijk minimumloon, afschaffing van de participatiewet, centralisatie van de kerntaken van een overheid (onderwijs en zorg)... zeg maar zaken waar het gros van Nederland echt baat bij heeft.

Maar goed, "we willen Zwarte Piet terug" houdt dat gros kennelijk meer bezig; vraag me ook af waarom ik me eigenlijk nog zo druk maak hierom, want nogmaals, mijn tijd zal het wel duren. Men krijgt de regering die het verdient, en derhalve zullen er na maart inderdaad een hoop verdrietige mensen bijkomen wanneer ze doorhebben dat hun rechtse messias van de week/maand naast het weer zwart schminken van de pieterbaas ook weer verder rommelt aan hun sociale zekerheid.

Maar hé! Zwarte Piet is terug! En sinds de glorieuze Fortuynistische Revolte is sowieso alles de schuld van de Linkse Kerk, dus hoogstwaarschijnlijk gaat 'het volk' gewoon weer op diezelfde toer verder. Rechts kan hier een Amerikaans systeem op poten zetten waarin je met drie (flexibele!) banen nog niet rondkomt, en nog zullen Yasser Klaver cum suis de schuld van alle ellende krijgen. Of, natuurlijk, de Joden. Want die zijn altijd de lul blijkt wel weer.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_196665860
Zwarte piet is eng, onnodig kwetsend en hier in huis niet welkom. Wij volgen hier al jaren de Npo met hun Sinterklaas.

Dus je Aanname daarover klopt alweer niet.
  vrijdag 11 december 2020 @ 00:20:05 #129
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_196665864
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2020 00:19 schreef ootjekatootje het volgende:
Zwarte piet is eng, onnodig kwetsend en hier in huis niet welkom. Wij volgen hier al jaren de Npo met hun Sinterklaas.

Ja, fijn dat je totaal over de hele boodschap heen leest.

Verspilde moeite. Slaap ze.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  vrijdag 11 december 2020 @ 00:34:32 #130
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_196665922
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2020 00:19 schreef ootjekatootje het volgende:

:')
  vrijdag 11 december 2020 @ 07:45:13 #131
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_196667408
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2020 00:14 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Ik heb zo'n vermoeden o.a. het terugdraaien van de privatisering van nutsbedrijven en de zorg; een moratorium op de verdere versoepelingen in het arbeidsrecht, een degelijk minimumloon, afschaffing van de participatiewet, centralisatie van de kerntaken van een overheid (onderwijs en zorg)... zeg maar zaken waar het gros van Nederland echt baat bij heeft.
Je kunt over links natuurlijk ook wat zo'n soort verhaal vertellen. Dat met links de burger ook wordt uitgeknepen maar dan onder het mom van milieu, dat de belasting op autorijden, energie, gas, voedsel en leven in het algemeen nog hoger wordt omdat dat nu eenmaal een makkelijkere manier is om op papier de klimaatdoelen te halen dan daadwerkelijk een doordacht plan maken. Dat de falende kunstclubjes en eeuwige uitkeringstrekkers worden onderhouden van het geld van de stille massa. Dat Jan Modaal in zijn rijtjeshuis met zijn tweedehands Polo mag bloeden voor de uitkeringen en subsidies voor hen die geen zin hebben om voor zichzelf te zorgen.

De SP is de partij waar ik bovenstaande nog het minst bij vind passen, maar die zullen nooit de oppositie uit komen. En dan is het makkelijk om principes te hebben. Laten we eerlijk zijn, er is geen echt goed alternatief. Het is geen keuze tussen goed en slecht, maar tussen alleen kwaden.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_196667550
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 december 2020 07:45 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]

Je kunt over links natuurlijk ook wat zo'n soort verhaal vertellen. Dat met links de burger ook wordt uitgeknepen maar dan onder het mom van milieu, dat de belasting op autorijden, energie, gas, voedsel en leven in het algemeen nog hoger wordt omdat dat nu eenmaal een makkelijkere manier is om op papier de klimaatdoelen te halen dan daadwerkelijk een doordacht plan maken. Dat de falende kunstclubjes en eeuwige uitkeringstrekkers worden onderhouden van het geld van de stille massa. Dat Jan Modaal in zijn rijtjeshuis met zijn tweedehands Polo mag bloeden voor de uitkeringen en subsidies voor hen die geen zin hebben om voor zichzelf te zorgen.

De SP is de partij waar ik bovenstaande nog het minst bij vind passen, maar die zullen nooit de oppositie uit komen. En dan is het makkelijk om principes te hebben. Laten we eerlijk zijn, er is geen echt goed alternatief. Het is geen keuze tussen goed en slecht, maar tussen alleen kwaden.
De meeste mensen die van een uitkering leven, willen wel voor zichzelf zorgen, maar door lichamelijke gebreken kunnen zij dat niet.
pi_196667562
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2020 08:05 schreef torentje het volgende:

[..]

De meeste mensen die van een uitkering leven, willen wel voor zichzelf zorgen, maar door lichamelijke gebreken kunnen zij dat niet.
Stevige uitspraak.
  vrijdag 11 december 2020 @ 08:24:51 #134
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_196667634
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2020 00:14 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Maar goed, "we willen Zwarte Piet terug" houdt dat gros kennelijk meer bezig; vraag me ook af waarom ik me eigenlijk nog zo druk maak hierom, want nogmaals, mijn tijd zal het wel duren. Men krijgt de regering die het verdient, en derhalve zullen er na maart inderdaad een hoop verdrietige mensen bijkomen wanneer ze doorhebben dat hun rechtse messias van de week/maand naast het weer zwart schminken van de pieterbaas ook weer verder rommelt aan hun sociale zekerheid.

Maar hé! Zwarte Piet is terug! En sinds de glorieuze Fortuynistische Revolte is sowieso alles de schuld van de Linkse Kerk, dus hoogstwaarschijnlijk gaat 'het volk' gewoon weer op diezelfde toer verder. Rechts kan hier een Amerikaans systeem op poten zetten waarin je met drie (flexibele!) banen nog niet rondkomt, en nog zullen Yasser Klaver cum suis de schuld van alle ellende krijgen. Of, natuurlijk, de Joden. Want die zijn altijd de lul blijkt wel weer.
Er zijn genoeg mensen die zichzelf makkelijk kunnen bedruipen. En waarvoor zaken als 2 of 3 jaar ww, of minimumloon, eigen bijdrage zorg etc. etc. helemaal geen issue is. Die hoeven niet zoals jij met de portemonnee te stemmen.

Die stemmen partijen als FVD, PVV omdat zij een emigratiestop willen, minder islamisering, behouden van eigen folklore en tradities etc. etc. Die vinden dat belangrijker.
pi_196667848
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 23:18 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Waarom dragen vrouwen überhaupt een hoofddoek?

Waarom mogen die hun prachtige haren niet laten zien? Of hun rondingen?
Dit is precies wat ik bedoel. Mijn vraag aan jou is dan ook waarom jij voor anderen wil bepalen of ze wel of niet een hoofddoek willen dragen? Dat mogen mensen toch echt zelf weten. Misschien vonden ze zelf hun haar wel niet mooi, misschien willen ze niet dat het haar verwaaid of misschien geloven ze wel dat ze dan in de hemel komen. Allemaal redenen die ze helemaal zelf mogen verzinnen.

Een jaar terug werd er geklaagd over gezichtsbedekkende kleding, nu schijnt dat erg hip te zijn want ik zie er zeer veel mensen mee lopen. Die zullen hun reden er ook wel hebben.
pi_196667934
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2020 08:57 schreef qajariaq het volgende:

[..]

Dit is precies wat ik bedoel. Mijn vraag aan jou is dan ook waarom jij voor anderen wil bepalen of ze wel of niet een hoofddoek willen dragen? Dat mogen mensen toch echt zelf weten. Misschien vonden ze zelf hun haar wel niet mooi, misschien willen ze niet dat het haar verwaaid of misschien geloven ze wel dat ze dan in de hemel komen. Allemaal redenen die ze helemaal zelf mogen verzinnen.

Een jaar terug werd er geklaagd over gezichtsbedekkende kleding, nu schijnt dat erg hip te zijn want ik zie er zeer veel mensen mee lopen. Die zullen hun reden er ook wel hebben.
Jij denkt dat ze dat zelf beslissen?
pi_196668291
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2020 08:07 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Stevige uitspraak.
Men ziet toch de meeste mensen die van een uitkering leven voornamelijk lichamelijke wrakken zijn? Hun vaders zijn echter stevig.
  vrijdag 11 december 2020 @ 10:14:29 #138
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_196668735
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 december 2020 07:45 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]

Hopeloze zaak aldus; kunnen we ook stoppen met klagen. Toch?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  vrijdag 11 december 2020 @ 10:17:39 #139
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_196668781
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2020 08:24 schreef RamboDirk het volgende:

[..]

Er zijn genoeg mensen die zichzelf makkelijk kunnen bedruipen. En waarvoor zaken als 2 of 3 jaar ww, of minimumloon, eigen bijdrage zorg etc. etc. helemaal geen issue is. Die hoeven niet zoals jij met de portemonnee te stemmen.

Die stemmen partijen als FVD, PVV omdat zij een emigratiestop willen, minder islamisering, behouden van eigen folklore en tradities etc. etc. Die vinden dat belangrijker.
Begrijp ik goed dat je meent dat de meest welgestelden en hoogopgeleiden, ofwel, de mensen die niet met de portemonnee hoeven te stemmen, bij FvD en PVV zitten?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  vrijdag 11 december 2020 @ 10:18:24 #140
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_196668790
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2020 09:07 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Jij denkt dat ze dat zelf beslissen?
SGP'ers bepalen ook een hoop voor anderen... Of in ieder geval, zouden dat heel graag willen.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_196668927
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2020 10:18 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

SGP'ers bepalen ook een hoop voor anderen... Of in ieder geval, zouden dat heel graag willen.
Die zorgen er onder andere voor dat alle gelovigen in Nederland naar de moskeeën en kerken kunnen.
Best bijzonder toch, voor een rechtste partij...
  vrijdag 11 december 2020 @ 10:29:37 #142
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_196668946
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2020 10:28 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Die zorgen er onder andere voor dat alle gelovigen in Nederland naar de moskeeën en kerken kunnen.
Best bijzonder toch, voor een rechtste partij...
Oh echt? Vraag eens wat een SGP'er bedoelt met het via de overheid tegen willen gaan van 'vervloekte afgoderij'?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_196669165
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2020 10:29 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Oh echt? Vraag eens wat een SGP'er bedoelt met het via de overheid tegen willen gaan van 'vervloekte afgoderij'?
Is dat relevant in deze discussie of zoek je spijkers op laag water?
  vrijdag 11 december 2020 @ 10:50:51 #144
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_196669274
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2020 10:43 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Is dat relevant in deze discussie of zoek je spijkers op laag water?
... wat denk je zelf... :')
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_196669466
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2020 10:50 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

... wat denk je zelf... :')
Dat laatste aangezien die preek uit Barneveld ging over de RKK en niet over de islam.
  vrijdag 11 december 2020 @ 11:07:40 #146
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_196669495
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2020 11:05 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Dat laatste aangezien die preek uit Barneveld ging over de RKK en niet over de islam.
Oh, en dat is niet erg... dat ze de RKK zo noemen en willen verbieden?

:') :') :')
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_196669752
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2020 11:07 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Oh, en dat is niet erg... dat ze de RKK zo noemen en willen verbieden?

:') :') :')
Islamieten willen toch ook niet dat hun profeet wordt afgebeeld? Ik snap ook niet waarom bepaalde grapjassen dat dan wel weer moeten doen.

Maar je hebt nogal wat commentaar op anders denkenden, forumstemmers, Joost Eerdmans, sgp, wat onder andere blijkt uit je :') reacties.

En dat is dus precies wat ik bedoel de hele tijd, iemand denkt anders... jouw reactie :') en dan proberen de boel belachelijk te maken. En jij hoopt vervolgens op een meer divers Nederland?
  vrijdag 11 december 2020 @ 11:34:52 #148
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_196669849
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2020 11:29 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Islamieten willen toch ook niet dat hun profeet wordt afgebeeld? Ik snap ook niet waarom bepaalde grapjassen dat dan wel weer moeten doen.

Maar je hebt nogal wat commentaar op anders denkenden, forumstemmers, Joost Eerdmans, sgp, wat onder andere blijkt uit je :') reacties.

En dat is dus precies wat ik bedoel de hele tijd, iemand denkt anders... jouw reactie :') en dan proberen de boel belachelijk te maken. En jij hoopt vervolgens op een meer divers Nederland?
Als je enerzijds de islam link vindt omdat dat dingen oplegt, vooral aan vrouwen, en vervolgens zelf SGP gaat stemmen, is dat inderdaad enorm lachwekkend.

Als je enerzijds stelt dat de SGP het toch maar voor elkaar krijgt om 'alle gelovigen' naar hun kerken en moskeeën te laten gaan - heel bijzonder voor een 'rechtste partij' - en vervolgens niet inziet dat die club hele kerk- en geloofsgemeenschappen via de overheid wil verbieden want afgoderij (ja, ook islam, dat je werkelijk denkt dat de SGP de islam niet wil bestrijden is voorbij grotesk), dan is dat inderdaad ook zeer hilarisch.

Dat is geen belachelijk maken, dat is aanstippen dat je redeneringen gewoon nergens op slaan.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_196669949
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2020 11:34 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Als je enerzijds de islam link vindt omdat dat dingen oplegt, vooral aan vrouwen, en vervolgens zelf SGP gaat stemmen, is dat inderdaad enorm lachwekkend.

Als je enerzijds stelt dat de SGP het toch maar voor elkaar krijgt om 'alle gelovigen' naar hun kerken en moskeeën te laten gaan - heel bijzonder voor een 'rechtste partij' - en vervolgens niet inziet dat die club hele kerk- en geloofsgemeenschappen via de overheid wil verbieden want afgoderij (ja, ook islam, dat je werkelijk denkt dat de SGP de islam niet wil bestrijden is voorbij grotesk), dan is dat inderdaad ook zeer hilarisch.

Dat is geen belachelijk maken, dat is aanstippen dat je redeneringen gewoon nergens op slaan.
Heb je een nieuwe rechtse vijand gevonden in de SGP?

Maak jezelf toch niet zo belachelijk. Wat stem jezelf, D66 vermoed ik. Ken je wethouder Grauss?
Je kunt moeilijk ontkennen dat deze man in zijn functie fantastisch werk verzet. Voor alle rotterdammers in tijden van nood, ongeacht afkomst.

Kijk naar Amsterdam, daar is de gezonde balans in de gemeenteraad ver te zoeken. Zijn homo’s daar veilig?
Mogen mensen daar zichzelf zijn op straat? Nee.
En ik zit daarom ook niet te wachten op een tweede kamer zoals dat zooitje nu in Amsterdam.
  vrijdag 11 december 2020 @ 11:46:13 #150
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_196670009
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2020 11:41 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Heb je een nieuwe rechtse vijand gevonden in de SGP?

Maak jezelf toch niet zo belachelijk. Wat stem jezelf, D66 vermoed ik. Ken je wethouder Grauss?
Je kunt moeilijk ontkennen dat deze man in zijn functie fantastisch werk verzet. Voor alle rotterdammers in tijden van nood, ongeacht afkomst.

Kijk naar Amsterdam, daar is de gezonde balans in de gemeenteraad ver te zoeken. Zijn homo’s daar veilig?
Mogen mensen daar zichzelf zijn op straat? Nee.
En ik zit daarom ook niet te wachten op een tweede kamer zoals dat zooitje nu in Amsterdam.
Ik heb als Brabantse katholiek (ik geef namelijk echt om mijn tradities en cultuur, en die gaat wat verder dan vuurwerk en zwarte piet) de SGP altijd ruk gevonden, natuurlijk. Heb het niet zo op beeldstormers, of ze nou rechts zijn of islamitisch, vijanden van het schone zijn geen vrienden van mij.

Dat je verder denkt dat ik D66 stem is opnieuw ontzettend grappig... laat er nu een partij zijn die op de door mij eerder aangehaalde gebieden werkelijk alles aan het slopen is, of slopen wil. De flexibiliteitspartij bij uitstek. De VVD met een progressief tintje.

Maar laat me raden: D66 is voor jou echt enorm 'links' enzo.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')