Ik heb het meer over het feit dat de partij recent nog de grootste van Nederland was. Ik vind de aandacht daarom niet echt overdreven.quote:Op zondag 6 december 2020 21:58 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ja dat was voordat Sjerry vol met zijn neus in de lijmpot ging hangen.
Not really. Baudet is niks veranderd in de laatste maanden. Zijn masker is gevallen.quote:Op zondag 6 december 2020 21:58 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ja dat was voordat Sjerry vol met zijn neus in de lijmpot ging hangen.
Ach, je ziet vaak dat dit soort partijen in de peilingen jojoën. Voor "immigranten stom, EU stom!" is altijd wel een markt.quote:Op zondag 6 december 2020 22:00 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Ik heb het meer over het feit dat de partij recent nog de grootste van Nederland was. Ik vind de aandacht daarom niet echt overdreven.
quote:Op zondag 6 december 2020 16:21 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Ik denk dat Eerdmans en Nanninga een partij gaan oprichten om in dat electorale gat springen.
Nog meer versplintering, daar zaten we nou nog net op te wachten.quote:
Eerdmans is inderdaad een opportunistisch lulletje rozenwater. Denk dat niemand er rouwig om is wanneer Baudet hem in zijn val meesleept.quote:Op maandag 7 december 2020 12:51 schreef Oostwoud het volgende:
[ twitter ]
Eerdmans in de hoek waar de klappen vallen.
Wie is die vrouw en hoezo is haar opvatting relevant?quote:Op maandag 7 december 2020 12:51 schreef Oostwoud het volgende:
[ twitter ]
Eerdmans in de hoek waar de klappen vallen.
Iquote:Op woensdag 9 december 2020 14:03 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
ik vind whatsapp gesprekjes van anderen delen niet kunnen. Zo breng je degene die in alle vrijheid zijn/haar mening uit in gevaar.
een spotprent aan de muur in een school ook nietquote:Op woensdag 9 december 2020 14:10 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
I
Het zijn groepen met tientallen deelnemers. Dat is niet bepaald anoniem.
Klopt en daar mag de schoolleiding ook best over spreken met de docent die het heeft opgehangen.quote:Op woensdag 9 december 2020 14:14 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
een spotprent aan de muur in een school ook niet
Zeker naarmate de immigranten en de EU steeds stommer gaan doen.quote:Op zondag 6 december 2020 22:06 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ach, je ziet vaak dat dit soort partijen in de peilingen jojoën. Voor "immigranten stom, EU stom!" is altijd wel een markt.
Ondanks de wat labiele EU is het potentieel voor dit soort clubs eigenlijk al twintig jaar onveranderd.quote:Op woensdag 9 december 2020 14:43 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Zeker naarmate de immigranten en de EU steeds stommer gaan doen.
quote:Joost Eerdmans en Annabel Nanninga overwegen met een nieuwe partij mee te doen aan de Tweede Kamerverkiezingen van volgend jaar maart. Of ze alles op tijd rondkrijgen is echter nog de vraag. Volgende week hakken ze de knoop door.
De gewezen FVD’ers deden hun ambitie donderdag uit de doeken in een filmpje op Twitter. Volgens Nanninga wachten kiezers “al zo lang op een redelijk rechts geluid”.
“Voor die mensen willen we doorgaan,” voegt Eerdmans eraan toe. “Wij willen meedoen aan de Tweede Kamerverkiezingen. Maar alleen als we een prachtige lijst kunnen presenteren.” Volgens Eerdmans werken ze onder ‘enorme tijdsdruk’ en moet er ‘een heleboel worden geregeld’.
“Op 18 december beslissen we definitief of we meedoen aan de Tweede Kamerverkiezingen”, sluit Nanninga het bericht af. Dat is enkele dagen voor de deadline van de Kiesraad. Uiterlijk 21 december moeten partijen zich registreren.
https://www.parool.nl/ned(...)we-partij~b84e5e4b5/
Wen er maar aan, 90% van Nederland is blank en die npo-D66-diversiteit zat.quote:Op donderdag 10 december 2020 22:43 schreef Bluesdude het volgende:
Eerdmans en Nanninga willen nog meer rechtse geluiden brengen?
Hebben we niet genoeg gehoord de laatste weken? Baudet en Trump verliefd op hun pluche, dan wel verkapte coupneigingen
Nog meer rechtse geluiden in de Tweede Kamer ? Die heeft al 200 jaar een rechtse kamermeerderheid.
Ok. Wat heeft huidskleur met dit alles te maken dan?quote:Op donderdag 10 december 2020 22:55 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Wen er maar aan, 90% van Nederland is blank en die npo-D66-diversiteit zat.
Zo werkt een democratie.
Moet ik nu echt op nummer negen gaan stemmen bij groen links? Omdat het een vrouw is?quote:Op donderdag 10 december 2020 22:58 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ok. Wat heeft huidskleur met dit alles te maken dan?![]()
no spang... ik ben getogen in een land vol rechtse mensen.quote:Op donderdag 10 december 2020 22:55 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Wen er maar aan, 90% van Nederland is blank en die npo-D66-diversiteit zat.
Zo werkt een democratie.
Voor zover ik weet is er maar een partij in NL die openlijk pleit voor onderdanig zijn aan je man. En dat is niet bepaald GL natuurlijk.quote:Op donderdag 10 december 2020 23:07 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Moet ik nu echt op nummer negen gaan stemmen bij groen links? Omdat het een vrouw is?
Of op Sylvana omdat ze bruin is?
Of mag ik gewoon stemmen op partijen die passen bij mijn manier van leven? Kijk als ik een hoofddoek op wil, en ik ben onderdanig aan mijn man, dan verhuis ik wel naar Iran. Maar ik woon hier, en ben klaar met die neppe diversiteit en de boze blanke man. Blank, zo heet dat in Nederland. Geen wit.
Nederlanders zijn echt klaar met die opgelegde diversiteit. Zelfs reclamemakers moeten uitkijken dat er wel een getint iemand in de reclame zit. Man man... alsof het gemiddelde gezin bestaat uit een donkere man en een blanke vrouw... hou toch op.quote:Op donderdag 10 december 2020 23:02 schreef spinazieruiker het volgende:
Want alle blanken hebben een hekel aan diversiteit?![]()
Echt, sommige mensen hebben geen enkel idee dat ze niet in Hongarije of Polen wonen maar in Nederland
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |