Effe wat meer actiequote:Op maandag 30 november 2020 11:18 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik kijk liever hier maar![]()
Vanmiddag weer static fire test![]()
![]()
quote:
Ja preciesquote:Op maandag 30 november 2020 11:21 schreef Ynnad_Er het volgende:
[..]
Effe wat meer actie
Edit: Dan weten anderen ook nog effe waar het over gaat:
[..]![]()
quote:Op maandag 30 november 2020 12:18 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik kan mezelf niet pijpen dus nee
Ben je daar geweest?quote:Op maandag 30 november 2020 12:25 schreef stokj het volgende:
[..]
Doet me denken aan de seksboerderij in de kop van NH
Nee maar heb er wel verhalen over gehoord.quote:
Gaat dit nu over de AH of een seksboerderijquote:Op maandag 30 november 2020 12:29 schreef stokj het volgende:
[..]
Nee maar heb er wel verhalen over gehoord.
In één van de AH's waar ik werkte ging dat de rondte. Ik weet niet of je dat verhaal van 3 jongens van de sportclub kon herinneren die samen op vakantie gingen en waarvan de een de ander in de goever had gepakt omdat hij zo stoned was. Deze gasten werkten toen ook in de AH. De AH-Gandhi was er ooit geweest en vertelde allerlei verhalen. Gingen ze serieus geld sparen van hun bijbaansalaris om een keer daar naar toe te gaan. Ikzelf ben niet gegaan ondanks dat ze zeiden dat ik niet kon ontbreken (ik was toen al HoS en kon dat dus niet maken).
Hoe het scheen te zijn gegaan: de helft van het groepje kwam binnen omdat die 18+ was. Maar het was een speciale thema-avond o.i.d. dus iedereen zat dat groepje aan te kijken en wanneer ze mee wilden doen met het 'spel' werden ze buitenspel gezet of op de reservebank gezet om pas in actie te komen als de 'wedstrijd' was afgelopen. Dan maar 'zelf een balletje hooghouden'.
quote:Op maandag 30 november 2020 12:25 schreef stokj het volgende:
[..]
Doet me denken aan de seksboerderij in de kop van NH
Zij wilde bukake, de heren zijn gekomen, ' het was geen gezicht'quote:Op maandag 30 november 2020 12:29 schreef stokj het volgende:
[..]
Nee maar heb er wel verhalen over gehoord.
In één van de AH's waar ik werkte ging dat de rondte. Ik weet niet of je dat verhaal van 3 jongens van de sportclub kon herinneren die samen op vakantie gingen en waarvan de een de ander in de goever had gepakt omdat hij zo stoned was. Deze gasten werkten toen ook in de AH. De AH-Gandhi was er ooit geweest en vertelde allerlei verhalen. Gingen ze serieus geld sparen van hun bijbaansalaris om een keer daar naar toe te gaan. Ikzelf ben niet gegaan ondanks dat ze zeiden dat ik niet kon ontbreken (ik was toen al HoS en kon dat dus niet maken).
Hoe het scheen te zijn gegaan: de helft van het groepje kwam binnen omdat die 18+ was. Maar het was een speciale thema-avond o.i.d. dus iedereen zat dat groepje aan te kijken en wanneer ze mee wilden doen met het 'spel' werden ze buitenspel gezet of op de reservebank gezet om pas in actie te komen als de 'wedstrijd' was afgelopen. Dan maar 'zelf een balletje hooghouden'.
Leuke woordspelingquote:Op maandag 30 november 2020 12:34 schreef Ynnad_Er het volgende:
[..]Die bij Hypolitushoef of hoe heet dat gat ? Bestaat die nog ? Die was berucht en stond op hookers website geloof ik
[..]
Zij wilde bukake, de heren zijn gekomen, ' het was geen gezicht'![]()
?
Het een gaat over in de anderquote:Op maandag 30 november 2020 12:31 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Gaat dit nu over de AH of een seksboerderij
Ja die ja, vlakbij Wieringerwerf geloof ik daaro. Geen idee of die nog bestaat, zeker in deze tijden van Coronaquote:Op maandag 30 november 2020 12:34 schreef Ynnad_Er het volgende:
[..]Die bij Hypolitushoef of hoe heet dat gat ? Bestaat die nog ? Die was berucht en stond op hookers website geloof ik
[..]
Zij wilde bukake, de heren zijn gekomen, ' het was geen gezicht'![]()
?
Had ik een poos geleden ookquote:Op maandag 30 november 2020 14:03 schreef stokj het volgende:
Man man man, ik had de hele dag al zo een jeuk in mijn oorgat. Dus ik er nu even goed in wroeten om te krabben, komt er een groot balletje oorsmeer uit
gelukkig is het eruit iov prop in je oor en uit moeten laten spuitenquote:Op maandag 30 november 2020 14:03 schreef stokj het volgende:
Man man man, ik had de hele dag al zo een jeuk in mijn oorgat. Dus ik er nu even goed in wroeten om te krabben, komt er een groot balletje oorsmeer uit
Dus dat, ik denk dat alles van de afgelopen maanden is opgespaard nuquote:Op maandag 30 november 2020 14:11 schreef Ynnad_Er het volgende:
[..]
Had ik een poos geleden ookAlleen dat kwam door het exorbitante hoeveelheid online meetings, dag en nacht met die rottige oordoppen in
ik vind het maar kut.
Dat wel inderdaad. Oorsmeer kan echt smeuïg zijn om vast te gaan zitten daar.quote:Op maandag 30 november 2020 14:12 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
gelukkig is het eruit iov prop in je oor en uit moeten laten spuiten
Blijkbaar werkt email van fok niet ...quote:Op maandag 30 november 2020 14:35 schreef Amee het volgende:
@:Geerd!@:Geerd
![]()
He's back! @:Geerd is back! @:Hyaenidae
Hoe dat zo?quote:Op maandag 30 november 2020 14:44 schreef Geerd het volgende:
[..]
Blijkbaar werkt email van fok niet ...![]()
Oorgat jajajaquote:Op maandag 30 november 2020 14:03 schreef stokj het volgende:
Drukte zeker. Iedereen wil anoniemquote:Op maandag 30 november 2020 14:45 schreef Geerd het volgende:
[..]
Had gevraagd op anoniem...maar...mijn account is er nog
YES !!!quote:Op maandag 30 november 2020 14:35 schreef Amee het volgende:
@:Geerd!@:Geerd
![]()
He's back! @:Geerd is back! @:Hyaenidae
quote:Op maandag 30 november 2020 14:49 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
YES !!!![]()
![]()
![]()
Maar....waarom moet ik dit weer via via horen en niet van @:geerd zelf?
Je stelt me teleur @:geerd , op zo'n manier hoeft het voor mij niet meer
Nee, eerst uitpraten!quote:Op maandag 30 november 2020 14:49 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
YES !!!![]()
![]()
![]()
Maar....waarom moet ik dit weer via via horen en niet van @:geerd zelf?
Je stelt me teleur @:geerd , op zo'n manier hoeft het voor mij niet meer
Nee dat heb ik ook gemerktquote:Op maandag 30 november 2020 14:44 schreef Geerd het volgende:
[..]
Blijkbaar werkt email van fok niet ...![]()
Mocht je vervelende collega's hebben. nodig ze uit om te gourmetten en smeer die pannetjes daarmee inquote:Op maandag 30 november 2020 14:18 schreef stokj het volgende:
[..]
Dat wel inderdaad. Oorsmeer kan echt smeuïg zijn om vast te gaan zitten daar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook in moeilijke tijden.
Dat was wel de bedoeling maar de mail werkt nietquote:Op maandag 30 november 2020 15:12 schreef DerRabbit het volgende:
@:Geerd wil je serieus op #anoniem gaan?![]()
quote:Op maandag 30 november 2020 15:15 schreef Ynnad_Er het volgende:
[..]
Mocht je vervelende collega's hebben. nodig ze uit om te gourmetten en smeer die pannetjes daarmee in
Smaakt een beetje bitter net als poep...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Ik zwaai naar dieren.
Had je meer professionaliteit van FOK! verwacht?quote:Op maandag 30 november 2020 15:16 schreef Geerd het volgende:
[..]
Dat was wel de bedoeling maar de mail werkt niet![]()
![]()
Aaaah vandaar Bitterballenquote:Op maandag 30 november 2020 15:17 schreef Geerd het volgende:
[..]
Smaakt een beetje bitter net als poep...![]()
![]()
![]()
[..]
Mocht je vervelende collega's hebben. nodig ze uit om te gourmetten en smeer die pannetjes daarmee in
Ik wenste dat ik het nooit had gelezen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb nog wel wat bitterballen voor je andersquote:Op maandag 30 november 2020 15:22 schreef Amee het volgende:
[..]
Ik dacht dat bitterballen iets anders was...
Ik wil geen bittere poep, Geerd!quote:Op maandag 30 november 2020 15:24 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat bitterballen voor je anders![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 30 november 2020 15:22 schreef Amee het volgende:
[..]
Ik wenste dat ik het nooit had gelezen!
Dingetje van VD, idd dikke keutelsquote:Op maandag 30 november 2020 15:22 schreef Amee het volgende:
[..]
Ik dacht dat bitterballen iets anders was...
quote:Op maandag 30 november 2020 15:24 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat bitterballen voor je anders![]()
![]()
![]()
![]()
Wil hij ook niet echtquote:Op maandag 30 november 2020 15:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Had je meer professionaliteit van FOK! verwacht?![]()
Maar waarom wil je dan op anoniem?
Puzziequote:Op maandag 30 november 2020 15:38 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wil hij ook niet echt![]()
Toch @:Geerd ?
Hey Konijn
Kan gewoon niet zonder jullie !!!quote:Op maandag 30 november 2020 15:38 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wil hij ook niet echt![]()
Toch @:Geerd ?
Hey Konijn
Op zich wel lekkerquote:
Exotische fantasie heb jijquote:Op maandag 30 november 2020 14:45 schreef Geerd het volgende:
[..]
Oorgat jajaja![]()
![]()
hoeveel negers weer in je reet laten neuken ?
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Oorsmeer doet het goed als vetmiddel voor die pannetjes inderdaad
Dat is altijd kut als zo'n apparaten stuk gaan. Hopelijk kun je het een beetje goedkoop laten fixen!quote:Op maandag 30 november 2020 16:27 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Op zich wel lekker,alleen kom ik er net achter dat het deurtje van mijn wasmachine kapot is
![]()
Dat is ff een kleine irritatie![]()
Dus nu op internet aan het zoeken naar onderdelen of mogelijkheden om dat kreng te kunnen repareren![]()
Met Muis en jou ook alles goed?
Gelukkig! Ik kan ook niet zo goed tegen die korte dagenquote:Op maandag 30 november 2020 17:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is altijd kut als zo'n apparaten stuk gaan. Hopelijk kun je het een beetje goedkoop laten fixen!
Hier gaat alles wel redelijk. Alleen beetje last van de korte dagen en minder buiten kunnen zijn, beetje moe en rare dromen de laatste tijd die daarin niet echt mee helpen. Maar gelukkig niks ernstigs.
quote:Puzzie Puzzie Puzzie
Ik vind je helemaal toppie
Ik krijg je niet meer uit m'n koppie
oooh Puzzie
Puzzie Puzzie Puzzie
Ik vind je helemaal toppie
Ik krijg je niet meer uit m'n koppie
Hey Puzzie..
Nee?quote:Op maandag 30 november 2020 21:46 schreef stokj het volgende:
@:puzziepie is dit nou een liedje over jou
[..]
Nooit gehoord??quote:Op maandag 30 november 2020 21:50 schreef stokj het volgende:
[..]
Lange Frans zingt de hoofdtekst en Brace (die met die beugel) het refrein.
quote:
Wie is dat?quote:Op dinsdag 1 december 2020 09:36 schreef dud0r het volgende:
hey dikzak,
heb je het interview met siswet al gezien
stokjquote:Op dinsdag 1 december 2020 10:49 schreef stokj het volgende:
Hallo allemaal, goedemorgen en fijn dat jullie er allemaal weer zijn!
goed beetje duf te vast geslapen jij?quote:
Ik had dat gisteren, kon toen niet in slaap vallen en heb uiteindelijk maar 4 uurtjes geslapen.quote:Op dinsdag 1 december 2020 10:54 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
goed beetje duf te vast geslapen jij?
juist ik kon gister avond ook niet slapen na avonddienst wel kapot moe niet in slaap vallenquote:Op dinsdag 1 december 2020 10:56 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik had dat gisteren, kon toen niet in slaap vallen en heb uiteindelijk maar 4 uurtjes geslapen.
Vandaag wel mijn slaapnorm gehaald maar wel een beetje moe nog.
Die is vervelend ja. Ik was moe maar viel net niet inslaap.quote:Op dinsdag 1 december 2020 10:59 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
juist ik kon gister avond ook niet slapen na avonddienst wel kapot moe niet in slaap vallen
ja is kut en dan denken ben moequote:Op dinsdag 1 december 2020 11:09 schreef stokj het volgende:
[..]
Die is vervelend ja. Ik was moe maar viel net niet inslaap.
Ikzelf heb dan op een gegeven moment van 'Nu ga ik niet meer slapen want ik ga niet voor maar 2 uurtjes slapen en dan weer opstaan'. Dan doe ik mijn best om wakker te blijven en val ik juist in slaapquote:Op dinsdag 1 december 2020 11:10 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja is kut en dan denken ben moe
STOKVISquote:Op dinsdag 1 december 2020 11:16 schreef stokj het volgende:
[..]
Ikzelf heb dan op een gegeven moment van 'Nu ga ik niet meer slapen want ik ga niet voor maar 2 uurtjes slapen en dan weer opstaan'. Dan doe ik mijn best om wakker te blijven en val ik juist in slaap
nee hee stay aubquote:Op maandag 30 november 2020 15:16 schreef Geerd het volgende:
[..]
Dat was wel de bedoeling maar de mail werkt niet![]()
![]()
quote:
goed met jou schatquote:
mooi bbyquote:
Ojee.. spannend.quote:Op dinsdag 1 december 2020 11:36 schreef stokj het volgende:
[..]
jawel, zo meteen worden er opnamen gemaakt van mijn speech voor de uil.
Van Minervaquote:Op dinsdag 1 december 2020 11:36 schreef stokj het volgende:
[..]
Het is een directe collega waar ik het wel goed mee kan vinden maar niet zo goed genoeg dat ik deze moeite zou willen doen. Maar ik heb het gedaan, ik heb de autocue gebruikt.quote:
Vertel daar eens wat meer over ? Nieuwsgierigheid is nu wel gewekt.quote:Op dinsdag 1 december 2020 11:36 schreef stokj het volgende:
[..]
De uil is een van de mensen die veel voor mij regelt. Het is een oude man maar heel wijs (daarom als bijnaam de uil). Hij gaat met pensioen. Echter vind ik mijn band met hem niet zodanig dat ik met enthousiasme onderdeel uit maak van zijn afscheid. Gelukkig is daar Corona, anders had ik een receptie moeten geven. Nu hoef ik alleen een speech te houden terwijl ik in mijn werkkamer zit met de autocue aan.quote:Op dinsdag 1 december 2020 13:35 schreef Ynnad_Er het volgende:
[..]
Vertel daar eens wat meer over ? Nieuwsgierigheid is nu wel gewekt.
Welk departement zat je ook al weer ? Wel grappig, heb vorige week nog met Melsen gesproken. Ken je hem ook ?quote:Op dinsdag 1 december 2020 14:28 schreef stokj het volgende:
[..]
De uil is een van de mensen die veel voor mij regelt. Het is een oude man maar heel wijs (daarom als bijnaam de uil). Hij gaat met pensioen. Echter vind ik mijn band met hem niet zodanig dat ik met enthousiasme onderdeel uit maak van zijn afscheid. Gelukkig is daar Corona, anders had ik een receptie moeten geven. Nu hoef ik alleen een speech te houden terwijl ik in mijn werkkamer zit met de autocue aan.
Ik zit bij AZ en heb daardoor veel met Rutte te maken (elke maandag tegenwoordig).quote:Op dinsdag 1 december 2020 14:41 schreef Ynnad_Er het volgende:
[..]
Welk departement zat je ook al weer ? Wel grappig, heb vorige week nog met Melsen gesproken. Ken je hem ook ?
quote:
Had iets langer willen slapen. Verder wel primaquote:
Mooiquote:Op woensdag 2 december 2020 07:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
Had iets langer willen slapen. Verder wel prima
Klopt.quote:Op dinsdag 1 december 2020 19:53 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik zit bij AZ en heb daardoor veel met Rutte te maken (elke maandag tegenwoordig).
Welke Melsen bedoel je, ik neem aan die van de Belastingdienst?
Maar wat is de echte functienaam ? HoS = Staatshoofd = de Koning en dat ben jij nietquote:Op dinsdag 1 december 2020 19:53 schreef stokj het volgende:
[..]
HoS, The King, el presidente, The Boss, Vice-Roi
Stokj is stiekem Willem Alexanderquote:Op woensdag 2 december 2020 10:42 schreef Ynnad_Er het volgende:
[..]
Klopt.
[..]
Maar wat is de echte functienaam ? HoS = Staatshoofd = de Koning en dat ben jij niet( aangezien wij in een Koninkrijk leven en geen Republiek)
quote:
Hallon ballon Du-dorskiquote:
hij heeft een hele grote duim waar hij op kan zuigenquote:Op woensdag 2 december 2020 11:04 schreef Ynnad_Er het volgende:
[..]In zijn dromen zeker. Maar zonder twijfel een mooie droom
Ik ben gewoon erg benieuwd n.a.v. de verhalen die steeds grootser en dikker worden.
[..]
Hallon ballon Du-dorski
Mij benieuwen hoe groot en wat er allemaal nog gaat komenquote:Op woensdag 2 december 2020 11:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
hij heeft een hele grote duim waar hij op kan zuigen
ik verwacht dat z'n paleis ontploft aan het eind van het jaar door het illegale vuurwerk dat J verstopt had in de oven van K en toen gingen ze keihard ketsen in de keuken en daarmee staken ze per ongeluk de oven aanquote:Op woensdag 2 december 2020 11:22 schreef Ynnad_Er het volgende:
[..]
Mij benieuwen hoe groot en wat er allemaal nog gaat komen
en de ontknoping is dat de J en K voor Just Kidding staan en het allemaal een grote grap was / isquote:Op woensdag 2 december 2020 11:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik verwacht dat z'n paleis ontploft aan het eind van het jaar door het illegale vuurwerk dat J verstopt had in de oven van K en toen gingen ze keihard ketsen in de keuken en daarmee staken ze per ongeluk de oven aan
Ik zou echt niet tot dat gezin willen horen. Ik hou wel van mijn anonieme vrijheidquote:Op woensdag 2 december 2020 11:04 schreef Ynnad_Er het volgende:
[..]In zijn dromen zeker. Maar zonder twijfel een mooie droom
Ik ben gewoon erg benieuwd n.a.v. de verhalen die steeds grootser en dikker worden.
[..]
Hallon ballon Du-dorski
wie ben jij nou weerquote:
zoiets jaquote:Op woensdag 2 december 2020 11:26 schreef Ynnad_Er het volgende:
[..]
en de ontknoping is dat de J en K voor Just Kidding staan en het allemaal een grote grap was / is
Ik had al zo'n vermoeden dat je bijna al bejaard was. Deze symptoom van dementie bevestigt hetquote:
quote:Op woensdag 2 december 2020 11:30 schreef Amee het volgende:
[..]
Ik had al zo'n vermoeden dat je bijna al bejaard was. Deze symptoom van dementie bevestigt het
Voor geen goud inderdaad. Geef mij maar mij anonimiteit / privacy. Geen haan die naar me kraait.quote:Op woensdag 2 december 2020 11:27 schreef Amee het volgende:
[..]
Ik zou echt niet tot dat gezin willen horen. Ik hou wel van mijn anonieme vrijheid
Precies! Ben je nog thuis werken?quote:Op woensdag 2 december 2020 11:35 schreef Ynnad_Er het volgende:
[..]
Voor geen goud inderdaad. Geef mij maar mij anonimiteit / privacy. Geen haan die naar me kraait.
Die zakkenwasser wou dat ik minder geld ging verdienen. Daar heb ik mooi een stokj voor gestoken.quote:Op woensdag 2 december 2020 10:42 schreef Ynnad_Er het volgende:
[..]
Klopt.
[..]
Maar wat is de echte functienaam ? HoS = Staatshoofd = de Koning en dat ben jij niet( aangezien wij in een Koninkrijk leven en geen Republiek)
Goed dat je dat zegt, ik zal het personeel instructies geven dat niemand in mijn paleis wordt gepakt. Dat doen ze maar in de bosjes.quote:Op woensdag 2 december 2020 11:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik verwacht dat z'n paleis ontploft aan het eind van het jaar door het illegale vuurwerk dat J verstopt had in de oven van K en toen gingen ze keihard ketsen in de keuken en daarmee staken ze per ongeluk de oven aan
Yes, voorlopig nog wel. Alle kantoren zijn nog gesloten op advies van RIVM.quote:
Grapjasquote:Op woensdag 2 december 2020 11:44 schreef stokj het volgende:
[..]
Die zakkenwasser wou dat ik minder geld ging verdienen. Daar heb ik mooi een stokj voor gestoken.
De beruchte donkere dagen voor kerstquote:Op woensdag 2 december 2020 11:48 schreef Ynnad_Er het volgende:
[..]
Hier ook, ik vind het maar pokken weer
Zo heeft men het 't liefst tochquote:Op woensdag 2 december 2020 11:48 schreef Ynnad_Er het volgende:
Grapjasje weet ze mooi bruin te bakken
het is in ieder geval droog. Dus vanavond maar trainen ipv morgen als het weer met bakken uit de lucht komtquote:Op woensdag 2 december 2020 11:48 schreef Ynnad_Er het volgende:
[..]
Maandag was het hier nog erger dan vandaag.quote:Op woensdag 2 december 2020 11:48 schreef Ynnad_Er het volgende:
[..]
STOVKISquote:Op woensdag 2 december 2020 11:50 schreef stokj het volgende:
[..]
Maandag was het hier nog erger dan vandaag.
Gisteren was het mooi weer aan deze kant.
15 minuten geleden gedroptquote:Op woensdag 2 december 2020 11:51 schreef Amee het volgende:
[..]
HAAAAAAAAAAAAAGS!![]()
Waar heb je kwartiertje gelaten?
Nice nicequote:Op woensdag 2 december 2020 11:48 schreef Ynnad_Er het volgende:
[..]
Yes, voorlopig nog wel. Alle kantoren zijn nog gesloten op advies van RIVM.
[..]
Grapjasje weet ze mooi bruin te bakken
ik heb liever zon. het mag best koud zijn maar laat het er in ieder geval wat leuker uit zienquote:Op woensdag 2 december 2020 11:52 schreef Amee het volgende:
[..]
Herfst, he. Ik vind het wel leuk. Beetje van die grijze, koude sfeer
Die gaan bijna tellen, eerst wachten tot het 5-dec is geweest.quote:Op woensdag 2 december 2020 11:50 schreef Haags het volgende:
[..]
De beruchte donkere dagen voor kerst
Broodje bruin gebakken. Vlees zoals carpaccio ja dat hoort rauwquote:Op woensdag 2 december 2020 11:50 schreef stokj het volgende:
[..]
Zo heeft men het 't liefst tochof eet je rauw
Veel zon raak ik ook van uitgekeken. Stiekem vind ik donker, onweer,veel wind en koud wel leuk. Het geeft mij een rustig gevoel.quote:Op woensdag 2 december 2020 11:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik heb liever zon. het mag best koud zijn maar laat het er in ieder geval wat leuker uit zien
at is zo'n kut nummerquote:
ik vind het mehquote:Op woensdag 2 december 2020 12:00 schreef Amee het volgende:
[..]
Veel zon raak ik ook van uitgekeken. Stiekem vind ik donker, onweer,veel wind en koud wel leuk. Het geeft mij een rustig gevoel.
Gebakken carpaccioquote:Op woensdag 2 december 2020 11:59 schreef Ynnad_Er het volgende:
Broodje bruin gebakken. Vlees zoals carpaccio ja dat hoort rauw
Maandag was het hier ook brute ellende qua weer.quote:Op woensdag 2 december 2020 11:50 schreef stokj het volgende:
[..]
Maandag was het hier nog erger dan vandaag.
Gisteren was het mooi weer aan deze kant.
Wel grappig dat het maandag zo slecht weer was, dinsdag de zon scheen met blauwe lucht en vandaag grauwig.quote:Op woensdag 2 december 2020 12:13 schreef Ynnad_Er het volgende:
[..]
Maandag was het hier ook brute ellende qua weer.
Ben jij een vleeskenner? Heb je verstand van Seranohamquote:Op woensdag 2 december 2020 12:14 schreef Ynnad_Er het volgende:
[..]Iemand die dat doet verdient een ferme lel om zijn oren.
Valt meequote:Op woensdag 2 december 2020 12:03 schreef dud0r het volgende:
d
[..]
at is zo'n kut nummer
[..]
ik vind het meh
echt nietquote:
lekker ding is datquote:
Seranoham komt uit Spanje, wordt gemaakt van varken, welk ras weet ik zo even niet. Ook deze rauw is de beste serveer tip. Je kan hier wat aioli bij gebruiken of Basilicum pesto. Eventueel met een plakje oud Goudse kaas.quote:Op woensdag 2 december 2020 12:15 schreef stokj het volgende:
[..]
Ben jij een vleeskenner? Heb je verstand van Seranoham
Helleuquote:Op woensdag 2 december 2020 15:12 schreef Ynnad_Er het volgende:
[..]
Seranoham komt uit Spanje, wordt gemaakt van varken, welk ras weet ik zo even niet. Ook deze rauw is de beste serveer tip. Je kan hier wat aioli bij gebruiken of Basilicum pesto. Eventueel met een plakje oud Goudse kaas.
Alsjeblieft, voor jou. Je bent een kenner!quote:Op woensdag 2 december 2020 15:12 schreef Ynnad_Er het volgende:
[..]
Seranoham komt uit Spanje, wordt gemaakt van varken, welk ras weet ik zo even niet. Ook deze rauw is de beste serveer tip. Je kan hier wat aioli bij gebruiken of Basilicum pesto. Eventueel met een plakje oud Goudse kaas.
Ik vind dit helemaal niks he.quote:Op woensdag 2 december 2020 17:12 schreef stokj het volgende:
[..]
Alsjeblieft, voor jou. Je bent een kenner!
[ afbeelding ]
Dit gaan we opzoekenquote:Op woensdag 2 december 2020 18:09 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook niet. Vraag me af welk beest nou zo een hoge poot heeft.
Ja jij bent er 1.quote:Op woensdag 2 december 2020 18:26 schreef dud0r het volgende:
Een varken. Hebben jullie nooit een varken gezien ofzo
Dat is ook niet lief dat je dat zegtquote:
Ik zeg het ook niet, ik type het.quote:Op woensdag 2 december 2020 18:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat is ook niet lief dat je dat zegt
Niet in het echt. Jij wel?quote:Op woensdag 2 december 2020 18:26 schreef dud0r het volgende:
Hier ben ik het mee eensquote:
Gelukkigquote:
HAAAAAAAAAAAGS KWARTIERTJEquote:Op woensdag 2 december 2020 18:44 schreef Amee het volgende:
[..]
Ja, huil maar en overdenk waarom je niet lief bent
Ik had een collega die helemaal aan de andere kant van het land woonde op een boerderij, je weet wel zo een gehucht waar je eerst 45 minuten met de bus naar een centrum moet om vervolgens 2,5 uur in de trein te zitten.quote:Op woensdag 2 december 2020 18:26 schreef dud0r het volgende:
Goed verhaal.quote:Op woensdag 2 december 2020 19:54 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik had een collega die helemaal aan de andere kant van het land woonde op een boerderij, je weet wel zo een gehucht waar je eerst 45 minuten met de bus naar een centrum moet om vervolgens 2,5 uur in de trein te zitten.
Hij zei dat hij 4 katten, 2 honden, 3 varkens en 2 geiten had. Een keer was hij vergeten de varkens te voeren voordat hij naar het werk ging, nou toen hij thuis kwam was het feest. Onrustige varkens die de hele tijd liepen te knorren (letterlijk en figuurlijk).
Lekker kort ookquote:
Nou vind ik deze er niet appetijtelijk uitzienquote:Op woensdag 2 december 2020 17:12 schreef stokj het volgende:
[..]
Alsjeblieft, voor jou. Je bent een kenner!
[ afbeelding ]
HAHA deze ham ziet er wat droogjes uit ja, alsof het rottingsproces al is begonnen.quote:Op donderdag 3 december 2020 08:56 schreef Ynnad_Er het volgende:
[..]
Nou vind ik deze er niet appetijtelijk uitzienKennis hebben van ham is overigens niet zo moeilijk. Sommige hamsoorten zoals Prosciutto (crudo) mogen alleen deze naam dragen als ze uit een bepaalde regio uit Italië komen.
In dit geval en provincie Parma ( daarom ook de naam Parmaham ) .
Te veel gepekeld en te lang gehangen vermoed ik. De kleur van de huid is kanarie geelquote:Op donderdag 3 december 2020 10:54 schreef stokj het volgende:
[..]
HAHA deze ham ziet er wat droogjes uit ja, alsof het rottingsproces al is begonnen.
Klopt, er zijn strenge eisen wanneer je iets een ham mag noemen.
Nee.quote:Op donderdag 3 december 2020 10:52 schreef stokj het volgende:
[..]
Heb jij dit ooit meegemaakt met je huisdieren?
Toch grappig dat als je iets goed in zout of zuur zet het goed blijft.quote:Op donderdag 3 december 2020 11:14 schreef Ynnad_Er het volgende:
[..]
Te veel gepekeld en te lang gehangen vermoed ik. De kleur van de huid is kanarie geel
de konijnquote:Op donderdag 3 december 2020 12:19 schreef stokj het volgende:
[..]
Is de konijn voor kerst al gevangen?
Mooi, zo hoort dat ook. Bij mij gaat het ook soepeltjes. Soms 2x per dag. En mooie creaties natuurlijk.quote:Op donderdag 3 december 2020 18:00 schreef Ynnad_Er het volgende:
[..]
Soepeltjes, net zoals in mijn UI
Succesquote:Op vrijdag 4 december 2020 15:35 schreef Ynnad_Er het volgende:
Ik moet zo naar de tandarts, heulefuckingmaal geen zin in
Gister geweest!!!! Komt wel dichtbij zoquote:Op vrijdag 4 december 2020 15:35 schreef Ynnad_Er het volgende:
Ik moet zo naar de tandarts, heulefuckingmaal geen zin in
Ik ben er vorige week nog geweestquote:Op vrijdag 4 december 2020 16:29 schreef Geerd het volgende:
[..]
Gister geweest!!!! Komt wel dichtbij zo
HOMOOOOOquote:Op vrijdag 4 december 2020 16:29 schreef Geerd het volgende:
[..]
Thanksquote:
Zat in een witte klapstoelquote:Op vrijdag 4 december 2020 16:29 schreef Geerd het volgende:
[..]
Wandelend vat frituurvetquote:
Locatie onbekend, nou ja onbekend, ik weet waar ze zittenquote:
quote:
Respectquote:Op zaterdag 5 december 2020 11:32 schreef Ynnad_Er het volgende:
[..]
Locatie onbekend, nou ja onbekend, ik weet waar ze zittenMaar moest dat woord gewoon effe gebruikt hebben.
[..]
En hoe ging het gisterenquote:Op zaterdag 5 december 2020 13:32 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nog steeds hetzelfde als gisteren![]()
Ik ook niet. Ik heb van het hofpersoneel wel een mooie chocoladeletter gehad met mijn monogram. Ik heb hem weggegeven aan iemand anders. Want van deze versie krijg ik altijd hoofdpijn op een of andere manier. Met andere chocolade heb ik dat niet maar op een of andere manier van deze wel. Ik hoefde er maar naar te kijken en ik wist al dat ik het niet meer wou.quote:
Hoi devquote:
Ja, snap ik. Ik ken iemand die dat ook heeft. Alleen puur of met noten kan hij gerust eten.quote:Op zondag 6 december 2020 10:45 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik heb van het hofpersoneel wel een mooie chocoladeletter gehad met mijn monogram. Ik heb hem weggegeven aan iemand anders. Want van deze versie krijg ik altijd hoofdpijn op een of andere manier. Met andere chocolade heb ik dat niet maar op een of andere manier van deze wel. Ik hoefde er maar naar te kijken en ik wist al dat ik het niet meer wou.
HAAAAAAAAAAGS KWARTIERTJEquote:Op zondag 6 december 2020 12:16 schreef Amee het volgende:
[..]
Ja, snap ik. Ik ken iemand die dat ook heeft. Alleen puur of met noten kan hij gerust eten.
Ik denk dat er iets inzit waardoor ik hoofdpijn heb maar andere dingen van chocola eet ik wel. Waarschijnlijk is het té zoet terwijl het helemaal niet zo zoet smaakt (of juist door die zoetheid kan je de zoete smaak niet meer proeven).quote:Op zondag 6 december 2020 12:16 schreef Amee het volgende:
[..]
Ja, snap ik. Ik ken iemand die dat ook heeft. Alleen puur of met noten kan hij gerust eten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |