Evenveel behoefte aan James Blunt als aan gevierendeeld worden.quote:
Dat is 1 meer dan ik. Ik ken hem alleen van naam.quote:Op woensdag 3 februari 2021 08:17 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Ik ken persoonlijk maar 1 nummer van hem maar zet hem op je lijstje! Leef je uit
Prijs je gelukkig.quote:Op woensdag 3 februari 2021 09:39 schreef qltel het volgende:
[..]
Dat is 1 meer dan ik. Ik ken hem alleen van naam.
Meende ook dat ik die had meegenomen. Niet dusquote:Op woensdag 3 februari 2021 10:45 schreef cafca het volgende:
James Brown: Anders, namelijk I Got You (I Feel Good). Verbaasde me dat deze niet in de Poll stond.
En James Blunt hoeft van mij ook niet zo.
Doe gewoon wat je zelf wil.quote:
Ik ga mee met Runaway. Sowieso een wat kort en opmerkelijk keuzelijstje, waar nog wel wat knallers op hadden kunnen staan. Maar de optie 'Anders' vangt dat mooi op!quote:Op donderdag 4 februari 2021 07:57 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Anders, namelijk Runaway. Had ook een vijftal andere tracks van het fantastische My Beautiful Dark Twisted Fantasy kunnen noemen..
3 maal raden, welke band er de volgende ronde op de M zit.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 10:57 schreef bazbo het volgende:
Ja zeg, ik vind Manfred Mann vooral goed mét zijn Earth Band! (Solar Fire!)
Maar vooruit. Mighty Quinn, omdat hij daar later met zijn Earth Band zulke lekkere liveversies van bakte.
Medium Medium?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 11:07 schreef Piebe het volgende:
[..]
3 maal raden, welke band er de volgende ronde op de M zit.
Ja, welke anders?quote:
Tangerine Dreamquote:
Davy's On The Road Againquote:
Yep.quote:Op maandag 8 februari 2021 08:00 schreef Zorro het volgende:
[..]
Davy's On The Road Again
Of is that met the Earth Band?
Volgende keer bepalen wat de beste Queens zijn uit het stenen tijdperk, dan maar.quote:Op woensdag 10 februari 2021 16:05 schreef methodmich het volgende:
Nee, het moet maar eens afgelopen zijn met Queen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |