Als jij hier alleen maar komt om je medeforumgebruikers uit te lachen dan mag je van mij wel weer ophoepelen!quote:
Goed ingegrepen.quote:Op zaterdag 5 december 2020 20:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als jij hier alleen maar komt om je medeforumgebruikers uit te lachen dan mag je van mij wel weer ophoepelen!
quote:Op zaterdag 5 december 2020 20:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als jij hier alleen maar komt om je medeforumgebruikers uit te lachen dan mag je van mij wel weer ophoepelen!
Ik kom inderdaad heel veel tekort thuis.quote:Op zaterdag 5 december 2020 20:23 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik ga iets geks zeggen. Er zijn meerdere Ajacieden die duidelijk tekort komen.
The curious case of Vaclav Cerny.quote:Op zaterdag 5 december 2020 20:26 schreef Pizzakoppo het volgende:
Cerny lijkt op een jongetje van 40.
RdB in januari of februari te zien in Verborgen Verleden.quote:Op zaterdag 5 december 2020 20:27 schreef GGMM het volgende:
Bij Cerny moet ik altijd denken aan Ronald de Boer.
@:jr-Style-93
Sangare moet zn benen brekenquote:Op zaterdag 5 december 2020 20:39 schreef Buitendam het volgende:
Tadic is toch wel de allertrieste voetballer sinds lange tijd he?
Het is eigenlijk toch ook nooit een heel bijzondere voetballer geweest.quote:Op zaterdag 5 december 2020 20:39 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik heb echt nog nooit zo’n verval gezien bij een speler op leeftijd zoals Promes nu meemaakt. Bizar.
Zeg ik al 3 jaarquote:Op zaterdag 5 december 2020 20:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is eigenlijk toch ook nooit een heel bijzondere voetballer geweest.
Hij was wel goed in puntgave voorzetten van Ziyech binnenlopen.quote:Op zaterdag 5 december 2020 20:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Klopt maar zo parasiteren op een Ziyech is ook te bizar voor woorden. Had maar zo een klapper kunnen maken afgelopen jaar door Ziyech naar een of andere wanhopige club.quote:Op zaterdag 5 december 2020 20:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Dolberghuiswijndaldumquote:Op zaterdag 5 december 2020 21:03 schreef Coco het volgende:
[..]
Wat voor een wijn?
Wijndal, Bergwijn of Wijnaldum?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 5 december 2020 21:03 schreef Coco het volgende:
[..]
Wat voor een wijn?
Hier kan ik onmogelijk een like voor uitdelenquote:Op zaterdag 5 december 2020 21:03 schreef Coco het volgende:
[..]
Wat voor een wijn?
quote:Op zaterdag 5 december 2020 21:04 schreef GGMM het volgende:
Laatste 2 beslists zo te zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 5 december 2020 21:04 schreef GGMM het volgende:
Oh ik dacht drie assists bij die tweede.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
En dat met 4 'reserves' in de basis. Verrassend.quote:
Wij zitten wederom op één lijn.quote:Op zaterdag 5 december 2020 21:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hier kan ik onmogelijk een like voor uitdelen
Klopt ook. Geen idee waarom jij dit op je naam krijgtquote:Op zaterdag 5 december 2020 21:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh ik dacht drie assists bij die tweede.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk dat hij het niet telt omdat Toto niet op x drukt.
quote:Op zaterdag 5 december 2020 21:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt ook. Geen idee waarom jij dit op je naam krijgtExcusesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk dat hij het niet telt omdat Toto niet op x drukt.
quote:Op zaterdag 5 december 2020 21:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt ook. Geen idee waarom jij dit op je naam krijgtDan mag dat tooltje nog wel wat beter afgesteld worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk dat hij het niet telt omdat Toto niet op x drukt.Oh.
Ik ben al een woedende mail aan het sturenquote:Op zaterdag 5 december 2020 21:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan mag dat tooltje nog wel wat beter afgesteld worden.
Wat een boosheid Dirk.quote:Op zaterdag 5 december 2020 21:16 schreef RamboDirk het volgende:
verschrikkelijke rat dat geflopte talent uit kanaleneiland
Blijkt dat indekken toch te werken.quote:Op zaterdag 5 december 2020 21:14 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb hier een slecht gevoel over. (ik dek me hier in )
Jij maakt op mij een zeer woedende indruk.quote:Op zaterdag 5 december 2020 21:16 schreef RamboDirk het volgende:
verschrikkelijke rat dat geflopte talent uit kanaleneiland
Veel duidelijker krijg je ze niet hoor.quote:Op zaterdag 5 december 2020 21:16 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Dat opzichte vallen, walgelijk. Zou geel voor Labyad moeten zijn.
Ik wil graag de objectieve mening van @PSVCL weten voordat ik hierin meega.quote:Op zaterdag 5 december 2020 21:16 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Dat opzichte vallen, walgelijk. Zou geel voor Labyad moeten zijn.
Ach handje op de schouder, een echte vent blijft staan. Maar die Labyrat raakt al maanden geen pepernoot, dit is het enige wat deze lilliputter nog kan. Vallen als een veertje. Lachwekkend.quote:Op zaterdag 5 december 2020 21:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Veel duidelijker krijg je ze niet hoor.
Kwaad. Woedend. Witheet.quote:Op zaterdag 5 december 2020 21:19 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ach handje op de schouder, een echte vent blijft staan. Maar die Labyrat raakt al maanden geen pepernoot, dit is het enige wat deze lilliputter nog kan. Vallen als een veertje. Lachwekkend.
Ze doen maar. Zolang ze die advocaat van Feyenoord maar niet inhuren.quote:Op zaterdag 5 december 2020 21:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Denk dat Ajax dat besluit dan wel gaat aanvechten.
Menig club zou daar jaloers op zijn.quote:Op zaterdag 5 december 2020 21:19 schreef maxi-mus het volgende:
Twente heeft wel een leuke aanval hoor.
Je kijkt voor het eerst een voetbalwedstrijd?quote:Op zaterdag 5 december 2020 21:19 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ach handje op de schouder, een echte vent blijft staan. Maar die Labyrat raakt al maanden geen pepernoot, dit is het enige wat deze lilliputter nog kan. Vallen als een veertje. Lachwekkend.
Een like.quote:Op zaterdag 5 december 2020 21:20 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Menig club zou daar jaloers op zijn.
Dick is vast wel te porren voor nog een klus.quote:Op zaterdag 5 december 2020 21:20 schreef yats het volgende:
[..]
Ze doen maar. Zolang ze die advocaat van Feyenoord maar niet inhuren.
quote:Op zaterdag 5 december 2020 21:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dick is vast wel te porren voor nog een klus.
Een paar watquote:Op zaterdag 5 december 2020 21:22 schreef yats het volgende:
[..]
Zei hij een paar terug niet al dat het zijn laatste klus zou zijn om vervolgens naar Sunderland te vertrekken?
Nee maar dit soort overacting en zoeken naar een penalty zijn wel echt uitwassen van het hedendaagse voetbal.quote:Op zaterdag 5 december 2020 21:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je kijkt voor het eerst een voetbalwedstrijd?
Hij wordt gewoon (oliedom) vastgehouden.quote:Op zaterdag 5 december 2020 21:22 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Nee maar dit soort overacting en zoeken naar een penalty zijn wel echt uitwassen van het hedendaagse voetbal.
Een paar jaar terug.quote:Op zaterdag 5 december 2020 21:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een paar wat
Maar hij heeft dat al 20 keer gezegd ja. Zag laatst een compilatie voorbijkomen op Twitter
Niet meer over hebben. Zaak afgedaan. Op naar de 1-2.quote:Op zaterdag 5 december 2020 21:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij wordt gewoon (oliedom) vastgehouden.
Ik ben er bang voor ja.quote:Op zaterdag 5 december 2020 21:24 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Niet meer over hebben. Zaak afgedaan. Op naar de 1-2.
Mooiquote:
Aldus een fan van een club die al jaren bekend staat als de meest Duitse ploeg van Nederland.quote:Op zaterdag 5 december 2020 21:23 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Zei het nog .. altijd hetzelfde met die schijt club
Brama zeilt er nog wel een balletje in. Want Braaamaa is wel een club icoooon. Garcia out Gaaaarcia out.quote:
Niet gezien .. ben Chelsea aan het kijkenquote:Op zaterdag 5 december 2020 21:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik wil graag de objectieve mening van @:psvcl weten voordat ik hierin meega.
Scoren tenminste op eigen kracht ..hebben daar geen hulp bij nodigquote:Op zaterdag 5 december 2020 21:25 schreef yats het volgende:
[..]
Aldus een fan van een club die al jaren bekend staat als de meest Duitse ploeg van Nederland.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
quote:Op zaterdag 5 december 2020 21:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zo het slotoffensief van Ajax
Misschien kunnen we alvast gaan haxballen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee joh Ajax maakt zo wel die 2-1 hoor.
Geloof er niks van.quote:Op zaterdag 5 december 2020 21:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Misschien kunnen we alvast gaan haxballen?
Nee joh Ajax maakt zo wel die 2-1 hoor.
Eh...wat dacht je van nee? PSV krijgt ook vaak genoeg onterechte penalties of andere dubieuze beslissingen mee de laatste jaren.quote:Op zaterdag 5 december 2020 21:29 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Scoren tenminste op eigen kracht ..hebben daar geen hulp bij nodig
Dit is zijn werk (hij is profvoetballer)quote:Op zaterdag 5 december 2020 21:38 schreef RamboDirk het volgende:
Moest die Brobbey niet aan het werk vanavond?
2-2 en 3-2 vallen zo nog joh.quote:Op zaterdag 5 december 2020 21:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ajax is de Eredivisie duidelijk ontgroeid.
Die speelt alleen bij een blessure van Mazraoui. (gelukkig)quote:Op zaterdag 5 december 2020 21:41 schreef Buitendam het volgende:
Echt Ajaxmateriaal die Klaiber. Mooi voor de concurrentie dat die eigenwijze kale hem het hele seizoen gaat laten staan, want hij moet en zal slagen.
quote:Op zaterdag 5 december 2020 21:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
Huntelaar met speelritme maakt die kans. Huntelaar moet je alleen als breekijzer inbrengen tegen Mexico.quote:
Hoezo? Ga je weg?quote:Op zaterdag 5 december 2020 21:41 schreef Bolasie het volgende:
De hamvraag: juicht @:jojoortje nu wel of niet?
Verzint ie wel wat op.quote:Op zaterdag 5 december 2020 21:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die speelt alleen bij een blessure van Mazraoui. (gelukkig)
Duidelijk inderdaad. Als het zo blijft staan ze dadelijk ineens 2e...quote:Op zaterdag 5 december 2020 21:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
(lol)quote:Op zaterdag 5 december 2020 21:46 schreef Alfje het volgende:
Ik ben wel heel benieuwd op basis waarvan die Anthony gescout is, die man doet echt niks goed, raakt alles verkeerd.
😂quote:Op zaterdag 5 december 2020 21:48 schreef leolinedance het volgende:
PSV is duidelijk de grootste titelkandidaat dit jaar. Ajax kan er niet zo veel van.
Ik weet nou niet of ik blij moet zijn als we straks ineens 1e staan.quote:
Vreemd dat mensen wat in Klaiber zagen.quote:Op zaterdag 5 december 2020 21:47 schreef GGMM het volgende:
Labyad heeft niet het niveau wat je als Ajax zou moeten nastreven.
Ik vind hem dus niet goed genoeg.
Dat hebben Traore, Brobbey, Promes en Klaiber ook niet.quote:Op zaterdag 5 december 2020 21:47 schreef GGMM het volgende:
Labyad heeft niet het niveau wat je als Ajax zou moeten nastreven.
Ik vind hem dus niet goed genoeg.
Correct.quote:Op zaterdag 5 december 2020 21:48 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Dat hebben Traore, Brobbey, Promes en Klaiber ook niet.
Tegen Emmen kan je mij nog mee laten doen.quote:Op zaterdag 5 december 2020 21:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Vreemd dat mensen wat in Klaiber zagen.
Dan kun je wel mooi een T-Shirt met de teletekst stand laten bedrukken, net als Boskamp dat met Feyenoord kreeg.quote:Op zaterdag 5 december 2020 21:48 schreef yats het volgende:
[..]
Ik weet nou niet of ik blij moet zijn als we straks ineens 1e staan.
Eerlijk gezegd valt hij mee niet tegen. Ik had veel erger verwacht, maar hij komt redelijk mee.quote:Op zaterdag 5 december 2020 21:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Vreemd dat mensen wat in Klaiber zagen.
Dan zal maxi-mus hem wel blokkerenquote:Op zaterdag 5 december 2020 21:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
@:Shreyas gaat zo zijn gelijk halen.
Dat is meer iets voor clubs in de marge...zoals Feyenoord inderdaad.quote:Op zaterdag 5 december 2020 21:49 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dan kun je wel mooi een T-Shirt met de teletekst stand laten bedrukken, net als Boskamp dat met Feyenoord kreeg.
Zie je zelf niet wat je hier verkeerd doet?quote:Op zaterdag 5 december 2020 21:50 schreef 7Eleven het volgende:
[..]
Hoe is je zaterdagavond, beetje fokken zeker weer
De nieuwe Castillion.quote:Op zaterdag 5 december 2020 21:51 schreef GGMM het volgende:
Brobbey is ook niet zo goed heb ik al gezien.
Gewoon een vraag he, niet zo defensiefquote:Op zaterdag 5 december 2020 21:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zie je zelf niet wat je hier verkeerd doet?
Kijk jou eens geïrriteerd zijnquote:Op zaterdag 5 december 2020 21:50 schreef 7Eleven het volgende:
[..]
Hoe is je zaterdagavond, beetje fokken zeker weer
DOE NORMAAL JE KOMT UIT TWENTE EN JE BENT VOOR AJAX JUI HUICHELAARquote:
Ik moet nog zien dat we vanavond winnen.quote:Op zaterdag 5 december 2020 21:51 schreef Immerdebestebob het volgende:
Zelfs als Vitesse bovenaan staat blijft Yats een calimero
We roddelen hier niet.quote:Op zaterdag 5 december 2020 21:53 schreef Paul het volgende:
echt een verrader is Jojoortje haar eigen Twente uitkotsen! GA DAN NAAR AMSTERDAM VERHUIZEN!
Stel je eens niet zo aan man.quote:Op zaterdag 5 december 2020 21:53 schreef Paul het volgende:
echt een verrader is Jojoortje haar eigen Twente uitkotsen! GA DAN NAAR AMSTERDAM VERHUIZEN!
Ik ben echt maaad..quote:Op zaterdag 5 december 2020 21:53 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, je vindt het écht niet leuk
Thuis van rkc verliezen is inderdaad niet slechtquote:Op zaterdag 5 december 2020 21:53 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Denk dat we ook wel kunnen stellen dat Jans een heel behoorlijke trainer is.
Hebben we.quote:Op zaterdag 5 december 2020 21:49 schreef Immerdebestebob het volgende:
AZ zou een serieuze uitdager zijn als ze een trainer hadden.
Het is maar een spelletje.quote:Op zaterdag 5 december 2020 21:54 schreef 7Eleven het volgende:
[..]
Ik ben echt maaad..
Jaloers op Dj Davy (😂) zijn zaterdagavond ja.
En had ik gelijk? Dit was te verwachten, als je het gore arrogante lef hebt om tegen een zeer gedreven Twente met zo een waardeloze opstelling te beginnen dan vraag je er om.quote:Op zaterdag 5 december 2020 21:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
@:Shreyas gaat zo zijn gelijk halen.
Hoe is jouw zaterdagavond trouwens? Zie jou hier ook wel vaak zegquote:Op zaterdag 5 december 2020 21:56 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Precies. Gewoon kalm. Niet zo raar reageren
Die vettige sudderlap die zich jouw moeder noemt is pas van een niveau.quote:Op zaterdag 5 december 2020 21:57 schreef GGMM het volgende:
Het niveau in dit topic lijkt op het spel van Ajax.
Jij ziet vrij weinig met die vochtige traanogenquote:Op zaterdag 5 december 2020 21:58 schreef 7Eleven het volgende:
[..]
Hoe is jouw zaterdagavond trouwens? Zie jou hier ook wel vaak zeg
Je laat je weer kennen, antwoord nou gewoon even. Hoe is die zaterdagavond?quote:Op zaterdag 5 december 2020 21:59 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Jij ziet vrij weinig met die vochtige traanogen
Prima avondje, makker.quote:Op zaterdag 5 december 2020 22:01 schreef 7Eleven het volgende:
[..]
Je laat je weer kennen, antwoord nou gewoon even
PSV had moeite tegen Fortuna. Zo goed is PSV niet.quote:Op zaterdag 5 december 2020 21:58 schreef Shreyas het volgende:
[..]
En had ik gelijk? Dit was te verwachten, als je het gore arrogante lef hebt om tegen een zeer gedreven Twente met zo een waardeloze opstelling te beginnen dan vraag je er om.
Klaiber en Labyad zijn echt gewoon kutspelers, waarom verhuur je Danilo eigenlijk, hij is twaalf keer beter dan Labyad. Dat stukje nepotisme van Ten Hag met betrekking tot zijn Utrecht-vrienden kost Ajax onnodig veel punten. Traoré was ook weer pure armoede. In de selectie van Ajax zijn te veel spelers pure middelmaat, echt niveau Utrecht/Heerenveen.
Maar ook de inzet was heel matig, je zag ook de grote namen veel te veel fouten maken. Tadic nonchalant, Blind achteloze balletjes die tot veel balverlies leiden, Gravenberch hetzelfde. Zo ongeconcentreerd. Dat je één keer door de ondergrens zakte tegen Groningen was al onvergeeflijk, maar nu is het gewoon klaar. PSV wordt kampioen en Ajax mag zijn best doen om in de top 3 te eindigen.
Volgend jaar exit Ten Hag en Overmars, als je met 200 miljoen euro op de bank het niet voor elkaar krijgt om een selectie samen te stellen dat van een ploeg als FC Twente kan winnen, heb je niets meer bij Ajax te zoeken.
Was dat nou zo moeilijk?quote:
PSV speelt regelmatig kut met peren en na 95e minuten lopen ze met 3 punten het veld af. Feyenoord idem.quote:Op zaterdag 5 december 2020 22:03 schreef yats het volgende:
[..]
PSV had moeite tegen Fortuna. Zo goed is PSV niet.
Je bent wel op de hoogte van Ajax, anders was je nu niet zo super raar aan het doen.quote:Op zaterdag 5 december 2020 22:03 schreef 7Eleven het volgende:
[..]
Was dat nou zo moeilijk?
Welk (sub)forum ben je morgen de hele dag te vinden? En staat jouw clubje nou 3e of 4e, ben niet zo op de hoogte
Dat eerste heb je helaas gelijk in. Zowel PSV als Feyenoord hebben wat dat betreft te vaak enorm geluk. Hopelijk houd dat buiten Europa eens een keer op.quote:Op zaterdag 5 december 2020 22:07 schreef Shreyas het volgende:
[..]
PSV speelt regelmatig kut met peren en na 95e minuten lopen ze met 3 punten het veld af. Feyenoord idem.
Als Ajax een wedstrijd slecht speelt is het meteen een nederlaag, dat is het verschil.
Ajax kan niet spelen op resultaat, Ajax kan geen overwinning forceren, we hebben geen slotoffensief, geen vermogen om een overwinning 'te stelen' of over de streep trekken (zoals ook tegen Atalanta niet lukte).
Maar vandaag zou een gelijkspel zelfs niet verdiend zijn, het spel was zeer slecht en dat komt vooral door de matige selectie.
PSV gaat met de week beter spelenquote:Op zaterdag 5 december 2020 22:03 schreef yats het volgende:
[..]
PSV had moeite tegen Fortuna. Zo goed is PSV niet.
Aan het einde van de rit wel voldoende voor de titel.quote:Op zaterdag 5 december 2020 22:07 schreef Shreyas het volgende:
[..]
PSV speelt regelmatig kut met peren en na 95e minuten lopen ze met 3 punten het veld af. Feyenoord idem.
Als Ajax een wedstrijd slecht speelt is het meteen een nederlaag, dat is het verschil.
Ajax kan niet spelen op resultaat, Ajax kan geen overwinning forceren, we hebben geen slotoffensief, geen vermogen om een overwinning 'te stelen' of over de streep trekken (zoals ook tegen Atalanta niet lukte).
Maar vandaag zou een gelijkspel zelfs niet verdiend zijn, het spel was zeer slecht en dat komt vooral door de matige selectie.
Gelukquote:Op zaterdag 5 december 2020 22:08 schreef yats het volgende:
[..]
Dat eerste heb je helaas gelijk in. Zowel PSV als Feyenoord hebben wat dat betreft te vaak enorm geluk. Hopelijk houd dat buiten Europa eens een keer op.
Ik ben bang van niet, januari is een cruciale maand, als de basisspelers niet fit zijn verliezen we van PSV , Feyenoord, Twente en AZ.quote:Op zaterdag 5 december 2020 22:09 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Aan het einde van de rit wel voldoende voor de titel.
Nee, dat is geen geluk. Dat is een kwaliteit. Sowieso is het een zwaktebod om te praten over geluk/pech en/of arbitrage. Ajax moet dat allemaal niet nodig hebben, wij moeten op basis van kwaliteit, talent, tactiek en inzet wedstrijden winnen. Vandaag was inzet slecht, maar een deel van de selectie ontbeert ook daadwerkelijk kwaliteit.quote:Op zaterdag 5 december 2020 22:08 schreef yats het volgende:
[..]
Dat eerste heb je helaas gelijk in. Zowel PSV als Feyenoord hebben wat dat betreft te vaak enorm geluk. Hopelijk houd dat buiten Europa eens een keer op.
PSV, Feyenoord en AZ zitten in hetzelfde Europese schuitje als Ajax mbt de blessures. Ajax heeft altijd nog wel de beste selectie om die titel te pakken.quote:Op zaterdag 5 december 2020 22:18 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik ben bang van niet, januari is een cruciale maand, als de basisspelers niet fit zijn verliezen we van PSV , Feyenoord, Twente en AZ.
PSV en Feyenoord winnen wel gewoon als ze slecht spelen, dat is het verschil.quote:Op zaterdag 5 december 2020 22:21 schreef Buitendam het volgende:
[..]
PSV, Feyenoord en AZ zitten in hetzelfde Europese schuitje als Ajax mbt de blessures. Ajax heeft altijd nog wel de beste selectie om die titel te pakken.
Ik vond het ook meer wat ongelukkig, maar deze kan je wel geven.quote:Op zaterdag 5 december 2020 22:25 schreef yats het volgende:
@^%@$ VAR. Dat is toch geen rood man? Ze maken zichzelf veel te belangrijk in Zeist.
Dit is rood.quote:Op zaterdag 5 december 2020 22:25 schreef yats het volgende:
@^%@$ VAR. Dat is toch geen rood man? Ze maken zichzelf veel te belangrijk in Zeist.
Ach, het is pas de 5e rode kaart dit seizoen door ingrijpen van de VAR bij ons. En op 1 na allemaal twijfelgevallen...quote:Op zaterdag 5 december 2020 22:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vond het ook meer wat ongelukkig, maar deze kan je wel geven.
Mimimimimiquote:Op zaterdag 5 december 2020 22:29 schreef yats het volgende:
[..]
Ach, het is pas de 5e rode kaart dit seizoen door ingrijpen van de VAR bij ons. En op 1 na allemaal twijfelgevallen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |