Wel jammer dat ie dat leren giletje niet meer heeft. Mag ook vast niet van Hearne.quote:Op zondag 29 november 2020 14:57 schreef AFCNiels het volgende:
Netjes. Hij speelt ook al zolang ik me kan herinneren.
Scholten en Nicholson hadden dat ook ooit, volgens mijn.quote:Op zondag 29 november 2020 15:00 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Wel jammer dat ie dat leren giletje niet meer heeft. Mag ook vast niet van Hearne.
Waar kwam die vuurbal vandaan dan.quote:Op zondag 29 november 2020 15:15 schreef AFCNiels het volgende:
Zo, dat was een megacrash bij F1 start.
Gilet, the best a man can getquote:Op zondag 29 november 2020 15:00 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Wel jammer dat ie dat leren giletje niet meer heeft. Mag ook vast niet van Hearne.
Geen flauw idee.quote:Op zondag 29 november 2020 15:21 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Waar kwam die vuurbal vandaan dan.
Ik zie net de herhaling, die hele auto breekt in tweeën, het is echt een wonder dat hij daar zo uitstapt.quote:Op zondag 29 november 2020 15:21 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Waar kwam die vuurbal vandaan dan.
Die beelden zeg, wow. Hoe veilig is F1 wel niet geworden.quote:Op zondag 29 november 2020 15:23 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik zie net de herhaling, die hele auto breekt in tweeën, het is echt een wonder dat hij daar zo uitstapt.
Wel een spannend partijtje.quote:Op zondag 29 november 2020 15:43 schreef Tagliano het volgende:
[..]
En geen kans krijgen om hem nog af te maken
Heel sterk niveau, vooral Smiss maar op de een of andere manier staat die achterquote:
107 gemiddeld.quote:Op zondag 29 november 2020 15:45 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Heel sterk niveau, vooral Smiss maar op de een of andere manier staat die achter
Vroeger bleef zo'n auto gewoon heel.quote:Op zondag 29 november 2020 15:43 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Die beelden zeg, wow. Hoe veilig is F1 wel niet geworden.
Hij moet nog een beetje op gang komen denk ik.quote:Op zondag 29 november 2020 16:04 schreef Tagliano het volgende:
Price bullen verloren en gelijk een break achter
Eigk het hele toernooi alquote:Op zondag 29 november 2020 16:08 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij moet nog een beetje op gang komen denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |