Heel veel van die opnames zijn niet van de afgelopen 24 uur.quote:Op vrijdag 4 december 2020 14:05 schreef Jor_Dii het volgende:
[ afbeelding ]
Geen goede dag met 217 nieuwe opnames..
Kunnen we heisessies over voeren tot we erbij neervallen. 9 maanden mensen opsluiten is buitenproportioneel, zeker voor de mensen die geen last zullen krijgen van covid.quote:Op vrijdag 4 december 2020 14:05 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Overtreden is hier niet het juiste woord, maar een legitieme beperking van.
Vind je dat de manier waarop we onze rechtsstaat hebben ingericht gebaseerd is op bedreigingen?quote:Op vrijdag 4 december 2020 14:04 schreef Fred het volgende:
[..]
Daarmee uit je toch een bedreiging uit naar de bedreigers, vanwege het doen van een bedreiging?
Dus hoe kan je dan bedreigingen afkeuren, als je zelf ook bedreigingen uit?
Geen idee.. wat is jouw bron?quote:Op vrijdag 4 december 2020 14:08 schreef VoMy het volgende:
[..]
Heel veel van die opnames zijn niet van de afgelopen 24 uur.
Die mening mag jij hebben.quote:Op vrijdag 4 december 2020 14:08 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Kunnen we heisessies over voeren tot we erbij neervallen. 9 maanden mensen opsluiten is buitenproportioneel, zeker voor de mensen die geen last zullen krijgen van covid.
Klopt, dat kun je niemand kwalijk nemen. Dat doet dan ook niemand. Mensen gaan bedreigen omdat je iets zat bent, is wel kwalijk en ook kwalijk te nemen.quote:Op vrijdag 4 december 2020 14:07 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee niet jouw persoonlijke begrip, maar hoe jij redeneert komt redelijk overeen met hoe de overheid die beleidskundig aanpakt en uitlegt. Overal is begrip voor, maar voor verandering is geen plaats.
We zijn nu 9 maanden verder, en we de belangen van miljoenen burgers zijn gewoon met voeten getreden. Dan kun je het de burger niet kwalijk nemen dat hij die het zat is.
Ik vind vergelijking van de huidige situatie met de Duitse bezetting gedurende WWII echt zo ontzettend niet op zijn plaats. Ik negeerde het de eerste keer, maar als je dan in herhaling gaat: daar ga ik niet in mee, dus daar zit wat mij betreft geen discussie in.quote:En uiteindelijk doorloopt iedereen een escalatie als het gaat om gerechtvaardigde belangen. Neemt niet weg dat geweld vooral erg jammer is. Maar goed, zoals al gezegd, in de jaren 40 zijn mensen ook gewelddadig geweest omdat zij in verzet gingen tegen de overheerser.
Daar ben ik het ook mee eens, maar overgaan op bedreigingen is het andere uiterste. Indien er een vreedzaam protest zou zijn zou ik er volledig achter staan. Ik ga alleen niet achter de Jonge, van Dissel, wie dan ook aan rennen om ze te laten zien dat ze het verkeerd hebben.quote:Op vrijdag 4 december 2020 14:08 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Kunnen we heisessies over voeren tot we erbij neervallen. 9 maanden mensen opsluiten is buitenproportioneel, zeker voor de mensen die geen last zullen krijgen van covid.
https://medischinfo.nl/corona/nice/ziekenhuis/quote:
Wat maakt het allemaal nog uit. Dit is en blijft de situatie voorlopig. Maanden gaan we zo dooretteren. We kunnen cijfers posten tot we een ons wegen en ons er druk over maken, maar het maatregelenpakket is te soft en willekeurig en zet geen zoden aan de dijk. Bepaalde sectoren zijn de dupe en blijven dit om de rest open te kunnen houden.quote:Op vrijdag 4 december 2020 14:05 schreef Jor_Dii het volgende:
[ afbeelding ]
Geen goede dag met 217 nieuwe opnames..
Jij neemt iemand dat kwalijk die al 9 maanden gebukt gaat onder deze regels? Wat verwacht je dan? Dat mensen hun mond houden als de overheid keer op keer zegt: nee, maar ik heb wel begrip voor uw situatie.quote:Op vrijdag 4 december 2020 14:12 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Klopt, dat kun je niemand kwalijk nemen. Dat doet dan ook niemand. Mensen gaan bedreigen omdat je iets zat bent, is wel kwalijk en ook kwalijk te nemen.
[..]
Ik vind vergelijking van de huidige situatie met de Duitse bezetting gedurende WWII echt zo ontzettend niet op zijn plaats. Ik negeerde het de eerste keer, maar als je dan in herhaling gaat: daar ga ik niet in mee, dus daar zit wat mij betreft geen discussie in.
quote:Op vrijdag 4 december 2020 14:13 schreef chratnox het volgende:
[..]
Daar ben ik het ook mee eens, maar overgaan op bedreigingen is het andere uiterste. Indien er een vreedzaam protest zou zijn zou ik er volledig achter staan. Ik ga alleen niet achter de Jonge, van Dissel, wie dan ook aan rennen om ze te laten zien dat ze het verkeerd hebben.
quote:Op vrijdag 4 december 2020 14:16 schreef Jor_Dii het volgende:
Positief getest: 5935
Totaal: 543924 (+5874 ivm -61 corr.)
Opgenomen*: 189
Huidig*: 1152 (+15)
Opgenomen op IC*: 28
Huidig*: 473 (+15)
* LCPS cijfers - http://lcps.nu
Overleden: 58
Totaal: 9623
Zo de piek is ingezet.quote:Op vrijdag 4 december 2020 14:16 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik lees zo nu en dan anders wel dat mondkapjes fetisjisten geweld willen gebruiken tegen mensen die geen mondkapje dragen.quote:Op vrijdag 4 december 2020 14:13 schreef chratnox het volgende:
[..]
Daar ben ik het ook mee eens, maar overgaan op bedreigingen is het andere uiterste. Indien er een vreedzaam protest zou zijn zou ik er volledig achter staan. Ik ga alleen niet achter de Jonge, van Dissel, wie dan ook aan rennen om ze te laten zien dat ze het verkeerd hebben.
Verzet is prima, zolang het vreedzaam is.quote:Op vrijdag 4 december 2020 14:15 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jij neemt iemand dat kwalijk die al 9 maanden gebukt gaat onder deze regels? Wat verwacht je dan? Dat mensen hun mond houden als de overheid keer op keer zegt: nee, maar ik heb wel begrip voor uw situatie.
En andersom, allebei verkeerd.quote:Op vrijdag 4 december 2020 14:16 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik lees zo nu en dan anders wel dat mondkapjes fetisjisten geweld willen gebruiken tegen mensen die geen mondkapje dragen.
Juist ja...quote:Op vrijdag 4 december 2020 14:16 schreef Jor_Dii het volgende:
Niet al te best weer. Maar laten we vooral doorgaan met hoe het nu gaatquote:Op vrijdag 4 december 2020 14:16 schreef Jor_Dii het volgende:
Wie is deze nobuddyquote:Op vrijdag 4 december 2020 14:10 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Geen idee.. wat is jouw bron?
[ twitter ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |