Maar volgens Feyenoord-supporters als je 'realistisch' kijkt is dat het wel hoor !quote:Op zaterdag 5 december 2020 11:36 schreef Idisrom het volgende:
[..]
"Dit Feyenoord is geen stap omhoog", zegt de voetbalpodcast van De Telegraaf. En zo zie ik het ook. Ik had die niet een ex-Cambuurman verwacht. Ja, van Cambuur naar AZ is een echte stap omhoog, maar dit niet.
Op basis van wat is AZ dan een grotere club? Omdat ze vorig seizoen een keer hoger zijn geëindigd?quote:Op zaterdag 5 december 2020 11:37 schreef Durmada het volgende:
[..]
Maar volgens Feyenoord-supporters als je 'realistisch' kijkt is dat het wel hoor !
Je zou hooguit kunnen stellen dat Feyenoord een ‘traditionele topclub’ is, waarmee je gelijk duidelijk maakt dat het vergane glorie is. Al jaren is het een en al gezeik daar en ze doen al jaren niet meer mee om de prijzen. Met wat geluk een paar jaar terug kampioen, maar voor een topclup is het wel heel karig om 1 keer per 20 jaar mee te doen in de top.quote:Op zaterdag 5 december 2020 11:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee, want Feyenoord is wel een topclub.
Sportief gezien heeft Feyenoord een beetje dezelfde perspectieven als AZ, maar dan met de donkere schaduw van het predikaat topclub over ze heen. Die investeerders moeten wel komen, want Feyenoord heeft 10 leuke spelers, maar verder echt helemaal niks.quote:Op zaterdag 5 december 2020 11:39 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Op basis van wat is AZ dan een grotere club? Omdat ze vorig seizoen een keer hoger zijn geëindigd?
Feyenoord heeft een groter stadion, meer fans, grotere prijzenkast, veel meer druk in plaats van de luwte van AZ. Bovendien schijnt daar ook een investeerder te komen. AZ wil zelf heel graag bij de top-3 horen, maar hoort daar echt nog niet.
Als de definitie van een topclub is dat ze op de onderbuik moeten reageren als het even tegenzit, mag AZ van mij lekker subtop blijven.quote:Op zaterdag 5 december 2020 11:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee, want Feyenoord is wel een topclub.
Ze doen al jaren niet mee om de prijzen maar een paar jaar terug zijn ze nog kampioen geworden, hebben ze een bekertje gewonnen en vorig jaar stonden ze in de finale? Je verhaaltje klopt niet helemaal.quote:Op zaterdag 5 december 2020 11:42 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Je zou hooguit kunnen stellen dat Feyenoord een ‘traditionele topclub’ is, waarmee je gelijk duidelijk maakt dat het vergane glorie is. Al jaren is het een en al gezeik daar en ze doen al jaren niet meer mee om de prijzen. Met wat geluk een paar jaar terug kampioen, maar voor een topclup is het wel heel karig om 1 keer per 20 jaar mee te doen in de top.
Dat zullen ze met deze houding ook altijd blijven.quote:Op zaterdag 5 december 2020 11:44 schreef Durmada het volgende:
[..]
Als de definitie van een topclub is dat ze op de onderbuik moeten reageren als het even tegenzit, mag AZ van mij lekker subtop blijven.
AZ is geen grotere club, maar wel een met meer perspectieven en een beleid dat bij een grotere club past. Waar Feyenoord teert op meer fans en een beter gevulde prijzenkast heeft AZ de toekomst.quote:Op zaterdag 5 december 2020 11:39 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Op basis van wat is AZ dan een grotere club? Omdat ze vorig seizoen een keer hoger zijn geëindigd?
Feyenoord heeft een groter stadion, meer fans, grotere prijzenkast, veel meer druk in plaats van de luwte van AZ. Bovendien schijnt daar ook een investeerder te komen. AZ wil zelf heel graag bij de top-3 horen, maar hoort daar echt nog niet.
Dan is dat maar zo, ik sta 100% achter deze keuze.quote:Op zaterdag 5 december 2020 11:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat zullen ze met deze houding ook altijd blijven.
Dat zal Eenhoorn goed doen, Slot gaat weg maar Durmada van Forum FOK! staat achter zijn beslissing.quote:Op zaterdag 5 december 2020 11:47 schreef Durmada het volgende:
[..]
Dan is dat maar zo, ik sta 100% achter deze keuze.
"Eng clubje"quote:Op zaterdag 5 december 2020 11:47 schreef marcb1974 het volgende:
Het was al een eng clubje, het wordt dus steeds erger
Nee, niet echt. Of denk je echt dat AZ ooit supporters buiten Alkmaar zal trekken?quote:Op zaterdag 5 december 2020 11:46 schreef Durmada het volgende:
[..]
AZ is geen grotere club, maar wel een met meer perspectieven en een beleid dat bij een grotere club past. Waar Feyenoord teert op meer fans en een beter gevulde prijzenkast heeft AZ de toekomst.
Net zozeer dat Eenhoorn er vast wakker van zal liggen dat maximus met een handvol feyenoordsupporters op het fok forum AZ nu kinderachtig vinden.quote:Op zaterdag 5 december 2020 11:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat zal Eenhoorn goed doen, Slot gaat weg maar Durmada van Forum FOK! staat achter zijn beslissing.
Doe niet zo zielig. Je lijkt wel een Twente supporter.quote:Op zaterdag 5 december 2020 11:48 schreef Durmada het volgende:
[..]
"Eng clubje"![]()
De reacties op dit forum duiden overigens wel op een topclub imago, het brengt nogal wat te weeg.
Als ik zo wat om me heen lees vindt iedereen AZ kinderachtig. (net zoals de vorige keer, toen je dit ook maar niet in wilde zien en overal bozig op ging reageren)quote:Op zaterdag 5 december 2020 11:50 schreef Durmada het volgende:
[..]
Net zozeer dat Eenhoorn er vast wakker van zal liggen dat maximus met een handvol feyenoordsupporters op het fok forum AZ nu kinderachtig vinden.
Dat hoeft van mij ook helemaal niet, ik heb liever lokale echte supporters dan wat successupporters uit pak m beet Almere.quote:Op zaterdag 5 december 2020 11:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nee, niet echt. Of denk je echt dat AZ ooit supporters buiten Alkmaar zal trekken?
quote:Op zaterdag 5 december 2020 11:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Doe niet zo zielig. Je lijkt wel een Twente supporter.
Goed verhaal.quote:Op zaterdag 5 december 2020 11:39 schreef Scheepskok het volgende:
Ook wel eens gedaan. Gesolliciteerd en niet aan mijn baas gemeld en niet mijn baas als referentie opgegeven.
Uitgenodigd voor gesprek. Leuk. Kom ik daar, hadden ze mijn baas gebeld. "U moet schaamrood op uw kaken krijgen", kreeg ik te horen.
Toen ik volledig in elkaar gestort mijn jas aantrok, kreeg ik nog te horen: "Oh ja, dit nog. Uw baas was laaiend"
Uh nee, het is zeker geen topclub. Gezien hoe het daar nu gaat zal dat nog wel even duren, als ze er al ooit gaan komen.quote:Op zaterdag 5 december 2020 11:48 schreef Durmada het volgende:
[..]
"Eng clubje"![]()
De reacties op dit forum duiden overigens wel op een topclub imago, het brengt nogal wat te weeg.
Als ik zo wat om me heen lees niet, dus dat is maar net in welke kringen je kijkt. (Ik reageer bozig omdat er weer vanuit een kortzichtig perspectief gekeken wordt, Eenhoorn is een slimme man en handelt niet zomaar, daar geloof ik in en dat verdedig ik.)quote:Op zaterdag 5 december 2020 11:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als ik zo wat om me heen lees vindt iedereen AZ kinderachtig. (net zoals de vorige keer, toen je dit ook maar niet in wilde zien en overal bozig op ging reageren)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |