heb ik ook idd !! Alleen maten zijn snel te klein je kunt beter iig 1x groter doen...ik ben 1.96 maat advies was een L..heb een XL genomen het past wel maar volgens mij had een maatje groter nog wel gekund ..quote:Op maandag 7 december 2020 23:15 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Kalenji van Decathlon zijn echt prima en warm.
Pics?quote:Op dinsdag 8 december 2020 10:53 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Net weer 2 nieuwe leggings besteld van Kalenji
Ja idd valt de 45cm ook wat minder op..anders al die dames weer van het padje kunnen we niet hebben natuurlijkquote:Op maandag 7 december 2020 22:32 schreef La_Tramposa het volgende:
Als het overigens echt koud is, maar dat vind ik het nu nog niet, doe ik wel eens een korte broek over mijn tight, tegen de koude billen
Ja, +1 dus.quote:Op dinsdag 8 december 2020 14:28 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
+1 +1 +1 +1 +1 tot de macht oneindig.
Wat gaat er zondag gebeuren?quote:Op woensdag 9 december 2020 17:38 schreef NightDancert het volgende:
Deze week een halve taperweek. Gisteren nog een vrij lange training gehad en nu ontspannen uitbollen naar zondag.
Ik was mijn handschoenen vergetenquote:Op woensdag 9 december 2020 21:59 schreef Corniel het volgende:
Had er al iemand gezegd dat het koud was vandaag? Ik vond het met (dunne) muts en (dunne) handschoenen, nog steeds niet echt lekker. Ook was ik duidelijk gaar van een nacht spoken (van de kleine). De laatste twee kilometer kwam ik niet meer vooruit.
Door m'n tandvlees te gebruiken.quote:Op donderdag 10 december 2020 09:47 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Als je de laatste twee kilometer niet meer vooruitkwam, hoe ben je dan eigenlijk thuisgekomen?
Wat leuk, een 'echte' of virtuele?quote:Op woensdag 9 december 2020 23:27 schreef NightDancert het volgende:
[..]
Een 15km wedstrijd. Pas mn tweede wegwedstrijd dit jaar
quote:Op donderdag 10 december 2020 10:37 schreef Corniel het volgende:
[..]
Door m'n tandvlees te gebruiken.
Een echte. We starten in groepjes van vier op basis van de opgegeven tijden. Volgens mij mogen er niet al te veel mee doen, dus ik hoop dat m’n drie medelopers ongeveer dezelfde tijd hebben opgegeven.quote:Op donderdag 10 december 2020 11:45 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Wat leuk, een 'echte' of virtuele?
Voor mij was Egmond ook de enige 'weg'wedstrijd dit jaar..
Dit klopt wel ja. Eigenlijk is elke dag lopen helemaal niet zo handig. Kan, in mijn ervaring, alleen als je al jarenlang loopt en echt weet wat je doet aan belasting. Als je elke dag wil sporten, ga dan vier keer lopen en drie keer wat anders. Krachttraining, fietsen, whatever.quote:Op donderdag 10 december 2020 19:41 schreef Voccar het volgende:
Zelf heb ik de ervaring dat het toch wel goed is om rustdag(en) in te bouwen.
Heb wel vaker periode gehad waar ik elke dag liep, maar merkte toch dat de benen dan steeds minder goed voelden. Dit had ik ook bij ongeveer dezelfde afstand (5km) waar jij het over hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |