abonnement Unibet Coolblue
pi_196564585
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2020 14:17 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Stukje media he. Die lopen al vanaf Scheringa zo'n beetje te roepen dat AZ echt bij de top 4 hoort en al dat soort ongein.
Dat klopt ook wel maar dat maakt nog niet dat ze bij top-3 horen. AZ heeft dan wel betere jeugdopleiding maar qua allure en prestaties is het nog lichtjaren van Feyenoord verwijderd. Bijzonder impulsieve beslissing dit vrees ik wat nog wel gaat backfiren. Waar ga je een 1 op 1 vervanger vinden voor Slot?
  zaterdag 5 december 2020 @ 14:57:41 #52
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_196564982
Koeman is ook op 5 december weggestuurd.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_196565364
Dat gedoe met de Champions League :')
Dat gedoe met van Praag :')
Nu dit weer :')

#EenhoornOut
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
  zaterdag 5 december 2020 @ 15:43:23 #54
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_196565602
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2020 15:28 schreef De_Kraam het volgende:
Dat gedoe met de Champions League :')
Dat gedoe met van Praag :')
Nu dit weer :')

#EenhoornOut
Kijk anders even lekker naar het gegeil op Eenhoorn in je eigen topic :P
AZ
ALKMAAR
pi_196566113
Ik snap dat je je bekocht voelt als je trainer achter je rug om gaat praten en niet eerst de clubs eruit laat komen, maar je loopt als AZ nu toch een aardige afkoopsom mis en het resultaat is hetzelfde....
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_196566141
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2020 14:20 schreef Tarado het volgende:

[..]

Ambitie is natuurlijk niks mis mee en ik vind het ook knap wat er is neergezet sinds het vertrek van Scheringa, iedereen had verwacht dat AZ in zou storten.
Maar als je dan verder kijkt hoe AZ zou kunnen groeien dan wordt het wel een stuk moeilijker dus meer dan een subtopper zal het niet worden ook al schreeuw je zelf dat je een topclub bent.
Er staat wel een bak potentieel geld op het veld nu, deze selectie van AZ heeft veel meer waarde dan het huidige Feyenoord bijvoorbeeld. Ik vind het toch al met al een vreemde stap van Slot. Hij heeft bij AZ een grotere kans om kampioen te worden dan bij Feyenoord op dit moment.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_196566371
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2020 16:17 schreef TheVulture het volgende:
Ik snap dat je je bekocht voelt als je trainer achter je rug om gaat praten en niet eerst de clubs eruit laat komen, maar je loopt als AZ nu toch een aardige afkoopsom mis en het resultaat is hetzelfde....
Tja, ze hebben 'een punt gemaakt'. Heb je nu niet zoveel aan, maar een volgende werknemer denkt 2 keer na voordat deze zonder Robert zn ring te kussen met een andere club gaat praten. Niemand is groter dan de club, dat soort onzin, die uitspraken, dat hoort ook bij je standaard repertoire als je een topclub wilt zijn.

Beetje powerplay van AZ. Als je met de grote jongens mee wilt doen moet je je er ook naar gedragen, zullen ze gedacht hebben.
-nee-
  zaterdag 5 december 2020 @ 16:41:52 #58
131800 Tarado
capô de fusca
pi_196566441
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2020 16:19 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Er staat wel een bak potentieel geld op het veld nu, deze selectie van AZ heeft veel meer waarde dan het huidige Feyenoord bijvoorbeeld. Ik vind het toch al met al een vreemde stap van Slot. Hij heeft bij AZ een grotere kans om kampioen te worden dan bij Feyenoord op dit moment.
Dit seizoen heeft AZ z'n kans op het kampioenschap al verspeeld dus heeft Feyenoord meer kans maar moeilijk om dat in % uit te drukken.
Verder wel eens over de selectie maar wie blijft daar nog van over volgend seizoen, dan kan je weer opnieuw beginnen. Het hangt ook af van het plan en de (externe) middelen daarvoor van Feyenoord, dat moet wel iets zijn.
pi_196566533
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2020 16:41 schreef Tarado het volgende:

[..]

Dit seizoen heeft AZ z'n kans op het kampioenschap al verspeeld dus heeft Feyenoord meer kans maar moeilijk om dat in % uit te drukken.
Verder wel eens over de selectie maar wie blijft daar nog van over volgend seizoen, dan kan je weer opnieuw beginnen. Het hangt ook af van het plan en de (externe) middelen daarvoor van Feyenoord, dat moet wel iets zijn.
Oh ja die externe financierder zal dan wel rond zijn en dat plaatje zal wel aan Slot zijn geschetst, daar had ik nog niet eens aan gedacht...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_196582721
Ik vrees bij de nieuwe coach Jansen dat hij echt gelooft dat hij op dit niveau kan werken.
Dat is een misvatting.

[ Bericht 0% gewijzigd door Obiekulu op 06-12-2020 16:20:15 ]
...
pi_196582823
Hij wisselt in ieder geval net zo slecht als Slot. Terechte nederlaag, wat liepen ze te prutsen. Dat moet donderdag stukken beter.
Oud Wereldkampioen
4-voudig Nederlands Kampioen
je mag me aanraken
pi_196583178
RIP AZ

Wat een kutsoap...
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_196584954
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2020 11:48 schreef Caland het volgende:

[..]

Tsja, zo kun je alles wel recht lullen. Heeft AZ Europees ooit eens echt iets gewonnen bijvoorbeeld? Het blijft toch gewoon een club die qua achterland niet eens groter is dan de Vitesses van deze wereld. Ik zie de uitdaging wel
Achterland dat wordt gedeeld met twee andere betaald voetbalclubs. Ik zie het verschil tussen Feyenoord en AZ niet zo, kwa grootte en zeker niet kwa recente prestaties. De enige trainer die het aardig heeft gedaan bij Feyenoord heeft zich zelf net afgemeld in Guangzhou. Succes Arne, de volgende Mario Been.


Huyberts zegt eigenlijk “niemand is groter dan Max Huyberts”. Heeft goed beleid gevoerd kwa de selectie maar iedere manager kan je vertellen dat deze stap AZ heel veel geld gaat kosten.
Jesus saves but death prevails.
  zondag 6 december 2020 @ 18:07:50 #64
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_196584994
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2020 18:05 schreef Shivo het volgende:

[..]

Achterland dat wordt gedeeld met twee andere betaald voetbalclubs. Ik zie het verschil tussen Feyenoord en AZ niet zo, kwa grootte en zeker niet kwa recente prestaties.
Dat is ook wel weer zo ja. Feyenoord heeft alleen in de laatste 5 jaar al ongeveer net zoveel gewonnen als AZ in de gehele clubhistorie. En een achterban die een factor of 10 groter is, dus de potentie ook.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 7 december 2020 @ 16:57:26 #65
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_196601807
quote:
1s.gif Op zondag 6 december 2020 18:05 schreef Shivo het volgende:

[..]

Achterland dat wordt gedeeld met twee andere betaald voetbalclubs. Ik zie het verschil tussen Feyenoord en AZ niet zo, kwa grootte en zeker niet kwa recente prestaties. De enige trainer die het aardig heeft gedaan bij Feyenoord heeft zich zelf net afgemeld in Guangzhou. Succes Arne, de volgende Mario Been.

Huyberts zegt eigenlijk “niemand is groter dan Max Huyberts”. Heeft goed beleid gevoerd kwa de selectie maar iedere manager kan je vertellen dat deze stap AZ heel veel geld gaat kosten.
Lol.
2000 light years from home
  maandag 7 december 2020 @ 17:22:25 #66
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_196602284
quote:
1s.gif Op zondag 6 december 2020 18:05 schreef Shivo het volgende:
Achterland dat wordt gedeeld met twee andere betaald voetbalclubs.
Hier in Den Helder is alles en iedereen zijn moeder voor Ajax. Toch jammer.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_196605291
quote:
6s.gif Op maandag 7 december 2020 17:22 schreef Dagoduck het volgende:

[..]

Hier in Den Helder is alles en iedereen zijn moeder voor Ajax. Toch jammer.
Krijgen jullie nog de AZ-krant eens in de zoveel weken?
In de tijd van Co Adriaanse en Louis van Gaal kregen wij die krant zelfs hier in het Westen van Friesland. Nu al lang niet meer.
  dinsdag 8 december 2020 @ 01:50:12 #68
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_196611218
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 19:26 schreef Idisrom het volgende:

[..]

Krijgen jullie nog de AZ-krant eens in de zoveel weken?
In de tijd van Co Adriaanse en Louis van Gaal kregen wij die krant zelfs hier in het Westen van Friesland. Nu al lang niet meer.
Er staat een (halve) pagina in het NHD af en toe. Ik heb hier nog een reeks van die AZ-kranten liggen uit 2005. :Y
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_196611822
quote:
6s.gif Op dinsdag 8 december 2020 01:50 schreef Dagoduck het volgende:

[..]

Er staat een (halve) pagina in het NHD af en toe. Ik heb hier nog een reeks van die AZ-kranten liggen uit 2005. :Y
Kun je mooi je kont mee afvegen.
  dinsdag 8 december 2020 @ 11:41:26 #70
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_196615442
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 04:16 schreef M.Melandri het volgende:

[..]

Kun je mooi je kont mee afvegen.
Volgens mij ben jij hier juist degene met de remsporen.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_196615579
quote:
1s.gif Op zondag 6 december 2020 18:05 schreef Shivo het volgende:

[..]

Achterland dat wordt gedeeld met twee andere betaald voetbalclubs. Ik zie het verschil tussen Feyenoord en AZ niet zo, kwa grootte en zeker niet kwa recente prestaties. De enige trainer die het aardig heeft gedaan bij Feyenoord heeft zich zelf net afgemeld in Guangzhou. Succes Arne, de volgende Mario Been.

Hardop gelachen om deze onzin, bedankt.

[ Bericht 11% gewijzigd door Erasmus op 08-12-2020 11:53:47 ]
  dinsdag 8 december 2020 @ 15:29:57 #72
131800 Tarado
capô de fusca
pi_196619168
twitter
pi_196619412
Wat is mijn club AZ toch een prachtige vereniging met louter doordachte beslissingen. Wat een bestuur, wat een beleid _O_
  donderdag 10 december 2020 @ 20:51:58 #74
406245 Ivy_Mike
Zo'n grote paddowolk BAM
pi_196661941
Wat een kutzooi :( :'( over en uit
'It's a boy'
  donderdag 10 december 2020 @ 20:54:38 #75
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_196662007
Terecht.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')