Jorgensen en Linssen hadden hem ook niet gemaakt hoorquote:Op donderdag 3 december 2020 20:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Gelukkig is Bannis een echte spits.
Kans geven aan de jeugd genot
Ik denk niet dat Berghuis zo gefrustreerd is dat hij zijn teamgenoten gaat schoppen.quote:Op donderdag 3 december 2020 20:40 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Ik hoop dat Berghuis een van die homo's helemaal de tyfus in schopt
Tegen Feyenoord kan iedere club makkelijk verdedigen lol.quote:Op donderdag 3 december 2020 20:40 schreef Pleun2011 het volgende:
Die gasten weten wel wat verdedigen is. Strontvervelend maar effectief
Humor om te lachen.quote:Op donderdag 3 december 2020 20:41 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Berghuis zo gefrustreerd is dat hij zijn teamgenoten gaat schoppen.
Was gewoon een tackle op de bal helaasquote:Op donderdag 3 december 2020 20:40 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Ik hoop dat Berghuis een van die homo's helemaal de tyfus in schopt
Klopt.. zelfs een gare ploeg als Sparta lukte het.quote:Op donderdag 3 december 2020 20:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Tegen Feyenoord kan iedere club makkelijk verdedigen lol.
Neequote:Op donderdag 3 december 2020 20:44 schreef RvLaak het volgende:
Heb eigenlijk maar met een half oog gekeken... Pingel & doelpunt terecht?
Ja en ja.quote:Op donderdag 3 december 2020 20:44 schreef RvLaak het volgende:
Heb eigenlijk maar met een half oog gekeken... Pingel & doelpunt terecht?
Vandaag heeft Feyenoord wel laten zien dat zoiets eenvoudig te realiseren moet zijnquote:Op donderdag 3 december 2020 20:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Maar goed, winnen bij Wolfsberger en je bent door. Eigenlijk een prima uitgangspositie
Paar keer teruggezien, maar uiteindelijk kan je die wel geven. Kokcu gaat echt als een wijf (of eigenlijk niet) naar de bal en mist deze volledigquote:Op donderdag 3 december 2020 20:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Penalty was niet terecht toch
Wel dik verdiende nederlaag, daar niet van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |