Ja dat ga ik natuurlijk niet zeggen, daar komen enerzijds roddels van en anderzijds woedende users.quote:
Maar ik kan wel bevestigen dat ik een van die users ben!quote:Op dinsdag 1 december 2020 21:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja dat ga ik natuurlijk niet zeggen, daar komen enerzijds roddels van en anderzijds woedende users.
Fijn dat we we nu allemáál om kunnen lachenquote:Op dinsdag 1 december 2020 21:49 schreef Guanabana het volgende:
Hoewel, ik dénk dat ik verjaardagen weet, maar dan feliciteer ik Cee terwijl het Greys is, dus het gaat weleens gruwelijk mis
Bangerikquote:Op dinsdag 1 december 2020 21:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja dat ga ik natuurlijk niet zeggen, daar komen enerzijds roddels van en anderzijds woedende users.
Dank je wel dat je me behoed hebt voor de lapoquote:
Ik zou het oprecht echt van niemand wetenquote:Op dinsdag 1 december 2020 21:49 schreef Guanabana het volgende:
Hoewel, ik dénk dat ik verjaardagen weet, maar dan feliciteer ik Cee terwijl het Greys is, dus het gaat weleens gruwelijk mis
Nou is ook weer fijn om te weten danquote:Op dinsdag 1 december 2020 21:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik zou het oprecht echt van niemand wetenMaar ben dan ook alleen goed met verjaardagen zodra iemand echt bij mijn inner circle hoort
Zie daar gaan we al met de roddels.quote:Op dinsdag 1 december 2020 21:49 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Maar ik kan wel bevestigen dat ik een van die users ben!
Dat verbaast helemaal niemandquote:Op dinsdag 1 december 2020 21:49 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Maar ik kan wel bevestigen dat ik een van die users ben!
Dit zegt meer over jou dan over mij!quote:Op dinsdag 1 december 2020 21:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vind dit wel een hele opvallende opmerking, als ik net heb gezegd wat ik zei over die 10%.
Jij bent een Leeuw toch?quote:Op dinsdag 1 december 2020 21:50 schreef Guanabana het volgende:
Ik weet er denk ik twee écht qua datum. Dus eigenlijk niet zo heel goed. En een paar ongeveer.
Jammer @Redefine, ik dacht heel even iets gevonden te hebben.quote:Op dinsdag 1 december 2020 21:52 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dit zegt meer over jou dan over mij!
Guana is altijd jarig wanneer het BLOEDHEET is, dat moet je intussen toch wel weten?quote:Op dinsdag 1 december 2020 21:52 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jij bent een Leeuw toch?Dus eh... van de zomer?
Ik snap dat het pijn doetquote:Op dinsdag 1 december 2020 21:52 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nou is ook weer fijn om te weten dan
Sowieso moet je weten dat het zomer is met mijn klaagzang-verjaardagen altijd over warm weerquote:Op dinsdag 1 december 2020 21:52 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jij bent een Leeuw toch?Dus eh... van de zomer?
Ik weet jou ongeveer, omdat je in de buurt van mijn verjaardag jarig bent.quote:Op dinsdag 1 december 2020 21:50 schreef Guanabana het volgende:
Ik weet er denk ik twee écht qua datum. Dus eigenlijk niet zo heel goed. En een paar ongeveer.
Preciesquote:Op dinsdag 1 december 2020 21:53 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Guana is altijd jarig wanneer het BLOEDHEET is, dat moet je intussen toch wel weten?
Transgender is een parapluterm waar non-binaire personen ook onder vallen. Eigenlijk is iedere enby een trans persoon, maar velen willen zich niet zo identificeren.quote:Op dinsdag 1 december 2020 21:35 schreef Guanabana het volgende:
Ik voel me nu oud en ouderwets, maar hoe kan Elliot trans (en dus 'hij') en non-binary tegelijk zijn?
Maar gefeliciteerd I guess.
Ja, maar ik hoorde met Leeuw nog wat specifieker te zitten. Het is tegenwoordig ook wel eens in april of mei al bloedheetquote:Op dinsdag 1 december 2020 21:53 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Guana is altijd jarig wanneer het BLOEDHEET is, dat moet je intussen toch wel weten?
Nou, tijdens de rust zou ik daar niet op rekenen.quote:Op dinsdag 1 december 2020 21:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik wacht op de goals die belooft zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |