SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The love you take is equal to the love you make.
quote:Op maandag 30 november 2020 11:20 schreef Lienekien het volgende:
Gefeliciteerd, Isabeau!
Benieuwd naar hoe je verjaardagstaart je bevalt!Dat kan ik me niet eens meer herinneren! Wel het klussen, niet de taart.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Mooie dag zoquote:Op maandag 30 november 2020 11:21 schreef Isabeau het volgende:
Nijntje
Ik ga taart (mississippi mud pie) en snacks eten (nootjes, druiven, allerlei kaasjes, fuet) en de hele dag wow spelenVanavond met een groepje heel leuke mensen mythic+ dungeons doen.
Jarig! Gefeliciteerdquote:Op maandag 30 november 2020 11:21 schreef Isabeau het volgende:
Nijntje
Ik ga taart (mississippi mud pie) en snacks eten (nootjes, druiven, allerlei kaasjes, fuet) en de hele dag wow spelenVanavond met een groepje heel leuke mensen mythic+ dungeons doen.
quote:Op maandag 30 november 2020 11:54 schreef sigme het volgende:
Het was een mooie ochtend voor een rondje hardlopen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dan thuis lekker bonen met gebakken ei etc gegeten.
Ik kom volgend jaar deze tijd een week bij jou wonen (grapje hè, zolderkamer hier is veel te veilig en ik zou niet durvenquote:Op maandag 30 november 2020 11:54 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo mooi daarquote:Op maandag 30 november 2020 11:54 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Goeie tip, ik ga daar even neuzen.quote:Op maandag 30 november 2020 12:10 schreef AnneX het volgende:
Yeah Isa 🎉 🎊 🎶 Van Harte!
Gekke dromen? Regelmatig. 🙃 en dan ook nog denken dat het écht is!
Paniek bij wakkerworden bijv. want portemonnee kwijt.
@:Lucky_Strike ...weet blei blei / SQ in k&w niet een goed adres? Is dat onderweg?
Die hebben al van alles uitgezocht qua leverancier (en prijs).
vanwaar deze hartelijke begroetingquote:Op maandag 30 november 2020 12:29 schreef Kreator het volgende:
Ik hoop dat jullie allemaal kerona krijgen..
Moet je daar altijd een reden voor hebben?quote:Op maandag 30 november 2020 12:31 schreef Barreltje het volgende:
[..]
vanwaar deze hartelijke begroeting
Dank Kreaquote:Op maandag 30 november 2020 13:01 schreef Kreator het volgende:
Moet je daar altijd een reden voor hebben?
Gefeliciteerd, Isa.
Pre-digestieve flatulentie?quote:Op maandag 30 november 2020 13:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dank Krea
Zeg, ik heb een tijdje geleden een paar zakken kimchi gekocht en nu is één zak echt heel erg bol. Houdbaar t/m 31 jan 2021. Is dat wel goed? Gaat dat niet knappen?
Ik geloof niet dat ik vandaag zin heb in kimchi.quote:
Je kan het in een weckpot doen. Of gewone glazen pot.quote:Op maandag 30 november 2020 13:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik vandaag zin heb in kimchi.
Klinkt als een heerlijke dag. Vanavond ook nog wat lekkers of hou je het bij snacks?quote:Op maandag 30 november 2020 11:21 schreef Isabeau het volgende:
Nijntje
In Korea word dit traditioneel jaren geconserveerd in potten op de grond buiten.quote:Op maandag 30 november 2020 13:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik vandaag zin heb in kimchi.
Buiten dus; anticiperend op spuiters.quote:Op maandag 30 november 2020 13:19 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
In Korea word dit traditioneel jaren geconserveerd in potten op de grond buiten.
Dus moet goedkomen.
Oh jee.quote:Op maandag 30 november 2020 13:20 schreef Kaatje1 het volgende:
Mmm, krijg net telefoon van mijn hulp. Die is woensdag hier geweest (we waren niet veel dicht bij elkaar en ik ben ook weggeweest). Haar man is zaterdag positief getest en zij laat zich vanmiddag testen. Even afwachten dis maar
Ik hoor het nu zoveel om me heen, mensen die iemand kennen of mee in contact zijn gekomen die positief is getest.quote:Op maandag 30 november 2020 13:20 schreef Kaatje1 het volgende:
Mmm, krijg net telefoon van mijn hulp. Die is woensdag hier geweest (we waren niet veel dicht bij elkaar en ik ben ook weggeweest). Haar man is zaterdag positief getest en zij laat zich vanmiddag testen. Even afwachten dis maar
Toch precies geen lekker idee uiteindelijk.quote:Op maandag 30 november 2020 13:30 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik wacht wel even af wat er bij haar uitkomt. Maar ik wilde even naar het winkelcentrum. Voor de zekerheid blijf ik nu maar thuis. Gewoon verkouden worden heb ik ook geen zin in (en het is echt koud buiten)
Op ziekte doodsverwensingen staat een ban.quote:Op maandag 30 november 2020 12:29 schreef Kreator het volgende:
Ik hoop dat jullie allemaal kerona krijgen..
De eerste stap ben je voorbijquote:Op maandag 30 november 2020 13:39 schreef Kreator het volgende:
Goedemiddag,
De wettelijke bedenktijd van 3 dagen zoals vernoemd in de koopakte van uw woning is inmiddels verlopen.
Omdat er ontbindende voorwaarden in de koopovereenkomst zijn opgenomen, zullen wij uw woning afmelden als "verkocht onder voorbehoud".
Wij vertrouwen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Uw ietwat terughoudende makelaar.
Toch fijn dat ze het even melden. Voor je het weet vergeet je het!quote:Op maandag 30 november 2020 13:39 schreef Kreator het volgende:
Goedemiddag,
De wettelijke bedenktijd van 3 dagen zoals vernoemd in de koopakte van uw woning is inmiddels verlopen.
Omdat er ontbindende voorwaarden in de koopovereenkomst zijn opgenomen, zullen wij uw woning afmelden als "verkocht onder voorbehoud".
Wij vertrouwen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Uw ietwat terughoudende makelaar.
Jouw reactie. Verder niks.quote:Op maandag 30 november 2020 13:42 schreef AnneX het volgende:
Wat bijzonder onaardig klinkt. Zit je iets dwars?
HET WAS GODVERREDOMME GEWOON EEN GRAPJE MENS. ZEIK TOCH NIET ZO MET JE POLITIEK CORRECTE GENEUZELREACTIES. LEER EENS TUSSEN DE REGELS DOORLEZEN. KERONA, ZEG.quote:Op maandag 30 november 2020 13:45 schreef AnneX het volgende:
[..]
Jeezus man, wat heb ik jou misdaan?
Vrij letterlijk ookquote:Op maandag 30 november 2020 13:45 schreef AnneX het volgende:
@:Uhmmpie...om het heen en weer van te krijgen.![]()
Zojuist een postnl label geprint op een kadootje voor 6 december as. 🤪 geef het straks maar vast af op het postpunt.
Haat aan postnl punten, je bent toch ook gewoon een klant?quote:Op maandag 30 november 2020 13:37 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Toch precies geen lekker idee uiteindelijk.
Hier net een pakje ophalen dat donderdag... ivm vertraging toch om 22.00 toch maar niet kwam.
Toen vrijdags helemaal niet kwam.
Vervolgens zaterdag om half 1 ineens bericht in de app... dat ze zaterdag tussen 2 en 6 zouden komen.
Zegmaar precies het tijdstip dat ik (liefst inclusief pakje) sinterklaas ging vieren.
In de veronderstelling dat ze het ook bij de buren konden afleveren toch maar gegaan..
bij thuiskomst.. geen pakje, geen briefje.
In de app: pakketje ligt op het postnl punt... maandag afhalen.
Dus ik net op het postpunt.. IN de rij.. verspringt de app naar “sorry we zijn vertraagd”.
Dus ik weer naar huis
Ben ik halverwege: “uw pakketje is afgeleverd!”
Terug...
lange rij...eindelijk aan de beurt: nou mevrouw.. het is zo druk dat ik geen tijd heb om het nu op te zoeken.. kunt u vanavond terugkomen?
Nu
Ik blijf op en neer lopen en heb bovendien helemaal geen tijd om weer daar heen te lopen.
Dus at best... wordt dat woensdagmiddag.
So far.. vandaag besteld, morgen in huis
Flikker maar op met je hele forum. Ik kom ook gewoon niet meer terug. Dit topic is verziekt door de politiek correcte politie die hier als een theekransje bij elkaar zitten. Echt, gewoon een simpel grapje. Laat die seniele oude gek gewoon dom reageren. Dat hoort erbij.quote:Op maandag 30 november 2020 13:47 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ga ergens anders ruzie zoeken joh.
Mja ik had geen inspraak.. had liever gehad dat ze het bij de buren zouden brengen.quote:Op maandag 30 november 2020 13:52 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Haat aan postnl punten, je bent toch ook gewoon een klant?
Dan moeten ze niet aanmelden om postnl punt te worden.
Hier zitten er 2 naast elkaar![]()
Is er dus 1 die altijd zeikt over te zware pakjes enzo. Dus die gebruiken we nu gewoon niet meer. DOEI!
Nee jij bent gewoon hopeloos irritant.quote:Op maandag 30 november 2020 13:53 schreef Kreator het volgende:
[..]
Flikker maar op met je hele forum. Ik kom ook gewoon niet meer terug. Dit topic is verziekt door de politiek correcte politie die hier als een theekransje bij elkaar zitten. Echt, gewoon een simpel grapje. Laat die seniele oude gek gewoon dom reageren. Dat hoort erbij.
De sfeer is echt helemaal kapot hier door dit soort gezeik. De goede oude tijd dat men nog wel 'des foks' kon reageren is compleet weg door dit soort serieuze reacties op een godverdomme simpel grapje.
Ik wil specifiek niet de groeten doen aan alle nietszeggende kutusers in dit topic, die niets te melden hebben, niets snappen en niet begrijpen dat je op een forum zit.
geen groetjes en tot nooit meer ziens,
Krea.
Een DM-gate?quote:Op maandag 30 november 2020 14:01 schreef minilot het volgende:
Ik wil best wel even iets des FOK!s in de ring gooien, maar ik weet niet wat! Snotver!
quote:Op maandag 30 november 2020 13:53 schreef Kreator het volgende:
[..]
Flikker maar op met je hele forum. Ik kom ook gewoon niet meer terug. Dit topic is verziekt door de politiek correcte politie die hier als een theekransje bij elkaar zitten. Echt, gewoon een simpel grapje. Laat die seniele oude gek gewoon dom reageren. Dat hoort erbij.
De sfeer is echt helemaal kapot hier door dit soort gezeik. De goede oude tijd dat men nog wel 'des foks' kon reageren is compleet weg door dit soort serieuze reacties op een godverdomme simpel grapje.
Ik wil specifiek niet de groeten doen aan alle nietszeggende kutusers in dit topic, die niets te melden hebben, niets snappen en niet begrijpen dat je op een forum zit.
Krea.
Je weet best tegen wie je dat soort dingen wel en niet kunt zeggen na 20 jaar hier mee te posten.quote:Op maandag 30 november 2020 13:53 schreef Kreator het volgende:
[..]
Krea.
Ik heb mijn rel al gehad ooit... dus ik laat de honeurs deze keer aan een ander.quote:Op maandag 30 november 2020 14:05 schreef Candaasje het volgende:
Dit haalt het nog niet bij de F&F rel hoor, doe eens wat beter jullie best
Die is wel leuker natuurlijkquote:Op maandag 30 november 2020 14:14 schreef golfer het volgende:
Nu Krea weg is kunnen we natuurlijk niet wachten tot Maarten weer tevoorschijn komt.
Oh dat is bijna net zo laag als de buitentemperatuur hier.quote:Op maandag 30 november 2020 14:17 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Die is wel leuker natuurlijk![]()
Ik ben vandaag echt niet vooruit te brandenMotivatie van -64,7 geloof ik. Allemachtig.
Ik zit het internet af te stropen naar Kimchi incidenten. Er wordt weinig over gepubliceerd.quote:Op maandag 30 november 2020 14:17 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Die is wel leuker natuurlijk![]()
Ik ben vandaag echt niet vooruit te brandenMotivatie van -64,7 geloof ik. Allemachtig.
Dat wil niet zeggen dat het niet gebeurd.quote:Op maandag 30 november 2020 14:19 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik zit het internet af te stropen naar Kimchi incidenten. Er wordt weinig over gepubliceerd.
Ik heb het dan ook nog niet opgegevenquote:Op maandag 30 november 2020 14:21 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dat wil niet zeggen dat het niet gebeurd.
Tijd voor een winterslaap onder een dikke laag dekensquote:Op maandag 30 november 2020 14:19 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Oh dat is bijna net zo laag als de buitentemperatuur hier.
quote:Op maandag 30 november 2020 14:21 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dat wil niet zeggen dat het niet gebeurd.
Ik wil wel een winterslaap maar geen 5 graden zijn.quote:Op maandag 30 november 2020 14:21 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Tijd voor een winterslaap onder een dikke laag dekens.
Wist je dat een marmot zijn/haar lichaamstemperatuur kan laten dalen tot 5 graden Celsius, tijdens de winterslaap?
Dat kan mijn vrouw ook.quote:Op maandag 30 november 2020 14:21 schreef Candaasje het volgende:
Wist je dat een marmot zijn/haar lichaamstemperatuur kan laten dalen tot 5 graden Celsius, tijdens de winterslaap?
Dat geldt voor meer winterslaapdieren toch? Weet niet of dat ook exact 5 graden is, trouwens.quote:Op maandag 30 november 2020 14:21 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Tijd voor een winterslaap onder een dikke laag dekens.
Ja, egeltjes doen dat ook bijvoorveekdquote:Op maandag 30 november 2020 14:23 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dat geldt voor meer winterslaapdieren toch? Weet niet of dat ook exact 5 graden is, trouwens.
Schildpadden.quote:Op maandag 30 november 2020 14:25 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ja, egeltjes doen dat ook bijvoorveekd. Het zal niet allemaal exact 5 graden zijn, maar om en nabij wel.
Toch wel bizar hoor.
Verstandig. Bij kort contact en afstand (ge)houden is de kans klein dat je besmet bent, maar toch.quote:Op maandag 30 november 2020 13:30 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik wacht wel even af wat er bij haar uitkomt. Maar ik wilde even naar het winkelcentrum. Voor de zekerheid blijf ik nu maar thuis. Gewoon verkouden worden heb ik ook geen zin in (en het is echt koud buiten)
Jaquote:Op maandag 30 november 2020 14:29 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ja maar die zijn sowieso weird. Reptielen zijn echt een klasse apart.
Ik vind schildpadden wel heel tof. Kwam laatst een gave foto voorbij op FB... *zoekt*
Deze:
[ afbeelding ]
Episch toch, zo'n skelet?
Feliesquote:Op maandag 30 november 2020 12:41 schreef Isabeau het volgende:
Wijziging van plannen: er komt wel iemand vanmiddag
Heel veel likes voor deze postquote:Op maandag 30 november 2020 13:57 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Nee jij bent gewoon hopeloos irritant.
Geen seks meer sinds je samenwoont ofzo?
Hou oppppquote:Op maandag 30 november 2020 14:05 schreef Candaasje het volgende:
Dit haalt het nog niet bij de F&F rel hoor, doe eens wat beter jullie best
Dus ik het hele eind terugscrollen.... nul likes...quote:Op maandag 30 november 2020 14:34 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Heel veel likes voor deze post![]()
Ha, wat goed!quote:Op maandag 30 november 2020 07:42 schreef minilot het volgende:
[..]
Dank! En gisteren wel stukjes gehold op het strand, maar dat mocht verder geen naam hebben![]()
<antithuisbezorgstimulans>
Wat kook je vandaag, Vlinder?
![]()
</antithuisbezorgstimulans>
Ik zou echt zo graag een BurgerKing dichterbij huis hebbenquote:
Fijn!quote:Op maandag 30 november 2020 15:10 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik had mezelf vandaag een korte taak gegeven, hoekjes van de inloopdouche schoonmaken. Hulp maakt het wel schoon maar moeilijkbereikbare hoekjes niet. Dus met het ministoomding aan de gang en wauw...morgen maar met een zonnebril op onder de douche. Ben nu bijna klaar met de voegen schoonmaken en wat is het mooi aan het worden
Wat is een ministoomding en wil ik dat ook?quote:Op maandag 30 november 2020 15:10 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik had mezelf vandaag een korte taak gegeven, hoekjes van de inloopdouche schoonmaken. Hulp maakt het wel schoon maar moeilijkbereikbare hoekjes niet. Dus met het ministoomding aan de gang en wauw...morgen maar met een zonnebril op onder de douche. Ben nu bijna klaar met de voegen schoonmaken en wat is het mooi aan het worden
Ministoomding, dat klinkt best handig. Hier moet ik ook nog ff aan de poets, al valt t echt wel mee, juist zulke hoekjes... Fijn wel, zo eer van je werk!quote:Op maandag 30 november 2020 15:10 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik wilde net zoiets typen.quote:Op maandag 30 november 2020 15:12 schreef sigme het volgende:
[..]
Wat is een ministoomding en wil ik dat ook?
Ik heb er eentje dichtbij. Fietsen of lopend is het niet te doen maar met de auto ben ik er zo.quote:Op maandag 30 november 2020 15:07 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik zou echt zo graag een BurgerKing dichterbij huis hebben
En eigenlijk om dezelfde reden dan weer niet.
Hartfilmpje? Hartritmestoornissen?quote:Op maandag 30 november 2020 15:13 schreef minilot het volgende:
@:vlindertje89 Vanavond stamppot zuurkool met net zoveel (in gewicht) zure room erin als zuurkool. Tevens gerookt spek in blokjes erdoor. Voor J. en Günther nog Poolse jagersworst ernaast + mierikswortel.
Verder vrijdag hartfilmpje.Meten is weten
https://www.bol.com/nl/s/(...)rchContext=media_allquote:Op maandag 30 november 2020 15:12 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik wil dat. Zou ik er ook vloerbedekking op een trap mee kunnen reinigen?quote:Op maandag 30 november 2020 15:15 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
https://www.bol.com/nl/s/(...)rchContext=media_all
Ik heb 'm al jaren (en vergeet ook dat ik 'm heb), En het ding werkt prima voor wat die moet doen. Ik zou de balkonvloer er niet mee kunnen schoonstomen want er gaat maar 220 ml water in dus dat is zo opgestoomd.
Al een week 456688336 keer per dag een overslaand hart, in rust en bij bepaalde houdingen. Erg irritant! Vermoedelijk geen reden tot zorg, maar wegens genetische grotere kans op verdiktehartspiergedoe (moet elke paar jaar op controle) toch maar een beetje in de gaten houdenquote:
geen flauw idee. Ik heb geen vloerbedekking in huis om het te testen voor je. Maar het is echt een kleintje. hooguit 30 cm hoog. Er zit wel een soort stofzuigmondje bij. Daarover kan een doekje voor glas, maar zonder waarschijnlijk wel voor vloerbedekking/meubelsquote:Op maandag 30 november 2020 15:18 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik wil dat. Zou ik er ook vloerbedekking op een trap mee kunnen reinigen?
quote:Op maandag 30 november 2020 15:12 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik wil altijd zulke dingen en heb dan onbewust de verwachting dat ze automagisch als vanzelf gaan poetsen. Dus blijft het in de kast liggenquote:Op maandag 30 november 2020 15:15 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
https://www.bol.com/nl/s/(...)rchContext=media_all
Ik heb 'm al jaren (en vergeet ook dat ik 'm heb), En het ding werkt prima voor wat die moet doen. Ik zou de balkonvloer er niet mee kunnen schoonstomen want er gaat maar 220 ml water in dus dat is zo opgestoomd.
Vervelend joh. Hopelijk is het niets. En anders vinden ze wat er aan de hand is.quote:Op maandag 30 november 2020 15:19 schreef minilot het volgende:
[..]
Al een week 456688336 keer per dag een overslaand hart, in rust en bij bepaalde houdingen. Erg irritant! Vermoedelijk geen reden tot zorg, maar wegens genetische grotere kans op verdiktehartspiergedoe (moet elke paar jaar op controle) toch maar een beetje in de gaten houden
Ik ga het eens onderzoeken. We hebben een trapje hier dat nog van de vorige bewoners is, ongetwijfeld enkele decennia oud. Ondertussen zijn wij hard gaan klussen enzo. Die trap is er niet beter op geworden.quote:Op maandag 30 november 2020 15:21 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
geen flauw idee. Ik heb geen vloerbedekking in huis om het te testen voor je. Maar het is echt een kleintje. hooguit 30 cm hoog. Er zit wel een soort stofzuigmondje bij. Daarover kan een doekje voor glas, maar zonder waarschijnlijk wel voor vloerbedekking/meubels
Slim om op de film te laten zettenquote:Op maandag 30 november 2020 15:13 schreef minilot het volgende:
@:vlindertje89 Vanavond stamppot zuurkool met net zoveel (in gewicht) zure room erin als zuurkool. Tevens gerookt spek in blokjes erdoor. Voor J. en Günther nog Poolse jagersworst ernaast + mierikswortel.
Verder vrijdag hartfilmpje.Meten is weten
ik had het ooit gekocht voor een vies gasfornuis met heel veel richeltjes. En ik heb weinig kracht in mijn handen, en dat "fijnere werk" lukt ook niet. Dat werkte prima en als ik me weer herinner dat ik dat ding heb gebruik ik 'm voor andere dingen. En dan gaat die ook weer de kast in en vergeet ik 'mquote:Op maandag 30 november 2020 15:26 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik wil altijd zulke dingen en heb dan onbewust de verwachting dat ze automagisch als vanzelf gaan poetsen. Dus blijft het in de kast liggen![]()
Wel een genot, als je met een beetje inzet zulke schone douchehoekjesvoegen hebt![]()
Als het een beetje gaat zoals met mijn vloerkleed, blijft een deel van de vlekken er wel in zitten maar is het kleed zo fluffy geworden dat het niet opvalt. PLUIZIGquote:Op maandag 30 november 2020 15:29 schreef Candaasje het volgende:
Ohja, dat herinnert me er aan, deze week komt ons vloerkleed terug van z'n welness behandeling. Benieuwd hoeveel en hoe goed ze de vlekken eruit hebben kunnen krijgen![]()
En verstandig @:minilot . Better safe than sorry
Nul stress inderdaad, waarschijnlijk is er niks aan de hand en als er toch iets loos blijkt kan ik er zelf vermoedelijk toch weinig aan doenquote:Op maandag 30 november 2020 15:28 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Slim om op de film te laten zettenJou nu (een beetje) kennende heb je er weinig stress van, denk ik?
Ik zie ook mogelijkheden voor mijn vieze vettige afzuigkap nuquote:Op maandag 30 november 2020 15:29 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
ik had het ooit gekocht voor een vies gasfornuis met heel veel richeltjes. En ik heb weinig kracht in mijn handen, en dat "fijnere werk" lukt ook niet. Dat werkte prima en als ik me weer herinner dat ik dat ding heb gebruik ik 'm voor andere dingen. En dan gaat die ook weer de kast in en vergeet ik 'm
Ik kreeg een blaadje van oostwestthuisbest binnen en daar kan je ook bestellen bij een vegan restaurant. Moest ik aan jou denkenquote:Op maandag 30 november 2020 15:29 schreef Candaasje het volgende:
Ohja, dat herinnert me er aan, deze week komt ons vloerkleed terug van z'n welness behandeling. Benieuwd hoeveel en hoe goed ze de vlekken eruit hebben kunnen krijgen![]()
En verstandig @:minilot . Better safe than sorry
quote:Op maandag 30 november 2020 15:31 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Als het een beetje gaat zoals met mijn vloerkleed, blijft een deel van de vlekken er wel in zitten maar is het kleed zo fluffy geworden dat het niet opvalt. PLUIZIG![]()
![]()
![]()
ik wist niet dat-ie het kon.
*Gaat kijken*quote:Op maandag 30 november 2020 15:32 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik kreeg een blaadje van oostwestthuisbest binnen en daar kan je ook bestellen bij een vegan restaurant. Moest ik aan jou denken
Voor een vettige afzuigkap hoef je niet te schrobben en heb je ook geen stoomdinges nodig. Ik heb laatst mijne nog gedaan en die was gooooor. Je lost zoveel soda op in heet water als maar kan, doorweekt een poetslap daarmee, en gaat ermee langs de vettige delen. Je veegt het vet er zo afquote:Op maandag 30 november 2020 15:32 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik zie ook mogelijkheden voor mijn vieze vettige afzuigkap nu
Als iemand trouwens een papiertje van een mini Twix kwijt is: geen paniek! De mannen hier zorgen er goed voor. Er wordt al een kwartier mee heen en weer gerend
Compleet vergeten dat ik die ook heb staan. Een dezer dagen eens loslaten op de keukentegels.quote:Op maandag 30 november 2020 15:29 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
ik had het ooit gekocht voor een vies gasfornuis met heel veel richeltjes. En ik heb weinig kracht in mijn handen, en dat "fijnere werk" lukt ook niet. Dat werkte prima en als ik me weer herinner dat ik dat ding heb gebruik ik 'm voor andere dingen. En dan gaat die ook weer de kast in en vergeet ik 'm
Kweenie of het wat is maar! Er stond veganquote:
Mijnes had heel veel theevlekken. Zwarte theequote:Op maandag 30 november 2020 15:34 schreef Candaasje het volgende:
[..]![]()
Ja ik ben heel benieuwd. Ik zag dat de vlekken niet door heel de dikte van het kleed zijn getrokken, dus dat scheelt wellicht, en het zijn geen wijnvlekken. Maar het kleed is wel 17 jaar (oid) oud, dus heeft al best wat te verduren gehad. (Zolang we hier wonen en nog 2 konijnen hebben rondhuppelen, vind ik het zonde om een nieuw kleed te kopen.)
Jij blijft goede tips gevenquote:Op maandag 30 november 2020 15:35 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Voor een vettige afzuigkap hoef je niet te schrobben en heb je ook geen stoomdinges nodig. Ik heb laatst mijne nog gedaan en die was gooooor. Je lost zoveel soda op in heet water als maar kan, doorweekt een poetslap daarmee, en gaat ermee langs de vettige delen. Je veegt het vet er zo af
Handschoenen zijn aan te raden, want die soda-oplossing verwijdert ook al het vet van je handen.
Zodra je soda-oplossing grijs/bruin wordt, opnieuw maken.
Ik had een stuk of 7 van die sopjes nodig tot er helder water van de afzuigkap af kwam, maar ik heb 0 kracht hoeven zetten. Alleen maar beetje met kletsnat doekje erlangs vegen.
Zeg dat even tegen mijn vriend. Die gooide gisteren een hele kom pompoensoep over de (stoffen) bank heen. (En over z'n hand, dat was wel sneu, want heet). Bij daglicht bleken de vlekken er nog in te zitten, ondanks ons gepoets.quote:
Wonderspons.quote:
Die muur kan je schrobben zoveel je wilt maar er af gaat niet. Dat word de kwast!quote:Op maandag 30 november 2020 15:37 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Zeg dat even tegen mijn vriend. Die gooide gisteren een hele kom pompoensoep over de (stoffen) bank heen. (En over z'n hand, dat was wel sneu, want heet). Bij daglicht bleken de vlekken er nog in te zitten, ondanks ons gepoets.
Hij kreeg het jaren geleden ook al voor elkaar thee te morsen tegen de MUUR. (Theekopje viel om op bureau, theewater stroomde langs de achterkant weg. Had 'ie niet gezien.....die vlekken krijg je dus niet meer weg).
Echt, konijnen en vriendjes..... begin er niet aan; gegarandeerd schrobfestijn
Die witte van de Action.quote:
Kunnen we maar op één manier achter komen natuurlijk, op een dag dat we te lam zijn om te koken de middenstand steunen. Doen we gelijk een goede daadquote:Op maandag 30 november 2020 15:36 schreef Tally het volgende:
[..]
Kweenie of het wat is maar! Er stond vegan![]()
Restaurant heet Miss Veggie
Dit zijn meer 'konijnenvlekken'quote:Op maandag 30 november 2020 15:36 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Mijnes had heel veel theevlekken. Zwarte thee![]()
Ik heb het kleed dat mijn tante kocht voor haar eerste flatje. Dat zal ook wel een jaar of 25-30 oud zijn inmiddelsmaar een goed kleed kan heel lang mee.
Die ken ikquote:
je gaat helemaal blij worden, die voegen joh, bijna helemaal weer wit. En de vloertegelvoegen ook. En de vloertegels doe ik straks ook maar even.quote:Op maandag 30 november 2020 15:35 schreef z80 het volgende:
[..]
Compleet vergeten dat ik die ook heb staan. Een dezer dagen eens loslaten op de keukentegels.
Doe kittensquote:Op maandag 30 november 2020 15:37 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Zeg dat even tegen mijn vriend. Die gooide gisteren een hele kom pompoensoep over de (stoffen) bank heen. (En over z'n hand, dat was wel sneu, want heet). Bij daglicht bleken de vlekken er nog in te zitten, ondanks ons gepoets.
Hij kreeg het jaren geleden ook al voor elkaar thee te morsen tegen de MUUR. (Theekopje viel om op bureau, theewater stroomde langs de achterkant weg. Had 'ie niet gezien.....die vlekken krijg je dus niet meer weg).
Echt, konijnen en vriendjes..... begin er niet aan; gegarandeerd schrobfestijn
Jup. Wordt een klusje voor de laatste week januari/eerste week februari denk ik. Ik ben nog aan het dubben over de kleur. Of weer hetzelfde-ish, of een paar tinten donkerder (maar dan tot halverwege). De muur vind ik nu vrij saai namelijk. Alleen dat laatste is weer echt typisch VT-wonen stijl.quote:Op maandag 30 november 2020 15:40 schreef Tally het volgende:
[..]
Die muur kan je schrobben zoveel je wilt maar er af gaat niet. Dat word de kwast!
Het maakt toch niet uit of het vt-wonen stijl is? Als je het zelf maar leuk vindt.quote:Op maandag 30 november 2020 15:43 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Jup. Wordt een klusje voor de laatste week januari/eerste week februari denk ik. Ik ben nog aan het dubben over de kleur. Of weer hetzelfde-ish, of een paar tinten donkerder (maar dan tot halverwege). De muur vind ik nu vrij saai namelijk. Alleen dat laatste is weer echt typisch VT-wonen stijl.![]()
/fwp
quote:Op maandag 30 november 2020 15:32 schreef minilot het volgende:
Ja potver, nu moet ik ook subiet zo'n stoomunit en dan nooit meer wat schrobben![]()
Hou me op de hoogte van je keuze.quote:Op maandag 30 november 2020 15:53 schreef golfer het volgende:
[..]![]()
Ik zit ook al te kijken en te vergelijken. Vanavond even overleg met badkamerschoonmaakster echtgenote.
Ja, maar.... ooit, jaren terug, had ik een redelijk 'origineel' huis qua kleurenpalette. Ik kon werkelijk geen kussens, plaids, etc. vinden in de kleuren die ik zocht. Laat staan passende verlichting. Inmiddels heeft de tijd ons ingehaald, en heeft íedereen een mintgroene muur (ohnee, Early Dew heet dat nu), gecombineerd met turquoise, donkergroen, okergeel en terra.quote:Op maandag 30 november 2020 15:45 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Het maakt toch niet uit of het vt-wonen stijl is? Als je het zelf maar leuk vindt.
quote:Op maandag 30 november 2020 15:53 schreef golfer het volgende:
[..]![]()
Ik zit ook al te kijken en te vergelijken. Vanavond even overleg met badkamerschoonmaakster echtgenote.
Ja ik vind het ook heel tof en mooi. Dus ach, ik ga die wand wel schilderen hoor. En het heeft ook voordelen, dat iets hip is! Ik kon eindelijk mooie, passende lampen vinden. En kussenhoezen in mijn favo kleuren.quote:Op maandag 30 november 2020 16:07 schreef Myraela het volgende:
Donkergroen: check
Okergeel: check
Terra durf ik niet aan, want dat kan ook een erg vieze kleur worden.Maar ik heb wel veel cognac nepleer, dus dat gaat wel ook een beetje die kant op.
-1 voor originaliteit, maar ach, ik vind het tof.
En nu ben ik benieuwd naar dat behang!quote:Op maandag 30 november 2020 16:11 schreef Myraela het volgende:
Ik heb stiekem al een thema bedacht en een behang dat er supertof voor zou zijn gevonden.
Dit behang.quote:Op maandag 30 november 2020 16:27 schreef Holyme het volgende:
En nu ben ik benieuwd naar dat behang!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 30 november 2020 16:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dit behang.En dan met een rode klamboe bij het bedje, alsof dat de circustent is.
Ik wil geen kinderen, maar wauw, kzou bijna van gedachten veranderen. Wat een epische kamer is dat dan!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]Dat je gewoon hele verhalen op je muur hebt en er middenin zit in je tentje
![]()
quote:Op maandag 30 november 2020 16:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dit behang.En dan met een rode klamboe bij het bedje, alsof dat de circustent is.
Ik vind dat behang echt he-le-maal geweldigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
Dat wil ik ook in mijn slaapkamer
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Je rammeltquote:Op maandag 30 november 2020 16:11 schreef Myraela het volgende:
Ik zou soms best wel mijn huis weer compleet nieuw willen inrichten. Gewoon omdat het tof is om erover na te denken.Maar aangezien dat niet gaat gebeuren, verheug ik me nu maar gewoon op dat er mogelijk ooit een kinderkamer nodig is.
Ik heb stiekem al een thema bedacht en een behang dat er supertof voor zou zijn gevonden.
Ja, precies dat dus.quote:Op maandag 30 november 2020 16:34 schreef Holyme het volgende:
Ik wil geen kinderen, maar wauw, kzou bijna van gedachten veranderen. Wat een epische kamer is dat dan!Dat je gewoon hele verhalen op je muur hebt en er middenin zit in je tentje
Ik zou er wel van uitgaan dat zodra de nakomelingen kunnen kruipen en zelfstandig zitten, het behang ingekleurd gaat worden.quote:Op maandag 30 november 2020 16:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, precies dat dus.En het is fijn, want iedereen heeft op dit moment het jungle thema en met het circus thema kun je al die dierenspulletjes ook gewoon gebruiken.
Zolang ze het maar binnen de lijntjes doen.quote:Op maandag 30 november 2020 16:37 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik zou er wel van uitgaan dat zodra de nakomelingen kunnen kruipen en zelfstandig zitten, het behang ingekleurd gaat worden.
*Protestbordjes knutselt en petitie start*quote:Op maandag 30 november 2020 16:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, precies dat dus.En het is fijn, want iedereen heeft op dit moment het jungle thema en met het circus thema kun je al die dierenspulletjes ook gewoon gebruiken.
quote:Op maandag 30 november 2020 16:38 schreef Candaasje het volgende:
[..]
*Protestbordjes knutsel en petitie start*![]()
En dan een kooi om je bed heen? Biedt wel mogelijkheden........quote:Op maandag 30 november 2020 16:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind dat behang echt he-le-maal geweldig
Dat wil ik ook in mijn slaapkamer
Hahaha, weet je dat ik daar serieus over heb nagedacht toen ik verliefd werd op dit behang.quote:Op maandag 30 november 2020 16:38 schreef Candaasje het volgende:
[..]
*Protestbordjes knutselt en petitie start*![]()
Vriend en ik hebben elk jaar 'mot' over Rudolf het rendier. Dat is zo'n pluchen rendierkop voor aan de muur. Elke kerst hang ik hem op, met kerstmuts en al natuurlijk.quote:Op maandag 30 november 2020 16:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hahaha, weet je dat ik daar serieus over heb nagedacht toen ik verliefd werd op dit behang.Wil ik mijn kind met zoiets beinvloeden. Maarja, ik vind het behang gewoon tof en in m'n eigen slaapkamer is ook weer wat apart.
Al kan ik ook wel wat trucjes. huehuehuehe.
Kinky hoor.quote:Op maandag 30 november 2020 16:40 schreef Candaasje het volgende:
En dan een kooi om je bed heen? Biedt wel mogelijkheden........
Ik was gisteren in de Amazing Oriental alwaar iemand vlak voor ik het gangpad in moest.... Een literfles vissaus op de grond had laten kletterenquote:Op maandag 30 november 2020 13:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dank Krea
Zeg, ik heb een tijdje geleden een paar zakken kimchi gekocht en nu is één zak echt heel erg bol. Houdbaar t/m 31 jan 2021. Is dat wel goed? Gaat dat niet knappen?
Oh nee, dat stinktquote:Op maandag 30 november 2020 17:15 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik was gisteren in de Amazing Oriental alwaar iemand vlak voor ik het gangpad in moest.... Een literfles vissaus op de grond had laten kletteren
.....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik weet niet hoe kimchi ruikt, maar de gefermenteerde vissaus was niet heel plezant voor mijn olfactorische beleving![]()
Dat doen jarenzeventigwoningen wel vaker goed. Zo'n soort huis hebben A en B ook. Zij hebben wel alles wit gemaakt, lekker licht en neutraal. Met zulke grote ramen krijg je een hele muur vol gordijn, dus ze hebben hele hippe gordijnen genomen met allemaal kleurtjes en patroontjesquote:Op maandag 30 november 2020 16:32 schreef Candaasje het volgende:
Ik woon in een blok beton (jaren 70...), ex-huur.... dit huis heeft qua bouw echt werkelijk niks te bieden waar je mee kunt werken. Al die kleurtjes leiden nog een beetje af van de droefheid ervan.
(Alleen de grote ramen, daar ben ik wel hele erg blij mee. Dat had veel beroerder gekund)
Hahahahaquote:Op maandag 30 november 2020 16:45 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Vriend en ik hebben elk jaar 'mot' over Rudolf het rendier. Dat is zo'n pluchen rendierkop voor aan de muur. Elke kerst hang ik hem op, met kerstmuts en al natuurlijk.
Vriend vindt het verschrikkelijk.(Nu hebben wij geen kinderen om te beïnvloeden, maar toch.)
En jij zwiert graag in de kroonluchter ja?Of ben je gewoon heel lening?
Kan me voorstellen dat dat wel door je mondkapje heen komt ja.quote:Op maandag 30 november 2020 17:15 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik was gisteren in de Amazing Oriental alwaar iemand vlak voor ik het gangpad in moest.... Een literfles vissaus op de grond had laten kletteren
.....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik weet niet hoe kimchi ruikt, maar de gefermenteerde vissaus was niet heel plezant voor mijn olfactorische beleving![]()
Ik moest uiteraard ook precíes van alles uit dat gangpad hebben....quote:
Neukuh?quote:Op maandag 30 november 2020 14:01 schreef minilot het volgende:
Ik wil best wel even iets des FOK!s in de ring gooien, maar ik weet niet wat! Snotver!
Er hangt hier een Molletje aan mijn lamp. Vanuit Teams net wel/niet te zienquote:Op maandag 30 november 2020 17:23 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Hahahaha
Vriendin van me (opleidingsgenoot van jou toevallig) heeft Rudy het hele jaar aan de muur hangen
De Lush vanaf 2 km afstandquote:Op maandag 30 november 2020 17:24 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Kan me voorstellen dat dat wel door je mondkapje heen komt ja.
(Ik vind drogisten tegenwoordig een stuk beter te doen, lang niet zo'n last van alle parfums met m'n mondkapje op)
Oh wowquote:Op maandag 30 november 2020 14:29 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ja maar die zijn sowieso weird. Reptielen zijn echt een klasse apart.
Ik vind schildpadden wel heel tof. Kwam laatst een gave foto voorbij op FB... *zoekt*
Deze:
[ afbeelding ]
Episch toch, zo'n skelet?
Hoofd huishouding hoeft dat niet. Gaat prima met bijhouden zonder schrobquote:Op maandag 30 november 2020 15:53 schreef golfer het volgende:
![]()
Oh, op Robins website staat dat het lekker is met sojabrokken. Die heb ik ook nog liggen. Maar eens meenemen als ik weer in de toko ben.quote:
Nou, vanmiddag bij mijn ba pao, en vanavond een schep over mijn noodles met spek en velen groene groentersquote:
Ik neem volgende keer eens sojabrokken meequote:Op maandag 30 november 2020 17:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh, op Robins website staat dat het lekker is met sojabrokken. Die heb ik ook nog liggen. Maar eens meenemen als ik weer in de toko ben.
Leuk!quote:Op maandag 30 november 2020 17:57 schreef fietsie het volgende:
Ik heb mezelf zojuist een Inkbird sous-vide apparaat kado-geklikt
Alles voor rendang (a la @RobinOok natuurlijk) in de keukenmachine tyften scheelt bakken met werkquote:Op maandag 30 november 2020 17:57 schreef Tele6 het volgende:
Wat leuk, alle mensen die ook sojabrokken proberen. Nu heb ik straks inspiratie voor de rest van de zak die ik heb, en de volgende zakken die ik ooit ga kopen.![]()
Boemboe is goed in te vriezen toch? Ik wil de volgende keer rendang maken met eigen boemboe en sojabrokken, maar ik vind het zo'n moeite om het voor één keer te doen.
Een minuutsteak, is dat een tartaartje of een hele dunne biefstuk?quote:Op maandag 30 november 2020 18:03 schreef borisz het volgende:
Jeuj pakketje van de Kaapse Brouwers is netjes bij de buren afgeleverd.Deze week volgt ook nog een flink pakket van Brouwerij Kees.
.
Op het menu een minuutsteak met gewokte groentes.![]()
Tenminste snel klaar voor het sporten.
Doet me denken aan de maïs aflevering van Cow & Chickenquote:
Ik heb geen keukenmachine. Wel een staafmixer dus ik dacht het daarmee te kunnen proberen -- de rendang die we bij vrijwilligerswerk maakten, ging ook met de staafmixer want keukenmachines stierven meestal halverwege de week alquote:Op maandag 30 november 2020 18:13 schreef Molo het volgende:
[..]
Alles voor rendang (a la @:robinook natuurlijk) in de keukenmachine tyften scheelt bakken met werk
Zou het niet invriezen, of je moet de ui later toevoegen.
Had ik ook, en dan met kerst dus een kerstmutsje. Maar uiteindelijk nu alleen met kerst.quote:Op maandag 30 november 2020 17:23 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Hahahaha
Vriendin van me (opleidingsgenoot van jou toevallig) heeft Rudy het hele jaar aan de muur hangen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat laatste. Gekruid en welquote:Op maandag 30 november 2020 18:13 schreef Molo het volgende:
[..]
Een minuutsteak, is dat een tartaartje of een hele dunne biefstuk?
In Polen kunnen ze echt van alles met aardappels.quote:Op maandag 30 november 2020 18:14 schreef Molo het volgende:
[..]
Doet me denken aan de maïs aflevering van Cow & Chicken![]()
Corn on a stick
Corn on a bed of corn
Etc
Leuk. Ik gebruik mijn sous-videbak heel regelmatig.quote:Op maandag 30 november 2020 17:57 schreef fietsie het volgende:
Ik heb mezelf zojuist een Inkbird sous-vide apparaat kado-geklikt
quote:Op maandag 30 november 2020 18:28 schreef fietsie het volgende:
Moet ik bij zo’n sous vide stok ook meteen een vacuuuuuumeermachine?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
quote:Op maandag 30 november 2020 15:26 schreef Tally het volgende:
[..]
Vervelend joh. Hopelijk is het niets. En anders vinden ze wat er aan de hand is.
Ikzelf heb harteitmestoornissen maar er is nog geen oorzaak gevonden. Op het moment is het rustig. Maar in rust heb ik wel eens een hartslag van 210
Ik heb goede ervaringen met het Cardiologiecentrum in Utrecht. Ik had ook een hartritmestoornis, ik heb daar een 48-uursregistratie gehad en toen was het vrij snel duidelijk (een AVNRT ), doorverwezen naar UMC, operatie, klaar.quote:Op maandag 30 november 2020 15:26 schreef Tally het volgende:
[..]
Vervelend joh. Hopelijk is het niets. En anders vinden ze wat er aan de hand is.
Ikzelf heb harteitmestoornissen maar er is nog geen oorzaak gevonden. Op het moment is het rustig. Maar in rust heb ik wel eens een hartslag van 210
Is dit een extensie van je financiele regeldrang?quote:Op maandag 30 november 2020 18:35 schreef Lucky_Strike het volgende:
Dik 1,5 jaar geen papieren opruimen (zakelijk en privé) is geen goed idee
Dan is er altijd nog de noodoplossing letterlijk. Zit in een fles, te koop bij de wibra. En een wonder dat deze troep nog verkocht mag worden. Maar het lost vet en nicotine op als de beste.quote:Op maandag 30 november 2020 15:42 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Die ken ikMaar kan intussen niet meer tegen mijn vetjes op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
quote:Op maandag 30 november 2020 18:58 schreef z80 het volgende:
[..]
Dan is er altijd nog de noodoplossing letterlijk. Zit in een fles, te koop bij de wibra. En een wonder dat deze troep nog verkocht mag worden. Maar het lost vet en nicotine op als de beste.Ja! Wat een nasty goedje is dat, als je ziet wat je daar allemaal mee schoon krijgtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
*boks*quote:Op maandag 30 november 2020 16:32 schreef Candaasje het volgende:
Ik woon in een blok beton (jaren 70...), ex-huur.... dit huis heeft qua bouw echt werkelijk niks te bieden waar je mee kunt werken. Al die kleurtjes leiden nog een beetje af van de droefheid ervan.
(Alleen de grote ramen, daar ben ik wel hele erg blij mee. Dat had veel beroerder gekund)
Ik ben alle tarra en rood vakkundig uit de hut aan het verwijderen. Helaas zal de keukenvloer nog even blijven. Dit is lichtelijk veel te duur om te vervangen. Als ik keuken en bijkeuken vervang, is 1 vloer, dan kan ik twee keer niet uitgebreid op vakantie.quote:Op maandag 30 november 2020 16:07 schreef Myraela het volgende:
Donkergroen: check
Okergeel: check
Terra durf ik niet aan, want dat kan ook een erg vieze kleur worden.Maar ik heb wel veel cognac nepleer, dus dat gaat wel ook een beetje die kant op.
-1 voor originaliteit, maar ach, ik vind het tof.
Een beetje. Ik wil vooral gewoon eens goed opruimen en schoonmaken hier. Ik ben er ook achter gekomen dat de tuin zo veel tijd kost gedurende februari-oktober dat ik alleen in de winter tijd heb voor dit soort dingen. Ik ben benieuwd hoe ver ik kom met puinruimen. Ik doe lekker rustig aan, er zijn belangrijker dingen.quote:Op maandag 30 november 2020 18:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Is dit een extensie van je financiele regeldrang?
Lekker he, zo'n zorgbonus?quote:Op maandag 30 november 2020 18:46 schreef fietsie het volgende:
OK, Obamix z'n nieuwe boek er ook maar bij geklikt.
Welke? Dat bruine vloeibare spul? Dat valt wel mee. De grijze vietnamese gefermenteerde vissaus? Dan ga je inderdaad een blokje om.quote:Op maandag 30 november 2020 17:15 schreef Molo het volgende:
[..]
.....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 30 november 2020 18:33 schreef sigme het volgende:
Spruiten, even gekookt en toen in ovenschaal, met stukjes speklap (ingesmeerd met ketjap), de hete kachel in. Witte rijst, ook even op het fornuis gekookt en toen overgedaan in een ovenpannetje en de kachel in, en pindasaus.
[ afbeelding ]Hier graag. Daar volg ik niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
Oh bummer!quote:Op maandag 30 november 2020 18:15 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik heb geen keukenmachine. Wel een staafmixer dus ik dacht het daarmee te kunnen proberen -- de rendang die we bij vrijwilligerswerk maakten, ging ook met de staafmixer want keukenmachines stierven meestal halverwege de week al![]()
Waarom kan je de ui niet mee invriezen?
Mooi man, die kleintjes kunnen je echt versteld laten staanquote:Op maandag 30 november 2020 18:20 schreef PdeHoog het volgende:
We hadden hier vanavond een soort van nasi goreng met in ketjap en sambal gemarineerde varkensfiletlapjes, lidl groentemix met mais, doperwtjes en wortel en zilvervliesrijst. Daarbij nog wat extra ketjap manis en een flinke theelepel sambal.
De kleine schepte drie keer op, maar ging tussendoor wel even een paar glazen melk halen
Nou dat klinkt niet verkeerd, dame!quote:Op maandag 30 november 2020 18:23 schreef Lonaa het volgende:
[..]
In Polen kunnen ze echt van alles met aardappels.
Hier zitten ze in de oven met ui, knof, rozemarijn, kippenpoten met baharat en pompoen. et gegrilde romaine sla en een dressing die een kruising is tussen ranch en ceasar.
Een liter vissaus valt nooit mee manquote:Op maandag 30 november 2020 19:09 schreef z80 het volgende:
[..]
Welke? Dat bruine vloeibare spul? Dat valt wel mee. De grijze vietnamese gefermenteerde vissaus? Dan ga je inderdaad een blokje om.
Mooi is datquote:Op maandag 30 november 2020 19:17 schreef Molo het volgende:
[..]
Mooi man, die kleintjes kunnen je echt versteld laten staan![]()
Die van mij wilde niet de pasta die ik voor haar bedacht had en heeft net ook wapperend voor haar mond pittige noodles zitten eten, met stokjes
Neem volgende keer ook deze meequote:Op maandag 30 november 2020 19:20 schreef z80 het volgende:
Vandaag ook een keertje bij Amazing Oriental langs. Bij een toko blijft er elke keer weer teveel in het karretje vallen.
3 soorten sambal. 1 gedroogde knoflooksnippers. pak diepvries inktvisarmen en wat snaai aan mochi. Helaas niet de durian vulling.
Oh wat supertof is dat joh!quote:Op maandag 30 november 2020 19:22 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Mooi is datIk verbaas me af en toe echt. En dan te bedenken dat een jaar geleden hij echt maar heel beperkt at en dat G daar ook echt naar moest koken want anders at hij niks. G zit de laatste tijd echt verbaast te kijken wat hij allemaal naar binnen schuift. De voorkeur gaat naar iets pittigere dingen
Taco's, pittige mexicaanse bonengerechten, nasi met sambalboontjes en pittig gemarineerde kip
De gehaktbal en andijviestamp is overigens ook erg in trek
De bruin/grijze vissaus in Vietnam is tot nu toe de enige saus die ik heb laten staan. Dat spul stinkt niet alleen het smaakt zoals het ruikt.quote:Op maandag 30 november 2020 19:22 schreef Molo het volgende:
[..]
Een liter vissaus valt nooit mee man![]()
![]()
Blurghhhh
Ooit bij een patiënt thuis geweest die me zijn zelfgemaakte vissaus ton ging laten zien. Vietnamese. Ik ben heel erg nieuwsgierig en het was tof hoe erg trots hun was maar blurghhhhh
Een drupje ergens doorheen vind ik best.quote:Op maandag 30 november 2020 19:27 schreef z80 het volgende:
[..]
De bruin/grijze vissaus in Vietnam is tot nu toe de enige saus die ik heb laten staan. Dat spul stinkt niet alleen het smaakt zoals het ruikt.
Het geeft echt wel enorm veel voldoeningquote:Op maandag 30 november 2020 19:03 schreef Lucky_Strike het volgende:
Een beetje. Ik wil vooral gewoon eens goed opruimen en schoonmaken hier. Ik ben er ook achter gekomen dat de tuin zo veel tijd kost gedurende februari-oktober dat ik alleen in de winter tijd heb voor dit soort dingen. Ik ben benieuwd hoe ver ik kom met puinruimen. Ik doe lekker rustig aan, er zijn belangrijker dingen.
Ik ben in de woonkamer begonnen, daar is de zooi het grootst. De kasten zijn nooit goed ingeruimd en alles kan maar net dicht.
Die ken ik. Maar kan ik niet als mosterdvervanger op brood met kaas smeren. Sambal en vliegende gans wel. Ook bepaalde curry's gaat goed. Niet te veel anders brand het door het brood heen.quote:Op maandag 30 november 2020 19:23 schreef Molo het volgende:
[..]
Neem volgende keer ook deze mee
https://www.aziatische-in(...)ight=Crispy%20chilli
Een derde van het potje is nu al op hier. Gisteravond gehaald
Ik had het gelezen. Vind het wel interessant om te volgen. Maar ben wel een beetje afgeknapt op Vegan Masters.quote:Op maandag 30 november 2020 18:52 schreef Candaasje het volgende:
@:Myraela : ProVeg en Vegan Masters gaan voor de Veggie Challenge in januari een speciale productbox maken. Misschien interessant/lekker voor jou om in de gaten te houden?![]()
https://proveg.com/nl/blo(...)D2-JMAPRhzz2pM5uJiFU
Waarom is dat? Ik werd juist door die post getriggeredquote:Op maandag 30 november 2020 19:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik had het gelezen. Vind het wel interessant om te volgen. Maar ben wel een beetje afgeknapt op Vegan Masters.
Ik zag dat ze positieve reviews wel laten zien op de website bij de gerechten, maar negatieve niet. Dat vind ik gewoon wat oneerlijk en kansloos, dan knap ik een beetje af.quote:Op maandag 30 november 2020 19:32 schreef DancingPhoebe het volgende:
Waarom is dat? Ik werd juist door die post getriggered
Ah ja, dat schiet het doel een beetje voorbij jaquote:Op maandag 30 november 2020 19:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zag dat ze positieve reviews wel laten zien op de website bij de gerechten, maar negatieve niet. Dat vind ik gewoon wat oneerlijk en kansloos, dan knap ik een beetje af.
Om het eten hoef je het niet te laten. Ze hebben echt wel dingen die ik dikke prima vond. Maar ook een paar tegenvallers. Was fijn geweest als je dan op de website kan zien wat andere mensen vinden.
Gevulde stoombroodjes. Zelf maken of rondje toko.quote:Op maandag 30 november 2020 19:48 schreef Myraela het volgende:
Hebben mensen hier nog makkelijke maar wel een beetje leuke lunchinspiratie? Ik word echt een beetje treurig van m'n lunches de laatste tijd.Ik kom soms niet verder dan een boterham met pindakaas.
Dit is meer smakelijk dan pittig. Idd niet zo maar uitwisselbaarquote:Op maandag 30 november 2020 19:30 schreef z80 het volgende:
[..]
Die ken ik. Maar kan ik niet als mosterdvervanger op brood met kaas smeren. Sambal en vliegende gans wel. Ook bepaalde curry's gaat goed. Niet te veel anders brand het door het brood heen.
quote:Op zondag 29 november 2020 23:18 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Kan ik me niets van herinneren ¯\_(ツ)_/¯
quote:Op dinsdag 31 december 2019 10:00 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Wie is de fijne bakker in het dorp? Er is een bakker waar wij principieel geen geld meer mogen brengen van Mrs V...
En de hemels fijne boekwinkel, daar was ik ook al zo verbaasd over
quote:Op dinsdag 31 december 2019 14:31 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Nul sintjournaal gezien dit jaar.
En nee, gewoon nog nooit geweest maar een winkel in ons dorp zo liefhebben, het was een verrassing
Feli L_S
Ik had afgelopen week paar keer witte bonen in tomatensaus, getoast brood met kruidenkaas en restjes groentenquote:Op maandag 30 november 2020 19:48 schreef Myraela het volgende:
Hebben mensen hier nog makkelijke maar wel een beetje leuke lunchinspiratie? Ik word echt een beetje treurig van m'n lunches de laatste tijd.Ik kom soms niet verder dan een boterham met pindakaas.
Witte bonen in tomatensaus eet ik ook wel regelmatig.quote:Op maandag 30 november 2020 20:01 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik had afgelopen week paar keer witte bonen in tomatensaus, getoast brood met kruidenkaas en restjes groenten
Vind stiekem witte bonen in tomatensaus best lekkere is alleen zo zoet
Moet meer met bonen en linzen doen. Van de week eens pompoen met linzen en feta maken. Staat hier allemaal nog en is niet veel werk ook eigenlijk
Ja ideaalquote:
Oh Lidl ratatouille uit blik vind ik best handig en lekker als noodvoer.quote:Op maandag 30 november 2020 20:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Witte bonen in tomatensaus eet ik ook wel regelmatig.Ik had vandaag ratatouille uit blik, met IKEA balletjes en bulgur salade uit de vriezer.
Oh, haten op de ratatouille uit blik mag. Het had geen structuur meer, maar ik vond het niet vies.
1 pagina van 300 kan je ook instellen. Of anders 3 van 100?quote:Op maandag 30 november 2020 20:06 schreef fietsie het volgende:
Ik durf sinds ik blauw ben niet meer te posten als ik in de buurt kom van 6 pagina's a 50 posts..... nu al te vaak door het slotje heen door zitten wauwelen....
Haal een blik of pot witte bonen en een blik of pot tomaten(blokjes/puree/sap whatever). Veel lekkerder.quote:Op maandag 30 november 2020 20:01 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik had afgelopen week paar keer witte bonen in tomatensaus, getoast brood met kruidenkaas en restjes groenten
Vind stiekem witte bonen in tomatensaus best lekkere is alleen zo zoet
Moet meer met bonen en linzen doen. Van de week eens pompoen met linzen en feta maken. Staat hier allemaal nog en is niet veel werk ook eigenlijk
Die van Bonduelle? Vind ik ook prima te doen, zachtgladdig met aangenaam smaaksel. Als sneloplossing heel handige blikjes om te hebben.quote:Op maandag 30 november 2020 20:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Witte bonen in tomatensaus eet ik ook wel regelmatig.Ik had vandaag ratatouille uit blik, met IKEA balletjes en bulgur salade uit de vriezer.
Oh, haten op de ratatouille uit blik mag. Het had geen structuur meer, maar ik vond het niet vies.
Ik vind de suikersmaak van de kantenklaar mengsels van bonen met tomatensaus echt onhachelbaar. Bonen met jamquote:Op maandag 30 november 2020 20:16 schreef Myraela het volgende:
Een blik tomatenblokjes met witte bonen lijkt me eigenlijk niet lekkerder, juist wat saai. Maar ik vind niets mis met de normale witte bonen in tomatensaus. Wil het wel een keer zelf maken, maar dan maak ik waarschijnlijk een wat kruidigere saus.
maar die saus kan je zelf ook kruiden. Krijg dat regelmatig voorgeschoteld. Geen idee wat ze er mee uitspoken, maar enorm lekkerquote:Op maandag 30 november 2020 20:16 schreef Myraela het volgende:
Een blik tomatenblokjes met witte bonen lijkt me eigenlijk niet lekkerder, juist wat saai. Maar ik vind niets mis met de normale witte bonen in tomatensaus. Wil het wel een keer zelf maken, maar dan maak ik waarschijnlijk een wat kruidigere saus.
Ja, was een Bonduelle aanbieding van alles voor 0.99 cent. Dan gaan mijn ogen automatisch naar de duurste producten. Dus zo kwam ik op die ratatouille uit.quote:Op maandag 30 november 2020 20:15 schreef sigme het volgende:
Die van Bonduelle? Vind ik ook prima te doen, zachtgladdig met aangenaam smaaksel. Als sneloplossing heel handige blikjes om te hebben.
Hier ook de versie in glas. Deze wordt wel opgeleukt met knoflook, donkere sojasaus en iets pittigs.quote:Op maandag 30 november 2020 20:16 schreef Myraela het volgende:
Volgens J. bij alles, sinds ontdekt is -ie volgens mij aan z'n negenhonderdste pot ervan bezigquote:
Ha, fijn juist. Zeker op een geroosterde boterham. Geef me een broodrooster, een volkoren brood en een paar blikken witte bonen in tomatensaus (bij voorkeur die blauwgroene blikken van Heinzquote:Op maandag 30 november 2020 20:17 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik vind de suikersmaak van de kantenklaar mengsels van bonen met tomatensaus echt onhachelbaar. Bonen met jam
Ik ben op zoek naar die voldoeningquote:Op maandag 30 november 2020 19:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het geeft echt wel enorm veel voldoeningNa 10+ jaar een ladenkast vol papieren eindelijk eens te hebben leeggeruimd was ik gewoon heel erg opgelucht dat het allemaal weg was.
Ik gooi er gewoonlijk zelf nog wat peper en een goeie scheut worcestersaus doorheen, soms pietsie moutazijn als ik in een erg anglofiele bui ben, en dan ben je al een heel eind. Boh, instant zin in witte bonen in tomatensaus op broodquote:Op maandag 30 november 2020 20:17 schreef Kaatje1 het volgende:
M
[..]
maar die saus kan je zelf ook kruiden. Krijg dat regelmatig voorgeschoteld. Geen idee wat ze er mee uitspoken, maar enorm lekker
zijn doen er allemaal oosterse kruiden in. En de potjes in de keuken zijn arabisch beschreven, dus daar heb ik een probleem. We zaten regelmatig te googlen wat het nou allemaal was.quote:Op maandag 30 november 2020 20:33 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik gooi er gewoonlijk zelf nog wat peper en een goeie scheut worcestersaus doorheen, soms pietsie moutazijn als ik in een erg anglofiel bui ben, en dan ben je al een heel eind. Boh, instant zin in witte bonen in tomatensaus op brood
Pakketbezorgers zijn zo blij met ons.quote:Op maandag 30 november 2020 20:31 schreef fietsie het volgende:
Doet Amazon bestelling.
Ziet m op de site in 2 delen gesplitst worden. Denkt: "Ah, 2 pakjes! Leuk!".
Krijgt mail.
Ziet 2 delen ieder in 4 delen gesplitst worden. "8 pakjes! Nog leuker!".
Vooral met al die verschillende datums die er ineens aanhangen me dunktquote:Op maandag 30 november 2020 20:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Pakketbezorgers zijn zo blij met ons.
G kan echt wel serieus goed kokenquote:Op maandag 30 november 2020 19:29 schreef DancingPhoebe het volgende:
@:P
Kon G misschien niet heel goed koken? Ik leerde ook pas eten toen ik ging samenwonen![]()
V-secreet zat smakelijk tegen de man vertellen hoe ze perse sperziebonen moest koken zodat ik kwam eten 3002 jaar geleden.
quote:Op maandag 30 november 2020 20:31 schreef fietsie het volgende:
Doet Amazon bestelling.
Krijgt mail.
Niet per ongeluk bij ikea besteld. Alle onderdelen apart verpakt verstuurd. Met het meest belangrijke onderdeel in backorder.quote:Op maandag 30 november 2020 20:31 schreef fietsie het volgende:
Doet Amazon bestelling.
Krijgt mail.
Ah fijn dat ie er is! Ik zag de berichten al op 123 dat de volgende zending over 2 weken pas werd verwacht.quote:Op maandag 30 november 2020 20:46 schreef Myraela het volgende:
Ohja, Fiets. Nog thanks voor alle adviezen. M'n vriend is er blij mee, het was precies de printer die hij zelf ook op het oog had. Hij heeft hem net in elkaar gezet.
DHL neemt standaard 2 dagen voor zendingen binnen Duitsland toch?quote:Op maandag 30 november 2020 20:52 schreef z80 het volgende:
Track and trace nummer van de pizzaoven. Eens kijken hoe snel/langzaam het pakje door Duitsland gaar reizen.
Mijn bureaustoel deed Berlijn - Utrecht in 48 uur.quote:Op maandag 30 november 2020 20:52 schreef z80 het volgende:
Track and trace nummer van de pizzaoven. Eens kijken hoe snel/langzaam het pakje door Duitsland gaar reizen.
Hier is dat mushroom ketchup of tomatenazijn, maar dan meestal niet in combinatie met bonen, maar gewoon, om de tomatensaus wat meer oomph en umami te geven.quote:Op maandag 30 november 2020 20:33 schreef minilot het volgende:
Ik gooi er gewoonlijk zelf nog wat peper en een goeie scheut worcestersaus doorheen, soms pietsie moutazijn als ik in een erg anglofiele bui ben, en dan ben je al een heel eind. Boh, instant zin in witte bonen in tomatensaus op brood
Hermes in dit geval. Niet bepaald de snelste.quote:Op maandag 30 november 2020 20:56 schreef derLudolf het volgende:
[..]
DHL neemt standaard 2 dagen voor zendingen binnen Duitsland toch?
Zal ik eens doen. Ik vind ze ook te zoet ja. Maar moet wel makkelijk blijven.quote:Op maandag 30 november 2020 20:13 schreef sigme het volgende:
[..]
Haal een blik of pot witte bonen en een blik of pot tomaten(blokjes/puree/sap whatever). Veel lekkerder.
Voor erbij een bakje gekruide tomatensaus maken: blikje tomatenpuree, mengen met ± 2 delen water en dan een schep vleeskruiden of scheut ketjap of lepeltje sambal erdoor. Dat pas op bord op bonen scheppen, anders wordt het te egaal van smaak.
Ja dit snap ik inmiddelsquote:Op maandag 30 november 2020 20:25 schreef minilot het volgende:
[..]
Volgens J. bij alles, sinds ontdekt is -ie volgens mij aan z'n negenhonderdste pot ervan bezig![]()
Ik vind het zelf vooral lekker bij ei (roerei, spiegelei, ook gewoon gekookt ei) en het is perfect om door te saaie noedels en rijst te gooien
Dat doe ik elke maand aan het Leger des Heils.quote:Op maandag 30 november 2020 21:10 schreef AnneX het volgende:
Hé...is hier het politiek correcte nietszeggende theekransje?
Zojuist kom ik tot de ontdekking dat de provider Vodafone de bijna 4 gig mobiele data - die ik morgen overhou van deze maand - per 100 mB kan doorgeven aan een goed doel met keuze uit Leger des Heils of Kind en Ziekenhuis.
#kerona
Misschien zijn er meer mensen met mobiele data over en vodafone provider.
#kerstsfeergoeiedoel.
Hij is geweldig in die filmquote:Op maandag 30 november 2020 21:11 schreef fietsie het volgende:
Is Rami Malek in Bohemian Rhapsody net zo goed als in MrRobot?
En heeft ie e.e.a. zelf gezongen?
Ik vond hem in mrRobot al geweldig, kan enorm genieten van de muziek van Queen: dit is een topcombinatiequote:
Heb hem 2x gezien in de bios. Heerlijk met die muziekquote:Op maandag 30 november 2020 21:18 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik vond hem in mrRobot al geweldig, kan enorm genieten van de muziek van Queen: dit is een topcombinatie
Één keer die toko gehad. Jeeeeeeezus wat pokkelang duurde dat zegquote:Op maandag 30 november 2020 21:00 schreef z80 het volgende:
[..]
Hermes in dit geval. Niet bepaald de snelste.
Spruitjes! Zuurkool? Gebakken aardappeltjes met spekjes en gesmolten kaas?quote:
Zuurkool misschien. Maar mweh.quote:Op maandag 30 november 2020 21:27 schreef fietsie het volgende:
[..]
Spruitjes! Zuurkool? Gebakken aardappeltjes met spekjes en gesmolten kaas?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |