abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_196531139

Duurde te lang uhmp! :{w
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_196531164
Ondertussen in huize barrel:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 3 december 2020 @ 13:33:05 #3
63722 z80
I fink you freaky
pi_196531221
Vervoerder pizzaoven, we komen vandaag! Nu op de site zonder verdere mededeling dat ze ergens morgen komen. Gek he dat bedrijven deze vervoerder mijden als de pest. Hier is totaal geen rekening mee te houden.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  donderdag 3 december 2020 @ 13:36:50 #4
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_196531272
Net met oma gebeld O+
We gaan na de kerst weer even op visite.
pi_196531641
Ik heb hier net uit het tijdelijke kleed een halve Nox aan haar geveegd, dus op zich voldoet het wel aan de TT. :')

Boodschappen gedaan. De helft kunnen vinden van wat ik zocht. }:|
pi_196531652
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2020 13:36 schreef gcjoel het volgende:
Net met oma gebeld O+
We gaan na de kerst weer even op visite.
Ik ben dan wel benieuwd hoe je dat gaat doen..
pi_196531703
quote:
1s.gif Op donderdag 3 december 2020 13:18 schreef Tally het volgende:

[..]

Ik vind die vloerkleden die Fred van Leer ontworpen heb leuk maar mijn man vind ze niets. ;(
Ik heb niet zo iets met het afrikaanse them.. tevens moet er een kleed komen van zo'n 2 bij 3... :o voor niet de hoofdprijs :+
pi_196531761
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2020 14:10 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Ik heb niet zo iets met het afrikaanse them.. tevens moet er een kleed komen van zo'n 2 bij 3... :o voor niet de hoofdprijs :+
Ikea? B-) betaalbaar, kleurrijk.

Visite gehad- op afstand, gezellig en bevreemdend. c_/ Niet geluncht.
pi_196531796
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2020 14:10 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Rugvista heeft regelmatig leuke aanbiedingen (maar had nooit het kleed dat ik wilde in de aanbieding)
We have far more in common than that which devides us..
  donderdag 3 december 2020 @ 14:17:05 #10
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_196531812
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2020 14:07 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Ik ben dan wel benieuwd hoe je dat gaat doen..
Je kan toch gewoon bij mensen op visite?
We zijn toch al geen knuffel familie dus voor aanraking hoeft ze niet bang te zijn :D
en verder zitten wij gewoon netjes op ruim 1,5 meter
pi_196532275
Dit weekend ook bij m'n oma geweest. Nu heb ik wel weer even genoeg familie gezien tot en met Kerstmis. :D
pi_196532405
quote:
7s.gif Op donderdag 3 december 2020 13:27 schreef Barreltje het volgende:
[ afbeelding ]

Duurde te lang uhmp! :{w
Sorry.. ik had het niet gezien :(
pi_196532589
Brr zin om nu alvast avondeten te bestellen en zo naar bed te gaan.

Goed plan.. behalve dat ik dan ergens vannachg om 2 uur denk dat het ochtend is :)
pi_196532625
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2020 14:59 schreef Uhmmpie het volgende:
Brr zin om nu alvast avondeten te bestellen en zo naar bed te gaan.

Goed plan.. behalve dat ik dan ergens vannachg om 2 uur denk dat het ochtend is :)
Lekker lang uitslapen, toch?
pi_196532632
Ik heb net ook maar vast een pizza besteld. Geen idee wanneer ik aan koken toekom. En die pizza kan altijd nog even in de oven.
pi_196532648
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blijkbaar is men vergeten wat vergunningen enzo te regelen voor de Kanaaltunnel en het vliegverkeer van en naar EU en UK.
pi_196532655
quote:
1s.gif Op donderdag 3 december 2020 15:02 schreef AnneX het volgende:

[..]

Lekker lang uitslapen, toch?
Mja maar op zeker moment ben ik dan klaar met slapen.. en dat zal uiterlijk rond 2 uur zijn... en wellicht eerder.
Uur of 9 is voor mij wel echt het uiterste meestal
pi_196532711
quote:
1s.gif Op donderdag 3 december 2020 15:03 schreef AnneX het volgende:
SPOILER
Blijkbaar is men vergeten wat vergunningen enzo te regelen voor de Kanaaltunnel en het vliegverkeer van en naar EU en UK.
Zal toch niet waar zijn :o
pi_196533040
Anijsmelk, bank, dekentje.

En het is alweer een half uur dichterbij etenstijd.
pi_196533087
Ik zou ook wel een pizzaatje lusten. :9

Al ben ik helemaal blij dat ik morgen pom op kan halen. Was ik vorige week nog uitgeweken naar een ander zaakje voor (matige) vega pom omdat De Watertoren Rotterdam nog geen afhaal deed. Stond gisteren op Facebook dat ze toch take-away gaan doen. Waaronder de pom. O+ Yay.
pi_196533125
En kerstdiner besteld (4x4 kroketten) :D
pi_196533133
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2020 15:35 schreef Kaatje1 het volgende:
En kerstdiner besteld (4x4 kroketten) :D
Klinkt als een goed diner. :D Welke smaken heb je?
pi_196533156
Bospaddenstoel kroket
Croqueta Chorizo Pollo picante
Gordel van Smaragd kroket
Lady’s Blue. Blauwschimmelkaas

De paddestoel en chorizo had ik de vorige keer ook. En de vorige keer een andere blauwschimmel.
pi_196533194
quote:
SPOILER
Sufneuzen. :')
pi_196533203
Het regent hier flink :D wat fijn toch dat ik nergens heen hoef _O-
  donderdag 3 december 2020 @ 15:43:21 #26
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_196533238
quote:
SPOILER
Hebben ze toch nog tot het eind van deze maand om dat te regelen?
Plus:
An interim agreement of 2 months to give France and the UK time to conclude an agreement on the safety and interoperability rules of the Channel Tunnel infrastructure.
A 9-month extension to the validity of train licences issued by the United Kingdom for railway undertakings operating in the Channel Tunnel.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
pi_196533290
Hebben jullie al gestemd voor de Top 2000? *G*

Een behoorlijk deel van waar ik naar luister is te obscuur voor het stemsysteem en ik heb dit jaar niet de moeite gedaan om alles dan zelf te gaan typen, want ik kan me toch niet voorstellen dat het dan in de lijst komt :@
  donderdag 3 december 2020 @ 15:51:05 #28
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_196533330
Grieks eten besteld voor vanavond: moussaka en gegrilde lamskotelet-schotel.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
pi_196533336
Ik mag gelukkig vroeg eten :9
Dat was dan vandaag vrij laat, wel 15u ofzo. In elk geval is het nu net op.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_196533360
Ik ben bij 4! winkels tevergeefs op zoek geweest naar veiligheidsspelden. Uiteindelijk had HEMA ze. Tsjongejonge.
Van pure veiligheidsspeldfrustratie 2 Berliner bollen gekocht bij de oliebollenkraam, en deze zojuist als toetje verorberd.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_196533363
quote:
6s.gif Op donderdag 3 december 2020 15:51 schreef sigme het volgende:
Ik mag gelukkig vroeg eten :9
Dat was dan vandaag vrij laat, wel 15u ofzo. In elk geval is het nu net op.
[ afbeelding ]
Wat is het allemaal? Boontjes en bieten meen ik te herkennen maar wat is de rest?
pi_196533377
quote:
11s.gif Op donderdag 3 december 2020 15:53 schreef sigme het volgende:
Ik ben bij 4! winkels tevergeefs op zoek geweest naar veiligheidsspelden. Uiteindelijk had HEMA ze. Tsjongejonge.
Van pure veiligheidsspeldfrustratie 2 Berliner bollen gekocht bij de oliebollenkraam, en deze zojuist als toetje verorberd.
Oh ja, dat zijn de dingen waar je je naar te pletter kunt zoeken inderdaad.

Ik kwam er laatst pas achter dat de HEMA hier ook een heel klein schapje met naaiproducten heeft. Helemaal achter in een hoek op een onlogische plek. Maar ik was op zoek naar bloempotten (die ze niet bleken te hebben).
pi_196533412
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2020 15:53 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Wat is het allemaal? Boontjes en bieten meen ik te herkennen maar wat is de rest?
Klopt! En aardappelschotel uit de oven van allemaal dunne plakjes aardappel, met prei en cottagecheese en ei en bovenop wat kaas. Lekker makkelijk; de oven in en dan uren later is het vanzelf gaar. En een bakje rundstoofvlees gemaakt door mijn zusje. Ik krijg van haar met grote regelmaat jampotten gevuld met stoofvlees als pulled pork, of rendang, of rund-in-bier :9 :9
pi_196533433
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2020 15:54 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Oh ja, dat zijn de dingen waar je je naar te pletter kunt zoeken inderdaad.

Ik kwam er laatst pas achter dat de HEMA hier ook een heel klein schapje met naaiproducten heeft. Helemaal achter in een hoek op een onlogische plek. Maar ik was op zoek naar bloempotten (die ze niet bleken te hebben).
Ik vroeg eens zo'n HEMA-meisje naar de fournituren. Ze had geen idee wat dat zou kunnen zijn. Draad en naald wist ze dan weer wel te vinden, dus heb ik haar daarna verteld dat dat dus het fourniturenhoekje was.
pi_196533474
quote:
7s.gif Op donderdag 3 december 2020 15:58 schreef sigme het volgende:

[..]

Ik vroeg eens zo'n HEMA-meisje naar de fournituren. Ze had geen idee wat dat zou kunnen zijn. Draad en naald wist ze dan weer wel te vinden, dus heb ik haar daarna verteld dat dat dus het fourniturenhoekje was.
Heeft ze ook wat geleerd vandaag *G*

Het woord fournituren is kennelijk niet meer zo algemeen bekend. Ik kwam er laatst ook achter dat A niet wist wat het betekende. Terwijl er op de markt hier altijd een fourniturenkraam staat, en er is een fourniturenwinkel op een plein hier dichtbij. Daar staat FOURNITUREN op. (maar kennelijk leest niet iedereen alles waar hij langskomt)
pi_196533502
Ik wist ook niet wat fournituren was. Maar ik heb dan ook nog nooit iets nodig gehad uit het fourniturenhoekje.
pi_196533543
Er zijn zelfs enorme webshops met alleen maar fournituren. Zo leuk om daar rond te neuzen. En in een fournituren winkel zie ik alleen maar dingen die ik "echt" nodig heb. Net als in een kookspullenwinkel, die kan ik ook helemaal leegkopen
pi_196533572
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2020 16:04 schreef Kaatje1 het volgende:
Er zijn zelfs enorme webshops met alleen maar fournituren. Zo leuk om daar rond te neuzen. En in een fournituren winkel zie ik alleen maar dingen die ik "echt" nodig heb. Net als in een kookspullenwinkel, die kan ik ook helemaal leegkopen
Dat heb ik in wolwinkels. Daarom ga ik er niet heen, want ik heb nog een hele la vol haakkatoen en een hele tas vol breiwol. :D
pi_196533583
Ik heb dat ook. Maar dan in de supermarkt.
  donderdag 3 december 2020 @ 16:16:33 #40
63722 z80
I fink you freaky
pi_196533699
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2020 15:40 schreef Tele6 het volgende:
Het regent hier flink :D wat fijn toch dat ik nergens heen hoef _O-
Ik eigenlijk wel. Klaar met werk, gaat het licht buiten uit :( .
Aangezien het waarschijnlijk toch niet meer droog wordt vanavond, rondje douche gedaan en een bak appelmoes gegeten.
pi_196533802
quote:
9s.gif Op donderdag 3 december 2020 16:06 schreef Myraela het volgende:
Ik heb dat ook. Maar dan in de supermarkt.
QFT.
Spoilers!
pi_196533823
supermarkt, olijvenkraam op de markt, kaaskraam (of kaaswinkel). Ik wil het allemaal
pi_196533878
Wie vroeg voor Crisp?
De citroen olijven vond ik errug lekker. 👍🏼

Ondanks dat het niet zou kunnen, heb ik de pannenkoeken ingevroren.
En ben niet ziek geworden na eten. Die zouden uit de vriezer komen.
  donderdag 3 december 2020 @ 16:30:24 #44
63722 z80
I fink you freaky
pi_196533932
quote:
1s.gif Op donderdag 3 december 2020 16:26 schreef AnneX het volgende:
Wie vroeg voor Crisp?

Waarom zouden pannenkoeken niet ingevroren kunnen worden? Het is bloem,meel, ei en wat melk.
Brood kan ook in de vriezer en is qua ingrediënten in de basis het zelfde.
pi_196533937
quote:
1s.gif Op donderdag 3 december 2020 16:26 schreef AnneX het volgende:
Wie vroeg voor Crisp?

Ik heb nu de knoflook olijven al in m'n mandje. Volgens mij is dat wel van dezelfde leverancier. :9
pi_196534036
:W met nieuwe telefoon. Blij mee.

Kind 2 vandaag thuisgebleven. Was duidelijk niet meer ziek, jonge, wat een energie. Proberen te thuiswerken met een tweejarige is ook niet evident.

Nu gesloopt, straks nog koken en dan op de bank.

:W
pi_196534189
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2020 16:30 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik heb nu de knoflook olijven al in m'n mandje. Volgens mij is dat wel van dezelfde leverancier. :9
Ik vond de vegan mango, passievrucht en venkel ijsjes lekker. En de brandnetel geitenkaas. De vegetarisch worstjes met kaas en chili waren ook prima.
Spoilers!
  donderdag 3 december 2020 @ 16:49:03 #48
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_196534213
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2020 16:46 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ik vond de vegan mango, passievrucht en venkel ijsjes lekker. En de brandnetel geitenkaas. De vegetarisch worstjes met kaas en chili waren ook prima.
Oh die vega worstjes vond ik echt heel matig juist
;(

Wij hadden verder vooral bier besteld want dat was toen de actie _O-
pi_196534223
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2020 16:46 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Oeh, die ijsjes voeg ik even toe. :9

Ik mag van mezelf geen vleesvervangers kopen. Ik heb nog zoveel liggen. :')
pi_196534267
Als kaasje heb ik trouwens die Irish Porter besteld. Die zag er apart uit. Cheddar gerijpt met donker bier.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')