Jorgensen en Linssen hadden hem ook niet gemaakt hoorquote:Op donderdag 3 december 2020 20:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Gelukkig is Bannis een echte spits.
Kans geven aan de jeugd genot
Ik denk niet dat Berghuis zo gefrustreerd is dat hij zijn teamgenoten gaat schoppen.quote:Op donderdag 3 december 2020 20:40 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Ik hoop dat Berghuis een van die homo's helemaal de tyfus in schopt
Tegen Feyenoord kan iedere club makkelijk verdedigen lol.quote:Op donderdag 3 december 2020 20:40 schreef Pleun2011 het volgende:
Die gasten weten wel wat verdedigen is. Strontvervelend maar effectief
Humor om te lachen.quote:Op donderdag 3 december 2020 20:41 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Berghuis zo gefrustreerd is dat hij zijn teamgenoten gaat schoppen.
Was gewoon een tackle op de bal helaasquote:Op donderdag 3 december 2020 20:40 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Ik hoop dat Berghuis een van die homo's helemaal de tyfus in schopt
Klopt.. zelfs een gare ploeg als Sparta lukte het.quote:Op donderdag 3 december 2020 20:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Tegen Feyenoord kan iedere club makkelijk verdedigen lol.
Neequote:Op donderdag 3 december 2020 20:44 schreef RvLaak het volgende:
Heb eigenlijk maar met een half oog gekeken... Pingel & doelpunt terecht?
Ja en ja.quote:Op donderdag 3 december 2020 20:44 schreef RvLaak het volgende:
Heb eigenlijk maar met een half oog gekeken... Pingel & doelpunt terecht?
Vandaag heeft Feyenoord wel laten zien dat zoiets eenvoudig te realiseren moet zijnquote:Op donderdag 3 december 2020 20:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Maar goed, winnen bij Wolfsberger en je bent door. Eigenlijk een prima uitgangspositie
Penalty was niet terecht tochquote:
Paar keer teruggezien, maar uiteindelijk kan je die wel geven. Kokcu gaat echt als een wijf (of eigenlijk niet) naar de bal en mist deze volledigquote:Op donderdag 3 december 2020 20:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Penalty was niet terecht toch
Wel dik verdiende nederlaag, daar niet van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |