SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The love you take is equal to the love you make.
quote:Op maandag 30 november 2020 11:20 schreef Lienekien het volgende:
Gefeliciteerd, Isabeau!
Benieuwd naar hoe je verjaardagstaart je bevalt!Dat kan ik me niet eens meer herinneren! Wel het klussen, niet de taart.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Mooie dag zoquote:Op maandag 30 november 2020 11:21 schreef Isabeau het volgende:
Nijntje
Ik ga taart (mississippi mud pie) en snacks eten (nootjes, druiven, allerlei kaasjes, fuet) en de hele dag wow spelenVanavond met een groepje heel leuke mensen mythic+ dungeons doen.
Jarig! Gefeliciteerdquote:Op maandag 30 november 2020 11:21 schreef Isabeau het volgende:
Nijntje
Ik ga taart (mississippi mud pie) en snacks eten (nootjes, druiven, allerlei kaasjes, fuet) en de hele dag wow spelenVanavond met een groepje heel leuke mensen mythic+ dungeons doen.
quote:Op maandag 30 november 2020 11:54 schreef sigme het volgende:
Het was een mooie ochtend voor een rondje hardlopen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dan thuis lekker bonen met gebakken ei etc gegeten.
Ik kom volgend jaar deze tijd een week bij jou wonen (grapje hè, zolderkamer hier is veel te veilig en ik zou niet durvenquote:Op maandag 30 november 2020 11:54 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo mooi daarquote:Op maandag 30 november 2020 11:54 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Goeie tip, ik ga daar even neuzen.quote:Op maandag 30 november 2020 12:10 schreef AnneX het volgende:
Yeah Isa 🎉 🎊 🎶 Van Harte!
Gekke dromen? Regelmatig. 🙃 en dan ook nog denken dat het écht is!
Paniek bij wakkerworden bijv. want portemonnee kwijt.
@:Lucky_Strike ...weet blei blei / SQ in k&w niet een goed adres? Is dat onderweg?
Die hebben al van alles uitgezocht qua leverancier (en prijs).
vanwaar deze hartelijke begroetingquote:Op maandag 30 november 2020 12:29 schreef Kreator het volgende:
Ik hoop dat jullie allemaal kerona krijgen..
Moet je daar altijd een reden voor hebben?quote:Op maandag 30 november 2020 12:31 schreef Barreltje het volgende:
[..]
vanwaar deze hartelijke begroeting
Dank Kreaquote:Op maandag 30 november 2020 13:01 schreef Kreator het volgende:
Moet je daar altijd een reden voor hebben?
Gefeliciteerd, Isa.
Pre-digestieve flatulentie?quote:Op maandag 30 november 2020 13:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dank Krea
Zeg, ik heb een tijdje geleden een paar zakken kimchi gekocht en nu is één zak echt heel erg bol. Houdbaar t/m 31 jan 2021. Is dat wel goed? Gaat dat niet knappen?
Ik geloof niet dat ik vandaag zin heb in kimchi.quote:
Je kan het in een weckpot doen. Of gewone glazen pot.quote:Op maandag 30 november 2020 13:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik vandaag zin heb in kimchi.
Klinkt als een heerlijke dag. Vanavond ook nog wat lekkers of hou je het bij snacks?quote:Op maandag 30 november 2020 11:21 schreef Isabeau het volgende:
Nijntje
In Korea word dit traditioneel jaren geconserveerd in potten op de grond buiten.quote:Op maandag 30 november 2020 13:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik vandaag zin heb in kimchi.
Buiten dus; anticiperend op spuiters.quote:Op maandag 30 november 2020 13:19 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
In Korea word dit traditioneel jaren geconserveerd in potten op de grond buiten.
Dus moet goedkomen.
Oh jee.quote:Op maandag 30 november 2020 13:20 schreef Kaatje1 het volgende:
Mmm, krijg net telefoon van mijn hulp. Die is woensdag hier geweest (we waren niet veel dicht bij elkaar en ik ben ook weggeweest). Haar man is zaterdag positief getest en zij laat zich vanmiddag testen. Even afwachten dis maar
Ik hoor het nu zoveel om me heen, mensen die iemand kennen of mee in contact zijn gekomen die positief is getest.quote:Op maandag 30 november 2020 13:20 schreef Kaatje1 het volgende:
Mmm, krijg net telefoon van mijn hulp. Die is woensdag hier geweest (we waren niet veel dicht bij elkaar en ik ben ook weggeweest). Haar man is zaterdag positief getest en zij laat zich vanmiddag testen. Even afwachten dis maar
Toch precies geen lekker idee uiteindelijk.quote:Op maandag 30 november 2020 13:30 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik wacht wel even af wat er bij haar uitkomt. Maar ik wilde even naar het winkelcentrum. Voor de zekerheid blijf ik nu maar thuis. Gewoon verkouden worden heb ik ook geen zin in (en het is echt koud buiten)
Op ziekte doodsverwensingen staat een ban.quote:Op maandag 30 november 2020 12:29 schreef Kreator het volgende:
Ik hoop dat jullie allemaal kerona krijgen..
De eerste stap ben je voorbijquote:Op maandag 30 november 2020 13:39 schreef Kreator het volgende:
Goedemiddag,
De wettelijke bedenktijd van 3 dagen zoals vernoemd in de koopakte van uw woning is inmiddels verlopen.
Omdat er ontbindende voorwaarden in de koopovereenkomst zijn opgenomen, zullen wij uw woning afmelden als "verkocht onder voorbehoud".
Wij vertrouwen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Uw ietwat terughoudende makelaar.
Toch fijn dat ze het even melden. Voor je het weet vergeet je het!quote:Op maandag 30 november 2020 13:39 schreef Kreator het volgende:
Goedemiddag,
De wettelijke bedenktijd van 3 dagen zoals vernoemd in de koopakte van uw woning is inmiddels verlopen.
Omdat er ontbindende voorwaarden in de koopovereenkomst zijn opgenomen, zullen wij uw woning afmelden als "verkocht onder voorbehoud".
Wij vertrouwen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Uw ietwat terughoudende makelaar.
Jouw reactie. Verder niks.quote:Op maandag 30 november 2020 13:42 schreef AnneX het volgende:
Wat bijzonder onaardig klinkt. Zit je iets dwars?
HET WAS GODVERREDOMME GEWOON EEN GRAPJE MENS. ZEIK TOCH NIET ZO MET JE POLITIEK CORRECTE GENEUZELREACTIES. LEER EENS TUSSEN DE REGELS DOORLEZEN. KERONA, ZEG.quote:Op maandag 30 november 2020 13:45 schreef AnneX het volgende:
[..]
Jeezus man, wat heb ik jou misdaan?
Vrij letterlijk ookquote:Op maandag 30 november 2020 13:45 schreef AnneX het volgende:
@:Uhmmpie...om het heen en weer van te krijgen.![]()
Zojuist een postnl label geprint op een kadootje voor 6 december as. 🤪 geef het straks maar vast af op het postpunt.
Haat aan postnl punten, je bent toch ook gewoon een klant?quote:Op maandag 30 november 2020 13:37 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Toch precies geen lekker idee uiteindelijk.
Hier net een pakje ophalen dat donderdag... ivm vertraging toch om 22.00 toch maar niet kwam.
Toen vrijdags helemaal niet kwam.
Vervolgens zaterdag om half 1 ineens bericht in de app... dat ze zaterdag tussen 2 en 6 zouden komen.
Zegmaar precies het tijdstip dat ik (liefst inclusief pakje) sinterklaas ging vieren.
In de veronderstelling dat ze het ook bij de buren konden afleveren toch maar gegaan..
bij thuiskomst.. geen pakje, geen briefje.
In de app: pakketje ligt op het postnl punt... maandag afhalen.
Dus ik net op het postpunt.. IN de rij.. verspringt de app naar “sorry we zijn vertraagd”.
Dus ik weer naar huis
Ben ik halverwege: “uw pakketje is afgeleverd!”
Terug...
lange rij...eindelijk aan de beurt: nou mevrouw.. het is zo druk dat ik geen tijd heb om het nu op te zoeken.. kunt u vanavond terugkomen?
Nu
Ik blijf op en neer lopen en heb bovendien helemaal geen tijd om weer daar heen te lopen.
Dus at best... wordt dat woensdagmiddag.
So far.. vandaag besteld, morgen in huis
Flikker maar op met je hele forum. Ik kom ook gewoon niet meer terug. Dit topic is verziekt door de politiek correcte politie die hier als een theekransje bij elkaar zitten. Echt, gewoon een simpel grapje. Laat die seniele oude gek gewoon dom reageren. Dat hoort erbij.quote:Op maandag 30 november 2020 13:47 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ga ergens anders ruzie zoeken joh.
Mja ik had geen inspraak.. had liever gehad dat ze het bij de buren zouden brengen.quote:Op maandag 30 november 2020 13:52 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Haat aan postnl punten, je bent toch ook gewoon een klant?
Dan moeten ze niet aanmelden om postnl punt te worden.
Hier zitten er 2 naast elkaar![]()
Is er dus 1 die altijd zeikt over te zware pakjes enzo. Dus die gebruiken we nu gewoon niet meer. DOEI!
Nee jij bent gewoon hopeloos irritant.quote:Op maandag 30 november 2020 13:53 schreef Kreator het volgende:
[..]
Flikker maar op met je hele forum. Ik kom ook gewoon niet meer terug. Dit topic is verziekt door de politiek correcte politie die hier als een theekransje bij elkaar zitten. Echt, gewoon een simpel grapje. Laat die seniele oude gek gewoon dom reageren. Dat hoort erbij.
De sfeer is echt helemaal kapot hier door dit soort gezeik. De goede oude tijd dat men nog wel 'des foks' kon reageren is compleet weg door dit soort serieuze reacties op een godverdomme simpel grapje.
Ik wil specifiek niet de groeten doen aan alle nietszeggende kutusers in dit topic, die niets te melden hebben, niets snappen en niet begrijpen dat je op een forum zit.
geen groetjes en tot nooit meer ziens,
Krea.
Een DM-gate?quote:Op maandag 30 november 2020 14:01 schreef minilot het volgende:
Ik wil best wel even iets des FOK!s in de ring gooien, maar ik weet niet wat! Snotver!
quote:Op maandag 30 november 2020 13:53 schreef Kreator het volgende:
[..]
Flikker maar op met je hele forum. Ik kom ook gewoon niet meer terug. Dit topic is verziekt door de politiek correcte politie die hier als een theekransje bij elkaar zitten. Echt, gewoon een simpel grapje. Laat die seniele oude gek gewoon dom reageren. Dat hoort erbij.
De sfeer is echt helemaal kapot hier door dit soort gezeik. De goede oude tijd dat men nog wel 'des foks' kon reageren is compleet weg door dit soort serieuze reacties op een godverdomme simpel grapje.
Ik wil specifiek niet de groeten doen aan alle nietszeggende kutusers in dit topic, die niets te melden hebben, niets snappen en niet begrijpen dat je op een forum zit.
Krea.
Je weet best tegen wie je dat soort dingen wel en niet kunt zeggen na 20 jaar hier mee te posten.quote:Op maandag 30 november 2020 13:53 schreef Kreator het volgende:
[..]
Krea.
Ik heb mijn rel al gehad ooit... dus ik laat de honeurs deze keer aan een ander.quote:Op maandag 30 november 2020 14:05 schreef Candaasje het volgende:
Dit haalt het nog niet bij de F&F rel hoor, doe eens wat beter jullie best
Die is wel leuker natuurlijkquote:Op maandag 30 november 2020 14:14 schreef golfer het volgende:
Nu Krea weg is kunnen we natuurlijk niet wachten tot Maarten weer tevoorschijn komt.
Oh dat is bijna net zo laag als de buitentemperatuur hier.quote:Op maandag 30 november 2020 14:17 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Die is wel leuker natuurlijk![]()
Ik ben vandaag echt niet vooruit te brandenMotivatie van -64,7 geloof ik. Allemachtig.
Ik zit het internet af te stropen naar Kimchi incidenten. Er wordt weinig over gepubliceerd.quote:Op maandag 30 november 2020 14:17 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Die is wel leuker natuurlijk![]()
Ik ben vandaag echt niet vooruit te brandenMotivatie van -64,7 geloof ik. Allemachtig.
Dat wil niet zeggen dat het niet gebeurd.quote:Op maandag 30 november 2020 14:19 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik zit het internet af te stropen naar Kimchi incidenten. Er wordt weinig over gepubliceerd.
Ik heb het dan ook nog niet opgegevenquote:Op maandag 30 november 2020 14:21 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dat wil niet zeggen dat het niet gebeurd.
Tijd voor een winterslaap onder een dikke laag dekensquote:Op maandag 30 november 2020 14:19 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Oh dat is bijna net zo laag als de buitentemperatuur hier.
quote:Op maandag 30 november 2020 14:21 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dat wil niet zeggen dat het niet gebeurd.
Ik wil wel een winterslaap maar geen 5 graden zijn.quote:Op maandag 30 november 2020 14:21 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Tijd voor een winterslaap onder een dikke laag dekens.
Wist je dat een marmot zijn/haar lichaamstemperatuur kan laten dalen tot 5 graden Celsius, tijdens de winterslaap?
Dat kan mijn vrouw ook.quote:Op maandag 30 november 2020 14:21 schreef Candaasje het volgende:
Wist je dat een marmot zijn/haar lichaamstemperatuur kan laten dalen tot 5 graden Celsius, tijdens de winterslaap?
Dat geldt voor meer winterslaapdieren toch? Weet niet of dat ook exact 5 graden is, trouwens.quote:Op maandag 30 november 2020 14:21 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Tijd voor een winterslaap onder een dikke laag dekens.
Ja, egeltjes doen dat ook bijvoorveekdquote:Op maandag 30 november 2020 14:23 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dat geldt voor meer winterslaapdieren toch? Weet niet of dat ook exact 5 graden is, trouwens.
Schildpadden.quote:Op maandag 30 november 2020 14:25 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ja, egeltjes doen dat ook bijvoorveekd. Het zal niet allemaal exact 5 graden zijn, maar om en nabij wel.
Toch wel bizar hoor.
Verstandig. Bij kort contact en afstand (ge)houden is de kans klein dat je besmet bent, maar toch.quote:Op maandag 30 november 2020 13:30 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik wacht wel even af wat er bij haar uitkomt. Maar ik wilde even naar het winkelcentrum. Voor de zekerheid blijf ik nu maar thuis. Gewoon verkouden worden heb ik ook geen zin in (en het is echt koud buiten)
Jaquote:Op maandag 30 november 2020 14:29 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ja maar die zijn sowieso weird. Reptielen zijn echt een klasse apart.
Ik vind schildpadden wel heel tof. Kwam laatst een gave foto voorbij op FB... *zoekt*
Deze:
[ afbeelding ]
Episch toch, zo'n skelet?
Feliesquote:Op maandag 30 november 2020 12:41 schreef Isabeau het volgende:
Wijziging van plannen: er komt wel iemand vanmiddag
Heel veel likes voor deze postquote:Op maandag 30 november 2020 13:57 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Nee jij bent gewoon hopeloos irritant.
Geen seks meer sinds je samenwoont ofzo?
Hou oppppquote:Op maandag 30 november 2020 14:05 schreef Candaasje het volgende:
Dit haalt het nog niet bij de F&F rel hoor, doe eens wat beter jullie best
Dus ik het hele eind terugscrollen.... nul likes...quote:Op maandag 30 november 2020 14:34 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Heel veel likes voor deze post![]()
Ha, wat goed!quote:Op maandag 30 november 2020 07:42 schreef minilot het volgende:
[..]
Dank! En gisteren wel stukjes gehold op het strand, maar dat mocht verder geen naam hebben![]()
<antithuisbezorgstimulans>
Wat kook je vandaag, Vlinder?
![]()
</antithuisbezorgstimulans>
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |