abonnement Unibet Coolblue
pi_196486544
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2020 17:35 schreef Summers het volgende:

[..]

Houd toch op man het ging om een bron de ik net had gepost ,voor de rest hoef je mij nergens de schuld van te geven want mensen kiezen er zelf voor om geen alternatieve bronnen te bekijken of te lezen die hier worden gepost dus zijn 100 % zelf verantwoordelijk om op de hoogte te blijven .
:')
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  maandag 30 november 2020 @ 17:41:51 #102
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_196486546
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2020 17:21 schreef Summers het volgende:

[..]

Je was dus al op de hoogte van de raid
Dus behalve dit artikel is er niks..

En staat dus ergens alleen op deze site.

Met als bron een ex militair.

Met een verhaal dat dus de VS in vuurgevecht was met.. Duitse militairen of security personeel om de server te bemachtigen van een Canadees bedrijf wat in Duitsland staat die aan moet tonen of er in de VS gefraudeerd word.
Waarbij de actie is uitgevoerd zonder goedkeuring van de president aangezien die duidelijk heeft aangegeven dat Powell op eigen houtje werkt.


Vind je het zelf allemaal nog een beetje geloofwaardig?
Er staat nog een vraag voor u open!!
  maandag 30 november 2020 @ 17:43:40 #103
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_196486557
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2020 17:35 schreef Summers het volgende:

[..]

Houd toch op man het ging om een bron de ik net had gepost ,voor de rest hoef je mij nergens de schuld van te geven want mensen kiezen er zelf voor om geen alternatieve bronnen te bekijken of te lezen die hier worden gepost dus zijn 100 % zelf verantwoordelijk om op de hoogte te blijven .
Mijn statement blijft staan, het is de zoveelste keer dat jij je neus ophaalt bij vragen over bronnen. Dat zou prima zijn als je niet constant de meest extreme dingen beweert.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_196486559
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2020 17:05 schreef Summers het volgende:

[..]

Nog geen officiele uitslag en die komt echt niet van de msm .
Is er al een officiele bevestiging van je raid? _O-
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  maandag 30 november 2020 @ 17:45:27 #105
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_196486571
quote:
1s.gif Op maandag 30 november 2020 17:41 schreef theguyver het volgende:

[..]

Dus behalve dit artikel is er niks..

En staat dus ergens alleen op deze site.

Met als bron een ex militair.

Met een verhaal dat dus de VS in vuurgevecht was met.. Duitse militairen of security personeel om de server te bemachtigen van een Canadees bedrijf wat in Duitsland staat die aan moet tonen of er in de VS gefraudeerd word.
Waarbij de actie is uitgevoerd zonder goedkeuring van de president aangezien die duidelijk heeft aangegeven dat Powell op eigen houtje werkt.

Vind je het zelf allemaal nog een beetje geloofwaardig?
Het is niets meer dan droeftoeterij. Iemand die zover van de werkelijkheid staat, maar zichzelf ziet als iemand die kritisch is en 'zelf onderzoek doet' is echt gewoon toe aan hulp.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  maandag 30 november 2020 @ 17:46:56 #106
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_196486587
Een schietpartij tussen twee groepen militairen in het land van een van de groep is een regelrechte oorlogsverklaring, daar zou Merkel wel het een en ander over zeggen, maar Summers is zogenaamd kritisch tegen over 'MSM', maar slikt alles wat van de meest obscure sites afkomt als zoete koek.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  maandag 30 november 2020 @ 17:47:30 #107
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_196486596
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2020 17:43 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Mijn statement blijft staan, het is de zoveelste keer dat jij je neus ophaalt bij vragen over bronnen. Dat zou prima zijn als je niet constant de meest extreme dingen beweert.
Mijn statement blijft ook staan , een beetje onzinnig om in bnw te gaan roepen dat alles zo extreem klinkt . Get over it .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  maandag 30 november 2020 @ 17:47:59 #108
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_196486599
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2020 17:47 schreef Summers het volgende:

[..]

Mijn statement blijft ook staan , een beetje onzinnig om in bnw te gaan roepen dat alles zo extreem klinkt . Get over it .
Zoek hulp, Summers. Echt ik meen het.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_196486610
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2020 16:39 schreef Summers het volgende:
The KRAKEN , retired General says US military intel group nicknamed "KRAKEN" seized Dominion servers in Germany .

https://nationalfile.com/(...)-servers-in-germany/
[..]

[..]

Fact Check: Debunking the Hammer and Scorecard Conspiracy Theory

There is no evidence of a supercomputer changing Trump votes to Biden votes.

quote:
These are false claims. There is no evidence to suggest that a supercomputer referred to as “Hammer” and an accompanying computer program known as “Scorecard” have been used to interfere with the results of the 2020 election.

The origins of Hammer and Scorecard can be traced back to Dennis Montgomery, a former intelligence contractor and computer programmer who claims to have developed both.

In October of this year, The American Report published a story claiming that Scorecard was “stealing votes in Florida, Georgia, Texas, Pennsylvania, Wisconsin, Michigan, Nevada, and Arizona.” The story claims that Hammer and Scorecard were “commandeered” by the Obama administration to help ensure reelection in 2012 and that Biden was using it again this time around.

The American Report story mentions that Scorecard “steals elections by tampering with the computers at the transfer points of state election computer systems…” More specifically, The American Report claims that “in Florida, one of the transfer points is VR Systems Inc.”

Douglas Jones, an associate professor of computer science at the University of Iowa, says that explanation represents a misunderstanding of the voting process.

“If you accept the idea that all of our votes somehow pass through transfer points where computer tampering could make arbitrary changes, the story holds together,” said Jones. “However, that's not the way the system works.”

In most states, Jones explains, before a precinct relays its vote total to the county, the precinct totals are printed, usually in duplicate, and typically in the presence of observers from both political parties.

The process typically then moves as follows:

“One copy of the printout is then signed by witnesses, enclosed with the electronic results cartridge, and sealed in an envelope for hand delivery to the county election office,” said Jones. “Then, in some counties, the electronic results are transmitted by modem for quick reporting of unofficial totals, while the spare printout is posted on the wall for everyone present to look at.”

This is all to say, that interfering with election results at “transfer points” would be unlikely, according to Jones. And that’s by design.

“The fundamental problem is, there are too many witnesses from both parties, the press and the public who can see the numbers going in and compare them with the numbers the state announces,” he said. “This makes tampering at these ‘transfer points; far too easy to detect for this to be an effective attack on the election.”

Jones added that interference at these transfer points would “corrupt only the unofficial early results reported to the press, and the press are highly likely to notice the corruption.”

Lastly, according to Jones, this kind of election tampering even in states that use contractors for election administration is unlikely. “Yes, there are contractors like VR Systems that various states have outsourced election administration functions to,” he said. “Indeed, they create vulnerabilities. But no, ‘hammering’ them would not go undetected, allowing some kind of deep-state coup."

In response to questions from The Dispatch Fact Check, Ben Martin, VR Systems Inc. COO, says the conspiracies that include his company misrepresent its role in the voting process. :

“VR Systems does not do voter tabulation and is not connected to county or state voter tabulation systems. Our company provides elections software and services to election officials who manage the voter check-in process. We also provide supervisor of elections websites and databases where voters go to check voter status, polling places. There is no connection from voter check-in to tabulation systems. VR Systems operates in Florida, some North Carolina counties and one county in Texas.”

The Hammer and Scorecard theory has been rejected by Chris Krebs, director of the Department of Homeland Security's Cybersecurity and Infrastructure Security Agency, who, earlier this month, referred to Hammer and Scorecard as “nonsense” and “not a real thing.” He tweeted the following on November 7:



The Cybersecurity and Infrastructure Security Agency also has what Krebs describes in his tweet as “security safeguards built into elections.” On the agency’s website, there is a list of fact-checked rumors and misconceptions about the election process, to help dispel rumors such as supercomputer interference. More specifically, the rumor that “a bad actor could change election results without detection,” also included in Krebs’ tweet, is countered by CISA with the following: “Robust safeguards including canvassing and auditing procedures help ensure the accuracy of official election results.”

Montgomery, the man who claims to have “designed and built” the computer and the software involved, has a history of fraudulent claims.

According to The Daily Beast, after September 11, 2001, Montgomery’s company was paid at least $20 million by the U.S. government for “a program he claimed could detect messages to al Qaeda sleeper cells hidden in broadcasts from Qatar’s al Jazeera network.” This alleged technology, however, ended up being fake.

Court records also indicate Montgomery’s involvement in Sheriff Joe Arpaio’s legal battles. The Maricopa County Sheriff’s Office paid Montgomery $120,000 to investigate an alleged conspiracy between the Department of Justice and U.S. District Judge G. Murray Snow, who was presiding over Arapaio’s racial profiling case. Montgomery alleged that he had data showing that the Justice Department tapped Arapaio’s phone lines and was intercepting his emails. Records and court testimony indicate that detectives in the sheriff’s office determined that the data Montgomery delivered was “bogus.” A New York Times article about Arpaio’s case states that, “When Judge Snow suggested that the materials provided by Mr. Montgomery were ‘junk, [Maricopa Sheriff’s Office] Deputy Sheridan and Sheriff Arpaio agreed.”
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  maandag 30 november 2020 @ 17:50:43 #110
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_196486622
Misschien vonden heel veel Amerikanen Trump een ontiegelijk incompetente klootzak, maar dat gaat er niet in bij complotwappies.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  maandag 30 november 2020 @ 17:51:08 #111
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_196486626
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2020 17:47 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Zoek hulp, Summers. Echt ik meen het.
Zoek jij hulp als je andere denkwijzes niet meer aankan op deze planeet met 7 miljard andere meningen .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  maandag 30 november 2020 @ 17:53:33 #112
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_196486652
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2020 17:51 schreef Summers het volgende:

[..]

Zoek jij hulp als je andere denkwijzes niet meer aankan op deze planeet met 7 miljard andere meningen .
Een andere denkwijze is prima, je kan me zelfs overtuigen met goede standpunten. Kom dan eens met materiaal dat jouw rare complot over die computer FEITELIJK onderstreept.

En het gaat niet alleen om vandaag, maar je bent dit rare gedrag al heel lang aan het vertonen. Roept een of ander onmogelijk complot, mensen vragen om een bron en dan ga je ineens heel kinderachtig de boel lopen omdraaien.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_196486657
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2020 17:51 schreef Summers het volgende:

[..]

Zoek jij hulp als je andere denkwijzes niet meer aankan op deze planeet met 7 miljard andere meningen .
Maar is er nou al een officiele bevestiging van die raid?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  maandag 30 november 2020 @ 17:56:09 #114
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_196486682
quote:
2s.gif Op maandag 30 november 2020 17:54 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Maar is er nou al een officiele bevestiging van die raid?
Je bedoeld van de fake news media :? who cares en wie neemt ze nog serieus , ik niet meer .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  maandag 30 november 2020 @ 17:56:09 #115
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_196486684
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2020 17:51 schreef Summers het volgende:

[..]

Zoek jij hulp als je andere denkwijzes niet meer aankan op deze planeet met 7 miljard andere meningen .
Maar geloof je het nog?

Ja ik had eerdere berichten gehoord over een apparaat wat opgehaald was uit Duitsland.

Maar nu worden er nog even mensen overhoop geknald een internationaal incident tussen 2 bondgenoten heeft 2 weken geleden al plaatsgevonden.
En geen haan die er naar kraait?.

Nogmaals geloof jij dit..
Er staat nog een vraag voor u open!!
  maandag 30 november 2020 @ 17:56:56 #116
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_196486693
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2020 17:53 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Een andere denkwijze is prima, je kan me zelfs overtuigen met goede standpunten. Kom dan eens met materiaal dat jouw rare complot over die computer FEITELIJK onderstreept.

En het gaat niet alleen om vandaag, maar je bent dit rare gedrag al heel lang aan het vertonen. Roept een of ander onmogelijk complot, mensen vragen om een bron en dan ga je ineens heel kinderachtig de boel lopen omdraaien.
Ik hoef je helemaal niet te overtuigen , wat een zinloze bezigheid . Je staat er voor open of je staat er niet voor open en ik heb daar geen invloed op . Denken in termen van gek , dan sta je er niet voor open .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_196486722
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2020 17:56 schreef Summers het volgende:

[..]

Je bedoeld van de fake news media :? who cares en wie neemt ze nog serieus , ik niet meer .
Nee, een officiële, je weet wel, vanuit de overheid.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  maandag 30 november 2020 @ 17:59:13 #118
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_196486736
quote:
10s.gif Op maandag 30 november 2020 17:58 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Nee, een officiële, je weet wel, vanuit de overheid.
Dan moet je in news wezen
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  maandag 30 november 2020 @ 18:00:29 #119
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_196486760
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2020 17:56 schreef Summers het volgende:

[..]

Je bedoeld van de fake news media :? who cares en wie neemt ze nog serieus , ik niet meer .
Welke sites bekijk jij, dan zullen wij eens zien of die wel de waarheid spreken.

Een kennis van mij gelooft heel erg dat als je hard genoeg iets wil, dat het dan op je pad komt. In de afgelopen 39 jaar heeft ze een paar dingen bevestigd zien worden. Prachtig. Maar die honderdduizenden keren dat het niet uitkwam vergeet ze voor het gemak. En ja, dan werkt het altijd. Dat is jezelf enorm voor de gek houden.

Jij komt met een zeer ongeloofwaardig verhaal wat een oorlog zou kunnen opleveren, maar maakt je dan geen zorgen of het wel echt waar is.

Rectificeren ze onwaarheden op die sites die jij bezoekt of doet alleen de MSM dat. Ja, MSM zijn nogal veel media en mensen die daar werken, daar worden fouten gemaakt, gerectificeerd en mensen ontslagen daarvoor.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  maandag 30 november 2020 @ 18:01:39 #120
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_196486781
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2020 17:59 schreef Summers het volgende:

[..]

Dan moet je in news wezen
Ik heb net gekeken, zie niets staan.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  maandag 30 november 2020 @ 18:02:03 #121
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_196486785
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2020 17:56 schreef Summers het volgende:

[..]

Ik hoef je helemaal niet te overtuigen , wat een zinloze bezigheid .
Kan je gewoon aangeven of jij het gelooft.

Want wat er staat is in feite het volgende.

De VS heeft de oorlog verklaard aan Duitsland.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_196486802
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2020 17:59 schreef Summers het volgende:

[..]

Dan moet je in news wezen
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2020 17:05 schreef Summers het volgende:

[..]

Nog geen officiele uitslag en die komt echt niet van de msm .
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2020 17:59 schreef Summers het volgende:

[..]

Dan moet je in news wezen
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2020 17:56 schreef Summers het volgende:

[..]

Je bedoeld van de fake news media :? who cares en wie neemt ze nog serieus , ik niet meer .
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2020 17:05 schreef Summers het volgende:

[..]

Nog geen officiele uitslag en die komt echt niet van de msm .
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2020 00:21 schreef Summers het volgende:

[..]

Tot er een officiele uitslag is valt alles onder geloof .
Wat is het nou? :')
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  maandag 30 november 2020 @ 18:04:14 #123
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_196486804
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2020 17:56 schreef Summers het volgende:

[..]

Ik hoef je helemaal niet te overtuigen , wat een zinloze bezigheid . Je staat er voor open of je staat er niet voor open en ik heb daar geen invloed op . Denken in termen van gek , dan sta je er niet voor open .
Welkom op een DISCUSSIEforum.

'MSM is sowieso fake news'

Wie staat er dan voor niets open?
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  maandag 30 november 2020 @ 18:09:01 #124
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_196486850
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2020 18:04 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Welkom op een DISCUSSIEforum.

'MSM is sowieso fake news'

Wie staat er dan voor niets open?
Zinloze discussies mag je houden :W
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  maandag 30 november 2020 @ 18:09:33 #125
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_196486855
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2020 18:04 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Welkom op een DISCUSSIEforum.

'MSM is sowieso fake news'

Wie staat er dan voor niets open?
Wat ik mij even afvraag is hoe moet Nederland zich nu opstellen, neutraal of moeten we dit veroordelen..

Er staat nog een vraag voor u open!!
  maandag 30 november 2020 @ 18:11:01 #126
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_196486868
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2020 18:09 schreef Summers het volgende:

[..]

Zinloze discussies mag je houden :W
Ik vraag gewoon netjes, geloof jij dat stuk.. zie filmpje hierboven.
Telefoon gesprek van +-1,5min
Er staat nog een vraag voor u open!!
  maandag 30 november 2020 @ 18:11:18 #127
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_196486870
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2020 18:09 schreef theguyver het volgende:

[..]

Wat ik mij even afvraag is hoe moet Nederland zich nu opstellen, neutraal of moeten we dit veroordelen..

Rutte zal er vast erg druk mee bezig zijn. Maar Trump hoor ik er ook niet over. Steekt hij het in de doofpot? Is hij onderdeel van de MSM?
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  maandag 30 november 2020 @ 18:12:17 #128
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_196486881
twitter
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  Moderator maandag 30 november 2020 @ 18:12:40 #129
54278 crew  Tijger_m
42
pi_196486882
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2020 18:09 schreef theguyver het volgende:

[..]

Wat ik mij even afvraag is hoe moet Nederland zich nu opstellen, neutraal of moeten we dit veroordelen..

Ehhhh...Waarom moet Nederland iets vinden van een fantasie verhaal?

Serve facility to raid serve? Komt dat rechtstreeks uit St Petersbug of zo _O-
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  maandag 30 november 2020 @ 18:15:28 #130
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_196486931
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2020 18:12 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ehhhh...Waarom moet Nederland iets vinden van een fantasie verhaal?

Serve facility to raid serve? Komt dat rechtstreeks uit St Petersbug of zo _O-
Nederland ligt naast Duitsland en normaal zijn we er als de kippen bij als er international incident plaats vind.

Zeker als het om 2 grote bondgenoten gaat.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_196486935
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2020 17:56 schreef Summers het volgende:

[..]

Ik hoef je helemaal niet te overtuigen , wat een zinloze bezigheid . Je staat er voor open of je staat er niet voor open en ik heb daar geen invloed op . Denken in termen van gek , dan sta je er niet voor open .
Een bekende en voor jou toepasselijke quote:
quote:
“It pays to keep an open mind, but not so open your brains fall out.”
Bij jou is duidelijk het laatste het geval omdat je ervoor kiest de feiten te negeren en liever gelooft dat het waar is.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  maandag 30 november 2020 @ 18:16:44 #132
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_196486951
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2020 18:12 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ehhhh...Waarom moet Nederland iets vinden van een fantasie verhaal?

Serve facility to raid serve? Komt dat rechtstreeks uit St Petersbug of zo _O-
Welke fantasie..
Dit is echt gebeurd..
Tenminste het is nonmsm nieuws dus moet het wel zo zijn..
Toch?

kijkt naar Summers.
Wacht nog steeds op bevestiging!
Er staat nog een vraag voor u open!!
  Moderator maandag 30 november 2020 @ 18:16:54 #133
54278 crew  Tijger_m
42
pi_196486956
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2020 18:15 schreef theguyver het volgende:

[..]

Nederland ligt naast Duitsland en normaal zijn we er als de kippen bij als er international incident plaats vind.

Zeker als het om 2 grote bondgenoten gaat.
Ehhhh...nogmaals, het is een compleet verzonnen verhaal dus waarom moet Nederland hier op reageren? Het is niet gebeurt. Het is geen incident want...niet gebeurt.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  maandag 30 november 2020 @ 18:18:27 #134
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_196486977
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2020 18:16 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ehhhh...nogmaals, het is een compleet verzonnen verhaal dus waarom moet Nederland hier op reageren? Het is niet gebeurt. Het is geen incident want...niet gebeurt.
Nee dit is echt gebeurd..

Zo werkt dat toch hier!
Toch Summers?
Er staat nog een vraag voor u open!!
  maandag 30 november 2020 @ 18:19:02 #135
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_196486985
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2020 18:16 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ehhhh...nogmaals, het is een compleet verzonnen verhaal dus waarom moet Nederland hier op reageren? Het is niet gebeurt. Het is geen incident want...niet gebeurt.
Dat is het hele punt, Tiger. Maar er blijft iemand beweren dat het juist wel is gebeurd, tegen alle feiten in. Daarom zegt TheGuyver dat.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  maandag 30 november 2020 @ 18:20:30 #136
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_196487006
quote:
6s.gif Op maandag 30 november 2020 18:15 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Een bekende en voor jou toepasselijke quote:
[..]

Bij jou is duidelijk het laatste het geval omdat je ervoor kiest de feiten te negeren en liever gelooft dat het waar is.
Ik wou dat ik altijd zo scherp en rustig zou kunnen reageren als Kijkertje. Je slaat hier de spijker op de kop. Iemand als Summers wil helemaal geen feiten of de waarheid, ze wil dat wat ze gelooft waar is.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  maandag 30 november 2020 @ 18:25:50 #137
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_196487073
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2020 18:20 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Ik wou dat ik altijd zo scherp en rustig zou kunnen reageren als Kijkertje. Je slaat hier de spijker op de kop. Iemand als Summers wil helemaal geen feiten of de waarheid, ze wil dat wat ze gelooft waar is.
Bnw is nou eenmaal ook zelf je huiswerk doen en jij bepaald niet voor mij wat wel en niet waar is , dan overschat je jezelf gruwelijk .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  maandag 30 november 2020 @ 18:26:51 #138
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_196487089
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2020 18:25 schreef Summers het volgende:

[..]

Bnw is nou eenmaal ook zelf je huiswerk doen en jij bepaald niet voor mij wat wel en niet waar is , dan overschat je jezelf gruwelijk .
Doe je huiswerk dan! Zoek het op.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  Beste debater 2022 maandag 30 november 2020 @ 18:26:59 #139
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_196487090
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2020 18:25 schreef Summers het volgende:

[..]

Bnw is nou eenmaal ook zelf je huiswerk doen en jij bepaald niet voor mij wat wel en niet waar is , dan overschat je jezelf gruwelijk .
Welk huiswerk
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Moderator maandag 30 november 2020 @ 18:28:17 #140
54278 crew  Tijger_m
42
pi_196487105
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2020 18:25 schreef Summers het volgende:

[..]

Bnw is nou eenmaal ook zelf je huiswerk doen en jij bepaald niet voor mij wat wel en niet waar is , dan overschat je jezelf gruwelijk .
Prima maar je vertelt niet waar mensen dan hun huiswerk moeten doen. En dat is dan wel lastig discussie voeren, toch?
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  maandag 30 november 2020 @ 18:28:44 #141
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_196487112
Ik kan niet wachten tot powell met deze ex militair (als dit dezelfde is als degene die the kraken bloot had gelegd) dit verhaal gaan uitleggen aan een rechter tijdens de rechtzaak..
Alsjeblieft alsjeblieft laat er camera's bij zijn..
En een live stream.. ik wil het gezicht van die rechter wel zien.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  maandag 30 november 2020 @ 18:29:51 #142
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_196487124
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2020 18:25 schreef Summers het volgende:

[..]

Bnw is nou eenmaal ook zelf je huiswerk doen en jij bepaald niet voor mij wat wel en niet waar is , dan overschat je jezelf gruwelijk .
Kom op je kan toch wel aangeven of je dit gelooft ja of nee.

Het is niet zo dat je eigen geloofwaardigheid op het spel staat ofzo.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  maandag 30 november 2020 @ 18:30:22 #143
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_196487132
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2020 18:26 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Doe je huiswerk dan! Zoek het op.
Doe je eigen huiswerk
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  Moderator maandag 30 november 2020 @ 18:30:23 #144
54278 crew  Tijger_m
42
pi_196487134
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2020 18:28 schreef theguyver het volgende:
Ik kan niet wachten tot powell met deze ex militair (als dit dezelfde is als degene die the kraken bloot had gelegd) dit verhaal gaan uitleggen aan een rechter tijdens de rechtzaak..
Alsjeblieft alsjeblieft laat er camera's bij zijn..
En een live stream.. ik wil het gezicht van die rechter wel zien.
Ach, je kan verhalen ophangen wat je wil maar een rechter zal bewijzen eisen en dan blijkt het voor de Trumpanzees een lastig verhaal te worden.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  maandag 30 november 2020 @ 18:30:49 #145
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_196487139
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2020 18:30 schreef Summers het volgende:

[..]

Doe je eigen huiswerk
Dat heb ik dus gedaan, Summers. Conclusie: dom gelul.

Maar ik laat mij graag overtuigen. Tot nu toe heb ik niets van waarheid gevonden over het hele verhaal, niet eens een beetje.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  maandag 30 november 2020 @ 18:32:46 #146
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_196487172
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2020 18:30 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Dat heb ik dus gedaan, Summers. Conclusie: dom gelul.

Maar ik laat mij graag overtuigen. Tot nu toe heb ik niets van waarheid gevonden over het hele verhaal, niet eens een beetje.
Dat moet je voor jezelf weten .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  maandag 30 november 2020 @ 18:34:35 #147
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_196487199
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2020 18:32 schreef Summers het volgende:

[..]

Dat moet je voor jezelf weten .
Als je dat allemaal zelf moet weten, waarom kom je het dan delen hier?
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  maandag 30 november 2020 @ 18:36:33 #148
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_196487223
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2020 18:30 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ach, je kan verhalen ophangen wat je wil maar een rechter zal bewijzen eisen en dan blijkt het voor de Trumpanzees een lastig verhaal te worden.
Nja lastig nee.. bedoel het is een zeer origineel verhaal en men wijkt maar klein beetje af..

De server hebben ze toch al meegenomen. Dus.. dat moet echt appeltje eitje zijn zo..
Als ze nog beelden hebben van de raid, en zo
Althans als ik de non-msm en Summers moet geloven.

Dan is het echt zo klaar als een klontje.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  maandag 30 november 2020 @ 18:36:59 #149
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_196487229
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2020 18:34 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Als je dat allemaal zelf moet weten, waarom kom je het dan delen hier?
Voor de geinteresseerde , als jij het niet wilt lezen hoef je het ook niet te lezen . en deze zinloze discussie is voorbij , ik ga een filmpje kijken .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_196487231
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2020 18:25 schreef Summers het volgende:

[..]

Bnw is nou eenmaal ook zelf je huiswerk doen en jij bepaald niet voor mij wat wel en niet waar is , dan overschat je jezelf gruwelijk .
Jij doet duidelijk zelf totaal geen 'huiswerk'. Je creërt je eigen 'waarheid' omdat je het vermogen mist betrouwbare van onbetrouwbare informatie te kunnen onderscheiden en denkt dat de waarheid slechts een kwestie van opinie is.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')