Vertel ons meer.quote:Op donderdag 3 december 2020 11:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik heb trouwens vernomen dat Feyenoord met 2-1 gaat winnen. Ik kan mijn bronnen helaas niet prijsgeven maar vanavond gaan jullie zien dat ik inside informatie heb
Dat zag m'n ene oog ook wel... Of ze beide nou afgekeurd hadden moeten worden, of niet. Qua beeld (wat ik wel zag) is de stand niet onterechtquote:Op donderdag 3 december 2020 20:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Penalty was niet terecht toch
Wel dik verdiende nederlaag, daar niet van
Was buitenspel ookquote:Op donderdag 3 december 2020 20:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Paar keer teruggezien, maar uiteindelijk kan je die wel geven. Kokcu gaat echt als een wijf (of eigenlijk niet) naar de bal en mist deze volledig
En jij ziet dit Feyenoord uit winnen? Ik hoop het, maar verwacht het niet.quote:Op donderdag 3 december 2020 20:50 schreef H.FR het volgende:
In ieder geval heeft Wolfsberger gewonnen. Volgende week winnen en je bent alsnog door.
Uit of thuis maakt toch niet echt verschil tegenwoordig. Als het een keer mee zit kan het zomaar.quote:Op donderdag 3 december 2020 20:52 schreef RvLaak het volgende:
[..]
En jij ziet dit Feyenoord uit winnen? Ik hoop het, maar verwacht het niet.
Die speler van Zagreb steekt op 't laatste moment z'n poot nog uit voor die van Kokcu (die al in de beweging zat, en hem uberhaupt niet kon zien), in de hoop dat ie geraakt zou worden.., zo kun je je voor elk schot gooien in de hoop dat ze je rakenquote:Op donderdag 3 december 2020 20:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Paar keer teruggezien, maar uiteindelijk kan je die wel geven. Kokcu gaat echt als een wijf (of eigenlijk niet) naar de bal en mist deze volledig
Sws is het zwaar nodig dat die idiote en corrupte UEFA & FIFA eindelijk eens van hun ouderwetse tyfus anussen afkomen & de VAR toestaan in de EL. Denk dat dat dit seizoen daadwerkelijk punten in de EL had gescheeld, maar sws een heel ander wedstrijd beeld...quote:Op donderdag 3 december 2020 20:59 schreef x3rius het volgende:
[..]
Die speler van Zagreb steekt op 't laatste moment z'n poot nog uit voor die van Kokcu (die al in de beweging zat, en hem uberhaupt niet kon zien), in de hoop dat ie geraakt zou worden.., zo kun je je voor elk schot gooien in de hoop dat ze je raken
Het enige wat ze vandaag omgedraaid hadden was eventueel t buitenspel voor de penalty, maar daar heb ik nog geen overduidelijk beeld van gezien. En waarschijnlijk die gele kaart voor Petkovic, wat een rode kaart was.quote:Op donderdag 3 december 2020 21:01 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Sws is het zwaar nodig dat die idiote en corrupte UEFA & FIFA eindelijk eens van hun ouderwetse tyfus anussen afkomen & de VAR toestaan in de EL. Denk dat dat dit seizoen daadwerkelijk punten in de EL had gescheeld, maar sws een heel ander wedstrijd beeld...
Maar goed, ik heb hier een mening over
Als Kokcu gewoon naar die bal beweegt is er niks aan de hand. Nu ziet hij totaal niet waar de speler is en probeert uit volledige stilstand wat lomp die bal weg te werken, raakt het been en niet de bal dus ik snap de pingel welquote:Op donderdag 3 december 2020 20:59 schreef x3rius het volgende:
[..]
Die speler van Zagreb steekt op 't laatste moment z'n poot nog uit voor die van Kokcu (die al in de beweging zat, en hem uberhaupt niet kon zien), in de hoop dat ie geraakt zou worden.., zo kun je je voor elk schot gooien in de hoop dat ze je raken
Bij die speler van AZ die er geblesseerd af moest afgelopen weekend gebeurde toch hetzelfde?
Slecht was het niet?quote:Op donderdag 3 december 2020 21:01 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Wat hebben ze bij de NOS gebruikt joh
Niet alleen vandaagquote:Op donderdag 3 december 2020 21:02 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Het enige wat ze vandaag omgedraaid hadden was eventueel t buitenspel voor de penalty, maar daar heb ik nog geen overduidelijk beeld van gezien. En waarschijnlijk die gele kaart voor Petkovic, wat een rode kaart was.
Ik ook niet eigenlijk, maar heb voor Bannis gekozen. Vond 'm redelijk invallen.quote:Op donderdag 3 december 2020 21:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ga niet stemmen, zou echt niemand kunnen noemen.
In de Europa League vooral tegen.quote:Op donderdag 3 december 2020 21:04 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Niet alleen vandaag, die hele seizoen al. Vóór en tegen. Feyenoord heeft niet alleen maar pech gehad hoor, maar dit jaar is de arbitrage in de EL om te janken.
Sorry.quote:Op donderdag 3 december 2020 21:05 schreef Scrummie het volgende:
Welke idioot elke week weer trouw op Diemers stemt mogen ze ook wel opsluiten hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |