SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
Ik ben dan wel benieuwd hoe je dat gaat doen..quote:Op donderdag 3 december 2020 13:36 schreef gcjoel het volgende:
Net met oma gebeld
We gaan na de kerst weer even op visite.
Ik heb niet zo iets met het afrikaanse them.. tevens moet er een kleed komen van zo'n 2 bij 3...quote:Op donderdag 3 december 2020 13:18 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik vind die vloerkleden die Fred van Leer ontworpen heb leuk maar mijn man vind ze niets.
Ikea?quote:Op donderdag 3 december 2020 14:10 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Ik heb niet zo iets met het afrikaanse them.. tevens moet er een kleed komen van zo'n 2 bij 3...voor niet de hoofdprijs
Rugvista heeft regelmatig leuke aanbiedingen (maar had nooit het kleed dat ik wilde in de aanbieding)quote:Op donderdag 3 december 2020 14:10 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Ik heb niet zo iets met het afrikaanse them.. tevens moet er een kleed komen van zo'n 2 bij 3...voor niet de hoofdprijs
Je kan toch gewoon bij mensen op visite?quote:Op donderdag 3 december 2020 14:07 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Ik ben dan wel benieuwd hoe je dat gaat doen..
Sorry.. ik had het niet gezienquote:Op donderdag 3 december 2020 13:27 schreef Barreltje het volgende:
[ afbeelding ]
Duurde te lang uhmp!
Lekker lang uitslapen, toch?quote:Op donderdag 3 december 2020 14:59 schreef Uhmmpie het volgende:
Brr zin om nu alvast avondeten te bestellen en zo naar bed te gaan.
Goed plan.. behalve dat ik dan ergens vannachg om 2 uur denk dat het ochtend is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blijkbaar is men vergeten wat vergunningen enzo te regelen voor de Kanaaltunnel en het vliegverkeer van en naar EU en UK.
Mja maar op zeker moment ben ik dan klaar met slapen.. en dat zal uiterlijk rond 2 uur zijn... en wellicht eerder.quote:
quote:Op donderdag 3 december 2020 15:03 schreef AnneX het volgende:
Zal toch niet waar zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blijkbaar is men vergeten wat vergunningen enzo te regelen voor de Kanaaltunnel en het vliegverkeer van en naar EU en UK.
We have far more in common than that which devides us..
Klinkt als een goed diner.quote:Op donderdag 3 december 2020 15:35 schreef Kaatje1 het volgende:
En kerstdiner besteld (4x4 kroketten)
Sufneuzen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blijkbaar is men vergeten wat vergunningen enzo te regelen voor de Kanaaltunnel en het vliegverkeer van en naar EU en UK.![]()
Hebben ze toch nog tot het eind van deze maand om dat te regelen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blijkbaar is men vergeten wat vergunningen enzo te regelen voor de Kanaaltunnel en het vliegverkeer van en naar EU en UK.
Plus:
An interim agreement of 2 months to give France and the UK time to conclude an agreement on the safety and interoperability rules of the Channel Tunnel infrastructure.
A 9-month extension to the validity of train licences issued by the United Kingdom for railway undertakings operating in the Channel Tunnel.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Wat is het allemaal? Boontjes en bieten meen ik te herkennen maar wat is de rest?quote:Op donderdag 3 december 2020 15:51 schreef sigme het volgende:
Ik mag gelukkig vroeg eten![]()
Dat was dan vandaag vrij laat, wel 15u ofzo. In elk geval is het nu net op.
[ afbeelding ]
Oh ja, dat zijn de dingen waar je je naar te pletter kunt zoeken inderdaad.quote:Op donderdag 3 december 2020 15:53 schreef sigme het volgende:
Ik ben bij 4! winkels tevergeefs op zoek geweest naar veiligheidsspelden. Uiteindelijk had HEMA ze. Tsjongejonge.
Van pure veiligheidsspeldfrustratie 2 Berliner bollen gekocht bij de oliebollenkraam, en deze zojuist als toetje verorberd.
Klopt! En aardappelschotel uit de oven van allemaal dunne plakjes aardappel, met prei en cottagecheese en ei en bovenop wat kaas. Lekker makkelijk; de oven in en dan uren later is het vanzelf gaar. En een bakje rundstoofvlees gemaakt door mijn zusje. Ik krijg van haar met grote regelmaat jampotten gevuld met stoofvlees als pulled pork, of rendang, of rund-in-bierquote:Op donderdag 3 december 2020 15:53 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Wat is het allemaal? Boontjes en bieten meen ik te herkennen maar wat is de rest?
Ik vroeg eens zo'n HEMA-meisje naar de fournituren. Ze had geen idee wat dat zou kunnen zijn. Draad en naald wist ze dan weer wel te vinden, dus heb ik haar daarna verteld dat dat dus het fourniturenhoekje was.quote:Op donderdag 3 december 2020 15:54 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Oh ja, dat zijn de dingen waar je je naar te pletter kunt zoeken inderdaad.
Ik kwam er laatst pas achter dat de HEMA hier ook een heel klein schapje met naaiproducten heeft. Helemaal achter in een hoek op een onlogische plek. Maar ik was op zoek naar bloempotten (die ze niet bleken te hebben).
Heeft ze ook wat geleerd vandaagquote:Op donderdag 3 december 2020 15:58 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik vroeg eens zo'n HEMA-meisje naar de fournituren. Ze had geen idee wat dat zou kunnen zijn. Draad en naald wist ze dan weer wel te vinden, dus heb ik haar daarna verteld dat dat dus het fourniturenhoekje was.
Dat heb ik in wolwinkels. Daarom ga ik er niet heen, want ik heb nog een hele la vol haakkatoen en een hele tas vol breiwol.quote:Op donderdag 3 december 2020 16:04 schreef Kaatje1 het volgende:
Er zijn zelfs enorme webshops met alleen maar fournituren. Zo leuk om daar rond te neuzen. En in een fournituren winkel zie ik alleen maar dingen die ik "echt" nodig heb. Net als in een kookspullenwinkel, die kan ik ook helemaal leegkopen
Ik eigenlijk wel. Klaar met werk, gaat het licht buiten uitquote:Op donderdag 3 december 2020 15:40 schreef Tele6 het volgende:
Het regent hier flinkwat fijn toch dat ik nergens heen hoef
QFT.quote:Op donderdag 3 december 2020 16:06 schreef Myraela het volgende:
Ik heb dat ook. Maar dan in de supermarkt.
Waarom zouden pannenkoeken niet ingevroren kunnen worden? Het is bloem,meel, ei en wat melk.quote:Op donderdag 3 december 2020 16:26 schreef AnneX het volgende:
Wie vroeg voor Crisp?
De citroen olijven vond ik errug lekker. 👍🏼
Ondanks dat het niet zou kunnen, heb ik de pannenkoeken ingevroren.
En ben niet ziek geworden na eten. Die zouden uit de vriezer komen.
Ik heb nu de knoflook olijven al in m'n mandje. Volgens mij is dat wel van dezelfde leverancier.quote:Op donderdag 3 december 2020 16:26 schreef AnneX het volgende:
Wie vroeg voor Crisp?
De citroen olijven vond ik errug lekker. 👍🏼
Ondanks dat het niet zou kunnen, heb ik de pannenkoeken ingevroren.
En ben niet ziek geworden na eten. Die zouden uit de vriezer komen.
Ik vond de vegan mango, passievrucht en venkel ijsjes lekker. En de brandnetel geitenkaas. De vegetarisch worstjes met kaas en chili waren ook prima.quote:Op donderdag 3 december 2020 16:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb nu de knoflook olijven al in m'n mandje. Volgens mij is dat wel van dezelfde leverancier.
Oh die vega worstjes vond ik echt heel matig juistquote:Op donderdag 3 december 2020 16:46 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik vond de vegan mango, passievrucht en venkel ijsjes lekker. En de brandnetel geitenkaas. De vegetarisch worstjes met kaas en chili waren ook prima.
Oeh, die ijsjes voeg ik even toe.quote:Op donderdag 3 december 2020 16:46 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik vond de vegan mango, passievrucht en venkel ijsjes lekker. En de brandnetel geitenkaas. De vegetarisch worstjes met kaas en chili waren ook prima.
Je kunt nog altijd bijbestellen...🤪quote:Op donderdag 3 december 2020 16:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb nu de knoflook olijven al in m'n mandje. Volgens mij is dat wel van dezelfde leverancier.
Je hebt een nieuw wapen gekocht om naar iemand hoofd te gooien?quote:
Waffoor 1 (nerd speaking)quote:
Nokia.quote:
Huh,is koele blauwe gestopt met linken van merken? Zie geen link.quote:
Eerst zonder punt geplaatst. Bleek de reactie niet zichtbaar. Edit met punt wel beeld maar geen koudblauwlink.quote:Op donderdag 3 december 2020 17:32 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Huh,is koele blauwe gestopt met linken van merken? Zie geen link.
Of bestaat Nokia nu echt niet meer?
Moooohquote:Op donderdag 3 december 2020 17:39 schreef Candaasje het volgende:
@:minilot (en alle andere Poesjesfans):
[ afbeelding ]
Altijd. Daarom zet ik die vaak erachter als ik het bij voorbeeld over een laptop. heb. Ik vind dat inlinken irritant.quote:
Snap ik. Maar ik ben in verzet tegen ongevraagd linken. Op een lelijke manierquote:Op donderdag 3 december 2020 17:42 schreef Myraela het volgende:
Ik vind het linken lelijk, maar ik vind alle manieren waarop mensen het proberen te voorkomen eigenlijk nog lelijker.
Oh dat koppiequote:Op donderdag 3 december 2020 17:39 schreef Candaasje het volgende:
[ afbeelding ]
Piepie wil dit heel graagquote:Op donderdag 3 december 2020 17:39 schreef Candaasje het volgende:
[ afbeelding ]
Achgut!quote:Op donderdag 3 december 2020 17:39 schreef Candaasje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weersta vrijwel alles, behalve tweedehands kleren. Daarom heb ik dat op een bepaald bedrag gerantsoeneerdquote:Op donderdag 3 december 2020 18:16 schreef minilot het volgende:
Wol, nope, fournituren, nope, supermarkt, nope. Maar boeken, grmbl, boeken blijven mijn zwakte qua koopdrang. Alweer tien nieuwe afgelopen maand, aan mijn Bol-bestelhistorie te zien..
Ik hoop dat ik deze winter de energie weer kan vinden om de Kas waterpas te zetten en de tuin om te spitten zodat alle zooi die er nog groeide weg is...quote:Op donderdag 3 december 2020 18:21 schreef Lucky_Strike het volgende:
Moestuinzaadjes zijn ook vrij onweerstaanbaar. Zo lang het eten oplevert is alles onweerstaanbaar eigenlijk.
Samequote:Op donderdag 3 december 2020 18:18 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik weersta vrijwel alles, behalve tweedehands kleren. Daarom heb ik dat op een bepaald bedrag gerantsoeneerd.
Wat is momenteel je favoriete tweedehands kledingstuk en waarom?quote:Op donderdag 3 december 2020 18:18 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik weersta vrijwel alles, behalve tweedehands kleren. Daarom heb ik dat op een bepaald bedrag gerantsoeneerd.
Ik hoop dat het Amazon algorithme voor aanbiedingen mijn nieuwe account nog een beetje moet leren kennen, want nu staan Chocomel en Haarwokkels vooraan in het rijtje...quote:Op donderdag 3 december 2020 18:23 schreef Myraela het volgende:
Boeken heb ik dan ook weer niet. Mijn koopdrang wisselt ook gewoon altijd. Ik zit nu in een make-up maand. Dat slaat helemaal nergens meer op.
Normaal is mijn categorie vooral 'aanbiedingen'. Alles wat in de aanbieding is, moet ik hebben.
Mijn J. heeft hetzelfde euvel ja. Verjaardag na verjaardag zet hij zijn verlanglijstjes vol met elk jaar weer nieuwe benodigdheden voor een nieuwe liefhebberij en vervolgens komt er precies niks vanquote:Op donderdag 3 december 2020 18:26 schreef Myraela het volgende:
Oh, en nieuwe hobby's heb ik ook een handje van. Dus dat ik ineens in m'n hoofd haal dat ik iets wil gaan proberen, en dan koop ik er meteen alles voor. Waterverf, koekjes bakken, porselein schilderen, bloemen drogen en wat ik allemaal nog meer heb bedacht.Ik maak nooit iets af. Ga er nooit lang genoeg mee door om daadwerkelijk een vaardigheid te leren.
Dat. Met eten.quote:Op donderdag 3 december 2020 18:26 schreef Myraela het volgende:
Oh, en nieuwe hobby's heb ik ook een handje van. Dus dat ik ineens in m'n hoofd haal dat ik iets wil gaan proberen, en dan koop ik er meteen alles voor. Waterverf, koekjes bakken, porselein schilderen, bloemen drogen en wat ik allemaal nog meer heb bedacht.Ik maak nooit iets af. Ga er nooit lang genoeg mee door om daadwerkelijk een vaardigheid te leren.
Ik zal virtueel cheerleaden voor jequote:Op donderdag 3 december 2020 18:23 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik deze winter de energie weer kan vinden om de Kas waterpas te zetten en de tuin om te spitten zodat alle zooi die er nog groeide weg is...
Ik bestelde geen boeken deze maand.quote:Op donderdag 3 december 2020 18:16 schreef minilot het volgende:
Wol, nope, fournituren, nope, supermarkt, nope. Maar boeken, grmbl, boeken blijven mijn zwakte qua koopdrang. Alweer tien nieuwe afgelopen maand, aan mijn Bol-bestelhistorie te zien..
En? Al begonnen?quote:Op donderdag 3 december 2020 18:17 schreef fietsie het volgende:
Ik kocht het Obama boek. Als poging tot herstarten van lees-hobby.
Ik ga nu toch (tegen 50% korting deze 2 weken) een pianolescursus kopen. Lang over nagedacht, lang zelf aangekloooid met allerlei online zelfstudie en pingelen op keyboard en tokkelen op gitaar is mijn nieuwe digi-piano zéker een blijvertje en wil ik nu ook echt wat beter worden dan een beginner die maar wat aanklooit.quote:Op donderdag 3 december 2020 18:26 schreef Myraela het volgende:
Wat gaaf!quote:Op donderdag 3 december 2020 18:42 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik ga nu toch (tegen 50% korting deze 2 weken) een pianolescursus kopen. Lang over nagedacht, lang zelf aangekloooid met allerlei online zelfstudie en pingelen op keyboard en tokkelen op gitaar is mijn nieuwe digi-piano zéker een blijvertje en wil ik nu ook echt wat beter worden dan een beginner die maar wat aanklooit.
Ik ben erg enthousiast over de proeflessen die ik nu volg (van niet lachen... Cor Bakker) hij legt t goed uit, verweeft theorie met meteen spelen en toegankelijke en niet vervelende tips mét orkestband dat ik dit echt wil.
Ben nog even op zoek naar welk niveau maar je mag binnen 2 weken ook switchen van niveau of gewoon je geld terug.
Wat leuk dat dat kan! Gewoon online ook? Daar zit ik ook nog over te denken, maar dan een naaicursus. Mijn naaidocente is wat te laks met corona (verkoopt nu voor de "lol" kanten mondkapjes en reageert met "het is allemaal onzin") en ik loop toch wel tegen dingen aan.quote:Op donderdag 3 december 2020 18:42 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik ga nu toch (tegen 50% korting deze 2 weken) een pianolescursus kopen. Lang over nagedacht, lang zelf aangekloooid met allerlei online zelfstudie en pingelen op keyboard en tokkelen op gitaar is mijn nieuwe digi-piano zéker een blijvertje en wil ik nu ook echt wat beter worden dan een beginner die maar wat aanklooit.
Ik ben erg enthousiast over de proeflessen die ik nu volg (van niet lachen... Cor Bakker) hij legt t goed uit, verweeft theorie met meteen spelen, bladmuziek op PDF te printen en toegankelijke en niet vervelende tips mét orkestband dat ik dit echt wil.
Ben nog even op zoek naar welk niveau maar je mag binnen 2 weken ook switchen van niveau of gewoon je geld terug.
Wat leuk en creatiefquote:Op donderdag 3 december 2020 18:56 schreef Candaasje het volgende:
Mijn moeder is al druk bezig met de online-Sinterklaasviering. Zoomaccounts voor iedereen aangemaakt, en nu lag er ook een pakketje in de brievenbus met instructies pas te openen op 5 december, NA instructies.
Heeft ze dus ook naar mijn tante/neven/nicht en ook naar mijn zus+vriend in Oostenrijk gestuurd!
(Ik heb een heel toffe moeder)
Wat leuk is datquote:Op donderdag 3 december 2020 18:56 schreef Candaasje het volgende:
Maar dat is hartstikke tof Blues! En zeker wel goed om te doen hoor. Mijn digitale piano staat hier te verstoffen. Dacht er juist vanmiddag nog een dat ik wilde spelen (maar had toen les, zal je altijd zien). Misschien dat ik straks nog even ga zitten![]()
Mijn moeder is al druk bezig met de online-Sinterklaasviering. Zoomaccounts voor iedereen aangemaakt, en nu lag er ook een pakketje in de brievenbus met instructies pas te openen op 5 december, NA instructies.
Heeft ze dus ook naar mijn tante/neven/nicht en ook naar mijn zus+vriend in Oostenrijk gestuurd!
(Ik heb een heel toffe moeder)
Dat wat in het momenteel onderweg zijnde pakketje zit. Daarin zal het beste kledingstuk óóit gaan zitten.quote:Op donderdag 3 december 2020 18:25 schreef minilot het volgende:
[..]
Wat is momenteel je favoriete tweedehands kledingstuk en waarom?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Omdat ik het interview van Jimmy Kimmel met m er over zag en het me daar trok. Daarnaast ben ik niet zo’n roman lezer; liever scifi of “Discovery channel content”quote:Op donderdag 3 december 2020 18:39 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En? Al begonnen?Waarom trouwens dit boek en niet een roman?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |