SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS Plus games van deze maand:
De aankomende grote releases met datum
Immortals Fenyx Rising 03-12-2020
Ratchet & Clank: Rift Apart 2020/2021
God of War: Ragnarok 2021
Horizon Forbidden West 2021
Hogwarts Legacy 2021
Handige linkjes
PS4 release kalender
PS5 release kalender
Playstation Webapp
Playstation Store Nederland
Playstation Store USA
PSN Prijzen vergelijker
PSN Username lijst van de FOK!kers
Wil je erbij, DM de TS dan even een link van je UI en je PSN IDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#Thisis4thepayers![]()
OMG OMGquote:Op dinsdag 1 december 2020 15:23 schreef KennyPowers het volgende:
Tijd voor comfy games met kerst/sneeuw levels
[ afbeelding ]
Pff, op cdrom, vroeger op floppy nog manquote:Op dinsdag 1 december 2020 15:23 schreef KennyPowers het volgende:
[ afbeelding ]
Valhalla heeft sneeuwquote:Op dinsdag 1 december 2020 15:23 schreef KennyPowers het volgende:
[ afbeelding ]
die van mij heeft een zwarte gleuf nuquote:
met roze binnenkant?quote:Op dinsdag 1 december 2020 16:01 schreef Jimbo het volgende:
[..]
die van mij heeft een zwarte gleuf nu
Dat is wel netjes, Nioh 1 was ooit PS+ dus die hebben we, nog goedkoop de season pass scoren.quote:Op dinsdag 1 december 2020 15:03 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
[..]
Beide games krijgen in Februari een PS5 upgrade. Gratis als je de PS4 versies hebt.
https://blog.playstation.(...)nches-next-february/
[..]
Dat sneeuw gedeelte is even doorbijten, maar daarna wordt ie goedquote:Op dinsdag 1 december 2020 16:16 schreef Kaizen_ het volgende:
Zojuist RDR2 geleend van een maat om eindelijk eens aan de hype te beginnen. In elk PS4 top10 lijstje staat deze wel ver bovenaan.
Ik wil het spel leuk vinden, maar ik kom er niet doorheen. Heb eventjes gespeeld en ben nu blijven hangen in het 'sneeuw-intro'. Ik had stiekem al verwacht dat het 'Western-sfeertje' mij te realistisch en saai zou bevallen, maar wil het toch echt een kans geven. Het is echt een mooi spel, maar je moet er wel inkomen. En dan mis ik toch de fantasy-aspecten.. Heb teveel RPG's en spellen als GOW gespeeld.. I want dragons and monsters!
Had een tof idee geweestquote:
Ik zou 'm wel in de kleuren van die Sony A7 camera's willen spuiten.. Maar dat blauwe lampje staat me tegen.quote:
Das gewoon zwart dan toch en oranje led als ie standby staat?quote:Op dinsdag 1 december 2020 17:00 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik zou 'm wel in de kleuren van die Sony A7 camera's willen spuiten.. Maar dat blauwe lampje staat me tegen.
Oh well, eerst maar eens een PS5 in bezit krijgen![]()
![]()
Grijs/zwart met oranje lensmount ja.quote:Op dinsdag 1 december 2020 17:07 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Das gewoon zwart dan toch en oranje led als ie standby staat?
Maak jij kersttruien?quote:Op dinsdag 1 december 2020 18:02 schreef Blackst4r het volgende:
[..]
Neeeeeeeee man, zo noemt een collega mij.
Rik von pikquote:Op dinsdag 1 december 2020 18:02 schreef Blackst4r het volgende:
[..]
Neeeeeeeee man, zo noemt een collega mij.
Eerst je hart en nu ook nog ditquote:
Ik ben in elk geval nog niet gebeldquote:Op dinsdag 1 december 2020 22:03 schreef Divje het volgende:
Benieuwd of coolblue weer voorraad heeft en wie nu de gelukkige schoenzetters zijn
Nicequote:Op dinsdag 1 december 2020 22:08 schreef Drankster het volgende:
Na fucking 5 jaar eindelijk chapter 11 van Hotline Miami 2 op Hard Mode uitgespeeld
Geef het maar op. Lukt je nooit.quote:Op dinsdag 1 december 2020 23:13 schreef Dagger87 het volgende:
Jezus. Ik vond demon's souls al lastig soms, maar New game plus is voelt echt onmogelijk. Ze hebben zoveel hp en doen veel damage. Wilde deze game platinum halen, maar twijfel nu om door te gaan lol.
Denk 't ook niet. Speel jij het wel?quote:Op dinsdag 1 december 2020 23:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Geef het maar op. Lukt je nooit.
Ik begin er niet eens aanquote:Op woensdag 2 december 2020 00:08 schreef Dagger87 het volgende:
[..]
Denk 't ook niet. Speel jij het wel?
Ik zie meerdere vendetta missions in shadow of Mordor met jouw naamquote:
Heb het iig wel uit kunnen spelen. Dat was wel te doen, maar NG+ is gelijk 2x zo moeilijk. Lolquote:
gebruik de luck bug en je gaat er zo doorheenquote:Op woensdag 2 december 2020 00:42 schreef Dagger87 het volgende:
[..]
Heb het iig wel uit kunnen spelen. Dat was wel te doen, maar NG+ is gelijk 2x zo moeilijk. Lol
Nog niet genoeg geleveled misschien?quote:Op dinsdag 1 december 2020 23:13 schreef Dagger87 het volgende:
Jezus. Ik vond demon's souls al lastig soms, maar New game plus is voelt echt onmogelijk. Ze hebben zoveel hp en doen veel damage. Wilde deze game platinum halen, maar twijfel nu om door te gaan lol.
Nou denk dat lvl 123 wel genoeg is.quote:Op woensdag 2 december 2020 01:29 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Nog niet genoeg geleveled misschien?
Lol mss doe ik dat wel. Haha heb ook geen zin om nog heel veel te spelen na 70 uur lol. Dan is dit een goede optie.quote:Op woensdag 2 december 2020 00:58 schreef Jimbo het volgende:
[..]
gebruik de luck bug en je gaat er zo doorheen
Ik moest hardop lachenquote:Op woensdag 2 december 2020 00:08 schreef Dagger87 het volgende:
[..]
Denk 't ook niet. Speel jij het wel?
Die spin kun je heel makkelijk doden met een goede boogquote:Op woensdag 2 december 2020 01:36 schreef Dagger87 het volgende:
[..]
Lol mss doe ik dat wel. Haha heb ook geen zin om nog heel veel te spelen na 70 uur lol. Dan is dit een goede optie.
Nvm je hebt een gold coin nodig. Die heb ik ingeleverd voor een ring. Tenzij iemand mij die gold coin kan geven.
Edit: Ik moet ff armor spider killen, als het lukt. Dan kan ik farmen bij die dikke official gast voor gold coin. Thanks.
Pfoe, het is al heeeeeel lang geleden dat ik die heb gespeeld. Heb de game niet eens meer in bezit denk ik. Deel eens een screenshot.quote:Op woensdag 2 december 2020 00:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zie meerdere vendetta missions in shadow of Mordor met jouw naam
Zie je het ook als ik je heb gewroken?
Zal vanmiddag als ik thuis ben even kijken voor je.quote:Op woensdag 2 december 2020 09:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Pfoe, het is al heeeeeel lang geleden dat ik die heb gespeeld. Heb de game niet eens meer in bezit denk ik. Deel eens een screenshot.
Want dan komen de draken en trollen?quote:Op dinsdag 1 december 2020 16:33 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat sneeuw gedeelte is even doorbijten, maar daarna wordt ie goed
Dat is best tof. Zouden meer games moeten doen eigenlijk. Zou graag Jimbo in-game op z'n bakkes rammen.quote:Op woensdag 2 december 2020 09:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zal vanmiddag als ik thuis ben even kijken voor je.
Wat raar![]()
Zat afgelopen dagen iedere keer uurtje of 2 te spelen, en kreeg geloof ik 3 keer een vendetta missie om Notorious_Roy te wreken.
quote:Op woensdag 2 december 2020 09:29 schreef Aurelius het volgende:
Demons Souls afgeprijsd bij Bol.com
https://www.bol.com/nl/p/(...)ITA.1.5.ProductImage
Ik las dat het verder geen invloed heeft op de ander zijn spel.quote:Op woensdag 2 december 2020 09:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat raar![]()
Zat afgelopen dagen iedere keer uurtje of 2 te spelen, en kreeg geloof ik 3 keer een vendetta missie om Notorious_Roy te wreken.
67 euro dikke discount soowwwquote:Op woensdag 2 december 2020 09:29 schreef Aurelius het volgende:
Het wordt niet beter hoor. RDR2 is gewoon niet jouw (en mijn) genre.quote:Op dinsdag 1 december 2020 16:16 schreef Kaizen_ het volgende:
Zojuist RDR2 geleend van een maat om eindelijk eens aan de hype te beginnen. In elk PS4 top10 lijstje staat deze wel ver bovenaan.
Ik wil het spel leuk vinden, maar ik kom er niet doorheen. Heb eventjes gespeeld en ben nu blijven hangen in het 'sneeuw-intro'. Ik had stiekem al verwacht dat het 'Western-sfeertje' mij te realistisch en saai zou bevallen, maar wil het toch echt een kans geven. Het is echt een mooi spel, maar je moet er wel inkomen. En dan mis ik toch de fantasy-aspecten.. Heb teveel RPG's en spellen als GOW gespeeld.. I want dragons and monsters!
De next-gen patch was er direct op release van de consoles. Loopt wel beter op de Series X in 120 Hz, veel stabieler.quote:Op woensdag 2 december 2020 09:31 schreef Aurelius het volgende:
Gister Borderlands 3 gestart. Toffe game! Zeker in Co-op. En dit belooft ook veel goeds.
Ik geloof dat ze ook nog aan een next-gen patch werken.
Rdr2 is treurig traag. Verschrikkelijk mooi gemaakt maar het schiet goftedomme niet op. Onspeelbaar wmb. Zonde van mijn euro's.quote:Op dinsdag 1 december 2020 16:16 schreef Kaizen_ het volgende:
Oh, ik dacht 69,99quote:Op woensdag 2 december 2020 09:33 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Hij was eerst 79,99. Wie het kleine niet eert...
Dus iedereen met Roy in friendlist kan die trophy met eas halen.quote:Op woensdag 2 december 2020 09:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat raar![]()
Filmpjes zien er prachtig uit, maar die missies zien er zo vreselijk lineair uit. Geen ruimte om af te wijken van het script.quote:Op woensdag 2 december 2020 09:33 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Rdr2 is treurig traag. Verschrikkelijk mooi gemaakt maar het schiet goftedomme niet op. Onspeelbaar wmb. Zonde van mijn euro's.
Scherp geprijsd hoor!quote:Op woensdag 2 december 2020 09:29 schreef Aurelius het volgende:
Gemiddeld wat beter ja, de beginlevels houdt 'ie keurig 1080p@120 aan maar op latere levels schommelt de Series X ook enorm tussen de 80 en 120 (zie vanaf minuut 10)quote:Op woensdag 2 december 2020 09:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Loopt wel beter op de Series X in 120 Hz, veel stabieler.
Dit vind ik dus zo raar aan bol en de klantenservice wat dat betreftquote:Op woensdag 2 december 2020 09:29 schreef Aurelius het volgende:
spank me daddy...quote:Op woensdag 2 december 2020 09:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat is best tof. Zouden meer games moeten doen eigenlijk. Zou graag Jimbo in-game op z'n bakkes rammen.
Oh ja zoiets las ik. Gelukkig heb ik de compound long bow +10. Dus dat komt wel goed.van dichtbij lukt het mij niet om hem te killen.quote:Op woensdag 2 december 2020 08:45 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Die spin kun je heel makkelijk doden met een goede boog
Gewoon vrij aan het begin van de tunnel staan, af en toe die spinnenweb shots en de vuurballen dodgen en schieten maar.quote:Op woensdag 2 december 2020 10:15 schreef Dagger87 het volgende:
[..]
Oh ja zoiets las ik. Gelukkig heb ik de compound long bow +10. Dus dat komt wel goed.van dichtbij lukt het mij niet om hem te killen.
je kan ook eind van de tunnel links gaan staan achter zo'n paal. raakt niets je en heb je vrij spel :"+quote:Op woensdag 2 december 2020 10:17 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Gewoon vrij aan het begin van de tunnel staan, af en toe die spinnenweb shots en de vuurballen dodgen en schieten maar.
Easypeasy.
F5 ook ff voor mij danquote:Op woensdag 2 december 2020 10:17 schreef Jimbo het volgende:
Vandaag nieuwe 'lading' ps5's bij bol hoorde ik? Hoe laat gaan we f5en?
Niet deze generatie lijkt me, remaster is nog vrij recentquote:
Eindelijk? Ben je in 8 uur mee klaarquote:Op woensdag 2 december 2020 02:26 schreef Friday12 het volgende:
Net eindelijk Spoderman Miles Morales uit
alle 200 voor scalpers zekerquote:Op woensdag 2 december 2020 10:17 schreef Jimbo het volgende:
Vandaag nieuwe 'lading' ps5's bij bol hoorde ik? Hoe laat gaan we f5en?
Ik deed er 14 uur over. 8 uur is als je echt alleen main story doet.quote:Op woensdag 2 december 2020 10:53 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Eindelijk? Ben je in 8 uur mee klaar
Ah, dat is wel andere koek dan de 5-6 die eerst werd genoemd.quote:Op woensdag 2 december 2020 11:40 schreef Dagger87 het volgende:
[..]
Ik deed er 14 uur over. 8 uur is als je echt alleen main story doet.
Ik heb wel gezien dat er best wat vendettamissies komen, in de loop van het spel. Ook veel van mensen die ik helemaal niet ken. Dus denk dat het voor iedereen een eitje moet zijn.quote:Op woensdag 2 december 2020 09:35 schreef Drankster het volgende:
[..]
Dus iedereen met Roy in friendlist kan die trophy met eas halen.
Dat geldt ook voor de uncharted games, maar niemand klaagt daar ook over de duur. Dan vind ik een resident evil 3 voor 3 uur pas prijzig voor 60 euro bij release.quote:Op woensdag 2 december 2020 11:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ah, dat is wel andere koek dan de 5-6 die eerst werd genoemd.
Nog steeds veel geld voor 14 uur.
Heb ze beiden nooit gespeeld, maar zou ik inderdaad veel geld vinden. Wil wel een beetje waar voor mijn geld natuurlijk.quote:Op woensdag 2 december 2020 11:46 schreef Dagger87 het volgende:
[..]
Dat geldt ook voor de uncharted games, maar niemand klaagt daar ook over de duur. Dan vind ik een resident evil 3 voor 3 uur pas prijzig voor 60 euro bij release.
Nou ik deed er 8 uur over. En niet alleen main story gedaan. Ook wel iets van die side missie dingen. Maar niet zo veel neequote:Op woensdag 2 december 2020 11:40 schreef Dagger87 het volgende:
[..]
Ik deed er 14 uur over. 8 uur is als je echt alleen main story doet.
Mwoah ik word nog wel eens afgeleid door gewoon rond slingerenquote:Op woensdag 2 december 2020 10:53 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Eindelijk? Ben je in 8 uur mee klaar
quote:Op woensdag 2 december 2020 13:35 schreef Jimbo het volgende:
Jammer dat de remaster een dlc is, anders was het een mooie game om 2e hands te halen
Beetje respectloze titel weer op FOK!quote:
prima titel, aandachtsgeile kuthoer lulgiggoloquote:Op woensdag 2 december 2020 13:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Beetje respectloze titel weer op FOK!Mijn god.
PostNL bereikt maximale bezorgcapaciteit, pakketjes blijven liggen bij webshopsquote:Op woensdag 2 december 2020 14:18 schreef Jimbo het volgende:
[..]
prima titel, aandachtsgeile kuthoer lulgiggolo
je moest eens weten, zit letterlijk de hele dag al aan de telefoon uit te leggen dat postNL het niet aan kan en dat ze kut zijnquote:Op woensdag 2 december 2020 15:46 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
PostNL bereikt maximale bezorgcapaciteit, pakketjes blijven liggen bij webshops
https://nos.nl/artikel/23(...)en-bij-webshops.html
rip
je werkt bij dhl?quote:Op woensdag 2 december 2020 15:53 schreef Jimbo het volgende:
[..]
je moest eens weten, zit letterlijk de hele dag al aan de telefoon uit te leggen dat postNL het niet aan kan en dat ze kut zijn
hell noquote:
primaquote:Op woensdag 2 december 2020 18:10 schreef hjansen82 het volgende:
Hoe gaat het eigenlijk met de PS5 op een full hd televisie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |