Ah, okay. Alleen afgeronde bedragen doneren dus mensen!quote:Op vrijdag 4 december 2020 06:54 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik had ¤0,19 in mijn bericht staan. Dat ging niet goed.
Maar je krijgt geen foutmelding dat die tekens niet zijn toegestaan. Kwam er toevallig achter toen ik op doneren klikte zonder een bericht te hebben ingevoerd. Heb gedoneerd.
Dat sowieso, maar dit ging om de tekens in het bericht. Misschien komt dat ook bij de overboeking/betalingskenmerk. Vandaar dat ie het niet paktquote:Op vrijdag 4 december 2020 07:29 schreef Viv het volgende:
[..]
Ah, okay. Alleen afgeronde bedragen doneren dus mensen!
En hup @:DJMO !!
Ohh zo, nee daar denk je niet direct aan nee.quote:Op vrijdag 4 december 2020 08:51 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar dit ging om de tekens in het bericht. Misschien komt dat ook bij de overboeking/betalingskenmerk. Vandaar dat ie het niet pakt
Oh nee!!quote:Op vrijdag 4 december 2020 09:30 schreef DJMO het volgende:
Missie gefaald. Ben kotsmisselijk, geen idee wat er aan de hand is. Heb nog geprobeerd om toch door te lopen maar dit gaat niet zoik zal moeten opgeven
Zo jammer om te horen, veel sterkte en beterschap toegewenst.quote:Op vrijdag 4 december 2020 09:30 schreef DJMO het volgende:
Missie gefaald. Ben kotsmisselijk, geen idee wat er aan de hand is. Heb nog geprobeerd om toch door te lopen maar dit gaat niet zoik zal moeten opgeven
Welke pagina probeer je?quote:Op donderdag 3 december 2020 22:51 schreef derLudolf het volgende:
Doet de donatiepagina het nou niet? Heb geprobeerd via de PC waar ik nu achter zit - met Firefox- en mobiel zowel Chrome als FF
Agosquote:Op vrijdag 4 december 2020 09:30 schreef DJMO het volgende:
Is al opgelost.quote:Op vrijdag 4 december 2020 11:19 schreef Danny het volgende:
[..]
Welke pagina probeer je?
En wat bedoel je met 'doet het niet'?
Ach toch ... zo ontzettend goed voorbereid ... en dan gaat het mis. Nu even aan jezelf denken en uitzieken! Beterschap!quote:Op vrijdag 4 december 2020 09:30 schreef DJMO het volgende:
Jammer, maar alleen al het feit dat je het geprobeerd hebt verdient alle lof.quote:Op vrijdag 4 december 2020 09:30 schreef DJMO het volgende:
Bedankt voor het in de gaten houden, ophalen en thuisbrengen. Ben naar bed gegaan zodra je weg was, en nu gaat het wel weer een beetje.quote:Op vrijdag 4 december 2020 11:05 schreef Rob het volgende:
Yep het is niet anders @:djmo .
Je was net een ziek vogeltje![]()
Maar goed dat je uiteindelijk toch maar gestopt bent.. nu weer op t nest.
Slaap 't er maar goed uit.
Een volgende keer beter.
Oh, wat vervelend voor je!! Eerst uitzieken!quote:Op vrijdag 4 december 2020 09:30 schreef DJMO het volgende:
Jij bedankt voor de goeie zorgen!quote:Op vrijdag 4 december 2020 11:05 schreef Rob het volgende:
Yep het is niet anders @:djmo .
Je was net een ziek vogeltje![]()
Maar goed dat je uiteindelijk toch maar gestopt bent.. nu weer op t nest.
Slaap 't er maar goed uit.
Een volgende keer beter.
Eerst goed uitzieken, kan heel goed soort van paniekaanval over een opkomende griep zijn. Goed dat je naar je lijf hebt geluisterd, al denk ik dat je lijf echt 'heeft moeten schreeuwen' om je te laten stoppen.quote:Op vrijdag 4 december 2020 12:30 schreef DJMO het volgende:
[..]
Bedankt voor het in de gaten houden, ophalen en thuisbrengen. Ben naar bed gegaan zodra je weg was, en nu gaat het wel weer een beetje.
Ik denk dat ik wel weet waar het fout is gegaan. Bij de 80 km voor slaapmeisje moest ik onverwacht langs een heel eind donker bos wat een nachtmerrie was. Nadat ik vanmorgen weer verkeerd was gelopen en op weer zo'n ellendig donkere weg terecht kwam werd ik onbewust bang dat het me komende nacht weer zou gebeuren dat ik zou verdwalen. Stress slaat bij mij vaak op m'n maag en dan word ik kotsmisselijk. Ik kon er echt niks aan doen.
En ja, er komt zeker een nieuwe poging. Wanneer weet ik nog niet.
Ik mankeer verder helemaal nietsquote:Op vrijdag 4 december 2020 12:40 schreef Jippie het volgende:
[..]
Eerst goed uitzieken, kan heel goed soort van paniekaanval over een opkomende griep zijn. Goed dat je naar je lijf hebt geluisterd, al denk ik dat je lijf echt 'heeft moeten schreeuwen' om je te laten stoppen.
Volgende keer doneren we gewoon opnieuw
Zou wel een optie zijn ja.quote:Op vrijdag 4 december 2020 13:01 schreef Viv het volgende:
@:DJMO Wat fijn dat je verder niks mankeert, en dat je weet waar het aan lag. Al doende leert men!Misschien kun je de volgende keer zorgen voor meelopers in de nacht, zodat je geen enge, donkere stukken alleen hoeft te doen?
Of gewoon aan de goede kant van de weg lopen zodat google me niet de verkeerde kant opstuurt. Ach, zonder verliezers kunnen er geen winnaars zijn, zoals ik m'n zoons altijd voorhoud. Vandaag heb ik verloren, volgende keer win ik wel. .:)quote:Op vrijdag 4 december 2020 13:30 schreef Modus het volgende:
Volgende keer gewoon een ouderwetse grote papieren kaart gebruiken ipv Google die je al een paar keer de verkeerde kant op stuurde?
Hij kent me te goed. In plaats van om (de afgesproken tijd) vier uur te vertrekken was ik al om kwart over twee vertrokken. Hij had z'n wekker om half drie ofzo gezet, wetende dat ik niet meer zou kunnen slapen. Daardoor kon hij me precies op tijd van de weg plukken toen hij zag dat ik verkeerd was gelopen. Als ik niet beloofd had te bellen als het niet meer zou gaan, had hij me niet eens richting Amsterdam laten gaan denk ik.quote:Op vrijdag 4 december 2020 14:07 schreef Schakeltopia het volgende:
Nooooooo
Wat een pech zeg! Wel erg fijn om te lezen dat je in ieder geval niet alleen stond en dat Rob je heeft opgepikt. Volgende keer beter!
quote:Op vrijdag 4 december 2020 14:44 schreef houdjemond het volgende:
Als het niet gaat, gaat het niet meis.
Aanbod en deur staan uiteraard gewoon open voor de eventuele herkansing
Mss in de lente. Minder koude nachten en langer licht.quote:
Kou en regen deert me over het algemeen niet. Daar kun je je op kleden. Vannacht was ik ook met 2 uur en 3 kwartier in Limmen, het punt waar het fout ging.quote:Op vrijdag 4 december 2020 17:37 schreef marsan het volgende:
[..]
Mss in de lente. Minder koude nachten en langer licht.
Ah k. Leek me gewoon fijner lopen. Vannacht was t hier best kloteweer. Vandaar.quote:Op vrijdag 4 december 2020 17:39 schreef DJMO het volgende:
[..]
Kou en regen deert me over het algemeen niet. Daar kun je je op kleden. Vannacht was ik ook met 2 uur en 3 kwartier in Limmen, het punt waar het fout ging.
Ik had alleen de eerste drie a vier uur wat venijnige motregen, maar daar was ik op gekleed met thermokleding en skijack. Had m'n poncho ook niet nodig.quote:Op vrijdag 4 december 2020 17:44 schreef marsan het volgende:
[..]
Ah k. Leek me gewoon fijner lopen. Vannacht was t hier best kloteweer. Vandaar.
Maar langer licht is denk ik ook wel fijner. Gevoelsmatig denk ik.
Ah ja. Als je in de lente een nieuwe poging waagt, loop ik wel een stukje mee als t een beetje in de planning past.quote:Op vrijdag 4 december 2020 17:46 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik had alleen de eerste drie a vier uur wat venijnige motregen, maar daar was ik op gekleed met thermokleding en skijack. Had m'n poncho ook niet nodig.
Ik bekijk momenteel van dag tot dag de weerberichten. Als die het enigszins toelaten ben ik op pad. Een beetje motregen draai ik m'n hand niet voor om, maar ik ga natuurlijk ook niet met een zuidwesterstorm lopen bij wijze van sprekenquote:Op vrijdag 4 december 2020 17:51 schreef marsan het volgende:
[..]
Ah ja. Als je in de lente een nieuwe poging waagt, loop ik wel een stukje mee als t een beetje in de planning past.
Zit in amsterdam en kan dan wel een stukje mee. Loop paar keer in de week. Niet zo vaak en veel als jij hehe. Maar km of 7 a 10.
Ah ja. Ik lees t wel wanneer enzo. Motregen vind ik zelf niet zo lekker omdat ik n bril draag. Die druppels constant op mn glazen vind ik vrij irritant.quote:Op vrijdag 4 december 2020 17:54 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik bekijk momenteel van dag tot dag de weerberichten. Als die het enigszins toelaten ben ik op pad. Een beetje motregen draai ik m'n hand niet voor om, maar ik ga natuurlijk ook niet met een zuidwesterstorm lopen bij wijze van spreken
quote:Op vrijdag 4 december 2020 17:56 schreef marsan het volgende:
[..]
Ah ja. Ik lees t wel wanneer enzo. Motregen vind ik zelf niet zo lekker omdat ik n bril draag. Die druppels constant op mn glazen vind ik vrij irritant.
SPOILER: Of anders deze?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |