Dat geld hebben ze er al lang uit. Daarnaast kochten ze Lucasfilm, niet alleen Star Wars.quote:Op zondag 20 december 2020 05:01 schreef SiGNe het volgende:
De hele franchise heeft ze 4,5 miljard gekost dus dat moet nog flink uitgemolken worden.
Ik reageerde op Aurelius.quote:Op zondag 20 december 2020 14:45 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Dat geld hebben ze er al lang uit. Daarnaast kochten ze Lucasfilm, niet alleen Star Wars.
Anyway, tof als je ze niet erkent, maar Mandolorian erkent de sequels wel degelijk. Zoals iemand hier of elders al eerder aangaf en ik wellicht zelf ook wel eerder getikt heb: de serie weet op een bijzonder goede manier alle drie de trilogien te erkennen en te verbinden.
er zit dertig jaar tussen, wat verwacht je dan?quote:Op zondag 20 december 2020 17:52 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ik erken de sequels wel, ik vind hoogstens dat het niet goed aansluit bij de original trilogy.
Ik verwacht niet veel.. ik was niet degene die er negatief over was.quote:Op zondag 20 december 2020 17:54 schreef Tokus het volgende:
[..]
er zit dertig jaar tussen, wat verwacht je dan?
Waarom zou Hamill niet blij zijn met een animatieserie over Ben Solo?quote:Op zaterdag 19 december 2020 18:35 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Misschien dat 't nog wat wordt als ze meer series gaan maken om de originele films aan te laten sluiten op de sequels.
Er zit nu een groot gat in het verhaal en dat is Disnep nu aan het opvullen.
Daarom ook de cameo van "Luke"
En daarom ook de geruchten over een serie over Ben Solo...
https://www.dexerto.com/t(...)inoff-plans-1407108/
Mark Hamill zal daar ook vast niet blij mee zijn maar het zou opzich wel een goede aanvulling zijn voor het totale verhaal.
LucasArts is de gamesstudio, wat hebben die er mee te maken?quote:Op zondag 20 december 2020 20:05 schreef Aurelius het volgende:
Mooie uitleg van de huidige situatie en de 2 kampen bij Lucasarts.
Mark Hamill is niet blij met het verhaal dat Disney ervan gemaakt heeft, dat is toch redelijk bekend?quote:Op zondag 20 december 2020 20:19 schreef BasOne het volgende:
[..]
Waarom zou Hamill niet blij zijn met een animatieserie over Ben Solo?
Staan trouwens heel veel live-action SW series op het programma.
Lando
Ashoka
Rangers of the New Republic
Andor
Obi-Wan Kenobi
The Acolyte
The Book Of Boba
Pfff..
Ik ben vooral benieuwd naar The Acolyte, wat zich zou afspelen in de nadagen van The High Republic, zo'n 60 jaar voor Episode I..
Maar ik zit nog steeds te hopen om films/series in The Old Republic
Hoe is het helemaal af? Hij heeft op het einde de Dark Saber gekregen, dat met het terugkrijgen van Mandalore gaat zeker nog een hele verhaallijn opleveren lijkt mij.quote:Op zondag 20 december 2020 21:42 schreef pokkerdepok het volgende:
mooie serie zo. dit verhaal is helemaal af.
ja okee, maar dat is eerder een aanzet tot een nieuw verhaal. deze ging twee seizoenen over mando en grogu.quote:Op zondag 20 december 2020 21:55 schreef 1shot1kill het volgende:
[..]
Hoe is het helemaal af? Hij heeft op het einde de Dark Saber gekregen, dat met het terugkrijgen van Mandalore gaat zeker nog een hele verhaallijn opleveren lijkt mij.
Dat hij niet blij is met de sequels is bekend, maar voor een animatieserie hoeft hij niet op te komen dagen.quote:Op zondag 20 december 2020 21:19 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Mark Hamill is niet blij met het verhaal dat Disney ervan gemaakt heeft, dat is toch redelijk bekend?
Het is dat ie contractueel aan die rol vast zat maar anders zou ie 'm geweigerd hebben gok ik.
En vandaar ook dat ie in een tweet vraagt of er nog wat leuks op TV was op de dag van de finale van the Mandalorean, dat was sarcasme van 'm.
The High Republic was een periode van 300-80 BBYquote:En er zou een nieuwe filmseris aankomen over de High Republic maar dat zou zo'n 900 jaar voor de huidige films af gaan spelen en heeft dus weinig/geen echt directe connectie met elkaar.
Het kan zich voor of na de spellen afspelen, dat spant een veel grotere tijdspanne, duizenden jaren.quote:The Old Republic zou ik ook tof vinden, ik denk elke fan wel.. daar weten we ook al redelijk wat van door de games (zowel KoToR als ToR) maar dat is dan dus ook een risico voor Disney om weer dingen aan het verhaal te veranderen.
High Republic is dan veiliger, daar weten we vrij weinig tot niets vanaf, daar kan Disney echt hun eigen verhaal vertellen.
Jonge Palpatine, dat is denk ik wel iets wat Disney wil laten zien, klinkt opzich interesant en verbind dan die films ook weer met de huidige films.quote:Op zondag 20 december 2020 22:41 schreef BasOne het volgende:
[..]
Dat hij niet blij is met de sequels is bekend, maar voor een animatieserie hoeft hij niet op te komen dagen.
Hij is volgensmij niet contractueel verplicht tot voice acting.
[..]
The High Republic was een periode van 300-80 BBY
Als The Acolyte zich in de nadagen van The High Republic afspeelt is dat zo'n 60 jaar voor Episode I.
Kans dus op een hele jonge Palpatine
[..]
Het kan zich voor of na de spellen afspelen, dat spant een veel grotere tijdspanne, duizenden jaren.
Genoeg speling lijkt me.
dat denk ik niet eigenlijk. later tweette hij dit:quote:Op zondag 20 december 2020 21:19 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Mark Hamill is niet blij met het verhaal dat Disney ervan gemaakt heeft, dat is toch redelijk bekend?
Het is dat ie contractueel aan die rol vast zat maar anders zou ie 'm geweigerd hebben gok ik.
En vandaar ook dat ie in een tweet vraagt of er nog wat leuks op TV was op de dag van de finale van the Mandalorean, dat was sarcasme van 'm.
quote:The fact that we were able to keep my involvement a secret for over a year with no leaks is nothing less than a miracle. A real triumph for spoiler-haters everywhere!
Dit. Hamill is op de leeftijd dat je maar dingen gaat doen voor de lol en hij genoot hier echt van. Sarcasme, pleasequote:Op maandag 21 december 2020 07:33 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
dat denk ik niet eigenlijk. later tweette hij dit:
[..]
kan haast niet fout gaan..quote:Op maandag 21 december 2020 14:55 schreef KoosVogels het volgende:
Luke Skywalker Series In Development at Disney+ (EXCLUSIVE)
Zou dit waar zijn?
Kloptquote:Op maandag 21 december 2020 18:30 schreef 1shot1kill het volgende:
https://www.engadget.com/(...)eries-143119062.html
Voor de mensen die nog twijfelden: het is nu 100% bevestigd dat Book of Boba Fett een spinoff is en niet seizoen 3 van The Mandalorian.
Kan haast alleen maar fout gaan bedoel je?quote:
ja. dat kan je onmogelijk goed doen. die hardcore luke fans zullen nooit tevreden zijn.quote:Op dinsdag 29 december 2020 10:29 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Kan haast alleen maar fout gaan bedoel je?
Fanservice an sich is nooit een goed idee...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |