SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
Ik ken ze beide niet.quote:Op zondag 29 november 2020 15:50 schreef peaceman het volgende:
hmmm dat was niet het nummer wat ik wilde draaien, dus de volgend maar ingestart
als je maar geen Amerikaan bentquote:
absoluut... lekker rauwquote:
quote:Op zondag 29 november 2020 16:42 schreef peaceman het volgende:
Wat was Golden Earring toch goed in de 70s
I've just lost somebody vind ik ookquote:Op zondag 29 november 2020 16:44 schreef ok01 het volgende:
[..]deze en Back Home vind ik echt fantastisch van hun
Oeh die ook inderdaadquote:Op zondag 29 november 2020 16:45 schreef peaceman het volgende:
[..]
I've just lost somebody vind ik ook
Ik denk dat meer mensen hem niet kennen dan dat mensen hem wel kennen. Helemaal als je niet naar radio 2 luistert.quote:
Ontzettend mooi nummerquote:
zeker mee eensquote:Op zondag 29 november 2020 17:14 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ontzettend mooi nummer![]()
Ik vind Cold Little Heart ook een van de beste nummers van het afgelopen decennium
Verzamel je lijstjes dan?quote:Op zondag 29 november 2020 17:16 schreef peaceman het volgende:
Als je van de week je lijstje instuurt, vergeet dan de volgende twee liedjes niet.
Al moet je niks natuurlijk...
Oh ja komende week mogen we weerquote:Op zondag 29 november 2020 17:16 schreef peaceman het volgende:
Als je van de week je lijstje instuurt, vergeet dan de volgende twee liedjes niet.
Al moet je niks natuurlijk...
en dan ook voor het plaatje hiernaquote:Op zondag 29 november 2020 17:18 schreef ok01 het volgende:
Ik ga zeker proberen ruimte te maken voor deze, hoewel ik dat volgens mij al bij veel nummers beloofd heb
Deze is ook mooi, maar ik denk dat ik liever platen die er dreigen uit te vallen redquote:Op zondag 29 november 2020 17:19 schreef peaceman het volgende:
[..]
en dan ook voor het plaatje hierna
Daar heb ik er ook wel wat van gedraaid vandaag..quote:Op zondag 29 november 2020 17:23 schreef ok01 het volgende:
[..]
Deze is ook mooi, maar ik denk dat ik liever platen die er dreigen uit te vallen red![]()
quote:Maar als ik nog ruimte over heb komt die er zeker in
Wat schaft de pot vanavond?quote:Op zondag 29 november 2020 17:29 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga me naar de keuken begeven! Tijd om wat eten te bereiden!
Snijbonen, aardappeltjes uit de oven en zalmquote:
quote:
nog heel eventjes jaquote:
Ik zou het niet wetenquote:Op zondag 29 november 2020 17:34 schreef peaceman het volgende:
[..]![]()
Dit is een cover... van het album van George Martin met anderen die bepaalde nummers zongen van The Beatles.
Maar wie is dit?
Het was Jim Carrey.quote:
tja was ook niet aangekondigd.. kwam spontaan op.quote:Op zondag 29 november 2020 17:36 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ben nog even ingeschakeld danJammer dat ik het niet eerder in de gaten had.
quote:Op zondag 29 november 2020 17:36 schreef peaceman het volgende:
[..]
Het was Jim Carrey.
Ik vond het zeker geslaagd als Cover.
Dat dusquote:Op zondag 29 november 2020 17:32 schreef peaceman het volgende:
[..]
Snijbonen, aardappeltjes uit de oven en zalm
Klinkt goed.quote:Op zondag 29 november 2020 17:32 schreef peaceman het volgende:
[..]
Snijbonen, aardappeltjes uit de oven en zalm
Ik heb een beetje teruggekeken wat je zoal hebt gedraaid. Zit veel moois tussen. Waaronder ook een nummer dat vrij hoog in mijn Top 250 binnenkomt.quote:Op zondag 29 november 2020 17:40 schreef peaceman het volgende:
Dit was de nummer 100 in de allereerste top 2000
Maar liefst 0quote:Op zondag 29 november 2020 17:40 schreef DJ11 het volgende:
Barry Ryan - Eloise
(Krijg ik hier nog punten voor?)
Dinsdag kan ik denk ik wel luisterenquote:Op zondag 29 november 2020 17:42 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik heb een beetje teruggekeken wat je zoal hebt gedraaid. Zit veel moois tussen. Waaronder ook een nummer dat vrij hoog in mijn Top 250 binnenkomt.
Ik denk trouwens dat ik dinsdagavond verder ga met uitzenden.
Benieuwd nu. Vast iets goeds danquote:Op zondag 29 november 2020 17:51 schreef peaceman het volgende:
het liedje hierna stond al klaar en heb ik er niet bij gezet omdat 11 hier is...
PSB zeker?quote:Op zondag 29 november 2020 17:51 schreef peaceman het volgende:
het liedje hierna stond al klaar en heb ik er niet bij gezet omdat 11 hier is...
klopt helemaalquote:Op zondag 29 november 2020 17:53 schreef DJ11 het volgende:
Redelijk vaste waarde in de Top 2000Heeft er volgens mij één keer niet in gestaan.
Ik bij lange na niet. Werd pas fan door Opportunities. Maar het nummer is alom bekroond. Onlangs door The Guardian nog weer uitgeroepen tot beste Britse #1-hit ooit. Misschien wat te veel eer, maar het is toch een indicatie.quote:
Ze gaan al jarenlang op en neer. Er zitten steeds meer PSB-haters bij Radio 2, dus eerdaags zullen die twee nummers wel uit de Top 2000 vliegen. Boeit me allang niet meer.quote:Op zondag 29 november 2020 17:55 schreef peaceman het volgende:
stond vorig jaar overigens wel op een gevaarlijke plek: 1801
PSB haters?quote:Op zondag 29 november 2020 17:57 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ze gaan al jarenlang op en neer. Er zitten steeds meer PSB-haters bij Radio 2, dus eerdaags zullen die twee nummers wel uit de Top 2000 vliegen. Boeit me allang niet meer.
Ja. Maar ik zal jullie niet met details vermoeien. Noch zal ik jullie geloof in de Top 2000 ondermijnen. Er staat veel leuke muziek in die lijst.quote:
Ach geloof in de top 2000 gaat wat ver hoor. Maar idd er staat gelukkig nog steeds heel veel mooie muziek in.quote:Op zondag 29 november 2020 17:59 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ja. Maar ik zal jullie niet met details vermoeien. Noch zal ik jullie geloof in de Top 2000 ondermijnen. Er staat veel leuke muziek in die lijst.
Ik moest deze wel draaien, bank slaapt niet fijn...quote:Op zondag 29 november 2020 18:01 schreef Melting het volgende:
Straks zeg je nog dat deze niet speciaal voor Diaan is.
Ah misschien komt het ook omdat ik niet zoveel ken van PSBquote:Op zondag 29 november 2020 17:55 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik bij lange na niet. Werd pas fan door Opportunities. Maar het nummer is alom bekroond. Onlangs door The Guardian nog weer uitgeroepen tot beste Britse #1-hit ooit. Misschien wat te veel eer, maar het is toch een indicatie.
quote:Op zondag 29 november 2020 18:01 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik moest deze wel draaien, bank slaapt niet fijn...
Meer naar mijn shows luisterenquote:Op zondag 29 november 2020 18:01 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ah misschien komt het ook omdat ik niet zoveel ken van PSB
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
Ik ben er redelijk optimistisch over dat het volgend jaar wel doorgaat, maar je weet het maar nooitquote:
quote:Op zondag 29 november 2020 18:06 schreef peaceman het volgende:
De Playlist:Mooie, gevarieerde lijst.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bedankt voor het draaien!
quote:Op zondag 29 november 2020 18:10 schreef Melting het volgende:
Bedankt voor het draaien, peaceman.
Ik kende veel nummers niet, en bij sommige wilde ik dat graag zou houden.![]()
Ik ken deze tune niet. Radio 2 tune of zo?
Deze Tune werd jaren lang gebruikt tijdens de top 2000quote:Op zondag 29 november 2020 18:10 schreef Melting het volgende:
Top 2000 openingstune, komt van Ouverture van The Whoquote:Op zondag 29 november 2020 18:10 schreef Melting het volgende:
Goedemorgen Meltingquote:
Goedemorgen livelink.quote:Op maandag 30 november 2020 06:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedemorgen Melting
Ik heb geen zin in deze week
Gedoe met de school van mijn zoon en mijn dochter heeft vandaag een sollicitatiegesprek voor een stage, waar ik wel zenuwachtig voor ben. Het is niet makkelijk om een stage te vinden op het moment, dus er hangt best wel wat van af. En dan is het weer een drukke week vanwege maandoverzichten en facturartie en dergelijke.quote:Op maandag 30 november 2020 07:03 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen livelink.
Nu al niet?
Waarom niet als ik vragen mag?
quote:Op maandag 30 november 2020 07:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Gedoe met de school van mijn zoon en mijn dochter heeft vandaag een sollicitatiegesprek voor een stage, waar ik wel zenuwachtig voor ben. Het is niet makkelijk om een stage te vinden op het moment, dus er hangt best wel wat van af. En dan is het weer een drukke week vanwege maandoverzichten en facturartie en dergelijke.
Misschien dat het vanmiddag beter gaat als ik het gesprek heb gehad met school en ik hopelijk goed nieuws hoor van mijn dochter. Maar nu is het een beetje een berg.
Is dat ook al een aparte afdeling?quote:Op maandag 30 november 2020 07:57 schreef livelink het volgende:
Als het gesprek niet goed gaat, wordt het een hele vroege en lange kerstvakantie voor mijn zoon, denk ik.
Ik hoop sowieso dat die verlengde kerstvakantie waar ze over denken, realiteit gaat worden.
Niet zozeer voor mijn kinderen, maar wel voor mij. Ik heb echt behoefte aan een keer kunnen ontspannen zonder schoolgedoe.
Mijn dochter heeft een gesprek bij de sfeerafdeling van een tuincentrum vanochtend.
Goedemorgen.quote:Op maandag 30 november 2020 08:45 schreef anotherRandomdude het volgende:
Goedemorgen
En sterkte livelink, dat de vakantie periode snel mag komen en dat je dan goed kunt uitrusten.
quote:Op maandag 30 november 2020 08:59 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen![]()
Succes vandaag livelink *fingers crossed
Goedemorgen dames.quote:Op maandag 30 november 2020 09:19 schreef Doedezemaar het volgende:
iemand is vergeten het licht buiten aan te doen
quote:Op maandag 30 november 2020 10:18 schreef MTheBassman het volgende:
het was hier -4.5 graden 's nachts
Hier binnen is het koud. De monteur is bezig met de CV-ketel voor de jaarlijkse controle...quote:Op maandag 30 november 2020 10:12 schreef just me het volgende:
Vandaag weer een mooie dag om binnen te blijven
Oh ja, zorgverzekeringen vergelijken moet ook nog gebeuren maar eerst
Baas boven baasquote:Op maandag 30 november 2020 10:18 schreef MTheBassman het volgende:
het was hier -4.5 graden 's nachts
Ik ben er al uit Diaan, ik blijf waar ik wasquote:Op maandag 30 november 2020 10:27 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hier binnen is het koud. De monteur is bezig met de CV-ketel voor de jaarlijkse controle...
Ik vergelijk eigenlijk nooit meer. Ik heb via het werk een collectieve verzekering en die heeft toch wel wat extra voordelen die andere verzekeringen niet hebben. Succes met vergelijken!
Ik doe het elk jaar, heb ik meteen afgesproken toen de ketel geplaatst werd.quote:Op maandag 30 november 2020 10:32 schreef Doedezemaar het volgende:
Doen jullie de onderhoudsbeurt cq controle van de cv elk jaar? Wij doen dat elke twee jaar
quote:Op maandag 30 november 2020 10:29 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ben er al uit Diaan, ik blijf waar ik was
Mijn CV ketel heeft zijn jaarlijkse controle ook gehad
Volgens mij elk jaar. Zit in het onderhoudscontract.quote:Op maandag 30 november 2020 10:32 schreef Doedezemaar het volgende:
Doen jullie de onderhoudsbeurt cq controle van de cv elk jaar? Wij doen dat elke twee jaar
quote:Op maandag 30 november 2020 12:26 schreef Doedezemaar het volgende:
Symph stapte gisteren in zijn zomerjas naar buiten en vond het toch wel echt koud. Joh
quote:Op maandag 30 november 2020 12:26 schreef Doedezemaar het volgende:
Symph stapte gisteren in zijn zomerjas naar buiten en vond het toch wel echt koud. Joh
Hij had niet verwacht dat het koud zou zijn en was verbaasd dat ik hem uitlachte. ‘Ja, ik weet toch niet dat het opeens koud is’quote:Op maandag 30 november 2020 12:31 schreef Diaan73 het volgende:
[..]ik snap wel dat hij geen winterjas aan wil. Ik had hem afgelopen zaterdag voor het eerst aan. Zo niet fijn.
quote:Op maandag 30 november 2020 12:34 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Hij had niet verwacht dat het koud zou zijn en was verbaasd dat ik hem uitlachte. ‘Ja, ik weet toch niet dat het opeens koud is’
Zoiets verwacht je toch niet eind november.quote:Op maandag 30 november 2020 12:34 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Hij had niet verwacht dat het koud zou zijn en was verbaasd dat ik hem uitlachte. ‘Ja, ik weet toch niet dat het opeens koud is’
Klinkt goed Liliquote:Op maandag 30 november 2020 16:53 schreef livelink het volgende:
Ik heb ook nog geen winterjas aangehad, maar wel een dik vest.
Stage-adres van dochter is gelukt, ze mag komen![]()
Gesprek met school voor zoon krijgt nog een vervolg, maar iedereen is wel van goede wil om eruit te komen.
Mooi zoquote:Op maandag 30 november 2020 16:53 schreef livelink het volgende:
Gesprek met school voor zoon krijgt nog een vervolg, maar iedereen is wel van goede wil om eruit te komen.
quote:Op maandag 30 november 2020 16:53 schreef livelink het volgende:
Goed nieuws van je dochter.quote:Op maandag 30 november 2020 16:53 schreef livelink het volgende:
+/+quote:Op maandag 30 november 2020 16:53 schreef livelink het volgende:
En is het een beetje een leuk adres? Of is het zoiets als Wilhelmus van Rodenrijs tot Huppelkutten III 1a?quote:Op maandag 30 november 2020 18:28 schreef Doedezemaar het volgende:
Wij hebben officieel het adres van ons nieuwe huis
Nee, gelukkig niet zoiets, dat heb je hier in de gemeente wel heel erg, de namen bij dit standbeeld hebben allemaal hun eigen straat en die heet meestal tuin of plantsoen https://standbeelden.vanderkrogt.net/object.php?record=NH27adquote:Op maandag 30 november 2020 18:52 schreef Melting het volgende:
[..]
En is het een beetje een leuk adres? Of is het zoiets als Wilhelmus van Rodenrijs tot Huppelkutten III 1a?
quote:Op maandag 30 november 2020 18:56 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet zoiets, dat heb je hier in de gemeente wel heel erg, de namen bij dit standbeeld hebben allemaal hun eigen straat en die heet meestal tuin of plantsoen https://standbeelden.vanderkrogt.net/object.php?record=NH27ad
Ik wil dat er ooit een wijk komt met straten die vernoemd zijn naar bestaande woorden. Kortweg, Kapelaan, Wasstraat, Simpelweg, Omweg, Domweg, Gerechtshof, Afslaan, Magistraat en uiteraard de Gulden Middenwegquote:Op maandag 30 november 2020 18:52 schreef Melting het volgende:
[..]
En is het een beetje een leuk adres? Of is het zoiets als Wilhelmus van Rodenrijs tot Huppelkutten III 1a?
quote:Op maandag 30 november 2020 19:11 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik wil dat er ooit een wijk komt met straten die vernoemd zijn naar bestaande woorden. Kortweg, Kapelaan, Wasstraat, Simpelweg, Omweg, Domweg, Gerechtshof, Afslaan, Magistraat en uiteraard de Gulden Middenweg
Of de Raad van 11...quote:Op maandag 30 november 2020 19:13 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Jij moet in de gemeenteraad gaan.
Maar die geven geen straatnamen uit.quote:
Het is ten minste vrij duidelijk waar je moet zijn.quote:
Da's nog uit de tijd dat een dorp 1 weg en 2 boerderijen had...quote:Op maandag 30 november 2020 19:18 schreef brother52 het volgende:
[..]
Het is ten minste vrij duidelijk waar je moet zijn.
Hier is het vaak onmogelijk om een adres te vinden op alleen de straat en huisnummer. Je moet de wijk er bij zetten, want ook de straten zijn genummerd en met bijvoorbeeld 12 08 kom je niet zover, dat kan in een stuk of 10 wijken liggen.
Daar zijn ze gelukkig wel van af gestapt.
Ja, dat was/is bij mijn ouders ook. Dat was iets dat even in was in de begin jaren '70. Mijn ouders hebben in 1976 een huis gekocht en dan was het adres alleen de wijknaam en dan je pleinnummer en dan het huisnummer. Dus mijn ouders wonen op <wijknaam> 61-46. Pleintje 61, huisnummer 46 dus. Zo spraken wij vroeger ook: 'die woont op pleintje 63 en die op 65'. Maar bezoek of leveranciers konden standaard niks vinden.quote:Op maandag 30 november 2020 19:18 schreef brother52 het volgende:
[..]
Het is ten minste vrij duidelijk waar je moet zijn.
Hier is het vaak onmogelijk om een adres te vinden op alleen de straat en huisnummer. Je moet de wijk er bij zetten, want ook de straten zijn genummerd en met bijvoorbeeld 12 08 kom je niet zover, dat kan in een stuk of 10 wijken liggen.
Daar zijn ze gelukkig wel van af gestapt.
Wat niet is, kan komenquote:Op maandag 30 november 2020 19:18 schreef Melting het volgende:
[..]
Maar die geven geen straatnamen uit.
In Lelystad heb je dat ook nog steeds.quote:Op maandag 30 november 2020 19:28 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat was/is bij mijn ouders ook. Dat was iets dat even in was in de begin jaren '70. Mijn ouders hebben in 1976 een huis gekocht en dan was het adres alleen de wijknaam en dan je pleinnummer en dan het huisnummer. Dus mijn ouders wonen op <wijknaam> 61-46. Pleintje 61, huisnummer 46 dus. Zo spraken wij vroeger ook: 'die woont op pleintje 63 en die op 65'. Maar bezoek of leveranciers konden standaard niks vinden.
quote:Op maandag 30 november 2020 18:28 schreef Doedezemaar het volgende:
Wij hebben officieel het adres van ons nieuwe huis
Waardeloos is dat. En totaal fantasieloos ook. In Lelystad heb je ook zulke straatnamen.quote:Op maandag 30 november 2020 19:28 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat was/is bij mijn ouders ook. Dat was iets dat even in was in de begin jaren '70. Mijn ouders hebben in 1976 een huis gekocht en dan was het adres alleen de wijknaam en dan je pleinnummer en dan het huisnummer. Dus mijn ouders wonen op <wijknaam> 61-46. Pleintje 61, huisnummer 46 dus. Zo spraken wij vroeger ook: 'die woont op pleintje 63 en die op 65'. Maar bezoek of leveranciers konden standaard niks vinden.
Nog steeds hoorquote:Op maandag 30 november 2020 19:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In Lelystad heb je dat ook nog steeds.
Dan heb je bijv. de wijk Galjoen met daarachter een subwijknummer en dan het huisnummer.
Al die subwijken liggen van elkaar af, dus je zocht je in het pre-GPS tijdperk een ongeluk...
Lijkt me leukquote:Op maandag 30 november 2020 19:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Naast het Hans & Grietje Peperkoek Huisje?
Jij wil in het sprookjesbos wonen.quote:
Ah, ik had geen idee dat je in Lelystad woonde...quote:Op maandag 30 november 2020 19:42 schreef brother52 het volgende:
[..]
Nog steeds hoor
Ik weet de wijken te vinden dus ga ik geen gps gebruiken en sommige wijken liggen ook nog eens direct aan elkaar vast. Zonder dat je het door hebt, rijd je vanaf bijvoorbeeld de Tjalk, zo de Schoener binnen. Heb je het goede straatnummer, sta je toch weer in de verkeerde wijk.![]()
Maar nu ze voor de nieuwbouw wel weer gewone namen gebruiken, is het weer lastiger om die straten zo te vinden omdat ik de aparte nummering gewend ben.
En het Galjoen is hier om de hoek, 2 bruggen over en ik ben er.
Knibbel Knabbel Knuisje...quote:Op maandag 30 november 2020 19:54 schreef Melting het volgende:
[..]
Jij wil in het sprookjesbos wonen.
Het is ook niet iets waar je openlijk voor uit komtquote:Op maandag 30 november 2020 20:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ah, ik had geen idee dat je in Lelystad woonde...
Ieder huisje heeft z'n kruisjequote:
OK, ik zal het eerlijk toegeven:quote:Op maandag 30 november 2020 20:20 schreef brother52 het volgende:
[..]
Het is ook niet iets waar je openlijk voor uit komt
quote:Op maandag 30 november 2020 20:20 schreef brother52 het volgende:
[..]
Het is ook niet iets waar je openlijk voor uit komt
Ik ben mijn eigen huis wel voorbij gereden... maar toen woonde ik hier ook nog maar net. In het begin ook regelmatig verdwaald in andere wijken.quote:Op maandag 30 november 2020 20:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
OK, ik zal het eerlijk toegeven:
Ik heb er familie wonen en ik ben er tig keer fout gereden...
quote:Op maandag 30 november 2020 21:50 schreef Rafeiro het volgende:
Je hebt hier de "Burgermeester jonkheer Quarles van Uffordlaan" ook fijn als je je adres moet doorgeven
Toch vind ik het beter dan de Donald Duckstraat.quote:Op maandag 30 november 2020 21:50 schreef Rafeiro het volgende:
Je hebt hier de "Burgermeester jonkheer Quarles van Uffordlaan" ook fijn als je je adres moet doorgeven
quote:Op dinsdag 1 december 2020 06:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Toch vind ik het beter dan de Donald Duckstraat.
Je hebt in Almere de stripheldenbuurt. Ik ga er zomaar van uit dat Donald Duck daar ook bij zit.quote:Op dinsdag 1 december 2020 06:40 schreef Melting het volgende:
[..]
Bestaat die in Nederland?
Dan wordt je niet serieus genomen ook.
Half Duckstad zit erbij. Ik zou op zich wel aan de Lampjestraat willen wonen.quote:Op dinsdag 1 december 2020 06:41 schreef livelink het volgende:
[..]
Je hebt in Almere de stripheldenbuurt. Ik ga er zomaar van uit dat Donald Duck daar ook bij zit.
quote:Op dinsdag 1 december 2020 06:41 schreef livelink het volgende:
[..]
Je hebt in Almere de stripheldenbuurt. Ik ga er zomaar van uit dat Donald Duck daar ook bij zit.
Beroerde nacht gehad, als ik 3 uur geslapen heb is het veel.quote:Op dinsdag 1 december 2020 06:40 schreef Melting het volgende:
[..]
[..]
Goedemorgen brother en livelink.
@:Brother52: gaat het niet goed?
quote:Op dinsdag 1 december 2020 07:05 schreef brother52 het volgende:
[..]
Beroerde nacht gehad, als ik 3 uur geslapen heb is het veel.
Gister te horen gekregen dat mijn moeder parkinson heeft.
En achteraf wist ik het natuurlijk al als ik naar de symptomen kijk maar het komt toch wel even binnen.
Jeetje brother52. Heel veel sterkte voor jullie gewenst. Ik kan me voorstellen dat dat heel hard aan komtquote:Op dinsdag 1 december 2020 07:05 schreef brother52 het volgende:
[..]
En achteraf wist ik het natuurlijk al als ik naar de symptomen kijk maar het komt toch wel even binnen.
quote:Vanavond 19:00 Brother52: 50 jaar metal deel 2
Oh wat ontzettend verdrietigquote:Op dinsdag 1 december 2020 07:05 schreef brother52 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 1 december 2020 07:05 schreef brother52 het volgende:
[..]
Wat ontzettend naarquote:Op dinsdag 1 december 2020 07:05 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dit zijn nooit leuke berichten.quote:Op dinsdag 1 december 2020 07:05 schreef brother52 het volgende:
[..]
Sterkte, nooit fijn nieuws om te horenquote:Op dinsdag 1 december 2020 07:05 schreef brother52 het volgende:
[..]
Heftig zeg. Veel sterkte.quote:Op dinsdag 1 december 2020 07:05 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik had ook een optie genomen om vanavond te draaien, maar ik vind het geen probleem om dat te verzetten naar morgenavond. Bij deze is mijn show (All-time Top 250, deel 4) naar morgenavond verzet.quote:Op dinsdag 1 december 2020 08:12 schreef brother52 het volgende:
Vanavond maar eens testen of het echt helpt wanneer ik de muziek rechtstreeks van mijn harde schijf draai in plaats vanaf mijn NAS. Lokaal gaat het wel goed maar weet niet of dat ook zo is wanneer ik ga streamen.
[..]
Goed opgelost!quote:Op dinsdag 1 december 2020 16:20 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik had ook een optie genomen om vanavond te draaien, maar ik vind het geen probleem om dat te verzetten naar morgenavond. Bij deze is mijn show (All-time Top 250, deel 4) naar morgenavond verzet.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 1 december 2020 17:15 schreef Rafeiro het volgende:
Oh en
Bonkt de buurman hier net op het raam, die had van zijn werk een chocoladeletterreep gehad van Tony's. Maar die lustte hij en de buurvrouw niet. Heb ik pech
Precies. Ik heb er vandaag ook eentje gekregen en weer weggegeven.quote:Op dinsdag 1 december 2020 17:21 schreef Melting het volgende:
[..]
Inderdaad.
Wat moet jij daar nou mee. Tony's is namelijk helemaal niet lekker.
Ah, wist ik niet. Superquote:Op dinsdag 1 december 2020 16:20 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik had ook een optie genomen om vanavond te draaien, maar ik vind het geen probleem om dat te verzetten naar morgenavond. Bij deze is mijn show (All-time Top 250, deel 4) naar morgenavond verzet.
Moet eerlijk zeggen dat ook een beetje meespeelt dat Ajax om 21:00 uur moet voetballen. Dat wil ik eigenlijk wel gaan kijken. Bovendien heb ik donderdag en vrijdag vrij, dus begint morgenavond mijn weekend. Draaien op Radio 49 is een ideaal begin daarvanquote:Op dinsdag 1 december 2020 17:26 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ah, wist ik niet. Super![]()
Andersom was het ook geen enkel probleem geweest.
Kan een uurtje luisteren, om 20.00 doe ik mee aan een digitale pubquiz.quote:Op dinsdag 1 december 2020 08:12 schreef brother52 het volgende:
Vanavond maar eens testen of het echt helpt wanneer ik de muziek rechtstreeks van mijn harde schijf draai in plaats vanaf mijn NAS. Lokaal gaat het wel goed maar weet niet of dat ook zo is wanneer ik ga streamen.
[..]
quote:Op dinsdag 1 december 2020 17:45 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Moet eerlijk zeggen dat ook een beetje meespeelt dat Ajax om 21:00 uur moet voetballen. Dat wil ik eigenlijk wel gaan kijken. Bovendien heb ik donderdag en vrijdag vrij, dus begint morgenavond mijn weekend. Draaien op Radio 49 is een ideaal begin daarvan
En ga je kans maken?quote:Op dinsdag 1 december 2020 18:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Kan een uurtje luisteren, om 20.00 doe ik mee aan een digitale pubquiz.
Succes!quote:Op dinsdag 1 december 2020 18:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Kan een uurtje luisteren, om 20.00 doe ik mee aan een digitale pubquiz.
Vast nietquote:
quote:Op dinsdag 1 december 2020 18:16 schreef livelink het volgende:
[..]
Vast niet![]()
Zal wel net zoiets worden als bij jouw shows; too little too late
Je moet er ook niet een hele pot sambal in gooienquote:Op dinsdag 1 december 2020 18:25 schreef Rafeiro het volgende:
Krijg er wel traanogen van haha.
Ui, knoflook, sambal en weet ik wat ik er meer ingemikt heb.
Waren maar 2 volle theelepels. Daarna wel vakkundig schoongelikt.quote:Op dinsdag 1 december 2020 18:26 schreef brother52 het volgende:
[..]
Je moet er ook niet een hele pot sambal in gooien
Neequote:Op dinsdag 1 december 2020 18:14 schreef Melting het volgende:
[..]
Vind je dat normaal? Werkweken van 3 dagen?
Ik moest de server weer even herstarten...quote:
Berenboot!quote:Op dinsdag 1 december 2020 19:01 schreef brother52 het volgende:
En we zijn los met de meest 'metal' begintune die er is
Hoeveel kaarsjes mag het uitblazen?quote:Op dinsdag 1 december 2020 19:03 schreef brother52 het volgende:
Oceansize - Catalyst
Dit is geen metal maar het album waar dit af komt is vandaag jarig![]()
En het is een van mijn favoriete bands dus moet ik er wel iets van draaien.
En hoeveel jaar wordt dit album?quote:Op dinsdag 1 december 2020 19:03 schreef brother52 het volgende:
Oceansize - Catalyst
Dit is geen metal maar het album waar dit af komt is vandaag jarig![]()
En het is een van mijn favoriete bands dus moet ik er wel iets van draaien.
17quote:
Heb je ook al gezongen voor het album?quote:
Ik zing meequote:Op dinsdag 1 december 2020 19:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Heb je ook al gezongen voor het album?
Klinkt beter dan die foute Nederlandse rapper.quote:Op dinsdag 1 december 2020 19:09 schreef brother52 het volgende:
Dio - Holy Diver
De kleine man met de grote stem
Ik heb hem op Waldrock gezien als afsluiter. Over de hele dag best goede optredens gezien maar aan het eind gaf Dio even een lesje in optreden.quote:Op dinsdag 1 december 2020 19:11 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Klinkt beter dan die foute Nederlandse rapper.
Oké, na de Berenboot is dit de tweede die ik wegstreep. Ik hoop op Presidents of the USA,quote:Op dinsdag 1 december 2020 19:14 schreef brother52 het volgende:
Clawfinger - Warfair
Streep rapmetal maar af van de bingokaart
Vandaag geen PUSA, die maken geen metal.quote:Op dinsdag 1 december 2020 19:16 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Oké, na de Berenboot is dit de tweede die ik wegstreep. Ik hoop op Presidents of the USA,
Deze band heb ik wel eens vaker gehoord.quote:
Faroer eilanden.quote:
Je hebt ze wel eens gedraaid zelfs. Goede liveband ook.quote:Op dinsdag 1 december 2020 19:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Deze band heb ik wel eens vaker gehoord.
Als het maar gesmaakt heeft dan.quote:Op dinsdag 1 december 2020 19:21 schreef livelink het volgende:
Ingetuned.
Het eten duurde iets langer dan gepland.
Ja, ik had een runderrollade gehaald bij de slager. Maar het moest iets langer in de oven dan we dachten,quote:
Klinkt goed.quote:Op dinsdag 1 december 2020 19:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik had een runderrollade gehaald bij de slager. Maar het moest iets langer in de oven dan we dachten,
Maar uiteindelijk was het perfect.
Ik weet niet hoe ze tegenwoordig klinken, maar vind de oudere nog wel redelijk goed.quote:Op dinsdag 1 december 2020 19:23 schreef brother52 het volgende:
Anthrax - Caught In A Mosh
Mijn favoriet van the big 4
Ik heb ze een jaar of 5 geleden nog gezien en dat klonk ouderwets goed.quote:Op dinsdag 1 december 2020 19:24 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ze tegenwoordig klinken, maar vind de oudere nog wel redelijk goed.
Met Vout in de keet?quote:Op dinsdag 1 december 2020 19:28 schreef Melting het volgende:
Oordopjes inbrengen?![]()
Had dat eerder gezegd..... die moet ik zoeken!
Snel zoeken dan, het gaat straks nog een tandje steviger.quote:Op dinsdag 1 december 2020 19:28 schreef Melting het volgende:
Oordopjes inbrengen?![]()
Had dat eerder gezegd..... die moet ik zoeken!
Die houdt zich gedeisd de laatste tijd.quote:
quote:Op dinsdag 1 december 2020 19:29 schreef brother52 het volgende:
[..]
Snel zoeken dan, het gaat straks nog een tandje steviger.
Hij had gewoon een schorre keel.quote:Op dinsdag 1 december 2020 19:31 schreef DJ11 het volgende:
Volgens mij is deze meneer een beetje boos.
Ik hoorde het niet. Mooi nummer dit (zei zij verbaasd)quote:
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 1 december 2020 19:35 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik hoorde het niet. Mooi nummer dit (zei zij verbaasd)
quote:Op dinsdag 1 december 2020 19:35 schreef brother52 het volgende:
Oordopjes al gevonden Melting? Je hebt ze zo echt nodig
Ik heb een tijdje gewerkt in een omgeving waar veel metal werd gedraaid. Ik gooide het altijd op problemen met de stoelgangquote:
quote:
quote:Op dinsdag 1 december 2020 19:35 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik hoorde het niet. Mooi nummer dit (zei zij verbaasd)
Dan was het gelukkig alleen hierquote:
Hij 'zingt' Help me pour this gas on me.quote:
Ohquote:Op dinsdag 1 december 2020 19:42 schreef brother52 het volgende:
[..]
Hij 'zingt' Help me pour this gas on me.
Volgens mij probeert men een deurtje verder Nightwish in de top2000 te krijgen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |