Of gewoon oerdegelijk CDA stemmen.quote:Op vrijdag 4 december 2020 22:54 schreef Bocaj het volgende:
Wel jammer dat FvD dood is.... Dan maar naar Geertje? Of Teflon Rutte?
Wopke.quote:Op vrijdag 4 december 2020 22:54 schreef Bocaj het volgende:
En daarover liegen tegen iemand als Hiddema. Dat is politiek heel dom en ik kan echt geen goede reden verzinnen waarom iemand dat risico zou nemen. Een jongen met nazi-sympathieën is toch niks waard vergeleken met een stemmentrekker als Hiddema,quote:
quote:Op vrijdag 4 december 2020 22:55 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Of gewoon oerdegelijk CDA stemmen.
Omtzigt is een goede optie!quote:
Die is High IQ genoeg maar te Low Energy.quote:
Zou me niks verbazen als ze holmaatjes blijken te zijn.quote:Op vrijdag 4 december 2020 22:55 schreef BlackNero het volgende:
[..]
En daarover liegen tegen iemand als Hiddema. Dat is politiek heel dom en ik kan echt geen goede reden verzinnen waarom iemand dat risico zou nemen. Een jongen met nazi-sympathieën is toch niks waard vergeleken met een stemmentrekker als Hiddema,
Nou...quote:Op vrijdag 4 december 2020 22:57 schreef monkyyy het volgende:
Die is High IQ genoeg maar te Low Energy.
Ervaring, vasthoudend, dossiervreter. Helemaal geen gekke keuze.quote:Op vrijdag 4 december 2020 23:00 schreef svann het volgende:
[..]
Nou...
Wat die in zijn kop heeft, heeft hij niet in z'n kont, zogezegd.
Dilanquote:Op vrijdag 4 december 2020 22:54 schreef Bocaj het volgende:
Niet voor mij hoor, ik zweef nog even.quote:Op vrijdag 4 december 2020 23:01 schreef ijs_beer het volgende:
Ervaring, vasthoudend, dossiervreter. Helemaal geen gekke keuze.
Maar wat gaat de Jonge doen als Omtzigt meters boven hem gaat uitstijgen?quote:Op vrijdag 4 december 2020 23:01 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ervaring, vasthoudend, dossiervreter. Helemaal geen gekke keuze.
Ja weet niet even m'n glazen bol van zolder aftrekken hoor.quote:Op vrijdag 4 december 2020 23:04 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Maar wat gaat de Jonge doen als Omtzigt meters boven hem gaat uitstijgen?
1 op de 20(?) komt uit Amsterdam.quote:Op vrijdag 4 december 2020 23:05 schreef svann het volgende:
Wat is het belang van de stad Amsterdam voor de kijker?
Gewoon door blijven ademen zei mijn oma altijd.quote:Op vrijdag 4 december 2020 23:04 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Maar wat gaat de Jonge doen als Omtzigt meters boven hem gaat uitstijgen?
Jij twijfelt nog tussen Klaver en Asscher?quote:Op vrijdag 4 december 2020 23:02 schreef svann het volgende:
[..]
Niet voor mij hoor, ik zweef nog even.
Kies dan voor de SPquote:Op vrijdag 4 december 2020 23:09 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Jij twijfelt nog tussen Klaver en Asscher?
Tevergeefs.quote:Op vrijdag 4 december 2020 23:09 schreef Handleiding het volgende:
Denk dat @:zipportal naar de boobs van Femke kijkt.
Sluit Kaag niet uit.quote:Op vrijdag 4 december 2020 23:09 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Als je daar voor kiest zijn we geen vrienden meer!quote:
quote:
Klaver vind ik rechtser dan Ascher (en irritanter), dat is Groen D66 geworden.quote:Op vrijdag 4 december 2020 23:09 schreef Van_Poppel het volgende:
Dan maar de diertjes partij?!quote:Op vrijdag 4 december 2020 23:15 schreef svann het volgende:
[..]
Klaver vind ik rechtser dan Ascher (en irritanter), dat is Groen D66 geworden.
SP staat me ook tegen. Moeilijk, moeilijk wat de minst slechte is.
Onder het mom dat het helemaal een verloren stem is.quote:
De BBBquote:Op vrijdag 4 december 2020 22:54 schreef Bocaj het volgende:
Continu door elkaar wouwelen.quote:Op vrijdag 4 december 2020 23:19 schreef Houtenbeen het volgende:
Dit is denk ik wel het slechtste duo van op1 ooit
Boeren burger beweging?quote:
Astrid is ook zo'n vrouw die er al 40 jaar hetzelfde uitziet.quote:Op vrijdag 4 december 2020 23:24 schreef Van_Poppel het volgende:
Dieuwertje is in 40 jaar geen spat veranderd
Ik dacht ook dat hij daar naartoe zou verhuizen.... Bekendeburen?quote:
quote:
Een simpel appartementje en een ouwe Saab.quote:
https://www.bekendeburen.(...)thouse-heeft-gekochtquote:Op vrijdag 4 december 2020 23:31 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Een simpel appartementje en een ouwe Saab.
Fake News!quote:Op vrijdag 4 december 2020 23:32 schreef Bocaj het volgende:
[..]
https://www.bekendeburen.(...)thouse-heeft-gekocht
Rutte is wars van luxe en opsmukquote:Op vrijdag 4 december 2020 23:31 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Kan straks een kasteeltje kopen van zijn spaargeld.quote:Op vrijdag 4 december 2020 23:31 schreef monkyyy het volgende:
quote:Op vrijdag 4 december 2020 23:31 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Nix mis met Saab!quote:Op vrijdag 4 december 2020 23:35 schreef monkyyy het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)e-blijft-saab-rijden
Ik leen uit, zie het topic in mijn sig.quote:Op vrijdag 4 december 2020 23:38 schreef monkyyy het volgende:
Ik doneer niets. Alleen aan zielige, hongerige Polen met AIDS.
Ja, maar misschien is ze privé wel heel anders... we weten het niet... laten we het maar op onsympathiek houden! ;')quote:Op zaterdag 5 december 2020 04:56 schreef Japepk het volgende:
Het kan misschien niet allemaal haar schuld zijn, die vrouw heeft gewoon iets vreselijk onsympathieks in zich.
quote:Op maandag 7 december 2020 17:44 schreef dvdfreak het volgende:
Ismail Ilgun duikt voor reportage in de wereld van de drillrap
Ismail Ilgun is al lang geen treitervlogger meer, maar gaat serieus op pad voor het maken van reportages. Nu duikt hij in de wereld van de drillrap en spreekt de leden van groepen, die hun onderlinge vetes soms letterlijk uitvechten. Rapster Keesha heeft wat drillraps op haar naam staan, maar kiest nu voor een andere stijl. Samen zijn ze vanavond te gast bij Op1.
Wannabe crimineeltjes op de publieke omroep van onze centen, maar wel lekker divers en inclusiefquote:
Untermuziek.quote:
Gooi de boel vrij... iig met kerst en oud en nieuw... Niet meer uit te leggen dit!quote:
Sommige vrouwen zweren bij black...quote:
Ach fuck.... in de gangen van ziekenhuizen is nog ruimte zat... en we hebben nog een leeg ziekenhuisschip!quote:Op maandag 7 december 2020 22:43 schreef svann het volgende:
Iedereen klagen over de regering, maar het is toch echt de maatschappij zelf waar vanaf hangt wat er kan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |