Nee, in tegenstelling tot Raatgever is Meneer Ek waarschijnlijk één van de vriendelijkste figuren in de ESF-journalistiek. Hij zou zelfs Sieneke nog overladen met complimenten.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 19:32 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
De Zweedse Reetveger heeft al even lange tenen, zie ik
Huh grappig, ik ken hem alleen maar als negatief persoon die Zweden als superieur ziet. Zal wel komen dan omdat dat vaak juist gedeeld wordt.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 20:00 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nee, in tegenstelling tot Raatgever is Meneer Ek waarschijnlijk één van de vriendelijkste figuren in de ESF-journalistiek. Hij zou zelfs Sieneke nog overladen met complimenten.
Hij is alleen wel wat naïef/autistisch, en dat leidt nogal tot een mismatch met Twitter-reacties, die meestal niet al te subtiel zijn. Als dat ook nog over zijn geliefde MF gaat, valt dat blijkbaar verkeerd en schiet hij nu zo ongepast uit zijn slof.
Ik ken hem vooral van de podcasts van Esctips, waar ik hem in al die jaren eigenlijk nooit een onvertogen woord heb horen gebruiken. Eerder het tegenovergestelde eigenlijk. Hij zag overal wel iets positiefs in, zelfs meuk als van Trijntje, tot op het punt dat zelfs de grootste optimist zou vinden dat het wel iets minder zou kunnen.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 20:19 schreef Em31 het volgende:
[..]
Huh grappig, ik ken hem alleen maar als negatief persoon die Zweden als superieur ziet. Zal wel komen dan omdat dat vaak juist gedeeld wordt.
Zo zie je maar dat ESF-Twitter geen perfecte weerspiegeling is van de realiteit, voor zover we dat nog niet wistenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 20:41 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik ken hem vooral van de podcasts van Esctips, waar ik hem in al die jaren eigenlijk nooit een onvertogen woord heb horen gebruiken. Eerder het tegenovergestelde eigenlijk. Hij zag overal wel iets positiefs in, zelfs meuk als van Trijntje, tot op het punt dat zelfs de grootste optimist zou vinden dat het wel iets minder zou kunnen.
Mo(d)heldinquote:
Kraakte hij ook niet Europe Shine a Light af, wegens te cheesy en te saai (niet geheel ten onrechte overigens)? Dat was wel Aftonbladet, in elk geval.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 20:41 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik ken hem vooral van de podcasts van Esctips, waar ik hem in al die jaren eigenlijk nooit een onvertogen woord heb horen gebruiken. Eerder het tegenovergestelde eigenlijk. Hij zag overal wel iets positiefs in, zelfs meuk als van Trijntje, tot op het punt dat zelfs de grootste optimist zou vinden dat het wel iets minder zou kunnen.
Ik probeer ze alledrie te combineren, wish me luckquote:Op zaterdag 6 februari 2021 19:34 schreef koffieleuk het volgende:
Ik dat ik voornamelijk hier ben vanavond, en met een schuin oog bij Litouwen.
Idem, zie je daar!quote:Op zaterdag 6 februari 2021 19:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik probeer ze alledrie te combineren, wish me luck
Succesquote:Op zaterdag 6 februari 2021 19:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
We kunnen het!quote:
Spelletjes spelen terwijl er HEEL BELANGRIJKE dingen bezig zijn, hoe danquote:Op zaterdag 6 februari 2021 19:54 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Succes
Ik speel ondertussen nog Weet Ik Veel, dus dat gaat mij waarschijnlijk niet lukken.
Maar dan krijg je niet alles goed meequote:Op zaterdag 6 februari 2021 19:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nou het komt ook wel dan soms voor dat het net gelul is op een stream en dat ik dan naar de andere kan schakelen waar net een optreden bezig isquote:Op zaterdag 6 februari 2021 20:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Maar dan krijg je niet alles goed mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |