Komt goedquote:Op dinsdag 1 december 2020 22:21 schreef Dagoduck het volgende:
Vanaf zondag is het weer tijd voor de kerstUI's, zet het in je agenda!
Ik vind het idd onbegrijpelijk dat ze steeds die knipversie van de Blue cloyster cult doen.quote:Op dinsdag 1 december 2020 21:58 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Zo, dat zou wel welkom zijn idd. Altijd op de wenslijst gestaan voor de lijst.
Dat, en de (volgens mij toch sowieso bekendere) Woodstock-versie van I'm Going Home van TYA.
Heel 2020 lijkt op een blue monday?quote:Op dinsdag 1 december 2020 20:39 schreef Tussle266 het volgende:
Heeft iemand met meer kennis dan ik een verklaring waarom er zoveel op Blue Monday gestemd lijkt te worden dit jaar?
Een echte pokemonmeester zet deze natuurlijk ook de lijst. Ik wacht nog steeds een keer op Slayer overdagquote:Op dinsdag 1 december 2020 20:09 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]![]()
Afgezien van deze en Slayer wel een prima lijstje trouwens.
quote:Amanda Marshall - Beautiful Goodbye
Ben E. King - Stand By Me
Boston - Amanda
Bruce Hornsby & The Range - The Way It Is
Clannad - Theme From 'Harry's Game'
Cranberries - Linger
Deep Purple - Child In Time
Dido - White Flag
Diesel - Sausolito Summernight
Dire Straits - Water Of Love
Donna Summer - I Feel Love
Dr Hook & The Medicine Show - Sylvia's Mother
Faithless - Insomnia
Falco - Jeanny
Fleetwood Mac - Need Your Love So Bad
Hall & Oates - Maneater
Heart - Crazy On You
Gossip - Heavy Cross
Jimi Hendrix - All Along The Watchtower
Long John Baldry - (Walk Me Out In The) Morning Dew
Manic Street Preachers - If You Tolerate This Your Children Will Be Next
Meat Loaf - Bat Out Of Hell (Album Version)
Melissa Etheridge - Like The Way I Do
Michael Kiwanuka - Cold Little Heart
Muddy Waters - Mannish Boy
New Order - Blue Monday
Orchestral Manoeuvres In The Dark - Enola Gay
Polarkreis 18 - Allein Allein
Righteous Brothers - Unchained Melody
Simon & Garfunkel - The Sound Of Silence
Sinead O´Connor - Troy
Skunk Anansie - Hedonism
Split Enz - Message To My Girl
Tanita Tikaram - Twist In My Sobriety
Tim Hardin - How Can We Hang On To A Dream
Kut, ik ookquote:
Ja en ik zie net dat ik Iron Sky ook vergeten benquote:
En ik Psycho Killerquote:Op woensdag 2 december 2020 00:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja en ik zie net dat ik Iron Sky ook vergeten ben
In the End heb ik er ook niet in gezetquote:Op woensdag 2 december 2020 00:02 schreef houdjemond het volgende:
[..]
En ik Psycho KillerIk ga maar aan een winterslaap beginnen.
Haha, daar zit ik nu ook over te twijfelenquote:Op woensdag 2 december 2020 00:30 schreef Kyran het volgende:
Ben met lijstje bezig en zat te zoeken wat ik van Rammstein er in wil en kwam deze weer tegen.
Wat een geweldige cover is dit toch
Ja, denk dat ik Deutschland doe en dan Helden even op reserve lijstje zetquote:Op woensdag 2 december 2020 00:33 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Haha, daar zit ik nu ook over te twijfelen
Mooi om te zien dat Deutschland wel een blijvertje lijkt te zijn, ik zie het in menig lijstje voorbijkomen.
Ja, maar ... maaar ....quote:Op woensdag 2 december 2020 01:36 schreef MTheBassman het volgende:
Ik ben er zelf mee opgehouden helemaal uit te zoeken welke ik precies en niet wil. Uiteindelijk maakt het weinig uit als je een keertje een nummer vergeet, dan stem je daar volgend jaar op als je er echt spijt van hebt. Ik ben gewoon tevreden met mijn lijst, ook al weet ik zeker dat er nummers langs gaan komen waarbij ik dacht 'shit, daar had ik op moeten stemmen' maar dat ga je welke nummers je ook kiest wel krijgen
Je hebt eigenlijk gewoon gelijk...quote:Op woensdag 2 december 2020 01:36 schreef MTheBassman het volgende:
Ik ben er zelf mee opgehouden helemaal uit te zoeken welke ik precies en niet wil. Uiteindelijk maakt het weinig uit als je een keertje een nummer vergeet, dan stem je daar volgend jaar op als je er echt spijt van hebt. Ik ben gewoon tevreden met mijn lijst, ook al weet ik zeker dat er nummers langs gaan komen waarbij ik dacht 'shit, daar had ik op moeten stemmen' maar dat ga je welke nummers je ook kiest wel krijgen
Leven en laten levenquote:Op woensdag 2 december 2020 07:05 schreef peaceman het volgende:
Ik zie soms lijstjes voorbij komen op smoelenboek dat je denkt: er is toch meer muziek gemaakt dan alleen metal?
Jamaar Death Metal dannnquote:
Ik heb een Spotify lijstje. En dat zijn er ongeveer 35. Die wisselen wel eens. En dat komt in mijn lijst. Dat het na een aantal maanden weer anders is, is logisch.quote:Op woensdag 2 december 2020 01:36 schreef MTheBassman het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |