Uuuh... behalve van Living in Another World (Talk Talk) danquote:Op dinsdag 1 december 2020 21:31 schreef DecoAoreste het volgende:
Sinds een paar jaar draaien ze sowieso overal de volledige albumversie van
... Weg met De Weg?quote:Op dinsdag 1 december 2020 22:04 schreef Fred_B het volgende:
Ik zou dat nog wel breder willen trekken dat alleen de oudste versie van één plaat erin mag, dan zijn we gelijk van Geef Mij Je Angst en De Weg van Guus af. Maar dat zal er wel niet doorkomen.
Herman van Veen heeft geen rol gespeeld bij de naamgeving van mijn dochtersquote:Op woensdag 2 december 2020 10:46 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Nou ben ik toch wel erg nieuwsgierig wie dat dan wel is!
Mijn kinderen hebben geen 'muzikale' namen. Alhoewel we nog wel gedacht hebben aan Lemmy voor onze zoon
Ik dacht Persefoneia (of hoe je dat typen mag), maar die is volgens mij op anoniem gegaan.quote:Op woensdag 2 december 2020 10:46 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Nou ben ik toch wel erg nieuwsgierig wie dat dan wel is!
Mijn kinderen hebben geen 'muzikale' namen. Alhoewel we nog wel gedacht hebben aan Lemmy voor onze zoon
Geen verkeerd idee, dat kunnen we de afschuwelijke covers van Triggerfinger en Calum Scott ook lozen.quote:Op dinsdag 1 december 2020 22:04 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, dezelfde nummers van dezelfde artiesten twee keer in de lijst voegt voor mij ook weinig toe.
Ik zou dat nog wel breder willen trekken dat alleen de oudste versie van één plaat erin mag, dan zijn we gelijk van Geef Mij Je Angst en De Weg van Guus af. Maar dat zal er wel niet doorkomen.
Honeurs waargenomen.quote:Op woensdag 2 december 2020 09:34 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ja ik ben verdorie weer vergeten op sinnerman van Nina Simone te stemmen
Drs. Cassaquote:Op woensdag 2 december 2020 11:06 schreef Cassa95 het volgende:
Ik heb mijn kinderen vernoemd naar de kinderen uit Dodenrit. Kleine Pjotr weet hoe wij over hem denken.
Wel eens hoor, maar zo heeft iedereen zijn/haar smaak toch? Je hebt in die hoek wel vaak mensen die gewoon heel trouw alleen maar dat soort muziek er in proberen te stemmen.quote:Op woensdag 2 december 2020 07:54 schreef Diaan73 het volgende:
Ik kom ook maar eens even langs hier... Ik moet mijn stemlijstje nog maken trouwens.
ik heb de indruk dat je verkeerd gequote hebtquote:Op woensdag 2 december 2020 11:10 schreef Kyran het volgende:
[..]
Wel eens hoor, maar zo heeft iedereen zijn/haar smaak toch? Je hebt in die hoek wel vaak mensen die gewoon heel trouw alleen maar dat soort muziek er in proberen te stemmen.
Ik verbaas mij dan weer over lijstje met alleen maar nummers van 2010 en later en zo zijn er vast meer die zich ergens over verbazen
Verder voel ik mij niet aangesproken, want ik ga alle kanten op met mijn lijstje en heb nummers van de jaren 60 tot net 2 jaar oud
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger
Vorig jaar op Lowlands zou een effect kunnen hebben?quote:Op dinsdag 1 december 2020 20:39 schreef Tussle266 het volgende:
Heeft iemand met meer kennis dan ik een verklaring waarom er zoveel op Blue Monday gestemd lijkt te worden dit jaar?
Blij met meer Blackbird stemmersquote:Op woensdag 2 december 2020 00:50 schreef Timo20 het volgende:
Daar is ie dan, mijn lijstje voor de Top 2000 2020. Veel usual suspects en ook een aantal nummers er in die nieuw zijn in mijn lijstje:
Alter Bridge - Blackbird
quote:Op woensdag 2 december 2020 11:06 schreef Cassa95 het volgende:
Ik heb mijn kinderen vernoemd naar de kinderen uit Dodenrit. Kleine Pjotr weet hoe wij over hem denken.
quote:Op woensdag 2 december 2020 11:06 schreef Cassa95 het volgende:
Dat ik het eigenlijk een kutplaat vind als je het cultgehalte weghaalt. Dan is hij alleen leuk als je Jesse heet en wil Boogie-enquote:
Hoger kutgehalte dan cultgehalte is vaak funest.quote:Op woensdag 2 december 2020 12:05 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Dat ik het eigenlijk een kutplaat vind als je het cultgehalte weghaalt.
Ja, hoe dan ....quote:Op woensdag 2 december 2020 11:18 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik heb de indruk dat je verkeerd gequote hebt
Kicken verwacht dat dit de laatste Top 2000 is vanwege interne strubbelingen bij Radio 2 he. Hij zal helaas iig gelijk hebben dat de laatste Top 2000 voor Stenders die van vorig jaar is geweestquote:Op woensdag 2 december 2020 14:56 schreef Scorpion_17 het volgende:
De column van Kicken is hier zeker ook al de revue gepasseerd he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |