Kroepkroep zegt Pitbull ook!quote:Op maandag 14 december 2020 13:32 schreef LeSage het volgende:
Favoriete versprekingen hier:
Speklampen (zijn lievelingseten)
Langer (ladder, prima verspreking wat mij betreft)
Bakkienaise/bayonaise
Schelderen (‘Mama, die meneer mag niet schelderen!’ = schelden)
Kroepkroep (die is vooral heel schattig omdat hij, net als S. een rollende r heeft. Geen idee waar die vandaan komt, vriend en ik hebben die niet)
Dat dwarsliggen is heel herkenbaar, @:PKM. Zonde hè? Ze hebben er zelf ook zo’n last van.
Sommige verspreking houd ik er ook een beetje in jaquote:Op maandag 14 december 2020 20:14 schreef twist02 het volgende:
[..]
Kroepkroep zegt Pitbull ook!En die houden wij er een soort van bewust in, waardoor de oudste het nu ook zo zegt
Verder praten ze allebei belachelijk goed hoorhet is niet dat we ze echt saboteren in hun ontwikkeling ofzo
![]()
'Stampte gemuisjes' vind ik hier ook wel een leuke
@:minilot: ach, dat klinkt zeker zielig van Günther jabeterschap voor jullie!
Ah nu versta ik hetquote:Op maandag 14 december 2020 21:43 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja net als een aantal peuters hier.![]()
Kroepoek.
Morgen komt er meer info van de opvang, ik hoop dat dat gunstig isquote:Op maandag 14 december 2020 23:21 schreef Elleska het volgende:
@:LaBelleFleur27 Dan eerst even afwachten of Casper op zijn eigen opvanglocatie terecht kan? Zo niet dan heb je nog 2 opties achter de hand en die je natuurlijk ook beide kan afwisselen.
De rollende r had L ook maar momenteel is de r helemaal foetsie. Komt vast wel weer terug. Er zijn nu eerst andere prioriteiten namelijk overal het tegenovergestelde van noemen waarbij wel/niet natuurlijk favoriet is.
Dit graagquote:
Fijn dat het zo goed gaat na de operatie!quote:Op dinsdag 15 december 2020 22:24 schreef Malteser het volgende:
Echt, hoe rot het ook is om thuis te werken met kinderen, we moeten het samen doen.
Einde klaagzang.
Mijn peuter is geopereerd, herstelde goed, had toen nabloedingen, gedoe. Maar hij begint ons na te praten. Hij lijkt dus eindelijk echt te horen nu..... Ik kan jullie niet vertellen hoe geweldig dat is. En schrikken ook voor hem, want hij schrikt zich te pletter als er iemand niest of als een auto toetert. Maar hij maakt nieuwe klanken, brabbelt nieuwe woordjes. Echt!
Maar je kunt toch niet meer dan kritisch vragen en er dan van uit gaan dat mensen eerlijk antwoorden? Zo werkt het bij ons op school ook...quote:Op dinsdag 15 december 2020 22:28 schreef LaBelleFleur27 het volgende:
[..]
Dat vind ik oprecht kwalijk, ook van je werkgever.
Ja dat is ook wel weer zoquote:Op dinsdag 15 december 2020 22:31 schreef Hupje het volgende:
[..]
Maar je kunt toch niet meer dan kritisch vragen en er dan van uit gaan dat mensen eerlijk antwoorden? Zo werkt het bij ons op school ook...
Thanks voor jouw reactie. Wil jij ‘m misschien editten. Ik had dat niet moeten opschrijven hier. Sorry!quote:Op dinsdag 15 december 2020 22:34 schreef LaBelleFleur27 het volgende:
[..]
Ja dat is ook wel weer zoIk snap niet dat ouders daarover liegen
Uiteraard! Ik snap je frustratiequote:Op dinsdag 15 december 2020 22:35 schreef Malteser het volgende:
[..]
Thanks voor jouw reactie. Wil jij ‘m misschien editten. Ik had dat niet moeten opschrijven hier. Sorry!
Thanks! Fijn dat je wilde editten.quote:Op dinsdag 15 december 2020 22:38 schreef LaBelleFleur27 het volgende:
[..]
Uiteraard! Ik snap je frustratie
Fijn dat het goed is gegaan! Bikkel zijn spraak loopt achter, waarschijnlijk ook door hoorproblemen het eerste jaar. Dat hij buisjes kreeg maakte een wereld van verschil. Nu is hij alleen nog maar Oost-Indisch doofquote:Op dinsdag 15 december 2020 22:24 schreef Malteser het volgende:
Edit.
Ik haal het weg. Ik moet dit niet doen.
—————
Mijn peuter is geopereerd, herstelde goed, had toen nabloedingen, gedoe. Maar hij begint ons na te praten. Hij lijkt dus eindelijk echt te horen nu..... Ik kan jullie niet vertellen hoe geweldig dat is. En schrikken ook voor hem, want hij schrikt zich te pletter als er iemand niest of als een auto toetert. Maar hij maakt nieuwe klanken, brabbelt nieuwe woordjes. Echt!
Wij ook niet idd, betreft wel gastouderopvang, die in principe gewoon open mogen blijven. Ik werk in de IT sector, waarbij ik ervoor zorg dat mensen hun pensioenuitkering netjes krijgen, dat valt ook onder de cruciale sector, dus we mogen ook een beroep doen op de gastouder, die stelde hier dus ook geen enkele vraag.quote:Op woensdag 16 december 2020 10:05 schreef littledrummergirl het volgende:
Wij hebben tot nu toe nog geen enkel bewijsstuk hoeven in te leveren voor de noodopvang (vorige keer trouwens ook niet). Het zou kunnen dat dit komt doordat beide opvangplekken zelfstandige ondernemingen zijn en niet onder de paraplu van een moederorganisatie vallen.
Daarnaast weten ze ook gewoon waar we werken, en hebben we het alleen ingevuld op het aanvraagformulier voor de noodopvang.
quote:Op woensdag 16 december 2020 10:43 schreef LaBelleFleur27 het volgende:
Hier waren ze blijkbaar gisteren tot 22:30 bezig om de opvang voor alleen vandaag al te regelen (is wel een grote organisatie). Ik hoop het vandaag te horen want heb het morgen al wel nodig. De vorige keer werd ik persoonlijk door de teamleider van onze locatie gebeld of ik noodopvang nodig had dus de achtergronden kennen ze wel.
In het kader van corona doet Casper elke dag een temperatuurrondje bij iedereenMet elke dag de verbazing dat de hond een error krijgt op de thermometer. “Bailey kijk, jij doet het niet”
![]()
[ afbeelding ]
Uhh nee dus. Om een of andere reden gaat dit rond en wordt dit ook van gastouders verwacht, maar ook daarvoor geldt gewoon dat er sprake moet zijn van noodzaak.quote:Op woensdag 16 december 2020 13:52 schreef iScream. het volgende:
[..]
Wij ook niet idd, betreft wel gastouderopvang, die in principe gewoon open mogen blijven. Ik werk in de IT sector, waarbij ik ervoor zorg dat mensen hun pensioenuitkering netjes krijgen, dat valt ook onder de cruciale sector, dus we mogen ook een beroep doen op de gastouder, die stelde hier dus ook geen enkele vraag.
Dit is wat erover op rijksoverheid.nl staat:quote:Op woensdag 16 december 2020 16:35 schreef twist02 het volgende:
[..]
Uhh nee dus. Om een of andere reden gaat dit rond en wordt dit ook van gastouders verwacht, maar ook daarvoor geldt gewoon dat er écht sprake moet zijn van noodzaak.
Ik begrijp geloof ik wel dat het de bedoeling is dat gastouders ook alleen noodopvang bieden, maar de formulering ("blijft open" ipv dicht tenzij, "dringende oproep" ipv regel) kon beter. Hiermee kunnen mensen toch weer grenzen opzoeken.quote:De gastouderopvang blijft open, zodat kinderen (0-12 jaar) van mensen in cruciale beroepen en kwetsbare kinderen hier terecht kunnen. (...) Wel doet het kabinet de dringende oproep aan ouders om geen gebruik te maken van de gastouderopvang als dit niet absoluut noodzakelijk is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |