Zit je in whatsapp groepen? Want ook daarin zie ik vaak zat dingen voorbij komen waarvan ik echt wel van ineen moet krimpen.quote:Op dinsdag 1 december 2020 15:00 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ik heb geen account op Twitter (en ook niet op Facebook) omdat inderdaad in, laten we zeggen 7 van de 10 gevallen, het commentaar van de users daar van zo'n intens bedroevend, dom en kortzichtig niveau is dat het mij oprecht doet wanhopen voor de toekomst van de mensch....
Niet de illusie hebben dat we vanaf januari allemaal massaal aan de beurt komen. Zal echt mondjesmaat gaan.quote:Op dinsdag 1 december 2020 15:14 schreef Nielsch het volgende:
nou kom maar door met die prikken vanaf 4 januari...! lekker in april, mei dan naar de eerste feesten en festivals toe!
zou leuk zijn maar rollator volk eerstquote:Op dinsdag 1 december 2020 15:14 schreef Nielsch het volgende:
nou kom maar door met die prikken vanaf 4 januari...! lekker in april, mei dan naar de eerste feesten en festivals toe!
is er ook een FOK!whatsapp groep?quote:Op dinsdag 1 december 2020 15:14 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Zit je in whatsapp groepen? Want ook daarin zie ik vaak zat dingen voorbij komen waarvan ik echt wel van ineen moet krimpen.
Als je het artikel leest, kunnen we in het eerste kwartaal 1,2 miljoen Nederlanders vaccineren met Moderna en Pfizer. Dat is nog geen 10% van de bevolking.quote:Op dinsdag 1 december 2020 15:14 schreef Nielsch het volgende:
Ja, een speciale Corona groep met alle vaste users hier. Waar we alles herhalen wat we ook in deze reeks posten.quote:Op dinsdag 1 december 2020 15:17 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
is er ook een FOK!whatsapp groep?
Het zet wel een sneeuwbal-effect in werking natuurlijk.quote:Op dinsdag 1 december 2020 15:16 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Niet de illusie hebben dat we vanaf januari allemaal massaal aan de beurt komen. Zal echt mondjesmaat gaan.
Das rap. Ik ben gister om 15.30uur getest, maar nog geen uitslag.quote:Op dinsdag 1 december 2020 15:16 schreef RedFever007 het volgende:
Negatief
1 uur getest, 2 uur later al uitslag
Officiële GGD locatie trouwens
Daarom heeft feesboek 't toch ook gekocht?quote:Op dinsdag 1 december 2020 15:14 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Zit je in whatsapp groepen? Want ook daarin zie ik vaak zat dingen voorbij komen waarvan ik echt wel van ineen moet krimpen.
Prima, dan kan ook alles open wat mij betreft.. het is met name het rollatorvolk dat druk legt op de zorg. Zodra dat klaar is kan de rest gewoon weer door met leven.quote:Op dinsdag 1 december 2020 15:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
zou leuk zijn maar rollator volk eerst
Niveau 'Waakzaam' (basismaatregelen) en hopelijk komt het niet meer tot een niveau hoger. Dat betekent dat het vanaf maart net zo zal gaan als afgelopen zomer. Wat onhandig, geen evenementen maar wel prima te doen.quote:Op dinsdag 1 december 2020 15:18 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Het zet wel een sneeuwbal-effect in werking natuurlijk.
We zullen de eerste maanden weer langzaam wat maatregelen los kunnen laten maar naarmate de ziekenhuisopnames afnemen is het niet meer vol te houden om maatregelen nog langer in stand te houden.
Overigens is dit mijn visie en ik heb zomaar het idee dat het kabinet er heel anders over denkt.
Ik denk dat men waakzaal zal blijven hanteren tot medio oktober/november.
Ik verwacht wel dat men met evenementen zal experimenteren omdat hier perspectief voor moet komen en mondkapjesplicht wat eerder stopt. Hoewel mondkapjes in de zomer eigenlijk minder irritatie opleveren dan in de winter merk ik nu![]()
misschien in je spamboxquote:Op dinsdag 1 december 2020 15:19 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Das rap. Ik ben gister om 15.30uur getest, maar nog geen uitslag.
GGDquote:Op dinsdag 1 december 2020 15:16 schreef RedFever007 het volgende:
Negatief
1 uur getest, 2 uur later al uitslag
Officiële GGD locatie trouwens
Nou wat mij betreft is het leven toch saai zonder evenementen en dat achteloze 1,5 meter gedoe.quote:Op dinsdag 1 december 2020 15:20 schreef Roberto_BOZ het volgende:
[..]
Niveau 'Waakzaam' (basismaatregelen) en hopelijk komt het niet meer tot een niveau hoger. Dat betekent dat het vanaf maart net zo zal gaan als afgelopen zomer. Wat onhandig, geen evenementen maar wel prima te doen.
Grotendeels ja. Al was ik wel verbaasd om te horen dat een collega bij mij op werk die bijna met pensioen gaat, dik in de 60 (en met redelijk overgewicht) zijn covid besmetting met wat lichte klachtjes doorstaan had.quote:Op dinsdag 1 december 2020 15:19 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Prima, dan kan ook alles open wat mij betreft.. het is met name het rollatorvolk dat druk legt op de zorg. Zodra dat klaar is kan de rest gewoon weer door met leven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom is het verbazingwekkend dat het reproductiegetal drie weken geleden boven de 1 was en we nu een licht-dalende trend zien?quote:Op dinsdag 1 december 2020 15:22 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Wel frappant dat het reproductiegetal al een tijdje op en boven de 1 ligt (6-13 november) maar het aantal besmettingen steeds een licht dalende lijn is.
Moeten we het maar aanpassen naar Mrs.Sandman.quote:Op dinsdag 1 december 2020 15:12 schreef Mammietje het volgende:
[..]![]()
Had die naam ook nooit moeten kiezen... .![]()
Dekt de lading niet.![]()
Maakt echter wel meteen duidelijk dat je ook over de knie kan, Mr.Sandman!![]()
AstraZeneca moet meer onderzoek doen had de Amerikaanse gezondheidsorganisatie al gezegd. Ik weet niet hoe de EMA er instaat. J&J heeft nog geen cijfers bekent gemaakt maar hun doel was ook om een goedkeuring te hebben aan het eind van dit jaar begin volgend jaar dus die zullen binnenkort wel komen hoop ik.quote:Op dinsdag 1 december 2020 15:18 schreef Roberto_BOZ het volgende:
[..]
Als je het artikel leest, kunnen we in het eerste kwartaal 1,2 miljoen Nederlanders vaccineren met Moderna en Pfizer. Dat is nog geen 10% van de bevolking.
Tweede kwartaal gaan we dan natuurlijk verder en waarschijnlijk komt AstraZeneca er nog ergens bij (misschien maart?) en J&J misschien in het derde kwartaal, maar het is nog wel even doorbijten hoor.
ik weet niet of ze dat zo gaan doen, ze zullen toch wel een minimaal % immuniteit willen voor alles weer normaal is.quote:Op dinsdag 1 december 2020 15:19 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Prima, dan kan ook alles open wat mij betreft.. het is met name het rollatorvolk dat druk legt op de zorg. Zodra dat klaar is kan de rest gewoon weer door met leven.
Nope. Ik check af en toe Coronatest.nl maar daar staat dat de uitslag nog niet binnen is. Even wachten dus..quote:
Helemaal mee eens. Een aantal voorjaars-evenementen zullen dit jaar weer niet zijn vrees ik. Ik mis het ook ontzettend. Al is het maar een avondje ongedwongen naar de kroeg.quote:Op dinsdag 1 december 2020 15:23 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Nou wat mij betreft is het leven toch saai zonder evenementen en dat achteloze 1,5 meter gedoe.
Goed, dat is maar een wens.
Laten we gewoon hopen dat er deze zomer meer mogelijk is dan afgelopen zomer en dat we weer gewoon normaal kunnen gaan doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |