abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 5 december 2020 @ 11:37:39 #51
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_196562057
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2020 11:36 schreef Idisrom het volgende:

[..]

"Dit Feyenoord is geen stap omhoog", zegt de voetbalpodcast van De Telegraaf. En zo zie ik het ook. Ik had die niet een ex-Cambuurman verwacht. Ja, van Cambuur naar AZ is een echte stap omhoog, maar dit niet.
Maar volgens Feyenoord-supporters als je 'realistisch' kijkt is dat het wel hoor !
AZ
ALKMAAR
pi_196562063
Alsof je niet vol gemotiveerd kan zijn om iets moois achter te laten.
Bij de werkgevers waar ik weg ging heb ik altijd keihard gewerkt nog in de laatste weken met overwerk om nog van alles af te ronden en te documenteren.

Hier spelen andere zaken mee
  zaterdag 5 december 2020 @ 11:39:22 #53
491050 Scheepskok
Beste soepkoker van Ulanda
pi_196562078
Ook wel eens gedaan. Gesolliciteerd en niet aan mijn baas gemeld en niet mijn baas als referentie opgegeven.
Uitgenodigd voor gesprek. Leuk. Kom ik daar, hadden ze mijn baas gebeld. "U moet schaamrood op uw kaken krijgen", kreeg ik te horen.
Toen ik volledig in elkaar gestort mijn jas aantrok, kreeg ik nog te horen: "Oh ja, dit nog. Uw baas was laaiend"
Praat over de hel en je komt er.
pi_196562088
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2020 11:37 schreef Durmada het volgende:

[..]

Maar volgens Feyenoord-supporters als je 'realistisch' kijkt is dat het wel hoor !
Op basis van wat is AZ dan een grotere club? Omdat ze vorig seizoen een keer hoger zijn geëindigd?

Feyenoord heeft een groter stadion, meer fans, grotere prijzenkast, veel meer druk in plaats van de luwte van AZ. Bovendien schijnt daar ook een investeerder te komen. AZ wil zelf heel graag bij de top-3 horen, maar hoort daar echt nog niet.
pi_196562124
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2020 11:37 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Nee, want Feyenoord is wel een topclub.
Je zou hooguit kunnen stellen dat Feyenoord een ‘traditionele topclub’ is, waarmee je gelijk duidelijk maakt dat het vergane glorie is. Al jaren is het een en al gezeik daar en ze doen al jaren niet meer mee om de prijzen. Met wat geluk een paar jaar terug kampioen, maar voor een topclup is het wel heel karig om 1 keer per 20 jaar mee te doen in de top.
pi_196562128
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2020 11:39 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Op basis van wat is AZ dan een grotere club? Omdat ze vorig seizoen een keer hoger zijn geëindigd?

Feyenoord heeft een groter stadion, meer fans, grotere prijzenkast, veel meer druk in plaats van de luwte van AZ. Bovendien schijnt daar ook een investeerder te komen. AZ wil zelf heel graag bij de top-3 horen, maar hoort daar echt nog niet.
Sportief gezien heeft Feyenoord een beetje dezelfde perspectieven als AZ, maar dan met de donkere schaduw van het predikaat topclub over ze heen. Die investeerders moeten wel komen, want Feyenoord heeft 10 leuke spelers, maar verder echt helemaal niks.
-nee-
  zaterdag 5 december 2020 @ 11:44:25 #57
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_196562147
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2020 11:37 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Nee, want Feyenoord is wel een topclub.
Als de definitie van een topclub is dat ze op de onderbuik moeten reageren als het even tegenzit, mag AZ van mij lekker subtop blijven.
AZ
ALKMAAR
  zaterdag 5 december 2020 @ 11:44:25 #58
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_196562148
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2020 11:42 schreef GereDathan het volgende:

[..]

Je zou hooguit kunnen stellen dat Feyenoord een ‘traditionele topclub’ is, waarmee je gelijk duidelijk maakt dat het vergane glorie is. Al jaren is het een en al gezeik daar en ze doen al jaren niet meer mee om de prijzen. Met wat geluk een paar jaar terug kampioen, maar voor een topclup is het wel heel karig om 1 keer per 20 jaar mee te doen in de top.
Ze doen al jaren niet mee om de prijzen maar een paar jaar terug zijn ze nog kampioen geworden, hebben ze een bekertje gewonnen en vorig jaar stonden ze in de finale? Je verhaaltje klopt niet helemaal.
  zaterdag 5 december 2020 @ 11:44:41 #59
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_196562153
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2020 11:44 schreef Durmada het volgende:

[..]

Als de definitie van een topclub is dat ze op de onderbuik moeten reageren als het even tegenzit, mag AZ van mij lekker subtop blijven.
Dat zullen ze met deze houding ook altijd blijven.
  zaterdag 5 december 2020 @ 11:45:52 #60
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_196562164
Verder mogen de Feyenoordfans het weer van mij overnemen, ik ga verder lachen om AZ.

  zaterdag 5 december 2020 @ 11:46:15 #61
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_196562169
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2020 11:39 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Op basis van wat is AZ dan een grotere club? Omdat ze vorig seizoen een keer hoger zijn geëindigd?

Feyenoord heeft een groter stadion, meer fans, grotere prijzenkast, veel meer druk in plaats van de luwte van AZ. Bovendien schijnt daar ook een investeerder te komen. AZ wil zelf heel graag bij de top-3 horen, maar hoort daar echt nog niet.
AZ is geen grotere club, maar wel een met meer perspectieven en een beleid dat bij een grotere club past. Waar Feyenoord teert op meer fans en een beter gevulde prijzenkast heeft AZ de toekomst.
AZ
ALKMAAR
pi_196562176
Het was al een eng clubje, het wordt dus steeds erger
stupidity has become as common as common sense was before
  zaterdag 5 december 2020 @ 11:47:43 #63
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_196562190
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2020 11:44 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Dat zullen ze met deze houding ook altijd blijven.
Dan is dat maar zo, ik sta 100% achter deze keuze.
AZ
ALKMAAR
  zaterdag 5 december 2020 @ 11:48:35 #64
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_196562208
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2020 11:47 schreef Durmada het volgende:

[..]

Dan is dat maar zo, ik sta 100% achter deze keuze.
Dat zal Eenhoorn goed doen, Slot gaat weg maar Durmada van Forum FOK! staat achter zijn beslissing.
  zaterdag 5 december 2020 @ 11:48:37 #65
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_196562209
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2020 11:47 schreef marcb1974 het volgende:
Het was al een eng clubje, het wordt dus steeds erger
"Eng clubje" _O-

De reacties op dit forum duiden overigens wel op een topclub imago, het brengt nogal wat te weeg.
AZ
ALKMAAR
pi_196562211
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2020 11:46 schreef Durmada het volgende:

[..]

AZ is geen grotere club, maar wel een met meer perspectieven en een beleid dat bij een grotere club past. Waar Feyenoord teert op meer fans en een beter gevulde prijzenkast heeft AZ de toekomst.
Nee, niet echt. Of denk je echt dat AZ ooit supporters buiten Alkmaar zal trekken?
  zaterdag 5 december 2020 @ 11:50:43 #67
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_196562232
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2020 11:48 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Dat zal Eenhoorn goed doen, Slot gaat weg maar Durmada van Forum FOK! staat achter zijn beslissing.
Net zozeer dat Eenhoorn er vast wakker van zal liggen dat maximus met een handvol feyenoordsupporters op het fok forum AZ nu kinderachtig vinden.
AZ
ALKMAAR
pi_196562237
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2020 11:48 schreef Durmada het volgende:

[..]

"Eng clubje" _O-

De reacties op dit forum duiden overigens wel op een topclub imago, het brengt nogal wat te weeg.
Doe niet zo zielig. Je lijkt wel een Twente supporter.
  zaterdag 5 december 2020 @ 11:51:29 #69
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_196562241
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2020 11:50 schreef Durmada het volgende:

[..]

Net zozeer dat Eenhoorn er vast wakker van zal liggen dat maximus met een handvol feyenoordsupporters op het fok forum AZ nu kinderachtig vinden.
Als ik zo wat om me heen lees vindt iedereen AZ kinderachtig. (net zoals de vorige keer, toen je dit ook maar niet in wilde zien en overal bozig op ging reageren)
  zaterdag 5 december 2020 @ 11:51:46 #70
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_196562245
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2020 11:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Nee, niet echt. Of denk je echt dat AZ ooit supporters buiten Alkmaar zal trekken?
Dat hoeft van mij ook helemaal niet, ik heb liever lokale echte supporters dan wat successupporters uit pak m beet Almere.
AZ
ALKMAAR
  zaterdag 5 december 2020 @ 11:52:14 #71
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_196562250
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2020 11:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Doe niet zo zielig. Je lijkt wel een Twente supporter.
:(
AZ
ALKMAAR
  zaterdag 5 december 2020 @ 11:52:30 #72
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_196562256
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2020 11:39 schreef Scheepskok het volgende:
Ook wel eens gedaan. Gesolliciteerd en niet aan mijn baas gemeld en niet mijn baas als referentie opgegeven.
Uitgenodigd voor gesprek. Leuk. Kom ik daar, hadden ze mijn baas gebeld. "U moet schaamrood op uw kaken krijgen", kreeg ik te horen.
Toen ik volledig in elkaar gestort mijn jas aantrok, kreeg ik nog te horen: "Oh ja, dit nog. Uw baas was laaiend"
Goed verhaal.
pi_196562263
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2020 11:48 schreef Durmada het volgende:

[..]

"Eng clubje" _O-

De reacties op dit forum duiden overigens wel op een topclub imago, het brengt nogal wat te weeg.
Uh nee, het is zeker geen topclub. Gezien hoe het daar nu gaat zal dat nog wel even duren, als ze er al ooit gaan komen.

En ja, er loopt een hoop talent op het veld, maar die hebben het ook nog niet laten zien.
stupidity has become as common as common sense was before
  zaterdag 5 december 2020 @ 11:55:10 #74
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_196562284
quote:
10s.gif Op zaterdag 5 december 2020 11:51 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Als ik zo wat om me heen lees vindt iedereen AZ kinderachtig. (net zoals de vorige keer, toen je dit ook maar niet in wilde zien en overal bozig op ging reageren)
Als ik zo wat om me heen lees niet, dus dat is maar net in welke kringen je kijkt. (Ik reageer bozig omdat er weer vanuit een kortzichtig perspectief gekeken wordt, Eenhoorn is een slimme man en handelt niet zomaar, daar geloof ik in en dat verdedig ik.)
AZ
ALKMAAR
pi_196562288
Probleem met AZ is dat ze denken dat ze gelijkwaardig zijn aan Ajax en Feyenoord. Dat zijn ze niet en dat gaan ze ook nooit worden.
Dat de spelersgroep op dit moment bij AZ beter is dan bij Feyenoord dat is een feit maar ook van tijdelijke duur.
Over een paar jaar kan AZ gewoon weer aansluiten bij clubs als Utrecht , Groningen en Heeremveen.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
  zaterdag 5 december 2020 @ 11:56:21 #76
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_196562299
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2020 11:55 schreef Durmada het volgende:

[..]

Als ik zo wat om me heen lees niet, dus dat is maar net in welke kringen je kijkt. (Ik reageer bozig omdat er weer vanuit een kortzichtig perspectief gekeken wordt, Eenhoorn is een slimme man en handelt niet zomaar, daar geloof ik in en dat verdedig ik.)
AZ fans gok ik zo?

Omdat het niet je eigen mening is zijn we kortzichtig, aha. Nou heel slim van Eenhoorn, Feyenoord hoeft geen afkoopsom te betalen en je zit nu met Pascal Janssens of all places. Tel uit je winst.
pi_196562304
De overstap van AZ naar Feyenoord is sportief gezien geen stap omhoog, beide ploegen spelen over het algemeen niet echt mee om het kampioenschap maar vechten vooral om plaats drie.

Los daarvan is de vraag waarom je zo een overstap in deze fase zou willen. Bij Feyenoord is de trainer altijd de gebeten hond, hij heeft het altijd gedaan. Terwijl het echte probleem bij Feyenoord, het matige bestuur, de structuur die verrot is, dat gezeik om het stadion, matige jeugdopleiding die er niet in slaagt de echte talenten bij de club te houden, etc. niet wordt aangepakt.

Bij AZ kun je als trainer lekker je gang gaan en als je vier keer op rij een overwinning weggeeft in de Slotfase wordt het eerder weggelachen dan dat je positie meteen ter discussie staat.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_196562306
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2020 11:44 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Ze doen al jaren niet mee om de prijzen maar een paar jaar terug zijn ze nog kampioen geworden, hebben ze een bekertje gewonnen en vorig jaar stonden ze in de finale? Je verhaaltje klopt niet helemaal.
Wauw, 1 keer kampioen in meer dan 20 jaar _O- Dat is overigens net zo vaak als AZ en Twente in die periode.
Als topclub zou je toch wel vaker ‘een bekertje’ winnen?

Feyenoord een topclub :Z
  zaterdag 5 december 2020 @ 11:58:39 #79
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_196562324
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2020 11:56 schreef GereDathan het volgende:

[..]

Wauw, 1 keer kampioen in meer dan 20 jaar _O- Dat is overigens net zo vaak als AZ en Twente in die periode.
Als topclub zou je toch wel vaker ‘een bekertje’ winnen?

Feyenoord een topclub :Z
Je take dat ze in de afgelopen jaren niet om de prijzen speelden klopte inderdaad niet, maakt niet uit verder hoor. :)
pi_196562333
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2020 11:55 schreef Pedroso het volgende:
Probleem met AZ is dat ze denken dat ze gelijkwaardig zijn aan Ajax en Feyenoord. Dat zijn ze niet en dat gaan ze ook nooit worden.
Dat de spelersgroep op dit moment bij AZ beter is dan bij Feyenoord dat is een feit maar ook van tijdelijke duur.
Over een paar jaar kan AZ gewoon weer aansluiten bij clubs als Utrecht , Groningen en Heeremveen.
Ik weet niet precies wat je bedoelt met gelijkwaardig, maar als je naar de sportieve resultaten kijkt is volgens die redenering Feyenoord ook niet gelijkwaardig aan Ajax en PSV.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_196562363
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2020 11:56 schreef GereDathan het volgende:

[..]

Wauw, 1 keer kampioen in meer dan 20 jaar _O- Dat is overigens net zo vaak als AZ en Twente in die periode.
Als topclub zou je toch wel vaker ‘een bekertje’ winnen?

Feyenoord een topclub :Z
Qua beleving, aanhang en historie is Feyenoord zeker een (Nederlandse) topclub, AZ is een leuke club die soms een uitschieter naar omhoog heeft maar verder qua alles er omheen gewoon een subtopper is.
Publiek, spanningsveld, druk, media etc., niet te vergelijken met de traditionele top 3.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
  zaterdag 5 december 2020 @ 12:01:57 #82
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_196562367
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2020 11:56 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

AZ fans gok ik zo?

Omdat het niet je eigen mening is zijn we kortzichtig, aha. Nou heel slim van Eenhoorn, Feyenoord hoeft geen afkoopsom te betalen en je zit nu met Pascal Janssens of all places. Tel uit je winst.
Niet eens zozeer, ik woon in Amsterdam waar zich voornamelijk Ajacieden begeven.

Nee maar jullie staan wel in de rij om Eenhoorn af te vallen terwijl ze letterlijk gisteren nog in het Feyenoord-topic klaar kwamen op Eenhoorn. Dat noem ik hypocriet.

Die afkoopsom zal me worst wezen, ik heb liever een trainer die voor de volle 100% achter AZ staat en niet in een belangrijke week onderhandelt met een directe concurrent. Daarnaast is Pascal als assistent altijd verdienstelijk geweest en het is vooralsnog een prima duo met Pusic.
AZ
ALKMAAR
pi_196562374
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2020 11:56 schreef Shreyas het volgende:
De overstap van AZ naar Feyenoord is sportief gezien geen stap omhoog, beide ploegen spelen over het algemeen niet echt mee om het kampioenschap maar vechten vooral om plaats drie.

Los daarvan is de vraag waarom je zo een overstap in deze fase zou willen. Bij Feyenoord is de trainer altijd de gebeten hond, hij heeft het altijd gedaan. Terwijl het echte probleem bij Feyenoord, het matige bestuur, de structuur die verrot is, dat gezeik om het stadion, matige jeugdopleiding die er niet in slaagt de echte talenten bij de club te houden, etc. niet wordt aangepakt.

Bij AZ kun je als trainer lekker je gang gaan en als je vier keer op rij een overwinning weggeeft in de Slotfase wordt het eerder weggelachen dan dat je positie meteen ter discussie staat.
Waarom zou je als jonge en ambitieuze net gestarte trainer je carrière naar de knoppen willen helpen in die slangenkuil, dat is zeker een goede vraag. Iemand als Advocaat kan daar niets gebeuren, die heeft zijn sporen verdiend en is klaar met zijn carrière.

Voorganger Jaap Stam, bij Zwolle nog best OK, heeft zijn carrière ook vergooid met die ‘geweldige’ stap omhoog...
pi_196562379
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2020 11:58 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Je take dat ze in de afgelopen jaren niet om de prijzen speelden klopte inderdaad niet, maakt niet uit verder hoor. :)
Elke club speelt elk jaar om de prijzen. Sommige clubs winnen die maar zelden of nooit.
pi_196562385
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2020 12:02 schreef GereDathan het volgende:

[..]

Waarom zou je als jonge en ambitieuze net gestarte trainer je carrière naar de knoppen willen helpen in die slangenkuil, dat is zeker een goede vraag. Iemand als Advocaat kan daar niets gebeuren, die heeft zijn sporen verdiend en is klaar met zijn carrière.

Voorganger Jaap Stam, bij Zwolle nog best OK, heeft zijn carrière ook vergooid met die ‘geweldige’ stap omhoog...
Trainers die niet durven zijn sowieso niet geschikt voor de top.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
  zaterdag 5 december 2020 @ 12:04:18 #86
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_196562397
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2020 12:01 schreef Durmada het volgende:

[..]

Niet eens zozeer, ik woon in Amsterdam waar zich voornamelijk Ajacieden begeven.

Nee maar jullie staan wel in de rij om Eenhoorn af te vallen terwijl ze letterlijk gisteren nog in het Feyenoord-topic klaar kwamen op Eenhoorn. Dat noem ik hypocriet.

Die afkoopsom zal me worst wezen, ik heb liever een trainer die voor de volle 100% achter AZ staat en niet in een belangrijke week onderhandelt met een directe concurrent. Daarnaast is Pascal als assistent altijd verdienstelijk geweest en het is vooralsnog een prima duo met Pusic.
Wat, je neemt mij nu iets kwalijk wat ik niet eens gedaan heb? _O-

Een goede assistent is heel wat anders dan een goede hoofdtrainer.
pi_196562407
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2020 12:02 schreef GereDathan het volgende:

[..]

Waarom zou je als jonge en ambitieuze net gestarte trainer je carrière naar de knoppen willen helpen in die slangenkuil, dat is zeker een goede vraag. Iemand als Advocaat kan daar niets gebeuren, die heeft zijn sporen verdiend en is klaar met zijn carrière.

Voorganger Jaap Stam, bij Zwolle nog best OK, heeft zijn carrière ook vergooid met die ‘geweldige’ stap omhoog...
Inderdaad, kijk Dick Advocaat was vrij geslepen hierin, die is jaren lang niet in gegaan op verzoeken van Feyenoord vooral omdat hij geen zin had in het gezeik en niet de zondebok wilde worden.
Echter Jaap Stam deed het qua resultaten zo slecht, dat Dickie wist dat hij het nauwelijks slechter kon doen, hij had dus niets te verliezen. Dat is een heerlijk moment om in te stappen.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_196562413
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2020 12:01 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Qua beleving, aanhang en historie is Feyenoord zeker een (Nederlandse) topclub
Ik zou dat eerder een populaire club noemen. Het heeft al jaren niets meer met een topclub te maken.

quote:
AZ is een leuke club die soms een uitschieter naar omhoog heeft maar verder qua alles er omheen gewoon een subtopper is.
Klopt. Ik heb ook nooit anders beweerd.

quote:
Publiek, spanningsveld, druk, media etc., niet te vergelijken met de traditionele top 3.
Maak er maar top 2 van, Ajax en PSV. Dat traditionele is enkel wat sentiment van mensen uit Rotterdam die de waarheid niet aankunnen.
pi_196562419
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2020 11:02 schreef tompsv18 het volgende:
Natuurlijk is het niet netjes om achter de rug om in gesprek te gaan, maar ik vind dit ook een beetje klein gedrag van AZ met nogal lange tenen. Slot heeft het daar vorig seizoen geweldig gedaan, gaat dit seizoen waarschijnlijk Europees overwinteren. Maargoed, AZ doet net alsof het al bij de top-3 hoort met hun spastische ' we verkopen niet meer aan de top 3'.
AZ met een calimerootje ja.
Op vrijdag 4 augustus 2023 01:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Een schizofreen is nooit alleen.
pi_196562423
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2020 12:02 schreef GereDathan het volgende:

[..]

Elke club speelt elk jaar om de prijzen. Sommige clubs winnen die maar zelden of nooit.
:')
pi_196562424
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2020 11:33 schreef RamboDirk het volgende:

[..]

Zou hij onderbroekjes hebben gefatsoeneerd bij de jeugdelftallen?
Samen met Haps in de bak.
  zaterdag 5 december 2020 @ 12:07:01 #92
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_196562429
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2020 12:04 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Wat, je neemt mij nu iets kwalijk wat ik niet eens gedaan heb? _O-

Een goede assistent is heel wat anders dan een goede hoofdtrainer.
Dat is toch geen verwijt naar jou? Maar je loopt die personen wel te verdedigen, dus indirect steun je hen wel.

Tuurlijk is dat zo, maar Slot was ook een goede assistent voor hij hoofdtrainer werd. En ik heb liever een gemotiveerde middelmatige trainer dan een prima trainer die niet meer serieus genomen kan worden.
AZ
ALKMAAR
pi_196562430
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2020 12:04 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Inderdaad, kijk Dick Advocaat was vrij geslepen hierin, die is jaren lang niet in gegaan op verzoeken van Feyenoord vooral omdat hij geen zin had in het gezeik en niet de zondebok wilde worden.
Echter Jaap Stam deed het qua resultaten zo slecht, dat Dickie wist dat hij het nauwelijks slechter kon doen, hij had dus niets te verliezen. Dat is een heerlijk moment om in te stappen.
Nog meer open deuren? _O-
Op vrijdag 4 augustus 2023 01:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Een schizofreen is nooit alleen.
pi_196562454
Ik had verwacht dat Slot wel op Ajax had willen wachten
pi_196562460
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2020 12:06 schreef Oostblokkert het volgende:

[..]

AZ met een calimerootje ja.
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2020 12:07 schreef Oostblokkert het volgende:

[..]

Nog meer open deuren? _O-
Gelukkig is jouw bijdrage in dit topic een stuk beter... :')
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_196562463
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2020 12:04 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Inderdaad, kijk Dick Advocaat was vrij geslepen hierin, die is jaren lang niet in gegaan op verzoeken van Feyenoord vooral omdat hij geen zin had in het gezeik en niet de zondebok wilde worden.
Echter Jaap Stam deed het qua resultaten zo slecht, dat Dickie wist dat hij het nauwelijks slechter kon doen, hij had dus niets te verliezen. Dat is een heerlijk moment om in te stappen.
Inderdaad. Advocaat is wel een saaie trainer, het voetbal is zeer behoudend. Wel heel effectief, gelijkspel is ook winst in Advocaat zijn ogen. Maar je weet met Advocaat wat je krijgt, Utrecht waar hij daarvoor een interim rol had overkwam hetzelfde.
  zaterdag 5 december 2020 @ 12:09:27 #97
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_196562471
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2020 12:08 schreef Zocalo het volgende:
Ik had verwacht dat Slot wel op Ajax had willen wachten
Slot zal er vast niet vies van zijn om midden in het seizoen alsnog die stap te maken hoor. :+
AZ
ALKMAAR
pi_196562501
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2020 12:09 schreef Durmada het volgende:

[..]

Slot zal er vast niet vies van zijn om midden in het seizoen alsnog die stap te maken hoor. :+
Belt ie zijn maatje vd Brom, vluchten ze samen >:)
  zaterdag 5 december 2020 @ 12:12:20 #99
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_196562512
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2020 12:07 schreef Durmada het volgende:

[..]

Dat is toch geen verwijt naar jou? Maar je loopt die personen wel te verdedigen, dus indirect steun je hen wel.

Tuurlijk is dat zo, maar Slot was ook een goede assistent voor hij hoofdtrainer werd. En ik heb liever een gemotiveerde middelmatige trainer dan een prima trainer die niet meer serieus genomen kan worden.
Ik loop helemaal niemand te verdedigen, ik geef mijn eigen mening. En ik denk dat ik hier iets objectiever insta dan zowel een AZ fan als een Feyenoordfan.

Slot heeft het inderdaad prima gedaan bij o.a. Cambuur, maar er zijn talloze voorbeelden waarbij die vlieger niet opgaat. Waarom zou je Slot niet meer serieus kunnen nemen? Hij praat met een club omdat hij hogerop wil, het is wat. Ik ga mijn baan ook niet opgeven voordat ik ergens anders heb gesolliciteerd.
pi_196562526
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2020 12:08 schreef Zocalo het volgende:
Ik had verwacht dat Slot wel op Ajax had willen wachten
Waarom zou Ajax bij Arne Slot aankloppen? Waarom wordt Arne Slot nu ineens gezien als een nieuwe Nederlandse toptrainer? Hij is pas anderhalf seizoen hoofdtrainer, waarvan het vorige seizoen niet is afgemaakt. Hij heeft een paar goede wedstrijden gehad (2 x winst tegen Ajax) maar ook een aantal matige wedstrijden.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')