SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The love you take is equal to the love you make.
quote:Op maandag 30 november 2020 11:20 schreef Lienekien het volgende:
Gefeliciteerd, Isabeau!
Benieuwd naar hoe je verjaardagstaart je bevalt!Dat kan ik me niet eens meer herinneren! Wel het klussen, niet de taart.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Mooie dag zoquote:Op maandag 30 november 2020 11:21 schreef Isabeau het volgende:
Nijntje
Ik ga taart (mississippi mud pie) en snacks eten (nootjes, druiven, allerlei kaasjes, fuet) en de hele dag wow spelenVanavond met een groepje heel leuke mensen mythic+ dungeons doen.
Jarig! Gefeliciteerdquote:Op maandag 30 november 2020 11:21 schreef Isabeau het volgende:
Nijntje
Ik ga taart (mississippi mud pie) en snacks eten (nootjes, druiven, allerlei kaasjes, fuet) en de hele dag wow spelenVanavond met een groepje heel leuke mensen mythic+ dungeons doen.
quote:Op maandag 30 november 2020 11:54 schreef sigme het volgende:
Het was een mooie ochtend voor een rondje hardlopen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dan thuis lekker bonen met gebakken ei etc gegeten.
Ik kom volgend jaar deze tijd een week bij jou wonen (grapje hè, zolderkamer hier is veel te veilig en ik zou niet durvenquote:Op maandag 30 november 2020 11:54 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo mooi daarquote:Op maandag 30 november 2020 11:54 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Goeie tip, ik ga daar even neuzen.quote:Op maandag 30 november 2020 12:10 schreef AnneX het volgende:
Yeah Isa 🎉 🎊 🎶 Van Harte!
Gekke dromen? Regelmatig. 🙃 en dan ook nog denken dat het écht is!
Paniek bij wakkerworden bijv. want portemonnee kwijt.
@:Lucky_Strike ...weet blei blei / SQ in k&w niet een goed adres? Is dat onderweg?
Die hebben al van alles uitgezocht qua leverancier (en prijs).
vanwaar deze hartelijke begroetingquote:Op maandag 30 november 2020 12:29 schreef Kreator het volgende:
Ik hoop dat jullie allemaal kerona krijgen..
Moet je daar altijd een reden voor hebben?quote:Op maandag 30 november 2020 12:31 schreef Barreltje het volgende:
[..]
vanwaar deze hartelijke begroeting
Dank Kreaquote:Op maandag 30 november 2020 13:01 schreef Kreator het volgende:
Moet je daar altijd een reden voor hebben?
Gefeliciteerd, Isa.
Pre-digestieve flatulentie?quote:Op maandag 30 november 2020 13:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dank Krea
Zeg, ik heb een tijdje geleden een paar zakken kimchi gekocht en nu is één zak echt heel erg bol. Houdbaar t/m 31 jan 2021. Is dat wel goed? Gaat dat niet knappen?
Ik geloof niet dat ik vandaag zin heb in kimchi.quote:
Je kan het in een weckpot doen. Of gewone glazen pot.quote:Op maandag 30 november 2020 13:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik vandaag zin heb in kimchi.
Klinkt als een heerlijke dag. Vanavond ook nog wat lekkers of hou je het bij snacks?quote:Op maandag 30 november 2020 11:21 schreef Isabeau het volgende:
Nijntje
In Korea word dit traditioneel jaren geconserveerd in potten op de grond buiten.quote:Op maandag 30 november 2020 13:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik vandaag zin heb in kimchi.
Buiten dus; anticiperend op spuiters.quote:Op maandag 30 november 2020 13:19 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
In Korea word dit traditioneel jaren geconserveerd in potten op de grond buiten.
Dus moet goedkomen.
Oh jee.quote:Op maandag 30 november 2020 13:20 schreef Kaatje1 het volgende:
Mmm, krijg net telefoon van mijn hulp. Die is woensdag hier geweest (we waren niet veel dicht bij elkaar en ik ben ook weggeweest). Haar man is zaterdag positief getest en zij laat zich vanmiddag testen. Even afwachten dis maar
Ik hoor het nu zoveel om me heen, mensen die iemand kennen of mee in contact zijn gekomen die positief is getest.quote:Op maandag 30 november 2020 13:20 schreef Kaatje1 het volgende:
Mmm, krijg net telefoon van mijn hulp. Die is woensdag hier geweest (we waren niet veel dicht bij elkaar en ik ben ook weggeweest). Haar man is zaterdag positief getest en zij laat zich vanmiddag testen. Even afwachten dis maar
Toch precies geen lekker idee uiteindelijk.quote:Op maandag 30 november 2020 13:30 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik wacht wel even af wat er bij haar uitkomt. Maar ik wilde even naar het winkelcentrum. Voor de zekerheid blijf ik nu maar thuis. Gewoon verkouden worden heb ik ook geen zin in (en het is echt koud buiten)
Op ziekte doodsverwensingen staat een ban.quote:Op maandag 30 november 2020 12:29 schreef Kreator het volgende:
Ik hoop dat jullie allemaal kerona krijgen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |