SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
ben benieuwdquote:Op woensdag 2 december 2020 20:24 schreef DJ11 het volgende:
129 (122)Paolo Conte - Gli Impermeabili [1984]
Hierna: een nieuwe binnenkomer die uit de jaren 60 stamt. Ook dat kan gewoon. Heel recent nog op Radio 49 te horen geweest, trouwens...
en ik zondag..quote:Op woensdag 2 december 2020 20:27 schreef DJ11 het volgende:
128 (NEW) The 5th Dimension - Aquarius/Let The Sunshine In [1969]
Even @:Melting taggen, die dit zaterdag nog draaide
Ik ben dit de afgelopen jaren zeer gaan waarderen. Echt herontdekt. Deze entree in de lijst is het resultaatquote:
zijn er geen oorkapjes voor de vogelsquote:Op woensdag 2 december 2020 20:29 schreef Rafeiro het volgende:
Draakje vind dit al dan niet leuk, maar loopt herrie te maken.
Hierna even een liedje om sorry te zeggen...quote:Op woensdag 2 december 2020 20:29 schreef Rafeiro het volgende:
Draakje vind dit al dan niet leuk, maar loopt herrie te maken.
Dat kan van alles zijn, nog. Ontelbare liedjes waar spijt wordt betuigd.quote:Op woensdag 2 december 2020 20:32 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Hierna even een liedje om sorry te zeggen...
Deze is door de Pet Shop Boys geschreven en zie ik als het mooiste liedje dat ze ooit aan iemand anders weggaven.quote:Op woensdag 2 december 2020 20:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat kan van alles zijn, nog. Ontelbare liedjes waar spijt wordt betuigd.
Dat was ook mijn gok, maar nee dus.quote:Op woensdag 2 december 2020 20:34 schreef just me het volgende:
That sorry seems to be the hardest word...
we hebben verkeerd gegokt dusquote:Op woensdag 2 december 2020 20:35 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat was ook mijn gok, maar nee dus.
Liza Minnelli is sowieso altijd goedquote:Op woensdag 2 december 2020 20:35 schreef DJ11 het volgende:
Voor het album Results vroegen de Pet Shop Boys aan Liza Minnelli om niet alle registers open te trekken, maar om juist ingetogen te zingen. Dit was de derde single van dat album.
126 (075)Liza Minnelli - So Sorry, I Said [1989]
Ik haal Liza hier niet uitquote:Op woensdag 2 december 2020 20:35 schreef DJ11 het volgende:
Voor het album Results vroegen de Pet Shop Boys aan Liza Minnelli om niet alle registers open te trekken, maar om juist ingetogen te zingen. Dit was de derde single van dat album.
126 (075)Liza Minnelli - So Sorry, I Said [1989]
quote:Op woensdag 2 december 2020 20:34 schreef just me het volgende:
That sorry seems to be the hardest word...
Een nummer kan maar één keer in de lijst staanquote:159 (157) Elton John - Sorry Seems To Be The Hardest Word [1976]
Heb ik even gemist, dan.quote:Op woensdag 2 december 2020 20:37 schreef DJ11 het volgende:
[..]
[..]
Een nummer kan maar één keer in de lijst staan
verdorie heb jij weer die koelkast!quote:
Ik wil wel iets voor je koud leggen.quote:Op woensdag 2 december 2020 20:38 schreef just me het volgende:
[..]
verdorie heb jij weer die koelkast!
Mag iemand ook?quote:Op woensdag 2 december 2020 20:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik wil wel iets voor je koud leggen.
quote:Op woensdag 2 december 2020 20:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik wil wel iets voor je koud leggen.
Slipstream?quote:Op woensdag 2 december 2020 20:39 schreef DJ11 het volgende:
Hebben jullie de bingokaarten trouwens klaarliggen allemaal? Ik ga zo een opmerking maken die kan worden afgevinkt op de kaart...
Die had ik niet eens op mijn bingo-kaart.quote:Op woensdag 2 december 2020 20:41 schreef DJ11 het volgende:
De solo-debuutsingle van Seal, van zijn eerste album. Net zoals veel van zijn andere platen geproduceerd door Trevor Horn. Ik draai de volledige versie.
124 (096)Seal - Crazy [1990]
Trevor Horn-productie niet?quote:Op woensdag 2 december 2020 20:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Die had ik niet eens op mijn bingo-kaart.
Had op zich ook nog wel gekund.quote:Op woensdag 2 december 2020 20:44 schreef livelink het volgende:
Trevor Horn wel natuurlijk. Maar ik dacht dat je doelde op 'volledige versie'.
PSB dus?quote:Op woensdag 2 december 2020 20:46 schreef DJ11 het volgende:
De volgende is weer vrij onbekend. De artiest niet. Die heb ik de afgelopen jaren grijsgedraaid in mijn shows...
Niet eens zo'n gekke gok. Die had een nummer als dit ook wel kunnen maken. Had prima op z'n solo-album gepast.quote:
qua stem zit ie er niet zo heel ver van weg.quote:Op woensdag 2 december 2020 20:49 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Niet eens zo'n gekke gok. Die had een nummer als dit ook wel kunnen maken. Had prima op z'n solo-album gepast.
Is toch niet zo ondergewaardeerd?quote:Op woensdag 2 december 2020 20:52 schreef DJ11 het volgende:
Eén van zijn meest ondergewaardeerde nummers:
122 (NEW)Billy Joel - Honesty [1978]
Ik vind van wel. Staat honderden plaatsen lager in de Top 2000 dan een luchtig liedje als Uptown Girl.quote:Op woensdag 2 december 2020 20:53 schreef livelink het volgende:
[..]
Is toch niet zo ondergewaardeerd?
Tja er staat genoeg wat stukken lager mag.. alles van Normaal bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 2 december 2020 20:56 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik vind van wel. Staat honderden plaatsen lager in de Top 2000 dan een luchtig liedje als Uptown Girl.
Gaaf nummer hoor. Op Spotify staat alleen de albumversie. Die is wat minder vet geproduceerd, maar heeft nog wel een extra couplet.quote:
Zo mooi ditquote:Op woensdag 2 december 2020 21:00 schreef DJ11 het volgende:
Vergeten nummer uit de 90s, bescheiden succesje destijds:
120 (066)Rialto - Monday Morning 5:19 [1997]
Ik heb dit ooit gepost in een FOK!-topic waarbij je een nummer moest posten op het tijdstip uit het liedje.
Zekerquote:
Speciaal voor de verkiezingen, dacht ik.quote:Op woensdag 2 december 2020 21:03 schreef DJ11 het volgende:
[..]
ZekerOverigens is Spitting Image weer terug van weggeweest. Er is het nodige op YouTube te vinden.
Jesus he knows me, wat ik overigens een vreselijk nummer vind.quote:Op woensdag 2 december 2020 21:06 schreef livelink het volgende:
Hun nummer over de hypocrisie van tv-domino's blijft ook akelig actueel.
Ik kom alleen even niet op de titel.
Oh ja. Maar qua tekst nog altijd van toepassing.quote:Op woensdag 2 december 2020 21:06 schreef peaceman het volgende:
[..]
Jesus he knows me, wat ik overigens een vreselijk nummer vind.
dat wel ja. maar dat was voor mij de genesis fase waar ik muzikaal afhaakte.quote:Op woensdag 2 december 2020 21:07 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh ja. Maar qua tekst nog altijd van toepassing.
Ook best een leuk nummer eigenlijk.quote:Op woensdag 2 december 2020 21:08 schreef peaceman het volgende:
Ik zie camouflage staan en denk gelijk aan Stan Ridgeway
ja, alleen wat langquote:Op woensdag 2 december 2020 21:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Ook best een leuk nummer eigenlijk.
Veel heeft Genesis daarna ook niet meer gedaanquote:Op woensdag 2 december 2020 21:08 schreef peaceman het volgende:
[..]
dat wel ja. maar dat was voor mij de genesis fase waar ik muzikaal afhaakte.
nou ja dat album bedoel ik vooral.quote:Op woensdag 2 december 2020 21:09 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Veel heeft Genesis daarna ook niet meer gedaan
Alweer een b-kantje, slechts. Opgenomen tijdens het Behaviour-tijdperkquote:It seems to me
there's something serious beginning
A new approach found
to the meaning of life
Deny that happiness
is open as an option
and disappointment
disappears overnight
Say that love
is an impossible dream
Face the facts
that's what it's always been
Relax - what you see is what you see
and what you get
is a new philosophy
Ik ben eigenlijk wat minder bekend met de oude Genesis. Je moet er binnenkort maar eens wat van draaien in je showquote:Op woensdag 2 december 2020 21:10 schreef peaceman het volgende:
[..]
nou ja dat album bedoel ik vooral.
De oudere genesis met Peter Gabriel vind ik interessanter.
Mja misschien zeer binnenkort dan... vanaf de kerst is het top 2000quote:Op woensdag 2 december 2020 21:12 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk wat minder bekend met de oude Genesis. Je moet er binnenkort maar eens wat van draaien in je show
Ik helaas nog nooit. Merkwaardig dat ze bijna 20 jaar hebben gedaan over hun vervolgalbum. Maar nu, vrij kort er achteraan, komt er een derde plaat aan.quote:Op woensdag 2 december 2020 21:16 schreef peaceman het volgende:
ah tof!
Heb ik live gezin een paar jaar geleden!
Ging uiteindelijk wel goed. Hij vond in zijn keel niet zo erg en in zijn neus goed te doen. En er is afgesproken dat mijn man wordt gebeld voor de uitslag en dus niet mijn zoon zelf. Dat is ook wel handig.quote:Op woensdag 2 december 2020 21:15 schreef just me het volgende:
@:livelink, misschien heb ik het gemist maar hoe is het testen bij je zoon gegaan ?
Fijn dat het zo gelopen isquote:Op woensdag 2 december 2020 21:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Ging uiteindelijk wel goed. Hij vond in zijn keel niet zo erg en in zijn neus goed te doen. En er is afgesproken dat mijn man wordt gebeld voor de uitslag en dus niet mijn zoon zelf. Dat is ook wel handig.
quote:
t kwam me wel vaag bekend voor.quote:
Het heeft in de verte iets weg van Erotica van Madonna, maar het is veel stemmiger dan dat. En het bevat veel meer strings. Overigens heeft Hurts er ook nog een cover van gemaakt.quote:Op woensdag 2 december 2020 21:30 schreef peaceman het volgende:
Doet me denken aan een ander nummer, maar kom er niet op welke.
heb je alles op 'n rijtje ?quote:
Ah, heb een klein uurtje gemist wegens inpakwerkzaamheden van het hele gebeuren.quote:Op woensdag 2 december 2020 21:30 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Goede timing, want "Muziek Terwijl U Whisky Proeft" zit er bijna op. De slotsong loopt.
vooral dat stukje met de violen komt me heel bekend voor...quote:Op woensdag 2 december 2020 21:31 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Het heeft in de verte iets weg van Erotica van Madonna, maar het is veel stemmiger dan dat. En het bevat veel meer strings. Overigens heeft Hurts er ook nog een cover van gemaakt.
Dit is nieuw voor mij.quote:Op woensdag 2 december 2020 21:27 schreef DJ11 het volgende:
Het slotwoord van vandaag is aan Kylie Minogue, met een nummer dat nogal afwijkt van de rest van haar oeuvre:
113 (084)Kylie Minogue - Confide In Me [1994]
quote:
Dank, dank!quote:Op woensdag 2 december 2020 21:34 schreef DJ11 het volgende:
Bedankt en graag gedaanJullie bedankt voor het luisteren. Volgende keer pakken we de draad op bij nummer 112
Goedemorgen.quote:
quote:Op donderdag 3 december 2020 06:37 schreef livelink het volgende:
Vannacht twee vechtende egels in onze tuin. Ik had wat kattebrokjes gestrooid en daar waren dus twee egels op afgekomen. 1 grote en 1 kleine. Die kleine werd door die grote ongeveer de tuin uit gegooid![]()
Heel zielig. En nu op dit moment zit er weer een egel te eten. Ik hoop de kleine.
Ja, als ik er naar toe loop. Maar ben even te lui. Ik zag en hoorde dat er een egel aan het eten was, maar ik moet echt naar buiten gaan om te zien of het de kleine of de grote is. Ik denk de kleine.quote:Op donderdag 3 december 2020 06:39 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
[..]
Dat hoop ik dan ook maar. Kun je dat niet zien?
Ik heb hier voer opgehangen voor vogeltjes, maar er wordt geen gebruik van gemaakt.quote:Op donderdag 3 december 2020 06:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, als ik er naar toe loop. Maar ben even te lui. Ik zag en hoorde dat er een egel aan het eten was, maar ik moet echt naar buiten gaan om te zien of het de kleine of de grote is. Ik denk de kleine.
quote:Op donderdag 3 december 2020 06:45 schreef livelink het volgende:
Vannacht was ik dus wel naar buiten gegaan. Rond 01.30 zo'n beetje. Op blote voeten in mijn ochtendjas.
quote:Op donderdag 3 december 2020 06:45 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb hier voer opgehangen voor vogeltjes, maar er wordt geen gebruik van gemaakt.
Yes!quote:Op donderdag 3 december 2020 06:58 schreef livelink het volgende:
Ik ben even gaan kijken en het is inderdaad de kleine egel die nu aan het eten is. Hij heeft de vechtpartij van vannacht dus goed doorstaan
Ik vind de kleine ook leuker.quote:Op donderdag 3 december 2020 06:48 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Ik vul bijna wekelijks bij met vogelvoer. Heel veel vogels in mijn tuin. Ik voer de kleintjes en mijn buurmeisje voert de duiven. Zij vindt de grotere vogels leuker en ik de kleinere. Ik heb ook een roodborstje die elke dag in het konijnenhok gaat zitten. Zit het konijn buiten en het roodborstje binnen. Ik zal eens proberen een foto te maken.
Onze egels heb ik al een tijdje niet gezien of gehoord... 🦔 🦔quote:Op donderdag 3 december 2020 06:58 schreef livelink het volgende:
Ik ben even gaan kijken en het is inderdaad de kleine egel die nu aan het eten is. Hij heeft de vechtpartij van vannacht dus goed doorstaan
Goedemorgen.quote:Op donderdag 3 december 2020 07:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Onze egels heb ik al een tijdje niet gezien of gehoord... 🦔 🦔
Goedemorgen!
Ik heb het opgezocht omdat ik het raar vind dat die van mij nog niet in winterslaap zijn. Het schijnt dat volwassen, meer ervaren egels al oktober/november in winterslaap gaan en jonge egels pas januari/februari.quote:Op donderdag 3 december 2020 07:41 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Is het nog te vroeg voor de winterslaap?
Ah... dank je.quote:Op donderdag 3 december 2020 07:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb het opgezocht omdat ik het raar vind dat die van mij nog niet in winterslaap zijn. Het schijnt dat volwassen, meer ervaren egels al oktober/november in winterslaap gaan en jonge egels pas januari/februari.
Oh, misschien zijn die van ons dan al onder de wol gegaan...quote:Op donderdag 3 december 2020 07:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb het opgezocht omdat ik het raar vind dat die van mij nog niet in winterslaap zijn. Het schijnt dat volwassen, meer ervaren egels al oktober/november in winterslaap gaan en jonge egels pas januari/februari.
Dan moet de egel die ik hier heb al bejaard zijn, heb hem al een paar maand niet meer gehoord of gezien.quote:Op donderdag 3 december 2020 07:47 schreef livelink het volgende:
[..]
quote:
Zo lang het koffie is en geen jenever, dan valt het wel mee...quote:Op donderdag 3 december 2020 08:20 schreef just me het volgende:
[..]ik zat om half 8 al aan de koffie met de schilder. Die begint altijd zo vroeg
Ik weet niet eens of die man iets anders drinkt dan koffiequote:Op donderdag 3 december 2020 08:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zo lang het koffie is en geen jenever, dan valt het wel mee...
Je weet zeker dat er geen lijk is gevonden?quote:Op donderdag 3 december 2020 10:11 schreef Rafeiro het volgende:
Mannen in witte pakken alom hier lees ik. Wel aangekondigd ivm asbest verwijdering.
Dat waren er maar tweequote:Op donderdag 3 december 2020 10:24 schreef Melting het volgende:
[..]
Je weet zeker dat er geen lijk is gevonden?
Dat hebben ze niet per ongeluk gedaan.quote:Op donderdag 3 december 2020 13:35 schreef Symphonic het volgende:
Altijd als je denkt dat prutsprogrammeurs het niet bonter kunnen maken, krijgen ze het toch voor elkaar
Godsamme.... gewoon de testomgeving in de productie zetten.... hoe dan?
Je zou het bijna denkenquote:Op donderdag 3 december 2020 13:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat hebben ze niet per ongeluk gedaan.
Dat doen ze om jou te pesten.
De Acceptatie omgeving hebben ze gemakshalve maar meteen overgeslagen?quote:Op donderdag 3 december 2020 13:35 schreef Symphonic het volgende:
Altijd als je denkt dat prutsprogrammeurs het niet bonter kunnen maken, krijgen ze het toch voor elkaar
Godsamme.... gewoon de testomgeving in de productie zetten.... hoe dan?
Het wordt tijd dat Symph dat eens aanpast, hij is al jaren geen roostermaker meerquote:Op donderdag 3 december 2020 14:52 schreef Rafeiro het volgende:
Roosters maken doe je toch nog gewoon met houtskool op papier?
Oh dat zat nog in die zotte kop van mij.quote:Op donderdag 3 december 2020 15:26 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat Symph dat eens aanpast, hij is al jaren geen roostermaker meer
Excuus, het was inderdaad de acceptatieomgeving.quote:Op donderdag 3 december 2020 15:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De Acceptatie omgeving hebben ze gemakshalve maar meteen overgeslagen?
Overigens, programmeurs migreren geen omgevingen, dat doen change-/release managers...
Dat is niet slim.quote:Op donderdag 3 december 2020 16:18 schreef Rafeiro het volgende:
En daarna is het mijn beurt....
Of is dat niet zo heel slim?, vroeg hij retorisch,
Ik heb ook nog andere buren, haha, dus nee doe ik niet. Maar wat een kutmuziek om hard te draaien. Kwam nog zo'n nummer achteraan. Dan hoor ik liever Vout.quote:Op donderdag 3 december 2020 16:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat is niet slim.
Ga boodschappen doen, en vergeet de rest.
Wie niet?quote:Op donderdag 3 december 2020 16:24 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik heb ook nog andere buren, haha, dus nee doe ik niet. Maar wat een kutmuziek om hard te draaien. Kwam nog zo'n nummer achteraan. Dan hoor ik liever Vout.
Het merendeel van de mensheid vrees ik, ik heb een afwijking geloof ikquote:
quote:Op donderdag 3 december 2020 16:29 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Het merendeel van de mensheid vrees ik, ik heb een afwijking geloof ik
quote:Op donderdag 3 december 2020 15:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Excuus, het was inderdaad de acceptatieomgeving.
Ze fijne feestdagen wensen en ze terloops meedelen dat hun kerstvakantie voor onbepaalde tijd is...quote:Helaas is het een soort van 2 mansbedrijf, dus ze doen het echt zelf.
Ze hebben inmiddels meer gesloopt dat gefixt de afgelopen maanden
Goedemiddag.quote:Op donderdag 3 december 2020 16:53 schreef DJ11 het volgende:
GoedemiddagIk ben eindelijk klaar met het luisteren van de nieuwe muziek van afgelopen week. En ik kan zo door met deze week, want het eerste deel van Australië staat alweer klaar.
quote:Vanavond 19.00 - 21.00 Melting - Toppers (en nee, niet die)
Ik vraag dan of ze alsjeblieft wat afstand zouden willen houden, dat werkt vaak nog best aardigquote:Op donderdag 3 december 2020 18:01 schreef Rafeiro het volgende:
Ik stond net op het punt om te ontploffen.
1 persoon hield geen afstand, hmm beetje jammer.
2e persoon hield geen afstand: "grrrr"
3e persoon hield geen afstand: "BOOS"
4e persoon.... ben de andere kant maar opgelopen.
Die takken worden gesnoeid?quote:Op donderdag 3 december 2020 18:26 schreef just me het volgende:
Ik kan niet luisteren, ik ga zo naar de kapper. Moet ook gebeuren
Muziek terwijl u (ge)knipt (wordt).quote:Op donderdag 3 december 2020 18:26 schreef just me het volgende:
Ik kan niet luisteren, ik ga zo naar de kapper. Moet ook gebeuren
We zijn net een broodje haring en een broodje viskroket gaan eten.quote:
En wie had wat?quote:Op donderdag 3 december 2020 18:48 schreef Melting het volgende:
[..]
We zijn net een broodje haring en een broodje viskroket gaan eten.
We hadden beide hetzelfde. Gelukkig houdt hij ook van vis.quote:
Ja.... dat zou ellende zijn.quote:Op donderdag 3 december 2020 18:53 schreef Rafeiro het volgende:
Daar bof je maar mee dan, hij zou maar een volstrekt andere smaak hebben. Lastig.
Dat doe je maar in je eigen tijd.quote:Op donderdag 3 december 2020 19:03 schreef DJ11 het volgende:
Ik luister een kwartiertje mee. Daarna moet ik helaas weg.
quote:Op donderdag 3 december 2020 19:11 schreef MadMaster het volgende:
Ik schakel even in, voordat ik zo de whisky pakketten rond ga brengen...
quote:Op donderdag 3 december 2020 19:12 schreef Doedezemaar het volgende:
Endless Love Lionel Richie en Diana Ross
Nou je het zegt wel.quote:Op donderdag 3 december 2020 19:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het lijkt Otis Day wel...
[ afbeelding ]
Fijne avond.quote:Op donderdag 3 december 2020 19:17 schreef DJ11 het volgende:
Ik moet gaan nu. Bedankt voor de fijne muziekjes. Fijne voortzetting van de avond
Laterquote:Op donderdag 3 december 2020 19:17 schreef DJ11 het volgende:
Ik moet gaan nu. Bedankt voor de fijne muziekjes. Fijne voortzetting van de avond
Looks like you're addicted to love.quote:
quote:Op donderdag 3 december 2020 19:17 schreef DJ11 het volgende:
Rijdt ze.quote:Op donderdag 3 december 2020 19:21 schreef MadMaster het volgende:
Bijven zwaaien, ik ga ook op pad...
quote:Op donderdag 3 december 2020 19:21 schreef MadMaster het volgende:
quote:Op donderdag 3 december 2020 19:21 schreef MadMaster het volgende:
Jij bent geen fan van Nickleback?quote:Op donderdag 3 december 2020 19:26 schreef brother52 het volgende:
Zeg, had je mijn jingle van de oordoppen niet even kunnen gebruiken?
quote:Op donderdag 3 december 2020 19:26 schreef brother52 het volgende:
Ik zei al dat je het niet wilde typenquote:Op donderdag 3 december 2020 19:26 schreef brother52 het volgende:
Niemand is daar fan vanquote:Op donderdag 3 december 2020 19:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Jij bent geen fan van Nickleback?
Die heb je niet doorgestuurd.quote:Op donderdag 3 december 2020 19:26 schreef brother52 het volgende:
Ik vind dit nummer anders best lekker.quote:
Blijkbaar kon livelink het wel waarderen.quote:
Nee, niet echt. Al is het album waar dit nummer af komt nog wel aardig.quote:Op donderdag 3 december 2020 19:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Jij bent geen fan van Nickleback?
Het is ook wel het enige nummer dat ik van ze ken, dus fan of kenner zou ik mezelf niet willen noemen.quote:Op donderdag 3 december 2020 19:28 schreef Melting het volgende:
[..]
Blijkbaar kon livelink het wel waarderen.
Jij ramt anders ook nooit op je bureaublad. Dus stop daar eens mee. Dat vinden de vogeltjes niet leuk.quote:Op donderdag 3 december 2020 19:30 schreef Rafeiro het volgende:
HAHA, ram ik een keer op mijn bureaublad. Zijn Spruitje en Draakje ook gewoon echt stil. Doen ze anders nooit
Houden ze een keer hun smoel....quote:Op donderdag 3 december 2020 19:31 schreef Melting het volgende:
[..]
Jij ramt anders ook nooit op je bureaublad. Dus stop daar eens mee. Dat vinden de vogeltjes niet leuk.
Ze zijn gewoon stil door het geweld van Jennifer Rushquote:Op donderdag 3 december 2020 19:32 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Houden ze een keer hun smoel....
quote:Op donderdag 3 december 2020 19:32 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Houden ze een keer hun smoel....
Normaal gesproken voor Enhanced Metafile Format. Maar in deze context geen idee.quote:
Ik had je nog wel gewaarschuwd.quote:Op donderdag 3 december 2020 19:42 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh god, haar ergste ook nog. Nagels over een schoolbord
Epsom Mad Funkers volgens wikiquote:
En ik mag gewoon verrekken?quote:Op donderdag 3 december 2020 19:39 schreef Melting het volgende:
Waarschuwing brother en DDM: zo meteen oordopjes in.
Of: Ecstasy Mother Fuckersquote:Op donderdag 3 december 2020 19:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
. De naam EMF staat officieel voor "Epsom Mad Funkers"
Ik wist niet of jij dit kon waarderen.quote:Op donderdag 3 december 2020 19:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
En ik mag gewoon verrekken?
Damn.... wat een narigheid
Dit trek ik heel slecht, net asl Klennis Krijs, Schele Trijn, Barbra Drijfzand, Margriet Eshuijs, Marinee Kerriequote:Op donderdag 3 december 2020 19:44 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik wist niet of jij dit kon waarderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |