Realistisch gezien is verdiend hier verdient.quote:Op dinsdag 1 december 2020 22:46 schreef yats het volgende:
Realistisch gezien verdiend Ajax vandaag ook niets.
Eens.quote:Op dinsdag 1 december 2020 22:47 schreef Caland het volgende:
Als Stuntelaar dit soort ballen al recht op de keeper gaat koppen heb je er echt helemaal niks meer aan
Tegen wie moet PSV in de CL?quote:
quote:Op dinsdag 1 december 2020 22:47 schreef Caland het volgende:
Als Stuntelaar dit soort ballen al recht op de keeper gaat koppen heb je er echt helemaal niks meer aan
verdiendquote:Op dinsdag 1 december 2020 22:46 schreef yats het volgende:
Oneens. HuntelaarGod. Spits naar m'n hart.quote:Op dinsdag 1 december 2020 22:47 schreef Caland het volgende:
Ja op dit niveau moet je niet zoveel 100%-kansen weggeven.quote:Op dinsdag 1 december 2020 22:46 schreef yats het volgende:
Vraag me af wat optajohan dan als error beschouwt. Feitelijk kan je elke goal een error van de keeper noemen.quote:
Verder dan 1 meter van de bal zijn op moment van scoren?quote:Op dinsdag 1 december 2020 22:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Vraag me af wat optajohan dan als error beschouwt. Feitelijk kan je elke goal een error van de keeper noemen.
waarinquote:Op dinsdag 1 december 2020 22:49 schreef Jojoortje het volgende:
Degene die onder mij post doet ff een rondje er in.
Welke errors dat is de vraag.quote:Op dinsdag 1 december 2020 22:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Vraag me af wat optajohan dan als error beschouwt. Feitelijk kan je elke goal een error van de keeper noemen.
Mja, dat begon in mijn ogen eigenlijk pas na de goal.quote:Op dinsdag 1 december 2020 22:48 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ja op dit niveau moet je niet zoveel 100%-kansen weggeven.
Twee joekels gehad idd. Dat is fijn dat ze die weten te creëren, maar zo zonde dat er dan geen invliegt.quote:Op dinsdag 1 december 2020 22:53 schreef Monolith het volgende:
[..]
Mja, dat begon in mijn ogen eigenlijk pas na de goal.
quote:Op dinsdag 1 december 2020 22:48 schreef Caland het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |