SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
op 0 graden Kelvinquote:Op woensdag 2 december 2020 09:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik kan me eigenlijk niets bedenken wat 100% statisch is.
Ja, afgezien van ikzelf als het vriest. Knetter alles.
wat Ijs zegt, net wat de frequentie isquote:Op woensdag 2 december 2020 09:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maar ik heb een bewegingsmelder nog nooit horen brommen?
In m'n normale habitat onder relatief normale omstandigheden.quote:
ja dat hoorde ik vroeger goed nu minder gelukkig.quote:Op woensdag 2 december 2020 09:39 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
wat Ijs zegt, net wat de frequentie ishet is eigenlijk allemaal resonantie, alleen de frequentie waarop verschilt. de een is er ook gevoeliger voor dan de ander.
Ik hoor eigenlijk standaard een hele hoge piep komen van veel elektronica.
oa TV/dimmers etc.
en dan nog een gehoorbeschadiging hebbeni know
wat een geldquote:Op woensdag 2 december 2020 09:37 schreef bitterbal het volgende:
dit wil ik ook
https://www.misterdesign.(...)campaign=lowerfunnel
Ik hoor sinds een jaar of drie de "puberverjagers" niet meer. Officieel oud.quote:Op woensdag 2 december 2020 09:39 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
wat Ijs zegt, net wat de frequentie ishet is eigenlijk allemaal resonantie, alleen de frequentie waarop verschilt. de een is er ook gevoeliger voor dan de ander.
Ik hoor eigenlijk standaard een hele hoge piep komen van veel elektronica.
oa TV/dimmers etc.
en dan nog een gehoorbeschadiging hebbeni know
doof aan het wordenquote:Op woensdag 2 december 2020 09:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat hoorde ik vroeger goed nu minder gelukkig.
Blijkt je buuf een nieuwe tarzan besteld te hebbenquote:Op woensdag 2 december 2020 09:36 schreef bitterbal het volgende:
misschien is het wel ook nog iets anders als alleen een sensorMaar ik dacht dat die daar zit om te checken wanneer het donker wordt
Hoeveel voor een plastic ton?quote:Op woensdag 2 december 2020 09:37 schreef bitterbal het volgende:
dit wil ik ook
https://www.misterdesign.(...)campaign=lowerfunnel
hitatchi magic wand van boven gnoomquote:Op woensdag 2 december 2020 09:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Blijkt je buuf een nieuwe tarzan besteld te hebben
die van mij ook..quote:Op woensdag 2 december 2020 09:43 schreef IJsdraakje het volgende:
Mijn bankrekening mag blij zijn dat ik niets met design heb.
Hoe bedoel je een slaaf?quote:Op woensdag 2 december 2020 09:41 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
wat een geld
en dan ben je vervolgens er nog een slaaf van ook :x
quote:Op woensdag 2 december 2020 09:44 schreef IJsdraakje het volgende:
Ah, daar komt de "WE WILLEN GELD VAN JE" stroom van december.
quote:Op woensdag 2 december 2020 09:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Blijkt je buuf een nieuwe tarzan besteld te hebben
Voor wat wij doen aan klussen, hebben we belachelijk veel gereedschap liggen.quote:Op woensdag 2 december 2020 09:44 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
die van mij ook..
maar dat compenseer ik met de inhoud van mn werkplaats
ja dat je er alles op ziet en continue mag boenen.quote:Op woensdag 2 december 2020 09:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hoe bedoel je een slaaf?
K loop al echt al jaren te geilen op deze kastjes
Mijn bankrekening heeft het al zwaar zat.quote:Op woensdag 2 december 2020 09:43 schreef IJsdraakje het volgende:
Mijn bankrekening mag blij zijn dat ik niets met design heb.
ik koop vrij makkelijk gereedschap waarvoor menig mens een nier af moet staan, voor iets wat ik hooguit 1x per jaar nodig hebquote:Op woensdag 2 december 2020 09:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Voor wat wij doen aan klussen, hebben we belachelijk veel gereedschap liggen.![]()
EN DAN NOG MIST 'IE DINGEN.
Toch wel.quote:
Ja, maar het geeft zo'n voldoening als je aan het klussen bent en precies het juiste gereedschap hebtquote:Op woensdag 2 december 2020 09:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Voor wat wij doen aan klussen, hebben we belachelijk veel gereedschap liggen.![]()
EN DAN NOG MIST 'IE DINGEN.
pcies.quote:Op woensdag 2 december 2020 09:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, maar het geeft zo'n voldoening als je aan het klussen bent en precies het juiste gereedschap hebt
Gebrek aan een goede plek om het op te bergen helpt wel denk ik. Het ligt nu allemaal in de trapkast (de meeste mensen gebruiken dat ding voor voorraad, bij ons ligt 'ie vol met gereedschap.quote:Op woensdag 2 december 2020 09:46 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik koop vrij makkelijk gereedschap waarvoor menig mens een nier af moet staan, voor iets wat ik hooguit 1x per jaar nodig heb
Dat heb ik al geregeld. Ook nog even nagedacht over jaarbetaling. Maar voor die 20 euro toch maar niet gedaan.quote:Op woensdag 2 december 2020 09:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Toch wel.![]()
Vanmiddag zorg nog even regelen. Voor ik dat vergeet en het doodleuk automagisch doorgaat.
Het is ook niet enorm veel nee, maar er ineens vanaf zijn lijkt me ergens wel chill. Dus eens uitproberen.quote:Op woensdag 2 december 2020 09:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat heb ik al geregeld. Ook nog even nagedacht over jaarbetaling. Maar voor die 20 euro toch maar niet gedaan.
haha ja bij m'n pa ligt alles ook heel inefficient. Hij heeft van die grot stalen brandkasten staan. Waar dan 5 planken in liggen. En dan ligt er op elke plank schroevendraaiers/sleutels/tangen enzo.quote:Op woensdag 2 december 2020 09:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gebrek aan een goede plek om het op te bergen helpt wel denk ik. Het ligt nu allemaal in de trapkast (de meeste mensen gebruiken dat ding voor voorraad, bij ons ligt 'ie vol met gereedschap.), als we een garage hadden, was het denk ik wel een ander verhaal geweest.
ik heb m'n zus een hele uitgebreide gereedschapsset gegevenquote:Op woensdag 2 december 2020 09:48 schreef Budapestenaar het volgende:
Jeetje gereedschap. Ik vind het al heel wat dat ik een kruiskopschroevedraaier heb in twee maten
Zelf heb ik niks hoor, maar het was erg makkelijk om goed spul te lenen van m'n pa en daarna wist ik waar ik mee ging samenwonen.quote:Op woensdag 2 december 2020 09:48 schreef Budapestenaar het volgende:
Jeetje gereedschap. Ik vind het al heel wat dat ik een kruiskopschroevedraaier heb in twee maten
dat wil ik ook nog hebben. heb nu het meeste in een grote verrijdbare gereedschapskist, maar die krijg ik niet meer dichtquote:Op woensdag 2 december 2020 09:48 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
haha ja bij m'n pa ligt alles ook heel inefficient. Hij heeft van die grot stalen brandkasten staan. Waar dan 5 planken in liggen. En dan ligt er op elke plank schroevendraaiers/sleutels/tangen enzo.
Ik ben dan meer van het efficiënter opbergen. Dus een paar gereedschapswagens met lades staan.
Dit is meer een "ik durf die onderste niet te pakken, want daar steunt alles op".quote:Op woensdag 2 december 2020 09:48 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
haha ja bij m'n pa ligt alles ook heel inefficient. Hij heeft van die grot stalen brandkasten staan. Waar dan 5 planken in liggen. En dan ligt er op elke plank schroevendraaiers/sleutels/tangen enzo.
Ik ben dan meer van het efficiënter opbergen. Dus een paar gereedschapswagens met lades staan. Wat bij m'n pa in 6 kasten ligt, heb ik in 1 wagen.
Been there, done thatquote:Op woensdag 2 december 2020 09:50 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik heb m'n zus een hele uitgebreide gereedschapsset gegeven![]()
Niks is zo frustrerend als gebeld omdat iemand een schroef ergens niet uit krijgt. En dan vervolgens ziend at ze de kop aan frieten gedraaid hebben omdat ze maar 2 maten kruiskop hebben
Ik heb er 2 van datona. Voor 't geld hele mooie wagensquote:Op woensdag 2 december 2020 09:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat wil ik ook nog hebben. heb nu het meeste in een grote verrijdbare gereedschapskist, maar die krijg ik niet meer dicht
Ik heb alles in een schoenendoos.quote:Op woensdag 2 december 2020 09:52 schreef UitStraling het volgende:
Gereedschap hoort door elkaar te liggen anders ben je een autist en een saaie piet
Nee, dan ben je een sadomasochist.quote:Op woensdag 2 december 2020 09:52 schreef UitStraling het volgende:
Gereedschap hoort door elkaar te liggen anders ben je een autist en een saaie piet
precies de reden dat ik een goede set voor mn zus gekocht heb mt basis tools.quote:Op woensdag 2 december 2020 09:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Been there, done that
Of de kruiskop zelf naar z'n grootje gedraaid omdat het kutkwaliteit is
dan maar autistquote:Op woensdag 2 december 2020 09:52 schreef UitStraling het volgende:
ditquote:Op woensdag 2 december 2020 09:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, dan ben je een sadomasochist.
Dat ene ding niet kunnen vinden omdat je te lam was om het goed op te bergen.
Wat een schattig dingetje.quote:Op woensdag 2 december 2020 09:53 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
precies de reden dat ik een goede set voor mn zus gekocht heb mt basis tools.
https://www.weragereedsch(...)s-4013288173003.html tegenwoordig raad ik deze set aan (elders goedkoper te krijgen hoor)
Daarmee heb je werkelijk alles voor huis tuin en keuken werk in compact formaat in huis. Dus dat gehuil van 'ik heb geen plek voor een gereedschapskist' gaat niet op. Dit setje is kleiner dan de gemiddelde broodtrommel.
Dat is een mooi setje.quote:Op woensdag 2 december 2020 09:53 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
precies de reden dat ik een goede set voor mn zus gekocht heb mt basis tools.
https://www.weragereedsch(...)s-4013288173003.html tegenwoordig raad ik deze set aan (elders goedkoper te krijgen hoor)
Daarmee heb je werkelijk alles voor huis tuin en keuken werk in compact formaat in huis. Dus dat gehuil van 'ik heb geen plek voor een gereedschapskist' gaat niet op. Dit setje is kleiner dan de gemiddelde broodtrommel.
quote:
"oh, was dat een houtbeitel?"quote:Op woensdag 2 december 2020 09:54 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ditniks zo frustrerend als misgrijpen. Ook een reden waarom er bij mij niemand zelf gereedschap mag pakken, of dat er überhaupt niemand gereedschap mag lenen
niet aan zitten:Pquote:Op woensdag 2 december 2020 09:45 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja dat je er alles op ziet en continue mag boenen.
quote:Op woensdag 2 december 2020 09:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik wilde hem in eerste instantie zelf hebben voor het schattige rateltjenu heb ik een setje standaard in de auto, een in de keuken en 1 in de werkplaats liggen om snel even mee te grijpen :x
quote:
quote:Op woensdag 2 december 2020 09:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat je niet wil horen als je je broek laat zakken.
.. echt degene die me dat ooit zou flikken zou ik de ogen uit steken met said beitel.quote:
Part of the charm of life.quote:Op woensdag 2 december 2020 09:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, dan ben je een sadomasochist.
Dat ene ding niet kunnen vinden omdat je te lam was om het goed op te bergen.
Volgens mij heb ik het bleiblei wel eens zien posten, dat z'n uitgeleende houtbeitel de kliko in kon daardoor.quote:Op woensdag 2 december 2020 09:56 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
.. echt degene die me dat ooit zou flikken zou ik de ogen uit steken met said beitel.
maarja. ik heb een Japanse beitelset die me meer dan een maandsalaris gekost heeft. En ik om die reden ook niet echt durf te gebruikenmaar hij is zo moooooooi
Kroeloekroeliekroeliequote:Op woensdag 2 december 2020 09:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij gebruikt duidelijk nooit gereedschap.quote:
Dat had de mijne ook, plus de werkbank daarvoor die compleet overspoeld was met gereedschap.quote:Op woensdag 2 december 2020 09:57 schreef gianni61 het volgende:
mijn vader had in de garage een bord ophangen met het gereedschap. Daar kan ik ook wel dingen aan gaan hangen, maar dan moet ik het bord wat groter gaan maken denk ik
Niet meer, nou ja heb genoeg van die shit nog maar ik doe liever andere dingen dan hamertje tik of schroefje schroefquote:Op woensdag 2 december 2020 09:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jij gebruikt duidelijk nooit gereedschap.
De werkbank die er voor stond was praktisch onbruikbaar omdat daar de frituurpan stondquote:Op woensdag 2 december 2020 09:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat had de mijne ook, plus de werkbank daarvoor die compleet overspoeld was met gereedschap.
Leuk voor de dingen die je écht vaak pakt.
Prioriteiten.quote:Op woensdag 2 december 2020 10:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
De werkbank die er voor stond was praktisch onbruikbaar omdat daar de frituurpan stond
Ik weet vooral wat wat is hoor, en hoe je het ongeveer gebruikt.quote:Op woensdag 2 december 2020 10:00 schreef Budapestenaar het volgende:
Mijn broer heeft ook het beste van het beste. Maar die kan ook echt alles zelf.
Ik ben de stumperd van de familie
Die stond er ķķk.quote:Op woensdag 2 december 2020 10:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
De werkbank die er voor stond was praktisch onbruikbaar omdat daar de frituurpan stond
Ik heb een heel huis ooit gebouwd, zonde van de tijd als je genoeg geld hebt om met een biertje in de hand toe te kijken hoe een ander werkt.quote:Op woensdag 2 december 2020 10:00 schreef Budapestenaar het volgende:
Mijn broer heeft ook het beste van het beste. Maar die kan ook echt alles zelf.
Ik ben de stumperd van de familie
quote:Op woensdag 2 december 2020 09:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jij gebruikt duidelijk nooit gereedschap.
[..]
ik heb de frituurpan 2x gebruikt en daarna definief afscheid van genomen.quote:
Ja idd, die herinner ik me ook.quote:Op woensdag 2 december 2020 09:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik het bleiblei wel eens zien posten, dat z'n uitgeleende houtbeitel de kliko in kon daardoor.
In mijn vorige huis had de vorige bewoner een apart aanrecht met afzuigkap gemaakt speciaal voor de frituurpanquote:
Die lucht ook.quote:Op woensdag 2 december 2020 10:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb de frituurpan 2x gebruikt en daarna definief afscheid van genomen.
het is lekker, maar die troep
quote:Op woensdag 2 december 2020 10:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 2 december 2020 10:04 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
niet ideaal wegens gebrek aan massa.
[..]
Ja, zo erg mis ik 'm nou ook weer niet.quote:Op woensdag 2 december 2020 10:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
In mijn vorige huis had de vorige bewoner een apart aanrecht met afzuigkap gemaakt speciaal voor de frituurpan
quote:Op woensdag 2 december 2020 10:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, zo erg mis ik 'm nou ook weer niet.
[..]
idd!quote:Op woensdag 2 december 2020 10:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik weet vooral wat wat is hoor, en hoe je het ongeveer gebruikt.Vaak genoeg gebruikt zien worden, maar lui die gefrustreerd raken als ik loop te prutsen en het dan maar voor me doen, tsja. Daar leer ík niets van.
quote:Op woensdag 2 december 2020 10:05 schreef UitStraling het volgende:
Mensen met een frituurpan in huis
Wat een prutserquote:Op woensdag 2 december 2020 10:02 schreef bitterbal het volgende:
de deurman was hier. HEeft zijn hele inboedel hier geparkeerd voor de deur en nu is die wat vergeten
quote:
[..]
Wat je wil horen als je je broek laat zakken.
vrij normaal dat er nog een stukje van een deur afgezaagd moet worden. Daar zijn 'off the shelf' deuren ook op gebouwd meestalquote:Op woensdag 2 december 2020 10:02 schreef bitterbal het volgende:
Overigens past de deur niet maar dat komt omdat het een oud huis is en dan zakt alles in elkaar
quote:Op woensdag 2 december 2020 10:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Neuh, ik vind het wel amusant
[..]
Hier ligt het verdeeld over 4 kamers en een schuur zonder dat er een logisch systeem in zitquote:Op woensdag 2 december 2020 09:52 schreef UitStraling het volgende:
Hier ook niet.quote:Op woensdag 2 december 2020 10:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die lucht ook.
Geen frituurpannen hier.
Ja hij kan het gelukkig ook fixenquote:Op woensdag 2 december 2020 10:06 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
vrij normaal dat er nog een stukje van een deur afgezaagd moet worden. Daar zijn 'off the shelf' deuren ook op gebouwd meestal
Dat bedoel ik, daarom ben jij ook een gezellige jongenquote:Op woensdag 2 december 2020 10:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier ligt het verdeeld over 4 kamers en een schuur zonder dat er een logisch systeem in zit
ik wil die lucht gewoon niet in mn huis. Ook al staat ie uit, dan ruik je 't ook gelijk als er ergens zo'n ding staat.quote:Op woensdag 2 december 2020 10:09 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik woon praktisch naast een prima patatzaak. Echt geen zin om steeds zo'n aangekoekte pan schoon te moeten maken
hier verdeeld over garage, bijkeuken en kelder, maar er zit wel een beetje structuur in.quote:Op woensdag 2 december 2020 10:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier ligt het verdeeld over 4 kamers en een schuur zonder dat er een logisch systeem in zit
Totdat ik een stuk gereedschap nodig heb en het halve huis overhoop moet gooien en het toch uiteindelijk op de plek blijkt te liggen dat je in eerste instantie al dacht dat het lagquote:Op woensdag 2 december 2020 10:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, daarom ben jij ook een gezellige jongen
Bitterbal heeft hier vast verhalen over?quote:Op woensdag 2 december 2020 10:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Totdat ik een stuk gereedschap nodig heb en het halve huis overhoop moet gooien en het toch uiteindelijk op de plek blijkt te liggen dat je in eerste instantie al dacht dat het lag
Keer vriendin gehad die boven een cafetaria woonde, ze smaakte zelfs naar een Lihanboutjequote:Op woensdag 2 december 2020 10:09 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik woon praktisch naast een prima patatzaak. Echt geen zin om steeds zo'n aangekoekte pan schoon te moeten maken
Is dat een nadeel of een voordeel?quote:Op woensdag 2 december 2020 10:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Keer vriendin gehad die boven een cafetaria woonde, ze smaakte zelfs naar een Lihanboutje
quote:Op woensdag 2 december 2020 10:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bitterbal heeft hier vast verhalen over?
[..]
Valt mee denk ikquote:Op woensdag 2 december 2020 10:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bitterbal heeft hier vast verhalen over?
Te makkelijk dit.quote:Op woensdag 2 december 2020 10:10 schreef FranticDJ het volgende:
Denk dat het ook wel een aardig verschil is of je gewoon 'wat gereedschap in huis hebt'. Of wanneer je er je geld mee verdient.
Zwaar nadeel, trek de geur van een friettent toch al slecht.quote:Op woensdag 2 december 2020 10:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is dat een nadeel of een voordeel?
Ik woon er overigens niet boven.
Ik ben dan ook wel een beetje een chaoot hoor, als hier alles netjes gesorteerd bij elkaar zou liggen dan moet je je zorgen gaan makenquote:Op woensdag 2 december 2020 10:10 schreef FranticDJ het volgende:
Denk dat het ook wel een aardig verschil is of je gewoon 'wat gereedschap in huis hebt'. Of wanneer je er je geld mee verdient.
"Kan ik niet" zal je mij niet horen zeggen (ja, tenzij je wil dat ik in spagaat ga ofzo, dat kan ik letterlijk niet zelf), ik vraag hoogstens 100 keer of ik het goed doe de eerste keer.quote:Op woensdag 2 december 2020 10:05 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
idd!
m'n zus was hier vorige week, zat ze te blaten dat het bandenspanningslampje op haar auto brandde. Ik zeg dan moet je je bandenspanning (laten) controleren. 'ja maar dat kan ik niet' Nou rijd de garage maar in dan. Daar staat de compressor, jij mag vuile handen halen
Zo heb ik ook 90% mezelf aangeleerdquote:Op woensdag 2 december 2020 10:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
"Kan ik niet" zal je mij niet horen zeggen (ja, tenzij je wil dat ik in spagaat ga ofzo, dat kan ik letterlijk niet zelf), ik vraag hoogstens 100 keer of ik het goed doe de eerste keer.![]()
En als ik alleen ben, kijk ik 100 keer naar een youtubefilmpje of andere instructie.
Ik ook hoor, maar aan 't eind van de dag/de klus ruim ik wel alles weer op en maak ik schoon.quote:Op woensdag 2 december 2020 10:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben dan ook wel een beetje een chaoot hoor, als hier alles netjes gesorteerd bij elkaar zou liggen dan moet je je zorgen gaan maken
youtube is ideaal als klushulp.quote:Op woensdag 2 december 2020 10:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
"Kan ik niet" zal je mij niet horen zeggen (ja, tenzij je wil dat ik in spagaat ga ofzo, dat kan ik letterlijk niet zelf), ik vraag hoogstens 100 keer of ik het goed doe de eerste keer.![]()
En als ik alleen ben, kijk ik 100 keer naar een youtubefilmpje of andere instructie.
Mensen die in een beetje chaos kunnen leven zijn vaak veel sterker qua karakter.quote:Op woensdag 2 december 2020 10:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben dan ook wel een beetje een chaoot hoor, als hier alles netjes gesorteerd bij elkaar zou liggen dan moet je je zorgen gaan maken
Ik ruim het ook wel op, maar is niet per se dat ik het dan op dezelfde of op een logische plek terug legquote:Op woensdag 2 december 2020 10:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik ook hoor, maar aan 't eind van de dag/de klus ruim ik wel alles weer op en maak ik schoon.
mja ik moet met sommige dingen welquote:Op woensdag 2 december 2020 10:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ruim het ook wel op, maar is niet per se dat ik het dan op dezelfde of op een logische plek terug leg
Nu krijg ik flashbacks aan een van de irritantste stagiaires die ik ooit heb gehad, die kwam bij elke streepje of letter die ze zette vragen of ze het wel goed had gedaanquote:Op woensdag 2 december 2020 10:16 schreef IJsdraakje het volgende:
ik vraag hoogstens 100 keer of ik het goed doe de eerste keer.
Nadeel van niet je eigen spul, ze cirkelen om me heen als gieren om te zien dat ik het gereedschap niet verkloot.quote:Op woensdag 2 december 2020 10:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Zo heb ik ook 90% mezelf aangeleerd
Het hangt vooral af van hoe definitief ik iets kan verkloten. De eerste keer accu aan de lader hangen heb ik serieus 60 keer gekeken of ik het goed om deed.quote:Op woensdag 2 december 2020 10:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nu krijg ik flashbacks aan een van de irritantste stagiaires die ik ooit heb gehad, die kwam bij elke streepje of letter die ze zette vragen of ze het wel goed had gedaan
ze noemde je ook papa?quote:Op woensdag 2 december 2020 10:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nu krijg ik flashbacks aan een van de irritantste stagiaires die ik ooit heb gehad, die kwam bij elke streepje of letter die ze zette vragen of ze het wel goed had gedaan
ja slaat nergens opquote:Op woensdag 2 december 2020 10:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nadeel van niet je eigen spul, ze cirkelen om me heen als gieren om te zien dat ik het gereedschap niet verkloot.![]()
Oh well, komt ook wel goed ooit. Alleen die verbazing als ik wat zelf doe.
Ze was geloof ik wel een beetje verliefd op me ja, eng kindquote:
En ik vind mezelf er stom om, maar bij dingen als een band verwisselen vind ik het verdomde makkelijk om het "ik kan het niet"-wijf uit te hangen.quote:
Was ze lelijk?quote:Op woensdag 2 december 2020 10:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze was geloof ik wel een beetje verliefd op me ja, eng kind
Viel wel mee, wel klein en 'gezet', maar dat extreem aanhankelijke kan ik slecht tegenquote:
quote:Op woensdag 2 december 2020 10:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Viel wel mee, wel klein en 'gezet', maar dat extreem aanhankelijke kan ik slecht tegen
Jij bent niet aanhankelijkquote:
quote:Op woensdag 2 december 2020 10:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Noem je Bal nou klein en dik?
Een goede bitterbal is klein en dik toch, lekker vee salpiconvullingquote:Op woensdag 2 december 2020 10:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Skippybal.quote:Op woensdag 2 december 2020 10:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je hebt een puntquote:Op woensdag 2 december 2020 10:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een goede bitterbal is klein en dik toch, lekker vee salpiconvulling
quote:Op woensdag 2 december 2020 10:36 schreef UitStraling het volgende:
Gaat iemand nog wat leuks doen vandaag?
[..]
Moest grinniken en gnorfen.
Ik vrees dat ze het zelf deed, met d'rquote:Op woensdag 2 december 2020 10:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
"gezet"quote:Op woensdag 2 december 2020 10:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Viel wel mee, wel klein en 'gezet', maar dat extreem aanhankelijke kan ik slecht tegen
FTFYquote:Op woensdag 2 december 2020 10:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"gezet"
Alsof je op een Michelin mannetje vrouwtje ligt
Doelde meer op het aanhankelijke maar klein en dik is ook wel grappig jaquote:Op woensdag 2 december 2020 10:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vrees dat ze het zelf deed, met d'r
[ afbeelding ]
Dat zou wel een passende omschrijving zijn jaquote:Op woensdag 2 december 2020 10:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"gezet"
Alsof je op een Michelin mannetje ligt
quote:Op woensdag 2 december 2020 10:38 schreef LTVDK het volgende:
Zat gisteren Op1 te kijken, die Sophie Hermans van de VVD lijkt wel een beetje op ballie
Niets mis met een beetje vlees op de botten.quote:Op woensdag 2 december 2020 10:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"gezet"
Alsof je op een Michelin mannetje ligt
Okquote:Op woensdag 2 december 2020 10:38 schreef LTVDK het volgende:
Zat gisteren Op1 te kijken, die Sophie Hermans van de VVD lijkt wel een beetje op ballie
Ja zo slank, met een mooie wilde bos krullen en een beetje flapoortjesquote:
Nietquote:
Ik let éventjes niet op he.quote:Op woensdag 2 december 2020 10:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je hebt een punt
CL incoming.
quote:Op woensdag 2 december 2020 10:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja zo slank, met een mooie wilde bos krullen en een beetje flapoortjes
[..]
Ja maar als je de botten helemaal niet meer voelt ook al knijp je nog zo hardquote:Op woensdag 2 december 2020 10:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Niets mis met een beetje vlees op de botten.
US heeft alleen Victoria's Secret-modellen in bed, jeweettoch.quote:Op woensdag 2 december 2020 10:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Niets mis met een beetje vlees op de botten.
nou das dan ook het enigequote:Op woensdag 2 december 2020 10:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja zo slank, met een mooie wilde bos krullen en een beetje flapoortjes
Iets leuks?quote:Op woensdag 2 december 2020 10:36 schreef UitStraling het volgende:
Gaat iemand nog wat leuks doen vandaag?
[..]
Moest grinniken en gnorfen.
Ik zei toch ook dat zij een beetje op jou lijkt en niet andersom, moest gewoon gelijk aan jou denkenquote:
quote:Op woensdag 2 december 2020 10:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zei toch ook dat zij een beetje op jou lijkt en niet andersom, moest gewoon gelijk aan jou denken
Nou nee, ja ook zeker wel gehad maar alles van blije fant tot pas gestorven vogelbekdier zeg maarquote:Op woensdag 2 december 2020 10:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
US heeft alleen Victoria's Secret-modellen in bed, jeweettoch.
Ja laat maar, ik word weer verkeerd begrepen hierquote:
Gevaarlijk spel, vrouwen vergelijken.quote:Op woensdag 2 december 2020 10:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zei toch ook dat zij een beetje op jou lijkt en niet andersom, moest gewoon gelijk aan jou denken
Je hebt al lang niet meer aan tafel gezeten?quote:
quote:Op woensdag 2 december 2020 10:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja laat maar, ik word weer verkeerd begrepen hier
[..]
Ik zie het ook wel.quote:Op woensdag 2 december 2020 10:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja laat maar, ik word weer verkeerd begrepen hier
Scherpquote:Op woensdag 2 december 2020 10:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zie het ook wel.
Ook nog eens VVD'er dus die meerdere huizen van bitterbal passen ook wel in het plaatje.
quote:Op woensdag 2 december 2020 10:44 schreef UitStraling het volgende:
Die Sophie Hermans is echt te lelijk![]()
Wel goede oefening voor je hamstrings zo heel de tijd de broek weer op moeten hijsen.quote:
Hardop gelachen.quote:Op woensdag 2 december 2020 10:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel goede oefening voor je hamstrings zo heel de tijd de broek weer op moeten hijsen.
quote:
[..]
quote:Op woensdag 2 december 2020 10:44 schreef UitStraling het volgende:
Op zich spreekt dat alleen maar voor d'r, gezien US z'n beperkte "smaak".quote:
Hiermee impliceer je dus dat ballie 'echt te lelijk' isquote:Op woensdag 2 december 2020 10:44 schreef UitStraling het volgende:
Ja oke nou die huizen en het haar is dan echt het enigequote:Op woensdag 2 december 2020 10:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zie het ook wel.
Ook nog eens VVD'er dus die meerdere huizen van bitterbal passen ook wel in het plaatje.
Wat vind jij nou een klassiek mooie vrouw?quote:Op woensdag 2 december 2020 10:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Op zich spreekt dat alleen maar voor d'r, gezien US z'n beperkte "smaak".
Door de user die we hier niet meer mogen mentionen word ik vergeleken met Klaas Dijkhoffquote:Op woensdag 2 december 2020 10:42 schreef bitterbal het volgende:
Het is wachten totdat we een ltvdk zien bij op1
Ja boehoe schiet me maar dood dat ik op slank valquote:Op woensdag 2 december 2020 10:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Op zich spreekt dat alleen maar voor d'r, gezien US z'n beperkte "smaak".
Deze is slank.quote:Op woensdag 2 december 2020 10:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja boehoe schiet me maar dood dat ik op slank val
Mogen we hier iemand niet mentionen?quote:Op woensdag 2 december 2020 10:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Door de user die we hier niet meer mogen mentionen word ik vergeleken met Klaas Dijkhoff
Dikke snackbarkop?quote:Op woensdag 2 december 2020 10:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Door de user die we hier niet meer mogen mentionen word ik vergeleken met Klaas Dijkhoff
Chubby vrouwen.quote:Op woensdag 2 december 2020 10:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja boehoe schiet me maar dood dat ik op slank val
hmm neequote:Op woensdag 2 december 2020 10:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Beetje wel jaquote:
Nein.quote:Op woensdag 2 december 2020 10:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan heb je nu een graatmagere zeker?
Ik zag het ook niet hoor, maar hij was er wel van overtuigd.quote:
Zeker.quote:Op woensdag 2 december 2020 10:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen zitzak en vrouwelijke welvingen he.?
Fitboy doet Fatboy.quote:
Maar da's wat ik zeg, jouw "mooi" is gewoon wat beperkt.quote:
Uhuquote:Op woensdag 2 december 2020 10:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen zitzak en vrouwelijke welvingen he.?
Als je niet in de FHM top 50 staat kom je er bij US niet in.quote:Op woensdag 2 december 2020 10:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar da's wat ik zeg, jouw "mooi" is gewoon wat beperkt.
Nou ja, blijkbaar wel, maar dan word je wel uitgemaakt voor ET of dood vogelbekdier.quote:Op woensdag 2 december 2020 10:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Als je niet in de FHM top 50 staat kom je er bij US niet in.
Ik word geroepen?quote:Op woensdag 2 december 2020 10:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nou ja, blijkbaar wel, maar dan word je wel uitgemaakt voor ET of dood vogelbekdier.
Achternichtje van mij staat daarin.quote:Op woensdag 2 december 2020 10:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Als je niet in de FHM top 50 staat kom je er bij US niet in.
ET of dood vogelbekdier?quote:
en na de daad moet je via een geheim tunneltje zijn kasteel verlaten?quote:Op woensdag 2 december 2020 10:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nou ja, blijkbaar wel, maar dan word je wel uitgemaakt voor ET of dood vogelbekdier.
quote:Op woensdag 2 december 2020 10:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Via de Dieze wegzwemmen.quote:Op woensdag 2 december 2020 10:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en na de daad moet je via een geheim tunneltje zijn kasteel verlaten?
goh, die zag ik niet aankomenquote:Op woensdag 2 december 2020 10:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Achternichtje van mij staat daarin.
Maar die vind ik ook niet echt mooi
Ja kreeg echt wel terecht op mijn sodemieter hoor maar goed ze moeten wel tegen een stootje kunnen anders kan ik er niets mee, dat lijkt me duidelijk.quote:Op woensdag 2 december 2020 10:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Met je platte poes.quote:
Da's gewoon zielig ja, katten met overgewicht.quote:
quote:
[..]
Het is niet voor niks een venusheuvelquote:
Sst, dan moet 'ie ze al van dichtbij bekeken hebben.quote:Op woensdag 2 december 2020 10:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Het is niet voor niks een venusheuvel
Grietje?quote:Op woensdag 2 december 2020 10:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ze heeft ook nog eens een sprookjesnaam
Je weet dat je dik kan zijn en een thigh gap kan hebben he?quote:
Ja maar dan hoeft het nog niet zo te zijn dat een wuppie je aanstaart bij het begin van het pretuurtjequote:Op woensdag 2 december 2020 10:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Het is niet voor niks een venusheuvel
Wat?quote:Op woensdag 2 december 2020 11:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je weet dat je dik kan zijn en een thigh gap kan hebben he?
quote:Op woensdag 2 december 2020 11:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Heeft alles te maken met je heupen. Brede heupen en (daardoor) wat x-benen geeft een grote kans op thigh gap.quote:
quote:Op woensdag 2 december 2020 11:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Heeft alles te maken met je heupen. Brede heupen en (daardoor) wat x-benen geeft een grote kans op thigh gap.
Bron: ik heb er zelf één, ook met 20kg te zwaar.
Ik heb hem sinds een jaar of twee niet meer, maar ik heb het figuur van Spongebob.quote:Op woensdag 2 december 2020 11:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Heeft alles te maken met je heupen. Brede heupen en (daardoor) wat x-benen geeft een grote kans op thigh gap.
Bron: ik heb er zelf één, ook met 20kg te zwaar.
Is toch gewoon afhankelijk van hoe breed de bekken zijn?quote:Op woensdag 2 december 2020 11:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 2 december 2020 11:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb hem sinds een jaar of twee niet meer, maar ik heb het figuur van Spongebob.
quote:Op woensdag 2 december 2020 11:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is toch gewoon afhankelijk van hoe breed de bekken zijn?
"bij voorkeur niet"quote:
Technisch geneuzel allemaalquote:Op woensdag 2 december 2020 11:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En de hoek waarmee je benen in je heupen staan. Je kan Kate Moss-dun zijn en geen thigh gap hebben.
Ik wilde dit net typenquote:
Leeft die Kate Moss eigenlijk nog? Die had het postuur waarvan ze in een concentratiekamp nog zouden zeggen eet eens wat meerquote:Op woensdag 2 december 2020 11:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En de hoek waarmee je benen in je heupen staan. Je kan Kate Moss-dun zijn en geen thigh gap hebben.
Die is al een fatty bij de huidige standaard geloof ik.quote:Op woensdag 2 december 2020 11:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Leeft die Kate Moss eigenlijk nog? Die had het postuur waarvan ze in een concentratiekamp nog zouden zeggen eet eens wat meer
quote:Op woensdag 2 december 2020 11:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Leeft die Kate Moss eigenlijk nog? Die had het postuur waarvan ze in een concentratiekamp nog zouden zeggen eet eens wat meer
Kun je wel auditie doen in oorlogsfilms als hongerige.quote:Op woensdag 2 december 2020 11:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgens mij wel.quote:Op woensdag 2 december 2020 11:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou, in de 90s was ze ook voor haar postuur mager hoor.quote:
Bakken met geld verdientquote:Op woensdag 2 december 2020 11:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nou, in de 90s was ze ook voor haar postuur mager hoor.
En ook uitgegeven aan drugs.quote:
Wie is dat tussen haar en Ed Sheeran?quote:Op woensdag 2 december 2020 11:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Volgens mij wel.![]()
Valt me mee trouwens, ze heeft er beroerder uitgezien:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 2 december 2020 11:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kocht ze duidelijk geen hamburgers van
Haar dochter?quote:Op woensdag 2 december 2020 11:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Wie is dat tussen haar en Ed Sheeran?
Cokequote:Op woensdag 2 december 2020 11:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dochter.quote:Op woensdag 2 december 2020 11:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Wie is dat tussen haar en Ed Sheeran?
Van Cocaine blijf je beter in vormquote:Op woensdag 2 december 2020 11:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die lijkt ook al op ET.quote:Op woensdag 2 december 2020 11:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Volgens mij wel.![]()
Valt me mee trouwens, ze heeft er beroerder uitgezien:
[ afbeelding ]
wat is je punt?quote:
quote:Op woensdag 2 december 2020 11:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja doe maar, voor mij ook eentje aub, hup hup de keuken in.
"CNN Breaking News; Sophie Hermans caught shitting"quote:Op woensdag 2 december 2020 11:18 schreef bitterbal het volgende:
en moet een gerrie doen maar deurman is er nog
Wil je ook een hamburger?quote:
Wat?quote:Op woensdag 2 december 2020 11:19 schreef IJsdraakje het volgende:
Lol, Ed Sheeran is een von Bismarck.
Mag ik dan jouw hamburger?quote:
"Ed" op de foto. De vriend van Kate Moss oid.quote:
* IJsdraakje pakt snel hamburgerquote:
Ik moet eigenlijk eerst nog een takke-eind gaan lopen, maar het is van dat deprimerende weerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |