Z. zat he-le-maal onder het huidsmeer, en ik ook na ons gouden uurtje. Je zou echt niet zeggen dat ze met 40+1 is geboren!quote:Op zaterdag 12 december 2020 19:42 schreef Lemijn het volgende:
Ik heb nog een vraag over badbevallingen. @:D.U.M.A.N. jij weet dat misschien. Als een baby onder water wordt geboren, komt ie dan niet boven met geen of minder huismeer/babygeur? Zou het nog uitmaken hoe lang je in het water blijft? Ik vond die pasgeboren babygeur zo zalig dat ik zo ongeveer daarvoor alleen het nu nog een keer ga doen. Het schijnt voor een groot deel vruchtwatergeur te zijn geloof ik, al dan niet vermengd met huidsmeer. Blijft zo lekker in die haren hangen. Pas toen die geur na een week was verdwenen is Jacob voor het eerst in bad gegaan. Maar goed, als dat allemaal verdwijnt door onder water worden geboren, dan vind ik dat best jammer.
Kaashandjesquote:Op zaterdag 12 december 2020 21:41 schreef kwakz0r het volgende:
Bij mij waren de zusters s ochtends baby door een zwitsal bad aan het gooien voor ik er erg in had...
Rook de avond dat hij geboren is ook niet echt iets trouwens
Mijn herinneringen zijn vooral melkkots en zure nekjes en handjes
Ja dit dus.quote:Op zaterdag 12 december 2020 22:59 schreef VKV het volgende:
Ik heb bij de geboorte van J. m'n best gedaan om iets te ruiken maar ik rook geen speciale babygeur ofzo. Lichtelijk teleurgesteld daarover toen haha
Nee joh dat is Zwitsal-geurquote:Op zondag 13 december 2020 10:55 schreef monsterd. het volgende:
Ik heb serieus altijd geloofd dat de babygeur enkel en alleen door Zwitsal komt. Jullie openen een hele nieuwe werkelijkheid voor me
Haha dit dacht ik dus ook. Erg benieuwdquote:Op zondag 13 december 2020 10:55 schreef monsterd. het volgende:
Ik heb serieus altijd geloofd dat de babygeur enkel en alleen door Zwitsal komt. Jullie openen een hele nieuwe werkelijkheid voor me
Ik had je al gefeliciteerd, maar toch jompel ik nog evenquote:Op zondag 13 december 2020 20:16 schreef Cygne het volgende:
Ik kom hier ook maar even voorzichtig om het hoekje kijken.
Ergens in januari denk ik vlokkentest, mochten we die termijn halen. Maar deze kruimel heeft vooralsnog geen significante achterstand, dat geeft iets hoop.quote:Op zondag 13 december 2020 20:39 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ik had je al gefeliciteerd, maar toch jompel ik nog even![]()
![]()
... Wanneer krijgen jullie meer duidelijkheid?
quote:Op zondag 13 december 2020 20:16 schreef Cygne het volgende:
quote:Op maandag 14 december 2020 12:48 schreef Flav het volgende:
We hebben een knipper!![]()
![]()
Hij zat goed verstopt, zag alleen maar zwart en toen opeens verscheen er iets in de verte.
Prul poepte en plaste ook meteen op me, waardoor m'n eerste woorden 'aaargh schat' warenquote:Op maandag 14 december 2020 14:14 schreef VenusFlyTrap het volgende:
Cygne ❤ Welkom! En een knipper voor Flav joehoe!
Mijn baby werd op dag 2 in het zh gewassen. Had in het vruchtwater gepoept en er zat meconium in zijn haar. Hij had trouwens ook op mij gepoept (gelijk zijn territorium afgebakend).
Nee helaas niet, ballon heeft ook niks gedaan dus heb er net een pil bij gekregen. Kan ff duren geloof ik en heb heimwee en vind het eng. Is dat normaal of een tikkeltje overdreven? Er lopen hier allemaal nuchtere zusters rond dus wil ook niet te dramatisch doen.quote:Op dinsdag 15 december 2020 06:57 schreef Aure het volgende:
Ahww heeft het uiteindelijk weer doorgezet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |