FTFYquote:Op woensdag 2 december 2020 10:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"gezet"
Alsof je op een Michelin mannetje vrouwtje ligt
Doelde meer op het aanhankelijke maar klein en dik is ook wel grappig jaquote:Op woensdag 2 december 2020 10:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vrees dat ze het zelf deed, met d'r
[ afbeelding ]
Dat zou wel een passende omschrijving zijn jaquote:Op woensdag 2 december 2020 10:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"gezet"
Alsof je op een Michelin mannetje ligt
quote:Op woensdag 2 december 2020 10:38 schreef LTVDK het volgende:
Zat gisteren Op1 te kijken, die Sophie Hermans van de VVD lijkt wel een beetje op ballie
Niets mis met een beetje vlees op de botten.quote:Op woensdag 2 december 2020 10:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"gezet"
Alsof je op een Michelin mannetje ligt
Okquote:Op woensdag 2 december 2020 10:38 schreef LTVDK het volgende:
Zat gisteren Op1 te kijken, die Sophie Hermans van de VVD lijkt wel een beetje op ballie
Ja zo slank, met een mooie wilde bos krullen en een beetje flapoortjesquote:
Nietquote:
Ik let éventjes niet op he.quote:Op woensdag 2 december 2020 10:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je hebt een punt
CL incoming.
quote:Op woensdag 2 december 2020 10:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja zo slank, met een mooie wilde bos krullen en een beetje flapoortjes
quote:Op woensdag 2 december 2020 09:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat je niet wil horen als je je broek laat zakken.
Ja maar als je de botten helemaal niet meer voelt ook al knijp je nog zo hardquote:Op woensdag 2 december 2020 10:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Niets mis met een beetje vlees op de botten.
US heeft alleen Victoria's Secret-modellen in bed, jeweettoch.quote:Op woensdag 2 december 2020 10:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Niets mis met een beetje vlees op de botten.
nou das dan ook het enigequote:Op woensdag 2 december 2020 10:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja zo slank, met een mooie wilde bos krullen en een beetje flapoortjes
Iets leuks?quote:Op woensdag 2 december 2020 10:36 schreef UitStraling het volgende:
Gaat iemand nog wat leuks doen vandaag?
[..]
Moest grinniken en gnorfen.
Ik zei toch ook dat zij een beetje op jou lijkt en niet andersom, moest gewoon gelijk aan jou denkenquote:
quote:Op woensdag 2 december 2020 10:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zei toch ook dat zij een beetje op jou lijkt en niet andersom, moest gewoon gelijk aan jou denken
Nou nee, ja ook zeker wel gehad maar alles van blije fant tot pas gestorven vogelbekdier zeg maarquote:Op woensdag 2 december 2020 10:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
US heeft alleen Victoria's Secret-modellen in bed, jeweettoch.
Ja laat maar, ik word weer verkeerd begrepen hierquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |