abonnement Unibet Coolblue
pi_196556195
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 december 2020 22:02 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Waarom altijd dat bozige bij de linkse kliek.
Stem zelf Jette want hij pleit voor de horeca. :)
Ik ben bozig... Baudet zei dat George Soros covid19 in de wereld bracht.
Ben jij niet boos over deze onzin ?
  vrijdag 4 december 2020 @ 22:12:38 #202
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_196556207
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 december 2020 22:00 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

De meeste mensen krijgen daar een nare smaak van in de mond. Vooral omdat de historie heeft laten zien waar dat toen kan leiden. Wat vind jij er van dan?
Ik vind het een beetje gek dat Baudet en zijn kliek al veel langer blijk hebben gegeven van racistische sympathieen tegen met name Afrikanen dat iedereen dat eigenlijk wel prima vindt want negers zijn maar negers. Voor Joden is dat anders, want dat zijn echte mensen met dezelfde cognitieve vermogens als Europeanen.

Het anti-negroide sentiment bij de Baudetkliek vind ik een stuk gevaarlijker.
We have always been at war with Eastasia.
pi_196556229
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2020 19:50 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Als dát het voornaamste is wat je uit die links haalt dan ben je dus alweer onoprecht bezig. En vals.
Vat dan samen wat jij daar relevant in vindt. Ik kan niet zoveel met dit soort aantijigingen.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_196556352
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2020 22:12 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Ik ben bozig... Baudet zei dat George Soros covid19 in de wereld bracht.
Ben jij niet boos over deze onzin ?
Nee, iemand zei tegen iemand dat Thierry gezegd zou hebben dat Soros COVID-19 de wereld in bracht.
Vakman pur sang
pi_196556396
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 december 2020 22:23 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Nee, iemand zei tegen iemand dat Thierry gezegd zou hebben dat Soros COVID-19 de wereld in bracht.
je ontkent... je wilt vooral niet weten dat B al jaren extreemrechtse dingen zegt.
Misschien sympathiseer je stiekem met extreemrechts ?

Goed... twee personen hebben het verhaal van Pouw bevestigt .. Dus 3 personen.
Ik heb niemand gehoord dat B dat niet zei. Zelfs hij lult er om heen
pi_196556417
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2020 22:27 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

je ontkent... je wilt vooral niet weten dat B al jaren extreemrechtse dingen zegt.
Misschien sympathiseer je stiekem met extreemrechts ?
Nee ik geloof pas iets als ik het hoor uit directe bron, dit geld voor Rutte als Klaver als Baudet net zo goed.
Uit ervaring.
Vakman pur sang
pi_196556453
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2020 22:27 schreef Bluesdude het volgende:

Goed... twee personen hebben het verhaal van Pouw bevestigt .. Dus 3 personen.
2 personen uit team exit.
En het gaat erom in welke context.
Als ik overdreven gevoelige figuren om me heen heb ga ik ook shockeren. Maar diep in me zit een allemansvriend.

Die avond van het etentje zat Baudet denk ik klem en voelde hij een andere wind, van vooral een paar pittige tantes. Hij is vermoed ik bewust flauwekul gaan schreeuwen om te shockeren. En heeft zodoende het spel iets te ver laten gaan. Is gaan nadenken en dit toneelspel verder gezet.
Vakman pur sang
  vrijdag 4 december 2020 @ 22:31:14 #208
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_196556455
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 december 2020 22:14 schreef nostra het volgende:

[..]

Vat dan samen wat jij daar relevant in vindt. Ik kan niet zoveel met dit soort aantijigingen.
De rechtspositie van de consument wordt langzaamaan steeds verder uitgekleed. Ik geloof dat er zelfs experimenten lopen met arbitrage in een bepaald soort zaken. De drempel om de gang naar de rechter in te zetten wordt verhoogd en het wordt steeds duurder en moeilijker om rechtsbijstand te krijgen. Dat zijn niet per se zaken om lichtzinnig over te doen, lijkt me een kwalijke ontwikkeling.
pi_196556459
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 december 2020 22:29 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Nee ik geloof pas iets als ik het hoor uit directe bron, dit geld voor Rutte als Klaver als Baudet net zo goed.
Uit ervaring.
Doe niet zo zogenaamd feitelijk.
Maar blijf je trouw aan Baudet als hij toegeeft dat hij George Soros de schuld gaf van de pandemie ... tot nu toe anderhalf miljoen doden.
Baudet zei ook dat Hillary Clinton en pedofielen indertijd naar wereldheerschappij streefden. En Soros doet het over .
pi_196556467
twitter
pi_196556485
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 december 2020 22:31 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

2 personen uit team exit.
En het gaat erom in welke context.
Als ik overdreven gevoelige figuren om me heen heb ga ik ook shockeren. Maar diep in me zit een allemansvriend.
3 personen die geen zin hadden in de grillen, de leugens, de arrogantie, de extreemrechtse stank van Baudet.
pi_196556486
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2020 22:31 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Doe niet zo zogenaamd feitelijk.
Maar blijf je trouw aan Baudet als hij toegeeft dat hij George Soros de schuld gaf van de pandemie ... tot nu toe anderhalf miljoen doden.
Baudet zei ook dat Hillary Clinton en pedofielen indertijd naar wereldheerschappij streefden. En Soros doet het over .
Nou doe je weer zo bozig. :)
Vakman pur sang
pi_196556525
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 december 2020 22:33 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Nou doe je weer zo bozig. :)
Jij bent dus niet bozig om die valse beschuldigingen?
Jij vind ook wat Baudet suggereert dat George Soros covid 19 heeft verspreid om een werelddictatuur te bereiken.
Als een gewone fokuser dat schrijft... who cares. Maar B is geen gewone fokuser... Het is iemand die mensen zoals jij meesleept in zijn agressie en waanzin
pi_196556529
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2020 22:31 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Doe niet zo zogenaamd feitelijk.
Maar blijf je trouw aan Baudet als hij toegeeft dat hij George Soros de schuld gaf van de pandemie ... tot nu toe anderhalf miljoen doden.
Baudet zei ook dat Hillary Clinton en pedofielen indertijd naar wereldheerschappij streefden. En Soros doet het over .
Dat vinden bepaalde users niet zo erg. Ws omdat ze dat deels zelf ook geloven.
"Pools are perfect for holding water"
pi_196556555
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2020 22:37 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Jij bent dus niet bozig om die valse beschuldigingen?
Jij vind ook wat Baudet suggereert dat George Soros covid 19 heeft verspreid om een werelddictatuur te bereiken.
Als een gewone fokuser dat schrijft... who cares. Maar B is geen gewone fokuser... Het is iemand die mensen zoals jij meesleept in zijn agressie en waanzin
Wat kan jou dat nou schelen wat hij daar intern zegt tijdens een prive etentje.
Je wil niet weten wat wij allemaal zeuren met drank op onder vrienden.
Vakman pur sang
pi_196556586
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 december 2020 22:40 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Wat kan jou dat nou schelen wat hij daar intern zegt tijdens een prive etentje.
Je wil niet weten wat wij allemaal zeuren met drank op onder vrienden.
Veel antisemitisme ja? Dat verklaart.
"Pools are perfect for holding water"
pi_196556596
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 december 2020 22:40 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Wat kan jou dat nou schelen wat hij daar intern zegt tijdens een prive etentje.
Je wil niet weten wat wij allemaal zeuren met drank op onder vrienden.
prive etentje? het was toch een teambuildingsbijeenkomst van de top 10 van de partij.
En ja als daar dit soort dingen gezegd worden dan wil ik dat graag weten (bij elke partij), dan weet ik dat ik daar niet op ga stemmen namelijk.
pi_196556618
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2020 22:42 schreef probeer het volgende:

[..]

Veel antisemitisme ja? Dat verklaart.
Nee nooit over joden eigenlijk, ook geen conspirancies. Verder wel alles wat politiek incorrect is ja. :)
Vakman pur sang
pi_196556619
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 december 2020 22:40 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Wat kan jou dat nou schelen wat hij daar intern zegt tijdens een prive etentje.
Je wil niet weten wat wij allemaal zeuren met drank op onder vrienden.
Idd ik wil jou ranzige ideetjes niet weten.
Maar jij vind het dus ok hoe Baudet denkt over George Soros, favoriete zondebok van extreemrechts .
pi_196556632
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2020 22:45 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Idd ik wil jou ranzige ideetjes niet weten.
Maar jij vind het dus ok hoe Baudet denkt over George Soros, favoriete zondebok van extreemrechts .
geef het op, hier krijg je geen antwoord op.
en doe niet zo bozig.
pi_196556640
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2020 22:45 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Idd ik wil jou ranzige ideetjes niet weten.
Maar jij vind het dus ok hoe Baudet denkt over George Soros, favoriete zondebok van extreemrechts .
Wat kan mij het schelen wat mensen zeggen dat hij zogenaamd gezegd zou hebben.
Misschien is hij wel een jodenhater. Misschien helemaal niet. We zullen zien. :)
Vakman pur sang
pi_196556653
quote:
7s.gif Op vrijdag 4 december 2020 22:43 schreef koemleit het volgende:

[..]

prive etentje? het was toch een teambuildingsbijeenkomst van de top 10 van de partij.
Die teambuilding is toch gigantisch mislukt. Sterker nog.... de partijbuilding is ook flink kapot gemaakt door Baudet.
War zijn dat toch voor niet-denkende mensen die deze narcist nog steeds op een voetstuk zetten
pi_196556654
Ik vertrouw Soros ook niet 100% moet ik toegeven.
Maar COVID heeft hij niets mee van doen, wat mij betreft.
Vakman pur sang
pi_196556699
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 december 2020 22:47 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Wat kan mij het schelen wat mensen zeggen dat hij zogenaamd gezegd zou hebben.
Misschien is hij wel een jodenhater. Misschien helemaal niet. We zullen zien. :)
Dus jij vind het ok als Baudet ook nog een jodenhater is ?
Oja.... net als Baudet lul je over die Soroskwestie heen.
Je weet dat die valse beschuldigingen in extreemrechtse kringen over Soros.... werelddominantie willen, hebzuchtig zijn ten koste van miljoenen doden en vernietigen van europese cultuur hele oude anti-semitische wortels heeft ?
Of je weet het echt niet en je wil het niet weten, want Baudet is je hoop op ... wat hoop je eigenlijk van hem ?
pi_196556724
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 december 2020 22:48 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik vertrouw Soros ook niet 100% moet ik toegeven.
Maar COVID heeft hij niets mee van doen, wat mij betreft.
Mooi... dus Baudet zat uit zijn nek te lullen.. Zeg dat dan gewoon en ga eens begrijpen dat zijn beoogde hoogste staf daarvan schrok en dat verafschuwen. Heel normale reacties voor redelijke mensen
pi_196556782
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2020 22:12 schreef -XOR- het volgende:

[..]

Ik vind het een beetje gek dat Baudet en zijn kliek al veel langer blijk hebben gegeven van racistische sympathieen tegen met name Afrikanen dat iedereen dat eigenlijk wel prima vindt want negers zijn maar negers. Voor Joden is dat anders, want dat zijn echte mensen met dezelfde cognitieve vermogens als Europeanen.

Het anti-negroide sentiment bij de Baudetkliek vind ik een stuk gevaarlijker.
Het stukje racisme tegen negers (zoals het roepen dat ze een lager IQ hebben) is inderdaad een stuk geaccepteerder dan antisemitisme. Dat onderdeel van de partij-ideologie zullen al die zogenaamd geschokte figuren die zich nu tegen Baudet keren ook gewoon nog altijd steunen.
pi_196556791
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 december 2020 22:45 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Nee nooit over joden eigenlijk, ook geen conspirancies. Verder wel alles wat politiek incorrect is ja. :)
Ah ok. Maar eh, hoe werkt dat dan? Als vriendengroep weten jullie van elkaar dat dat soort politiek incorrecte praat niets is wat jullie serieus menen en nemen? Dus een soort van sarcastische/ironische uitlaatklep oid? Of toch meer dat er bij sommigen wel een kern van waarheid in zit, en het een soort 'bij jullie kan ik écht zeggen wat ik vind' ding lijkt?

Als ik met kennissen van de SP wat tomatensap ga drinken (is een grapje, gewoon bier hoor), dan zitten we toch echt niet constant te grappen over hoe een gewelddadige revolutie eigenlijk de enige manier is om het communisme te starten. En als er iemand bij zou zitten die dat wel regelmatig zou doen, zou ik me toch gaan afvragen of diegene dat niet stiekem toch echt meent.
"Pools are perfect for holding water"
pi_196556849
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2020 22:58 schreef probeer het volgende:

[..]

Ah ok. Maar eh, hoe werkt dat dan? Als vriendengroep weten jullie van elkaar dat dat soort politiek incorrecte praat niets is wat jullie serieus menen en nemen? Dus een soort van sarcastische/ironische uitlaatklep oid? Of toch meer dat er bij sommigen wel een kern van waarheid in zit, en het een soort 'bij jullie kan ik écht zeggen wat ik vind' ding lijkt?

Als ik met kennissen van de SP wat tomatensap ga drinken (is een grapje, gewoon bier hoor), dan zitten we toch echt niet constant te grappen over hoe een gewelddadige revolutie eigenlijk de enige manier is om het communisme te starten. En als er iemand bij zou zitten die dat wel regelmatig zou doen, zou ik me toch gaan afvragen of diegene dat niet stiekem toch echt meent.
Wij hebben het nooit over politiek eigenlijk.
Wel over Jutta eens keihard in de kont doen.

We moeten lachen om Wilders, die heeft ook wel een beetje respect ook. Baudet vind iedereen een clown.
Wat ze stemmen weet ik niet meeste VVD of zwevend ergens denk ik.

[ Bericht 6% gewijzigd door Lospedrosa op 04-12-2020 23:15:02 ]
Vakman pur sang
pi_196557212
twitter

Moet nogal een bloedbad zijn geweest, die Baudetiaanse revolutie :P
pi_196557477
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 december 2020 20:43 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]

Die haalde hij ook al toen zijn richting net duidelijk werd. Verbazingwekkender is dat die club even de grootste partij van Nederland was. Best eng hoeveel mensen voor zo'n overduidelijk intens foute club kunnen vallen...
Ik wist zeker dat er iets goed mis was met die man toen bekend werd dat hij gezellig had gedineerd met Jared Taylor(eind 2017). Dat kreeg echter maar weinig media-aandacht. Althans, destijds had in mijn omgeving nauwelijks iemand ervan vernomen. Die geintjes Freek en van Baudet op die beruchte vrijdagavond zijn uitgebreid in het nieuws geweest. Dat, en racisme tegen Joden is wat minder geaccepteerd dan tegen zwarten.
Incelfrikandel
  zaterdag 5 december 2020 @ 00:53:14 #231
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_196557925
Ik zie die boreale brevik liever helemaal verdwijnen
wat een idioot
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
  zaterdag 5 december 2020 @ 06:47:37 #232
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_196559259
Lidmaatschap verlengd.

130 rijden w/
Nooit meer klimaathysterie w/
Basisbeurs terug w/
Huizen bouwen w/
Herinvoering bindend referendum w/
Nexit w/
Volledig afschaffen NPO w/
Zelf beslissen welke immigranten worden toegelaten w/
Remigratie wanneer immigratie mislukt w/
Goede handel en samenwerking met Europese landen w/
Opzeggen Parijs-akkoord w/
Stoppen met gesubsidieerde milieuvervuilende en landschapvervuilende windparken en zonnevelden. w/
Nederlandse cultuur en geschiedenis w/
Weg met eigen risico zorg w/
Zorgverzekeraars krijgen minder macht w/

Maar vooral:
100% NIET antisemitisme
  zaterdag 5 december 2020 @ 06:52:36 #233
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_196559290
quote:
1s.gif Op donderdag 3 december 2020 15:06 schreef capricia het volgende:

[..]

Idem.
:')

25 euro weggegooid.
  zaterdag 5 december 2020 @ 06:53:57 #234
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_196559298
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 december 2020 23:57 schreef Frikandelbroodje het volgende:
Die geintjes Freek en van Baudet op die beruchte vrijdagavond zijn uitgebreid in het nieuws geweest.
Het nieuws :')
  zaterdag 5 december 2020 @ 06:59:22 #235
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_196559323
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2020 14:36 schreef Frikandelbroodje het volgende:
Blijft wel opvallend dat de linkerflank wel succesvol nieuwe partijen op kan zetten, maar alles rechts van VVD/SGP elke keer weer met ruzies uit elkaar valt. Leefbaar, LPF, ToN, FvD, alleen Wilders lukt het wel door het enige lid van zijn partij te blijven.
Ik zie nog 1 overeenkomst tussen die partijen die jij noemt, namelijk de manier hoe de media het behandelen en hoe het geframed wordt daardoor.

Misschien moet je het probleem eens in die hoek zoeken in plaats van "rechtser dan".
pi_196559370
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2020 06:59 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Ik zie nog 1 overeenkomst tussen die partijen die jij noemt, namelijk de manier hoe de media het behandelen en hoe het geframed wordt daardoor.

Misschien moet je het probleem eens in die hoek zoeken in plaats van "rechtser dan".
Neuh, de basis is toch altijd de partij zelf.
pi_196559381
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2020 06:59 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Ik zie nog 1 overeenkomst tussen die partijen die jij noemt, namelijk de manier hoe de media het behandelen en hoe het geframed wordt daardoor.

Misschien moet je het probleem eens in die hoek zoeken in plaats van "rechtser dan".
Dat slachtofferrolletje :D _O-
Incelfrikandel
  zaterdag 5 december 2020 @ 07:20:29 #238
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_196559401
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 december 2020 06:47 schreef Ixnay het volgende:
Lidmaatschap verlengd.

130 rijden w/
Nooit meer klimaathysterie w/
Basisbeurs terug w/
Huizen bouwen w/
Herinvoering bindend referendum w/
Nexit w/
Volledig afschaffen NPO w/
Zelf beslissen welke immigranten worden toegelaten w/
Remigratie wanneer immigratie mislukt w/
Goede handel en samenwerking met Europese landen w/
Opzeggen Parijs-akkoord w/
Stoppen met gesubsidieerde milieuvervuilende en landschapvervuilende windparken en zonnevelden. w/
Nederlandse cultuur en geschiedenis w/
Weg met eigen risico zorg w/
Zorgverzekeraars krijgen minder macht w/

Maar vooral:
100% NIET antisemitisme
met deze punten zul je nooit meeregeren of je moet 5 punten inslikken
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_196559418
Ik ben benieuwd of hij nog niet JFVD leden op de lijst gaat zetten. Niemand met een baan of toekomst zal op deze lijst willen komen, je kunt collega's niet meer onder ogen komen. Je zult steeds moeten uitleggen waarom je op een lijst wil staan waarvan de lijsttrekker zegt dat iedereen die hij kent antisemitisch is en die niks wil doen tegen allerlei enge, nazistische ideeën in de jongerenpartij. Je moet uitleggen waarom je het Horst Wessellied niet erg lijkt te vinden. Zulke dingen.

Als je er alleen maar op stemt kun je dat nog stilhouden. Op de lijst staan en voor de komende decennia googlebaar zijn is wel wat anders.

Maar goed, waarschijnlijk hoeven alleen Baudet en Van Haga op de lijst, meer dan 2 zetels gaan ze toch nooit halen.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
  zaterdag 5 december 2020 @ 07:28:00 #240
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_196559424
quote:
10s.gif Op zaterdag 5 december 2020 07:12 schreef Frikandelbroodje het volgende:

[..]

Dat slachtofferrolletje :D _O-
Gewoon oorzaak en gevolg.
pi_196559426
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2020 06:59 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Ik zie nog 1 overeenkomst tussen die partijen die jij noemt, namelijk de manier hoe de media het behandelen en hoe het geframed wordt daardoor.

Misschien moet je het probleem eens in die hoek zoeken in plaats van "rechtser dan".
Ja, het zingen van het Horst Wessellied, het ontkennen van de Holocaust, het steeds weer aanhalen van de lijfspreuk van de SS, het aangeven dat al je vrienden antisemiet zijn... dat dat een probleem is, is framing? Jij denkt echt dat de pers dat bij links zou laten liggen (met nota bene GeenStijl en Telegraaf dit keer als grote nieuwsbrengers)?
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
  zaterdag 5 december 2020 @ 07:31:08 #242
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_196559430
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2020 07:29 schreef Hanca het volgende:

[..]

Ja, het zingen van het Horst Wessellied, het ontkennen van de Holocaust, het steeds weer aanhalen van de lijfspreuk van de SS, het aangeven dat al je vrienden antisemiet zijn... dat is framing? Jij denkt echt dat de pers dat bij links zou laten liggen (met nota bene GeenStijl en Telegraaf dit keer als grote nieuwsbrengers)?
Het is niet waar en het is framing.

Bij links zouden ze het accepteren. Zie groen links.
pi_196559444
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2020 07:28 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Gewoon oorzaak en gevolg.
Juist. Het is inderdaad wel een typische overeenkomst dat het bij de voormannen van die partijen altijd aan een ander lag en nooit aan zichzelf.
Incelfrikandel
  zaterdag 5 december 2020 @ 07:39:14 #244
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_196559453
quote:
10s.gif Op zaterdag 5 december 2020 07:12 schreef Frikandelbroodje het volgende:

[..]

Dat slachtofferrolletje :D _O-
Daar kicken alt-rechtse lui op, wereldwijd.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  zaterdag 5 december 2020 @ 08:09:54 #245
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_196559537
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 december 2020 22:48 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik vertrouw Soros ook niet 100% moet ik toegeven.
Maar COVID heeft hij niets mee van doen, wat mij betreft.
Waarom zou je iemand die je niet kent 100% vertrouwen?

Waarom zou je iemand waar je überhaupt niets mee van doen hebt überhaupt wel of niet vertrouwen
Laffe huichelaar
  zaterdag 5 december 2020 @ 08:14:47 #246
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_196559558
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 december 2020 22:40 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Wat kan jou dat nou schelen wat hij daar intern zegt tijdens een prive etentje.
Je wil niet weten wat wij allemaal zeuren met drank op onder vrienden.
Ik ben wel benieuwd eigenlijk wat dan bij jullie over tafel gaat als het vergelijkbaar is met een etentje waardoor driekwart van je vrienden niks meer met je te maken wil hebben en 'bijna iedereen in mijn omgeving is antisemiet' verkondigd wordt met het mooie wereldbeeld dat corona een joods complot is om onze vrijheid af te pakken wat Hillary niet gelukt is met haar pedopizzaria
Laffe huichelaar
  zaterdag 5 december 2020 @ 08:16:09 #247
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_196559566
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2020 07:31 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Het is niet waar en het is framing.

Bij links zouden ze het accepteren. Zie groen links.
Heb je de Joodse boeken uit je kast al op de brandstapel gegooid?
  zaterdag 5 december 2020 @ 08:17:21 #248
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_196559576
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2020 07:39 schreef Perrin het volgende:

[..]

Daar kicken alt-rechtse lui op, wereldwijd.
Dat het altijd de schuld van een ander is dan is inderdaad een van de kernbeginselen van het populisme

Daarop komen er ook zulke losers op af
  zaterdag 5 december 2020 @ 08:18:29 #249
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_196559583
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2020 08:09 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Waarom zou je iemand die je niet kent 100% vertrouwen?

Waarom zou je iemand waar je überhaupt niets mee van doen hebt überhaupt wel of niet vertrouwen
Ach ik kende Soros niet tot alt-right een dingetje werd. Maar gezien degenen die erover lopen te schelden moet die vent wel goed zijn. _O-
  zaterdag 5 december 2020 @ 08:20:18 #250
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_196559591
Maar goed, om @Ixnay te citeren 'als het antisemitisme wint, dan wint het antisemitisme'

Gefeliciteerd met de overwinning!
Laffe huichelaar
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')