Oja out in the fields is er ook nog, die is wel leuk jaquote:Op zondag 6 december 2020 11:25 schreef ranja het volgende:
Sowieso anders. Welke dan precies weet ik nog niet, Out in the Fields, Friday on My Mind of een nog oudere zoals End of the World om zo wat te noemen.
Dit inderdaadquote:Op maandag 14 december 2020 07:59 schreef herverwijderd het volgende:
Ik kan toch niks anders dan Xanadu kiezen hier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 89% gewijzigd door Gehenna op 14-12-2020 10:06:32 ]nee, jij dan!
Ik ga mijn rolschaatsen uit het vet halen!quote:Op maandag 14 december 2020 09:57 schreef Gehenna het volgende:
XANADU, TELL ME WHAT YOU WANNA DO, DO, DO
Jup hun beste periode al vind ik That Green Gentleman nog beter. Ondergewaardeerd album dat Pretty Odd.quote:
Bij mij was het na Pablo Honey ook wel snel klaar met deze band, en daar heb ik alleen nog Creep van in mijn hoofd zitten. Net per ongeluk op Karma geklikt ipv Creep....quote:Op donderdag 17 december 2020 09:51 schreef ranja het volgende:
Bij Radiohead voor Creep gekozen, heerlijk nummer nog steeds ondanks alles, voor de rest van hun repetoire geldt voor mij hetzelfde als bij Symphonic bij Ilse en Kane.
That is what you'll get, when you mess with themquote:Op donderdag 17 december 2020 10:13 schreef pipster het volgende:
[..]
Net per ongeluk op Karma geklikt ipv Creep....
Ik ook. Op basis van die beelden voor Touch Me gegaan. Kan nooit verkeerd zijn.quote:Op vrijdag 18 december 2020 11:50 schreef cafca het volgende:
Van Samantha Fox is niks blijven hangen, behalve wat beelden....
Dit ken je misschien wel:quote:Op woensdag 23 december 2020 08:12 schreef herverwijderd het volgende:
Is het heel erg als ik zeg dat ik nog nooit van die man gehoord heb
Oh god, ja dat nummer ken ik. Ik ben geen fan, laat ik het zo zeggenquote:Op woensdag 23 december 2020 08:15 schreef cafca het volgende:
[..]
Dit ken je misschien wel:
Is ook het enige wat ik van m ken, dus die maar gekozen
Ik zag dat deze man een top2000 notering had.quote:Op woensdag 23 december 2020 08:12 schreef herverwijderd het volgende:
Is het heel erg als ik zeg dat ik nog nooit van die man gehoord heb
Wiequote:Op vrijdag 25 december 2020 12:39 schreef Piebe het volgende:
Voor de new countryliefhebbers.
[poll=1237]
Anders:quote:
Kende hem ook niet, terwijl ik de Americana op zich toch aardig volg.quote:
Gewoom stemmen zoals wil joh. Tis allemaal geen halszaak.quote:Op dinsdag 29 december 2020 16:25 schreef methodmich het volgende:
Is het inderdaad t/m 1980 of juist vanaf 1980? Of juist meer een soort tussenvorm? Want het lijkt nu wat door elkaar te lopen en dus weet ik niet zo goed hoe te stemmen....
Vorige Bowie poll ging tot 1970 toch? Dan zal dit 71-80 zijn.quote:Op dinsdag 29 december 2020 16:25 schreef methodmich het volgende:
Is het inderdaad t/m 1980 of juist vanaf 1980? Of juist meer een soort tussenvorm? Want het lijkt nu wat door elkaar te lopen en dus weet ik niet zo goed hoe te stemmen....
Klopt, maar verwarrend wel.quote:Op dinsdag 29 december 2020 18:49 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Gewoom stemmen zoals wil joh. Tis allemaal geen halszaak.
Qua nummers van Bowie pre '80 zou ik toch gaan voor The man who sold the world, hoewel andere versies (Lulu, Nirvana) daarvan misschien meer bekend zijn.quote:
Eerst een niet onaardig rockbandje.quote:Op donderdag 7 januari 2021 18:59 schreef methodmich het volgende:
Het gezongen gesprekje tussen Heathcliff en zijn Cathy natuurlijk!
Tevens verheug ik me nu al op LL Cool J morgen!
Album waar het op staat komt uit '86quote:Op woensdag 13 januari 2021 08:48 schreef ranja het volgende:
One Vision, als die als 1985 single telt.
Yes yes yesquote:
Ik ook!quote:Op zaterdag 16 januari 2021 12:05 schreef methodmich het volgende:
Kijk, dat gaat tenminste weer eens de betere kant op!
Gestemd op Burning Down The House.
Anders:quote:
En met Demis!quote:Op maandag 18 januari 2021 08:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind m met Jon een stuk leuker.
die is van ver na 1980quote:Op zondag 24 januari 2021 16:19 schreef methodmich het volgende:
Anders, nl. Thunderstruck. Misschien wel hun grootste hit, had ik wel als keuzemogelijkheid verwacht eigenlijk.
Och ja... Nooit verwacht dat zelfs AC/DC al twee polls zou krijgen, dus helemaal niet naar dat jaartal gekeken.quote:
Nou, met 2 verschillende zangers is dat niet zo gek.quote:Op maandag 25 januari 2021 14:43 schreef methodmich het volgende:
[..]
Och ja... Nooit verwacht dat zelfs AC/DC al twee polls zou krijgen, dus helemaal niet naar dat jaartal gekeken.
De Beach House poll bedoel jequote:Op maandag 25 januari 2021 17:49 schreef methodmich het volgende:
Ik mis trouwens wel de Beyoncé-poll van vandaag!!
Ik herken daar nochtans maar 1 zanger in...quote:Op maandag 25 januari 2021 15:39 schreef ranja het volgende:
[..]
Nou, met 2 verschillende zangers is dat niet zo gek.
Die kon tenminste nog zingen inderdaad, eeuwig zonde dat ze daarna noodgedwongen met die schreeuwlelijk in zee gingen.quote:
Ook lekker gecoverd door Daryll-Ann:quote:Op woensdag 27 januari 2021 09:54 schreef Kanaroe het volgende:
Hoewel het niet mijn muziek is, vind ik de tekst van You're so vain toch wel een stem waard
Klopt. Ik wou even weten of twee genoemde bands enige bekendheid genieten (Op FOK!)quote:Op zaterdag 30 januari 2021 11:07 schreef ruud.nl het volgende:
Als de keuze tussen die 2 is, dan is mijn voorkeur Fear Factory.
Maar deze zijn volgens mij ook nog niet geweest:
Foo Fighters
Florence + the Machine
Foals
Franz Ferdinand
Fleet Foxes
Jouw historische muziekkennes valt me tegen....quote:Op maandag 1 februari 2021 10:10 schreef methodmich het volgende:
Zegt me opnieuw niets volgens mij, helaas. Geen stem derhalve.
Mij niet. Allemaal vage artiesten dit joh.quote:Op maandag 1 februari 2021 10:38 schreef cafca het volgende:
[..]
Jouw historische muziekkennes valt me tegen....
Evenveel behoefte aan James Blunt als aan gevierendeeld worden.quote:
Dat is 1 meer dan ik. Ik ken hem alleen van naam.quote:Op woensdag 3 februari 2021 08:17 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Ik ken persoonlijk maar 1 nummer van hem maar zet hem op je lijstje! Leef je uit
Prijs je gelukkig.quote:Op woensdag 3 februari 2021 09:39 schreef qltel het volgende:
[..]
Dat is 1 meer dan ik. Ik ken hem alleen van naam.
Meende ook dat ik die had meegenomen. Niet dusquote:Op woensdag 3 februari 2021 10:45 schreef cafca het volgende:
James Brown: Anders, namelijk I Got You (I Feel Good). Verbaasde me dat deze niet in de Poll stond.
En James Blunt hoeft van mij ook niet zo.
Doe gewoon wat je zelf wil.quote:
Ik ga mee met Runaway. Sowieso een wat kort en opmerkelijk keuzelijstje, waar nog wel wat knallers op hadden kunnen staan. Maar de optie 'Anders' vangt dat mooi op!quote:Op donderdag 4 februari 2021 07:57 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Anders, namelijk Runaway. Had ook een vijftal andere tracks van het fantastische My Beautiful Dark Twisted Fantasy kunnen noemen..
3 maal raden, welke band er de volgende ronde op de M zit.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 10:57 schreef bazbo het volgende:
Ja zeg, ik vind Manfred Mann vooral goed mét zijn Earth Band! (Solar Fire!)
Maar vooruit. Mighty Quinn, omdat hij daar later met zijn Earth Band zulke lekkere liveversies van bakte.
Medium Medium?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 11:07 schreef Piebe het volgende:
[..]
3 maal raden, welke band er de volgende ronde op de M zit.
Tangerine Dreamquote:
Davy's On The Road Againquote:
Yep.quote:Op maandag 8 februari 2021 08:00 schreef Zorro het volgende:
[..]
Davy's On The Road Again
Of is that met the Earth Band?
Volgende keer bepalen wat de beste Queens zijn uit het stenen tijdperk, dan maar.quote:Op woensdag 10 februari 2021 16:05 schreef methodmich het volgende:
Nee, het moet maar eens afgelopen zijn met Queen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |