SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
ben benieuwdquote:Op woensdag 2 december 2020 20:24 schreef DJ11 het volgende:
129 (122)Paolo Conte - Gli Impermeabili [1984]
Hierna: een nieuwe binnenkomer die uit de jaren 60 stamt. Ook dat kan gewoon. Heel recent nog op Radio 49 te horen geweest, trouwens...
en ik zondag..quote:Op woensdag 2 december 2020 20:27 schreef DJ11 het volgende:
128 (NEW) The 5th Dimension - Aquarius/Let The Sunshine In [1969]
Even @:Melting taggen, die dit zaterdag nog draaide
Ik ben dit de afgelopen jaren zeer gaan waarderen. Echt herontdekt. Deze entree in de lijst is het resultaatquote:
zijn er geen oorkapjes voor de vogelsquote:Op woensdag 2 december 2020 20:29 schreef Rafeiro het volgende:
Draakje vind dit al dan niet leuk, maar loopt herrie te maken.
Hierna even een liedje om sorry te zeggen...quote:Op woensdag 2 december 2020 20:29 schreef Rafeiro het volgende:
Draakje vind dit al dan niet leuk, maar loopt herrie te maken.
Dat kan van alles zijn, nog. Ontelbare liedjes waar spijt wordt betuigd.quote:Op woensdag 2 december 2020 20:32 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Hierna even een liedje om sorry te zeggen...
Deze is door de Pet Shop Boys geschreven en zie ik als het mooiste liedje dat ze ooit aan iemand anders weggaven.quote:Op woensdag 2 december 2020 20:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat kan van alles zijn, nog. Ontelbare liedjes waar spijt wordt betuigd.
Dat was ook mijn gok, maar nee dus.quote:Op woensdag 2 december 2020 20:34 schreef just me het volgende:
That sorry seems to be the hardest word...
we hebben verkeerd gegokt dusquote:Op woensdag 2 december 2020 20:35 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat was ook mijn gok, maar nee dus.
Liza Minnelli is sowieso altijd goedquote:Op woensdag 2 december 2020 20:35 schreef DJ11 het volgende:
Voor het album Results vroegen de Pet Shop Boys aan Liza Minnelli om niet alle registers open te trekken, maar om juist ingetogen te zingen. Dit was de derde single van dat album.
126 (075)Liza Minnelli - So Sorry, I Said [1989]
Ik haal Liza hier niet uitquote:Op woensdag 2 december 2020 20:35 schreef DJ11 het volgende:
Voor het album Results vroegen de Pet Shop Boys aan Liza Minnelli om niet alle registers open te trekken, maar om juist ingetogen te zingen. Dit was de derde single van dat album.
126 (075)Liza Minnelli - So Sorry, I Said [1989]
quote:Op woensdag 2 december 2020 20:34 schreef just me het volgende:
That sorry seems to be the hardest word...
Een nummer kan maar één keer in de lijst staanquote:159 (157) Elton John - Sorry Seems To Be The Hardest Word [1976]
Heb ik even gemist, dan.quote:Op woensdag 2 december 2020 20:37 schreef DJ11 het volgende:
[..]
[..]
Een nummer kan maar één keer in de lijst staan
verdorie heb jij weer die koelkast!quote:
Ik wil wel iets voor je koud leggen.quote:Op woensdag 2 december 2020 20:38 schreef just me het volgende:
[..]
verdorie heb jij weer die koelkast!
Mag iemand ook?quote:Op woensdag 2 december 2020 20:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik wil wel iets voor je koud leggen.
quote:Op woensdag 2 december 2020 20:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik wil wel iets voor je koud leggen.
Slipstream?quote:Op woensdag 2 december 2020 20:39 schreef DJ11 het volgende:
Hebben jullie de bingokaarten trouwens klaarliggen allemaal? Ik ga zo een opmerking maken die kan worden afgevinkt op de kaart...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |