Wij hebben langwerpige zandzakken die je over je schouders kunt leggen als een soort van pijnlijke sjaal. Ik kan me niet goed voorstellen hoe jij je zandzak vastpakt nuquote:Op zaterdag 5 december 2020 10:33 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Het grootste euvel met zandzakken vind ik dat ze te groot zijn. Ik heb negatieve aapfactor, dus ik kom er gewoon niet goed omheen met mn armen om te klemmen. Idealiter wil je je eigen polsen vast kunnen pakken. Ik heb de zandzak vast.
Waar ga je wijn, bier en nootjes nuttigen? Hotelkamer? Of picknicken?quote:Op zaterdag 5 december 2020 10:37 schreef AnneX het volgende:
We nemen ook mee: fles wijn, paar biertjes, franse kaasjes, nootjes.
Vergeet ik iets? Suggesties?
Mooi.quote:Op zaterdag 5 december 2020 10:35 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb mijn droom onthouden want het was weer een pareltje.Wilde appelflappen maken en had al appeltjes klein gesneden maar toen kwam ik erachter dat ik geen bladerdeeg had. F. wilde wel bladerdeeg halen maar terwijl ie weg was werden mijn appels bruin want ik was de citroensap vergeten en die had ik ook niet in huis en toen moest ik huilen.
Einde.
Pijnlijke sjaal. Wat een pareltjes toch vaak in jouw postsquote:Op zaterdag 5 december 2020 10:46 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Wij hebben langwerpige zandzakken die je over je schouders kunt leggen als een soort van pijnlijke sjaal. Ik kan me niet goed voorstellen hoe jij je zandzak vastpakt nu
quote:Op zaterdag 5 december 2020 10:46 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Wij hebben langwerpige zandzakken die je over je schouders kunt leggen als een soort van pijnlijke sjaal. Ik kan me niet goed voorstellen hoe jij je zandzak vastpakt nu
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sterkheidsbaas van alles.
quote:Op zaterdag 5 december 2020 10:50 schreef Lonaa het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 5 december 2020 10:50 schreef minilot het volgende:
Ik droomde per ongeluk oneerbiedig over mijn zwaar gereformeerde buren.
Ja, is echt kut hoor. Ik heb liever een pijnlijke sjaal. Of een yoke. Wat eigenlijk ook een soort gekke pijnlijke sjaal is.quote:
Jaja. De elke avond thuis psalmenzingende Martijn en Annelies en hun negenhonderd brave kindertjes - ik kom absoluut in de hel als ik hardop zeg wat ik droomdequote:
DM, Whatsapp en de brievenbus staan open.quote:Op zaterdag 5 december 2020 10:53 schreef minilot het volgende:
[..]
Jaja. De elke avond thuis psalmenzingende Martijn en Annelies en hun negenhonderd brave kindertjes - ik kom absoluut in de hel als ik hardop zeg wat ik droomde
Jaaaa ik wil het ook weten @minilotquote:Op zaterdag 5 december 2020 10:54 schreef Lonaa het volgende:
[..]
DM, Whatsapp en de brievenbus staan open.![]()
Hell will be more fun anyway.
Oh ja, gister een doos bonbons van de patissier gekregen.quote:Op zaterdag 5 december 2020 10:45 schreef minilot het volgende:
@:AnneX Ook nog iets zoets mee?Veel plezier in elk geval!
(Pic van het hangende werk?)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op de hotelkamer... terwijl mnX in zijn verrekijker tuurt.ja, statief past in het koffertje🤪quote:Op zaterdag 5 december 2020 10:47 schreef sigme het volgende:
[..]
Waar ga je wijn, bier en nootjes nuttigen? Hotelkamer? Of picknicken?
Ienie mini boompjes hoor. Maar vond het er zo tof uitzienquote:
Wat geinig! Ik stuur het even door naar J. want ik maak alles dat plant is altijd instant dood.quote:Op zaterdag 5 december 2020 11:00 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ienie mini boompjes hoor. Maar vond het er zo tof uitzien
https://www.werkaandewink(...)r-maken/#description
Leukquote:Op zaterdag 5 december 2020 11:00 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ienie mini boompjes hoor. Maar vond het er zo tof uitzien
https://www.werkaandewink(...)r-maken/#description
* Tele6 googelt yokequote:Op zaterdag 5 december 2020 10:52 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, is echt kut hoor. Ik heb liever een pijnlijke sjaal. Of een yoke. Wat eigenlijk ook een soort gekke pijnlijke sjaal is.
Ik heb tegenwoordig een plant app die me verteld wanneer iets water moet. Nu leven zequote:Op zaterdag 5 december 2020 11:01 schreef minilot het volgende:
[..]
Wat geinig! Ik stuur het even door naar J. want ik maak alles dat plant is altijd instant dood.
Leeg weegt ie 84 kg.quote:Op zaterdag 5 december 2020 11:02 schreef Tele6 het volgende:
[..]
* Tele6 googelt yoke
Oh ja, dat is een erg pijnlijke sjaal.
Maar hoe weet die dan hoe vaak plantje 1 water moet.. en plantje 2 die minder water moet?quote:Op zaterdag 5 december 2020 11:04 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik heb tegenwoordig een plant app die me verteld wanneer iets water moet. Nu leven ze
Uitsmijter!quote:Op zaterdag 5 december 2020 11:06 schreef Myraela het volgende:
Ik heb neppe bacon in huis die lekker schijnt te zijn. Maar nu weet ik niet wat ik ermee zou kunnen maken. Twee plakjes voor op een burger, maar dan heb ik nog over.
Je voert in welke je hebt en dan zegt ie welke je moet water geven.quote:Op zaterdag 5 december 2020 11:06 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Maar hoe weet die dan hoe vaak plantje 1 water moet.. en plantje 2 die minder water moet?
Brood mee bakken dan!quote:Op zaterdag 5 december 2020 11:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Meh. Ik vind ei zonder iets lekkerder.
Is die vandaag? Ik had er even naar gekeken, maar uit de beschrijving maakte ik oneerbiedig op dat je een potje gaat vullen met hydrocultuur. Dus ik ben erg benieuwd hoeveel ik ernaast ga zitten en welke nieuwe dingen en technieken je vanmiddag gaat oppikkenquote:Op zaterdag 5 december 2020 10:51 schreef gcjoel het volgende:
@:mini de gevulde speculaas ziet er geweldig uit. Hopelijk smaakt het ook zo![]()
Nu klaarzitten voor de workshop hydrocultuur kerstboompjes
Oh, dat ziet er wel lekker uit.quote:Op zaterdag 5 december 2020 11:09 schreef minilot het volgende:
Brood mee bakken dan!
https://thewoksoflife.com/bacon-scallion-milk-bread/
Pannenkoeken?quote:Op zaterdag 5 december 2020 11:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik at altijd best regelmatig spek, maar geen idee meer waarin.
Ik denk niet veel. Maar wilde dit hebben en zou niet weten waar te kopen. Dus dan maar zo.quote:Op zaterdag 5 december 2020 11:12 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Is die vandaag? Ik had er even naar gekeken, maar uit de beschrijving maakte ik oneerbiedig op dat je een potje gaat vullen met hydrocultuur. Dus ik ben erg benieuwd hoeveel ik ernaast ga zitten en welke nieuwe dingen en technieken je vanmiddag gaat oppikken
Oh handig!quote:Op zaterdag 5 december 2020 11:09 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Je voert in welke je hebt en dan zegt ie welke je moet water geven.
Hierin!quote:Op zaterdag 5 december 2020 11:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, die at en eet ik sowieso eigenlijk nooit.![]()
Misschien maar in een pasta ofzo.
Haha, leuk!quote:Op zaterdag 5 december 2020 11:23 schreef Candaasje het volgende:
Wah, ik een heel lulverhaal getypt, waren jullie al een topic verder. Tssk!
@:Holyme Succes vandaag! EHBO setje bij de hand, voor na operatie 'katinmandje' ?![]()
Zandzakken.... dat doet me denken aan jaaaaaaaaaaaaren terug.... moesten we als opdracht op de HKU een figuurtje animeren dat een zware zak optilde. Was nog best lastig. Eens zien of ik die kan terugvinden
En door die poepverhalen moet ik dan ook opeens weer denken aan een filmpje dat ik voor het Klokhuis maakte. Over poepende bacerieën die beton weer repareren![]()
Die staat wel online nog:
(10 jaar terug hè lui, niet mijn beste werkSowieso moest het in 1-2 weken af herinner ik me)
Klokhuisquote:Op zaterdag 5 december 2020 11:23 schreef Candaasje het volgende:
Wah, ik een heel lulverhaal getypt, waren jullie al een topic verder. Tssk!
@:Holyme Succes vandaag! EHBO setje bij de hand, voor na operatie 'katinmandje' ?![]()
Zandzakken.... dat doet me denken aan jaaaaaaaaaaaaren terug.... moesten we als opdracht op de HKU een figuurtje animeren dat een zware zak optilde. Was nog best lastig. Eens zien of ik die kan terugvinden
En door die poepverhalen moet ik dan ook opeens weer denken aan een filmpje dat ik voor het Klokhuis maakte. Over poepende bacerieën die beton weer repareren![]()
Die staat wel online nog:
(10 jaar terug hè lui, niet mijn beste werkSowieso moest het in 1-2 weken af herinner ik me)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt...bij lancering het Jeugdjournaal haalden was wel een persoonlijk hoogtepunt. Kinderteevee
Let me see you stripped down to the bone
quote:Op zaterdag 5 december 2020 11:30 schreef minilot het volgende:
Dat we..Ook een cool stukje tvSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt...bij lancering het Jeugdjournaal haalden was wel een persoonlijk hoogtepunt. Kinderteevee
Nog geen klokhuis.. maar zeker wel cool toch.
Plantsomequote:Op zaterdag 5 december 2020 11:19 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Oh handig!
Heeft de app ook een naam?
Ik heb denk 13 planten en krijg in de zomer bijna iedere dag wel een melding voor een plantquote:Op zaterdag 5 december 2020 11:33 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Lief wil het graag weten.. want die doet alles met apps. We gaan even snuffelen.
quote:Op zaterdag 5 december 2020 11:34 schreef minilot het volgende:
Sesamstraatstage. Ik ga even 'CANDAASJE IS TOF!' de tuin in schreeuwen, brb.
Dat lijkt me wel lekker.quote:Op zaterdag 5 december 2020 11:24 schreef minilot het volgende:
[..]
Hierin!
https://iamafoodblog.com/sour-cream-and-onion-pasta/
Maar welke nepbacon is het nou?
Poging gestrand op waardeloze onduidelijkheidquote:Op zaterdag 5 december 2020 11:47 schreef DancingPhoebe het volgende:
Van de week poging doen Myrealaas pom te halen
Uhu!quote:
True, ook aangegeven. Al aangeboden website te maken, maar dat zou iemand al gaan doen. Maar gewoon een mailtje sturen, zeggen wanneer je op komt halen en dikke prima.quote:Op zaterdag 5 december 2020 11:59 schreef DancingPhoebe het volgende:
Uhu!
Ok niet perse onduidelijkheid, maar alleen een FB pagina als siteJe zou denken dat je de tijd hebt gehad om aan je communicatiemiddelen te werken in de periode dat alles stil lag.
Bestelde je die chilisaus er bij?quote:Op zaterdag 5 december 2020 12:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
True, ook aangegeven. Al aangeboden website te maken, maar dat zou iemand al gaan doen. Maar gewoon een mailtje sturen, zeggen wanneer je op komt halen en dikke prima.
Ik heb het gister koud opgehaald en ga het vanavond opeten. Hopelijk is het thuis net zo lekker als het daar was.Pot chilisaus er ook bij. Ook heel lekker.
Waar woont jullie hotel?quote:Op zaterdag 5 december 2020 10:59 schreef AnneX het volgende:
Op de hotelkamer... terwijl mnX in zijn verrekijker tuurt.ja, statief past in het koffertje🤪
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Oh, ik zie dat dat dan weer niet op de menukaart staat. Het is inderdaad echt niet ideaal.quote:Op zaterdag 5 december 2020 12:08 schreef DancingPhoebe het volgende:
Bestelde je die chilisaus er bij?
Haha nou.. nu 3 planten er in gezet...quote:Op zaterdag 5 december 2020 11:34 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik heb denk 13 planten en krijg in de zomer bijna iedere dag wel een melding voor een plant![]()
Hij houdt namelijk ook het weer bij. Dus nu hoef ik minder vaak.
Carbonara !quote:Op zaterdag 5 december 2020 11:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, die at en eet ik sowieso eigenlijk nooit.![]()
Misschien maar in een pasta ofzo.
quote:Op zaterdag 5 december 2020 12:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Waar woont jullie hotel?
Wij gaan over 2 weken ook naar een hotel met extra's.Helemaal naar Houten 🙃 Room with a view dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vandaar kijker mee, atm toch ook maar uitzoeken welke camera, lenzen en statief mee.
Zo wordt het nog een foto expeditie. Anders is het (weer) van “had ik maar...”
Doet mij denken aan die stellen langs de waterkant: hij vissen en zij de Libelle lezend.
Komen jullie koffie doen onderweg, over 2 weken?
Volgens mij kon je ook verzoek doen om toe te laten voegen.quote:Op zaterdag 5 december 2020 12:12 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Haha nou.. nu 3 planten er in gezet...
EN 1 plant van vensterbank verhuisd.
Die andere 2 gedijen hier al langere tijd... maar die ene... hij gaat niet dood.. maar echt lekker doet ie het ook niet... staat beetje te vegeteren en ik krijg er geen grip op.
Misschien nu wel
De pepers... zal ik toch mwt de hand moeten doen.
En mn peperomia ondersoort stond er niet in
quote:Op zaterdag 5 december 2020 12:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Waar woont jullie hotel?
Wij gaan over 2 weken ook naar een hotel met extra's.Lekker! Duimen voor weer als vandaag, fris maar heel zonnigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
Ah ga ik proberen.quote:Op zaterdag 5 december 2020 12:40 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Volgens mij kon je ook verzoek doen om toe te laten voegen.
Goedemorgen!quote:Op zaterdag 5 december 2020 12:08 schreef Blues het volgende:
Een Catpoesje die met palingkroketten sleept, AX gaat op hotel met verrekijkertpijnlijke sjaals, duivels dromen en 150 bier.
Goedemorgen
Kun je extra lang van het versieren genieten.quote:Op zaterdag 5 december 2020 14:10 schreef DancingPhoebe het volgende:
Kerstboom 3 dagen in huis. Net de stand bekleed met een themisch kleedje. Dinsdag een bal denk ik
Ja was experiment met cacao poeder; heb er of teveel in gedaan, of de suiker was net te warm voor de cacao. Misschien had er meer room bij gemoeten in deze combinatie.quote:
Gister de lampjes gedaan. Nu wachten tot ik zin heb om de rest te doenquote:Op zaterdag 5 december 2020 14:10 schreef DancingPhoebe het volgende:
Kerstboom 3 dagen in huis. Net de stand bekleed met een themisch kleedje. Dinsdag een bal denk ik
Is dit ook weer een metafoor voor iets anders?quote:Op zaterdag 5 december 2020 14:10 schreef DancingPhoebe het volgende:
Vraag volgt natuurlijk: was het een boom? Een Kerstboom?quote:Op zaterdag 5 december 2020 13:12 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wij hebben iets zwaars en langs in mijn auto vervoerd en nou kan mijn bijrijdersstoel alleen nog maar in de ligstand![]()
En ik zit helemaal ingekakt met de kat op schoot even pauze te houden onder een dekentje. Het zou 10 minuten zijn en daarna hard weer door met J's plannen voor vandaag. Inmiddels zit ik geloof ik een half uur. Niet handig. Ook niet solidair.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi borstplaat, fietsie.
quote:Op zaterdag 5 december 2020 16:10 schreef AnneX het volgende:
[..]
Een ruime kamer op de hoek, dus ramen: a Room with a ViewIs dat de luxe Valk net onder Uttereg?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
Ow...is dit luxe? Staat er al een tijdje...< 5 km terug is Vianen en < 5 km verder is Uttereg.quote:Op zaterdag 5 december 2020 16:11 schreef fietsie het volgende:
[..]
Is dat de luxe Valk net onder Uttereg?
Wie kwamen er ook alweer?quote:Op zaterdag 5 december 2020 16:26 schreef Sarabi het volgende:
Sinterklaas toetje gemaakt voor vanavond
Partytent staat dus we zijn klaar
Alleen mijn oudersquote:Op zaterdag 5 december 2020 16:33 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Wie kwamen er ook alweer?
Hopelijk heater/vuurkorf ook klaar?
quote:Op zaterdag 5 december 2020 16:10 schreef AnneX het volgende:
Een ruime kamer op de hoek, dus ramen: a Room with a ViewToch wel deze geboekt, he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
https://www.hotelhouten.nl/kamers/honeymoon-red-suite/There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |