Als jij hier alleen maar komt om je medeforumgebruikers uit te lachen dan mag je van mij wel weer ophoepelen!quote:
Goed ingegrepen.quote:Op zaterdag 5 december 2020 20:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als jij hier alleen maar komt om je medeforumgebruikers uit te lachen dan mag je van mij wel weer ophoepelen!
quote:Op zaterdag 5 december 2020 20:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als jij hier alleen maar komt om je medeforumgebruikers uit te lachen dan mag je van mij wel weer ophoepelen!
Ik kom inderdaad heel veel tekort thuis.quote:Op zaterdag 5 december 2020 20:23 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik ga iets geks zeggen. Er zijn meerdere Ajacieden die duidelijk tekort komen.
The curious case of Vaclav Cerny.quote:Op zaterdag 5 december 2020 20:26 schreef Pizzakoppo het volgende:
Cerny lijkt op een jongetje van 40.
RdB in januari of februari te zien in Verborgen Verleden.quote:Op zaterdag 5 december 2020 20:27 schreef GGMM het volgende:
Bij Cerny moet ik altijd denken aan Ronald de Boer.
@:jr-Style-93
Sangare moet zn benen brekenquote:Op zaterdag 5 december 2020 20:39 schreef Buitendam het volgende:
Tadic is toch wel de allertrieste voetballer sinds lange tijd he?
Het is eigenlijk toch ook nooit een heel bijzondere voetballer geweest.quote:Op zaterdag 5 december 2020 20:39 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik heb echt nog nooit zo’n verval gezien bij een speler op leeftijd zoals Promes nu meemaakt. Bizar.
Zeg ik al 3 jaarquote:Op zaterdag 5 december 2020 20:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is eigenlijk toch ook nooit een heel bijzondere voetballer geweest.
Hij was wel goed in puntgave voorzetten van Ziyech binnenlopen.quote:Op zaterdag 5 december 2020 20:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Klopt maar zo parasiteren op een Ziyech is ook te bizar voor woorden. Had maar zo een klapper kunnen maken afgelopen jaar door Ziyech naar een of andere wanhopige club.quote:Op zaterdag 5 december 2020 20:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |