Wanneer mogen we weer los als hoolies? Q school?quote:Op zondag 29 november 2020 16:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Alleen Raya heeft hoolies
BARNEYARMYYYYYY
Gaat hij dat nog echt doen?quote:Op zondag 29 november 2020 16:32 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wanneer mogen we weer los als hoolies? Q school?
Wat anders? Anders kunnen we toch niet van een comeback spreken? Zelfs voor challenge tour moet je toch eerst q school proberen?quote:
Ik vraag me heel erg af of hij dat wel op kan brengen.quote:Op zondag 29 november 2020 16:38 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wat anders? Anders kunnen we toch niet van een comeback spreken? Zelfs voor challenge tour moet je toch eerst q school proberen?
Dat is eerste stap om mee te doen met circuit ja. Al mag ie nog wel wat trainingssessies plannen met Jeffrey op t strandquote:Op zondag 29 november 2020 16:32 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wanneer mogen we weer los als hoolies? Q school?
lekker de Stihl kettingzaag aan.quote:Op zondag 29 november 2020 16:45 schreef AFCNiels het volgende:
Tijd voor de wedstrijd waar we allemaal op hebben zitten wachten.
[ afbeelding ]
Dat kloptequote:Op zondag 29 november 2020 16:08 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij moet nog een beetje op gang komen denk ik.
quote:Op zondag 29 november 2020 16:52 schreef Tagliano het volgende:
ITV gaat even uitleggen wat softtip is
Hopelijk vind je m'n dickpic leukquote:Op zondag 29 november 2020 17:02 schreef Slobeend het volgende:
Ik zou graag een DM willen met een bepaald iets. Gr.
Grosjean slaat gewoon rechtsaf. Stukje Senna.quote:Op zondag 29 november 2020 16:43 schreef AFCNiels het volgende:
Dartsen > F1
Na 500 meter zitten ze alweer achter een safetycar.
@Slobeend kennende is-ie ermee in z'n nopjes!quote:Op zondag 29 november 2020 17:02 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hopelijk vind je m'n dickpic leuk
RTL Darts wordt mede mogelijk gemaakt door Deutsche Gesellschaft für Schädlingsbekämpfung mbH.quote:Op zondag 29 november 2020 16:49 schreef Zipportal het volgende:
Topf & Söhne die ovens aan Keukenconcurrent levert wenst Dirk veel succes. @:de_kraam
Stukje wereldgozerquote:Op zondag 29 november 2020 17:02 schreef Nober het volgende:
[..]
Grosjean slaat gewoon rechtsaf. Stukje Senna.
Gewoon op twitch zoeken.quote:Op zondag 29 november 2020 17:02 schreef Slobeend het volgende:
Ik zou graag een DM willen met een bepaald iets. Gr.
In iedere leg binnen vier beurten op een dubbel of beterquote:
ITV > RTL7quote:Op zondag 29 november 2020 16:52 schreef Tagliano het volgende:
ITV gaat even uitleggen wat softtip is
Ik neem aan al om een uurtje of tien zodat we de finale op Videoland kunnen kijkenquote:Op zondag 29 november 2020 17:13 schreef De_Kraam het volgende:
Vanavond na RTL Darts... BUSINESS CLASS. JAAAAAA
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |